LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Start Hosting website aanbieder!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
cschaapman
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 sep 2009 18:53

Start Hosting website aanbieder!

Ongelezen bericht door cschaapman »

Hallo allemaal,

Ik heb via Start Hosting, een Website aangemaakt voor een kleindierenvereniging. Wat alleen erg jammer is, dat ik nu geen "albums"op de website kan zetten. Ik heb hierover al met hen gemaild, alleen krijg als antwoord:

Geachte mevrouw schaapman, De multibeelduploader wil een bestand openen op uw pc, echter geeft de instelling van internet explorer hier geen toegang voor. Met vriendelijke groet, Helpdesk Starthosting

wat kan ik hieraan doen?? Kan iemand mij daarbij helpen?? en hebben meer mensen hier problemen mee gehad.

Want als ik in sitebuilder klik op multiuploader, dan krijg ik een scherm met daarin dat het een onbekende uitgever is.. En het helpt ook niet om fire wall eraf tehalen.. doet die niks op uit. Als ik klik in het schermpje van onbekende uitgever dan krijg ik een foutmelding en zegt die iets over geen oficieele digitale handtekening..

met vriendelijke groet,
C. Schaapman

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: Start Hosting website aanbieder!

Ongelezen bericht door Moppentappers »

Tsja, lastig. Sitebuilder is gewoon een pakket wat start hosting in dit geval heeft aangeschaft en die kunnen daar verder weinig aan aanpassen. Zou je een zgn. screenshot kunnen maken zodat het probleem beter duidelijk is?

Gesloten