LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sonera/Quicknet en Multikabel en Ziggo

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Anneke98
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jun 2008 15:54

Sonera/Quicknet en Multikabel en Ziggo

Ongelezen bericht door Anneke98 »

Ik was een zeer tevreden klant van Multikabel, nadat de oorspronkelijke provider Sonera/Quicknet, waar het altijd een puinhoop was, door Multikabel werd overgenomen.
Jaren lang een tevreden multikabelaar en ik was bang voor deze overname en mijn angst was niet ongegrond:
Het leek wel of ik weer terug was in de oude puinhoop van Sonera.
Ik laat even de slechte internetverbinding van tijd tot tijd en het af en toe niet kunnen ophalen van je mails even buiten beschouwing.....
De helpdesk, het pronkstukje van Multikabel, is nu echt helemaal om zeep geholpen.
Hij is duurder geworden en je kunt op internet niet eens meer de wachtrij-info zien.
De kwaliteit van de helpdesk is tot onder het vriespunt gedaald.
Ze weten echt niks!!!!!
Er werd me een brief gestuurd over mijn domeinnaam van mijn site en daar begrepen ze zelf niks van!
En het erge is dat je voor Jan Doedel aan de telefoon hangt, want die tikt maar door en ze verbinden je niet door of verbreken gewoon de verbinding....
Er werd me ook verteld dat de domeinnamen in de toekomst niet meer mogelijk waren bij Ziggo.
Ook presteren ze het in die brieven om een tel.nummer erin te zetten waar je met problemen naar kunt bellen.
En als je dan belt, dan wordt er meteen een ander nummer doorgegeven....
En dan die rekening vooruit betalen...
Schande.
Dan weten ze je wel te vinden, maar de hele service en goede naam van Multikabel is weg.
Ja, de reklame die momenteel over Ziggo op tv is zegt eigenlijk al genoeg:
Een onnozel mannetje dat rondloopt in een wereld waar hij nog nooit is geweest en zich over van alles verbaast.....
Als dat mij een mooi beeld moet geven van Ziggo, dan hebben ze zich vergist.
Ik wil graag mijn geld betalen aan een degelijke kabelmaatschappij, die weet waar hij voor staat en waar hij over praat.
Maar dit is rotzooien....
Groetjes van Anneke98

skippy
Berichten: 180
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:14

Re: Sonera/Quicknet en Multikabel en Ziggo

Ongelezen bericht door skippy »

multikabel was al slecht ziggo is dramatisch slecht. het ligt altijd aan uw apparatuur,of u heeft betalingsachterstand terwijl alle termijnen keurig zijn betaald. laatst nog een uur aan de lijn gehangen met multikabel
voor een bejaard echtpaar waar radio en tv was afgesloten. de dame
van de klantenservice bleef maar volhouden dat bij hun alles in orde was. na dat zij het 2 keer aan een collega had gevraagd kwam het verlossende antwoord er stond een tapje dicht. nee mijn ervaringen zijn beroepsmatig gitzwart met dit bedrijf.

Anneke98
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jun 2008 15:54

Re: Sonera/Quicknet en Multikabel en Ziggo

Ongelezen bericht door Anneke98 »

Nou, dan heeft u het wel heel slecht getroffen....
Misschien een incident.
met Multikabel heb ik alleen maar goede ervaringen gehad en ook in de Consumentenbond kwamen ze er in de loop van de tijd steeds beter van af. Met computerproblemen ben ik altijd correct geholpen, zeker de laatste jaren.
Vr. gr. Anneke98

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: Sonera/Quicknet en Multikabel en Ziggo

Ongelezen bericht door Wubo »

toevallig weet ik dat skippy altijd op multikabel af zit te geven, dus nu ook ziggo.

ik neem het reeds met een grote korrel zout.

Gesloten