LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele 2 Terreur

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
stari
Berichten: 27
Lid geworden op: 29 feb 2008 22:26

Tele 2 Terreur

Ongelezen bericht door stari »

Geen internet maandag. Moest uiteindelijk alle kastjes en aansluitingen verwijderen. Dat ie een splitter meneer. Nee dat is het niet. Dan is het een kastje dat storingen veroorzaakt. Alles verwijderd en zit uiteindelijk met een kabel van de KPN en een modemkabel. En nu. Weer aansluiten. Het werkt nog steeds niet meneer. Ik controleer bij de KPN. Oh u heeft geen signaal. Trouwens we adviseren u ook een ander pakket te nemen want zo krijgt u nooit goed internet. Volgende dag weer gebeld. Ja we hebben een ticket uitgezet naar de KPN. Woensdag weer gebeld. Ja die hebben ze gemaakt er is een KPN monteur langs geweest. Er is helemaal niemand langs geweest. Oh zal even kijken. Men heeft het intern opgelost bij de KPN. Maar ik ziet heeft geen signaal op uw modem. Kunt u ook vertellen hoe ik het modemkabel op de kabel ban de KPN nu aansluit want de kastjes mogen er niet tussen zitten. "Heeft de KPN monteur dat niet gedaan" He.....Stuur die dan even dan kan die het doen. Uiteindelijk vrijdag monteur geweest kabels aangesloten door een verouderde ISRA te vervangen door een nieuwe. KLAAR.
Bedrijf van mij een week op zijn gat. Complete bundel mobiel op en 80 euro voor de monteur en een nieuw abonnement in de maag gesplitst. TELE 2 klantenservice, bah!!!!!!!!
:evil:

BL2
Berichten: 4833
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Tele 2 Terreur

Ongelezen bericht door BL2 »

Af en toe gaat er wat defect en moet dat gemaakt worden, en ja dat moet toch gewoon betaald worden.
Voor het nieuwe abonement heb je zelf gekozen, het vorige werkte toch ook goed voordat de ISRA de geest gaf ?
Zie even niet waarom hier Tele2 de schuld van krijgt.....

Waarom zo' n topictitel met "terreur" erin ?

tampie74
Berichten: 168
Lid geworden op: 23 jan 2009 13:14

Re: Tele 2 Terreur

Ongelezen bericht door tampie74 »

Zelfde verhaal als op kassa ook dit is een consumenten forum u heeft een bedrijf. Antwoorden zijn ook op kassa gegeven.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Tele 2 Terreur

Ongelezen bericht door berndv »

stari schreef: Bedrijf van mij een week op zijn gat.
dat moet toch geen probleem zijn? Die kosten kan je gewoon verhalen via je zakelijke contract bij tele2. Ook het feit dat ze zich niet aan de gegeven sla voor zakelijke overeenkomsten houden geeft je zelfs het recht om een eventuele schadevergoeding te eisen.
stari schreef:er is een KPN monteur langs geweest. Er is helemaal niemand langs geweest.
geen idee in hoeverre tele2 de details van een monteur kan bekijken, maar een monteur van kpn hoeft niet in alle gevallen in je huis bezig. Het kan ook in de wijkkast of centrale bezig zijn als daar de storing veroorzaakt zou worden.
stari schreef:Uiteindelijk vrijdag monteur geweest kabels aangesloten door een verouderde ISRA te vervangen door een nieuwe.
Dus uw eigen ISRA was dus verouderd en deze gaf problemen.
stari schreef:80 euro voor de monteur
als het ISRA spontaan en zonder enige aanleiding defect raakt, hoef je toch zelf niet voor de monteur te betalen? Hoe kan het dan dat ze toch kosten in rekening brengen?

stari
Berichten: 27
Lid geworden op: 29 feb 2008 22:26

Re: Tele 2 Terreur

Ongelezen bericht door stari »

Je hebt niet kunnen lezen hier hoe het aan de telefoon gegaan is. En waarom moet ik nu weer achter Tele2 aan om zaken gerechtvaardigd te krijgen.
Men had een lijnmeting kunnen doen en men had maandag alles kunnen oplossen. Vervolgens een monteur kunnen sturen en alles was in twee dagen geregeld. Terug kunnen melden. I.p.v. een abonnement verkopen. Dat je vervolgens het email van de klantenservice afschermt. Blijf een klantonvriendelijke bedrijf voor mij.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Tele 2 Terreur

Ongelezen bericht door berndv »

stari schreef:Je hebt niet kunnen lezen hier hoe het aan de telefoon gegaan is. En waarom moet ik nu weer achter Tele2 aan om zaken gerechtvaardigd te krijgen.
Men had een lijnmeting kunnen doen en men had maandag alles kunnen oplossen. Vervolgens een monteur kunnen sturen en alles was in twee dagen geregeld. Terug kunnen melden. I.p.v. een abonnement verkopen. Dat je vervolgens het email van de klantenservice afschermt. Blijf een klantonvriendelijke bedrijf voor mij.
dat het in jouw ogen in 2 dagen geregeld kan worden is mooi. Maar niet de realiteit. Tele2 is daarin afhankelijk van andere partijen die aangestuurd moeten worden, en die lopen op basis van de standaard sla niet heel erg snel. Had je nou een zakelijk of een particulier abonnement eigenlijk?

Maar hoe kan nou jouw isra zomaar spontaan kapot gaan? En waarom moest je nou 80 euro betalen voor het repareren hiervan?

stari
Berichten: 27
Lid geworden op: 29 feb 2008 22:26

Re: Tele 2 Terreur

Ongelezen bericht door stari »

Omdat Tele 2 me vertelde alle kastjes weg te halen. Ter info bij een oude ISRA zit ook een kastje maar daar zouden ook fouten in zitten volgens de dame van Tele technische dienst (verder viel er niet te praten) Ja en dan zit je dus met een kabel.. En die moest met alle geweld ook weg terwijl men niet wilde luisteren. Een zakelijk contract heb ik om gevraagd maar particulier gekregen. Oudman Stiens, dat ben ik is er een beetje zat van. Nog even het abonnement uitzitten. Trouwens waarom meldt men niet dat de problemen zijn opgelost bij KPN. M.i. verkeerde afhandeling en benadering klant. Nieuwe klanten werven mag wat kosten, bestaande klanten weg jagen gaat ook wat kosten. Einde discussie. Extra abonnement reeds opgezegd met belofte van veel beter internet (waarom dit pakket niet). Tevreden klanten blijven en daar verdien je je geld en goodwill mee.

BL2
Berichten: 4833
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Tele 2 Terreur

Ongelezen bericht door BL2 »

Oudman Stiens, dat ben ik is er een beetje zat van.
Wel slim om je naam even tussen de vele tekst in te vermelden als reklame, nu gelijk kijken wat je bedrijf is................

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Tele 2 Terreur

Ongelezen bericht door sylvesterb »

stari schreef:Bedrijf van mij een week op zijn gat.[/color] :evil:
Maar waarom neem je als bedrijf een (consumenten) internet verbinding bij een low budget aanbieder?
Als je bedrijf zo afhankelijk is van internet dan bezuinig je hier toch niet op en neem je een backup verbinding bij een andere aanbieder en te adviseren is om dit ook via een andere techniek te doen.

Ik werk zelf bij een klein bedrijf en wij hebben een fiber verbinding liggen met een SLA van 4 uur (werkuren) en daarnaast een consumentenverbinding van XS4ALL zodat we die 4 uur gewoon verder kunnen werken met iets minder snelheid.

Is er geen fiber dan kun je uiteraard ook een kabel verbinding ernaast nemen.

Maar als je een abonnement afneemt van enkele tientjes moet je geen service verwachten die normaal veel meer kost.

Gesloten