LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] speedlinq opzeggen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
yaghmouri
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 feb 2007 09:27

speedlinq opzeggen

Ongelezen bericht door yaghmouri »

Herhaaldelijk heb ik Speedlinq gevraagd mijn abonnement stop te zetten. Na meerdere brieven te hebben verstuurd en een paar telefoontjes uiteraard tegen aanzienlijke kosten voor de aangetekende brieven en telefoon tikken voor maar liefst 70 cent per minuut exclusief gesprekskosten. Geen enkel antwoord van ze ontvangen.

Na 7 maanden krijg ik van een van hun waardeloze helpdesk te horen dat ik dat alleen in de maand januari mag opzeggen, dit is afhankelijk van wanneer het abonnement is gestart. Als ik in een andere maand opzeg dan telt t niet.

Dit heb ik bovenaan mijn agenda gezet met vette letters. Vorig maand heb ik dat uiteindelijk stop kunnen zetten wat ben ik blij dat ik van hun af ben.

unclebenz
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 feb 2007 20:17

Re: speedlinq opzeggen

Ongelezen bericht door unclebenz »

Wie heeft er bij opzeggen van een ADSL abonnement bij Speedlinq dat zijn contractdatum is verschoven?
Mijn ervaring is dat ik opdracht heb gegeven om per 1 feb. 2006 aangesloten te worden. Dit was bevestigd en ook netjes gebeurd.
Op hun site staat dat je na het eerste jaar om een nieuw contract kunt vragen, opnieuw voordelig. Dit is bull......
Dus overstappen maar...
Nu blijkt bij het opzeggen dat in hun systeem staat dat ik per 2 feb. 2006 aangesloten was. Volgens de algemene voorwaarden kost je dat dan een maand extra!
Dit is mij hiervoor ook al bij Planet Internet gebeurd. Dus dit is ook 1 pot nat.
Speedlinq is gewoon een criminele organisatie die valsheid in geschrifte ongestraft bezigt.

evita
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:03

Re: speedlinq opzeggen

Ongelezen bericht door evita »

aan yaghmouri

wanneer kan ik opzeggen abb. bij speedlinq? heb vorig jaar 01-09-2006

abb. of wie weet wanneer en hoe?

mvg

mariska666
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41

Re: speedlinq opzeggen

Ongelezen bericht door mariska666 »

Hoi evita,

Ik zou 30-7-2007 opzeggen via de helpdesk, omdat dit moet. En om een bevestiging vragen. Als ik jou was zou ik per post aangetekend zo rond 10 -07-2007 , ook een brief versturen dat je het telefonisch ook op zegt , maar het voor de zekerheid ook nog zo doet. Ik weet niet bij jou, maar bij mij is al het vertrouwen weg, dus dan maar op die manier.

evita
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:03

Re: speedlinq opzeggen

Ongelezen bericht door evita »

per post aangetekend opsturen naar welke adres?

ze hebben twee verschillende adressen

welke moet ik hebben

mvg

evita

Anastasia
Berichten: 474
Lid geworden op: 20 jan 2007 15:51

Re: speedlinq opzeggen

Ongelezen bericht door Anastasia »

U kunt elke ochtend voor 11.00uur snel opzeggen per 0900, maar dan niet de helpdesk maar dat speciale nummer, U krijgt dan een bevestiging per mail, (printen...)
en binnen 2 minuten was alles klaar, mail dezelfde dag, en dat was 8 maanden voor einde contract, en dat mag.

Tevens kun je als je geen bevestiging kreeg opnieuw opzeggen, maar als je tijd genoeg neemt kan dit gewoon, maar als je vlak voor einde doet, heb je kans dat je een maand extra krijgt, je kunt per maand opzeggen na einde contract!

Wij hebben dus dat jaar naar 15 maanden gedaan wegens verhuizing, dus tijdelijk 2x adsl en dat kan en mag dus!

unclebenz
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 feb 2007 20:17

Re: speedlinq opzeggen

Ongelezen bericht door unclebenz »

Dan moet de opzeglijn wel in bedrijf zijn, ze gooien hem af en toe een ochtend eruit. Waarbij je na het beluisteren van de boodschap en na het kiezen van de optie opzeggen de lijn wordt verbroken.
En dit a €0,70 per minuut.
Fijn clubje.........

voor de opzegbrieven:

Speedlinq B.V.
t.a.v. Aministratie
Postbus 136
2270AC Voorburg

mariska666
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41

Re: speedlinq opzeggen

Ongelezen bericht door mariska666 »

Ik heb hier ergens ook gelezen dat je niet eerder op mag zeggen, ze verzinnen echt van alles om klanten te houden. Als het 8 mnd van te voren mag ga ik het ook alvast maar opzeggen.

John57
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:01

Re: speedlinq opzeggen

Ongelezen bericht door John57 »

Kent iemand het adres en of naam van de directeur van Speedlinq?
Dit om een aangetekende brief te versturen .
Geen postbus.
Bijvoorbaat dank.
John57

Ik zit nu via het net van mijn buurman te surfen omdat Speedlinq geen verbinding maakt.
Het is trouwens al een paar weken kwakkelen .

Anastasia
Berichten: 474
Lid geworden op: 20 jan 2007 15:51

Re: speedlinq opzeggen

Ongelezen bericht door Anastasia »

Als zij geen verbinding geven en niets repareren of herstellen kunt U wegens Wanprestatie volgens de Nederlandse wetgeving ONTBINDEN.

Dit mag na een schriftelijke waarschuwing en redelijke termijn, en U is dus niet de enige die via de dakgoot online is, bij ons ook vele....
Lekker voordelig en de betaalde kosten kunt U stoneren, wegens niet geleverde diensten dus hoeft U niet te betalen!

mariska666
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41

Re: speedlinq opzeggen

Ongelezen bericht door mariska666 »

Hallo John,

Ik heb hier 2 e-mail adressen van de directeur (tenminste dat heb ik ook ergens bij een onderwerp vandaan gehaald). Je kan het proberen, misschien lukt het wel.
[email protected] en [email protected]
Ik heb ze nog niet geprobeerd om dat mijn verbinding nu redelijk is, alleen mijn telefoon laat nog te wensen over, maar ik kijk dit nog even aan.

yaghmouri
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 feb 2007 09:27

Re: speedlinq opzeggen

Ongelezen bericht door yaghmouri »

Mijn ervaring is dat ik alleen telefonisch kan opzeggen. Ik heb meerdere (aangetekende)brieven verstuurd om op te zeggen maar ik kreeg nooit een antwoord. Elke keer als ik bel krijg ik een ander verhaal te horen, na paar maanden bellen en schrijven werd mij eindelijk verteld dat ik alleen in de maand januari mag opzeggen. En pas in januari krijg ik een bevestiging dat ik heb opgezegd nadat ik natuurlijk weer had gebeld.

Dus Aan evita ik zou maar snel gaan bellen om te vragen wanneer je mag opzeggen. Ik hoop niet dat je hetzelfde meemaakt. Ik ben veel geld verloren aan bellen en brieven versturen.

yaghmouri
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 feb 2007 09:27

Re: speedlinq opzeggen

Ongelezen bericht door yaghmouri »

Ik kreeg te horen dat TROS een programma heeft uitgezonden hierover en dat er een rechtzaak gaande is. Weet iemand iets hierover, ik wil me er ook aansluiten.

yaghmouri
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 feb 2007 09:27

Re: speedlinq opzeggen

Ongelezen bericht door yaghmouri »

mariska666 heel erg bedankt voor de goeie tip. binnen een paar minuten nadat ik deze heren had gemaild had ik weer internet toegang: [email protected] en [email protected]


Geachte heer Porte / Huygens,

Nadat ik u een e-mail heb verstuurd werd ik meteen gebeld door de heer Draaisma, binnen enkele ogenblikken later heb ik weer internet toegang. Wist ik uw emailadres eerder, wat natuurlijk niet de bedoeling is! Ik hoop dat u personeel in de komende tijd ook naar ons luistert.

Dit ga ik ook gelijk weer melden bij TROS om te laten weten dat u ook geweldige diensten kan bieden wanneer de juiste persoon op de hoogte is. Natuurlijk ook als dank voor de snelle service dit keer.

Voor de periode (een maand en drie weken) dat ik geen internet toegang heb, wil ik wel dat mijn abonnementskosten terug worden betaald. De kosten voor het bellen en aangetekende brieven zal ik niet moeilijk overdoen zolang ik dezelfde service blijf krijgen.

Met vriendelijke groet,

mariska666
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41

Re: speedlinq opzeggen

Ongelezen bericht door mariska666 »

Hoi,

Geweldig Yaghmouri, dat ik u heb kunnen helpen. En vooral dat u weer internet heb.

Groetjes

evita
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:03

Re: speedlinq opzeggen

Ongelezen bericht door evita »

aan yaghmouri

Bedankt, heb hen gebeld, helaas moet ik opnieuw bellen in aug. 07 ze konden niet eerder op de pc vermelden! hadden ze geen plaats ervoor??? ze wist niet waar moest vermelden flauwekul en brief opsturen had ook geen zin zei ze!

yaghmouri
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 feb 2007 09:27

Re: speedlinq opzeggen

Ongelezen bericht door yaghmouri »

Evita, ik wens je heel veel succes! hoe vaak je belt des te meer je gek gaan maken. Het beste wat je kan doen is een mailtje sturen naar deze heren, dat werkt echt!!!
[email protected] en [email protected]

evita
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:03

Re: speedlinq opzeggen

Ongelezen bericht door evita »

hallo mariska666

heb hen opgebeld, maar helaas mag niet eerder dan 1 aug. terug bellen! wil brief opsturen aangetekent waar adres!

bedankt voor je informatie






Hoi evita,

Ik zou 30-7-2007 opzeggen via de helpdesk, omdat dit moet. En om een bevestiging vragen. Als ik jou was zou ik per post aangetekend zo rond 10 -07-2007 , ook een brief versturen dat je het telefonisch ook op zegt , maar het voor de zekerheid ook nog zo doet. Ik weet niet bij jou, maar bij mij is al het vertrouwen weg, dus dan maar op die manier.

Naar boven

mariska666
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41

Re: speedlinq opzeggen

Ongelezen bericht door mariska666 »

Hoi Evita,

Ja ik dacht het al hoor, dat het niet zo makkelijk gaat. Maar naar dit adres moeten volgens mij de brieven heen.
Speedlinq B.V.
t.a.v. Aministratie
Postbus 136
2270AC Voorburg
Dit is het enigste nummer wat ik kan vinden.

succes en groetjes

gino4u
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 feb 2007 13:24

Re: speedlinq opzeggen

Ongelezen bericht door gino4u »

Speedlinq gaat boeten en dik betalen voor hun criminele organisatie!
vanaf mei 2007 wordt elke klacht serieus in behandeling genomen door een nieuwe klachtencomissie en deze keer op zijn amerikaans,snap je
geld,geld geld dat gaat rollen deze keer terug in onze knip.
speedlinq its over!Hou media in de gaten en meld je klacht!

Gesloten