LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
christi-one
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 jan 2006 12:38

Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door christi-one »

Op 12 oktober heb ik me aangemeld bij TELE2 voor een digitaal pakket...telefoon en internet samen.
Zonder waarschuwing en zonder handtekening is TELE2 onze IPS geworden.
3 weken na aanmelding zou ik een modem ontvangen. Het is nu 19 januari en heb nog steeds niets.
Ik heb me dus afgemeld, maar TELE2 wil de lijn niet vrijgeven om naar mijn oude ISP terug te gaan.

Wie heeft er ook problemen met TELE2 ?

anja63
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jan 2006 15:18

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door anja63 »

Hallo,
Las je bericht op Radar, ik heb ook problemen met het digitaalpakket van tele2. Het is een heel lang verhaal, en daar heb je misschien niet zo zin in. In het kort:
Heb me aangemeld op 14-10-2005 en zou binnen 3 weken het pakket in huis hebben. Mooi niet! Heb op hun (tele2) verzoek mijn (toen) vorige verbinding opgezegdt, dat liep dan tot 1-12-2005. Maar volgens hun zou ik het digitale pakket dan allang in huis hebben. Vergeet het maar!!! Na veel gebel (0,10cent p.m.) zou het dan goed komen en zou een compensatie krijgen. Nou vergeet het maar, heb zelf op 3 jan. j.l. weer maar eens gebeld en wat blijkt: OM TECHNISCHE REDENEN KAN ER GEEN VERBINDING TOT STAND KOMEN??? Komen ze snel achter vindt je ook niet??!!! Heb me weer terug aangemeldt bij @home heeft me wel geld gekost, ga proberen om dat op hun te verhalen. Heb vandaag (20-02-2006) weer met tele2 contact gehad want Hoe zit het nu met die compensatie? Het antwoord weet je vast wel :
Ze zijn er nog niet aan uit maar ik hoor het snel??!!!
Zijn er misschien nog meer mensen met dit probleem? Ik hoor het graag van je.

Wittenaar
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 jan 2006 12:18

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door Wittenaar »

k heb ook digitaal pakket besteld van tele 2 op 10 december 2005 nou heb ik wel alles binnen alleen werkt het niet.
We zouden vanaf 2 januari online kunnen en bellen maar helaas nu nog steeds niks.
Hoe zit het nu met het eventueel opzeggen van dit alles??
Wil er gewoon vanaf please iemand reageer!!!

christi-one
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 jan 2006 12:38

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door christi-one »

U kunt zich uitsluitend afmelden voor Tele2 Digitaal pakket door een brief
te sturen naar:

Tele2 Nederland BV
T.a.v. Afdeling Afmelden Tele2 Digitaal pakket
Postbus 70041
9704 AA Groningen

Voor een juiste afmelding verzoeken wij u in uw brief de volgende gegevens
te vermelden:
- uw naam,
- uw vaste telefoonnummer,
- uw Tele2 klantnummer,
- de reden van afmelden.

Tele2 zorgt na het ontvangen van deze gegevens dat uw Digitaal pakket
abonnement na uw contractsperiode en uw opzegtermijn van 1 maand wordt
stopgezet. U ontvangt van ons hierover nog een schriftelijke bevestiging.

Wittenaar
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 jan 2006 12:18

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door Wittenaar »

Ja dat snap ik na de contract periode.
Maar ik wil er nu vanaf!!
Niet volgend jaar en zonder extra kosten!!
Weet iemand of dat kan en zo ja hoe het beste te handelen.
Tele 2 komt hun belofte's niet na dus volgens mij moet daar iets over in de voorwaarden staan.

Hoor heel graag.

dank je wel christi.

christi-one
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 jan 2006 12:38

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door christi-one »

Net als ik schrijven en hun in gebreke stellen.

Ik neem aan dat je het recht hebt om iets te retourneren als het niet werkt.
Meestal blijft iets eiegendom van het bedrijf totdat aan de betlaing is voldaan, dus niet ook betalen.

Wittenaar
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 jan 2006 12:18

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door Wittenaar »

Wat is je mail adres dan kunnen we ff wat makelijker communiceren!!

rahpor
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 okt 2005 14:36

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door rahpor »

Blijkbaar hebben ze alleen maar technische problemen. Pakketten worden niet meer geleverd, ondanks dat je ze anderhalve maand geleden al besteld hebt. De KPN krijgt overal de schuld van, terwijl hen niets te verwijten valt. Ze laten je uren aan de telefoon zitten om de status na te vragen en melden dan dat er iets niet kan, maar dat ze niet weten wat niet kan.

Het is een grote bende bij TELE2!

rich28
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 feb 2006 22:12

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door rich28 »

:evil:
Ik heb ook het digitale pakket aangevraagd en eind 2005 gekregen. Ik krijg geen statuslampje als ik mijn digitale box aansluit op de telefoonlijn. Het gekke is dat ik wel contact krijg als ik de splitter van KPN (was abonnee bij XS4ALL) aansluit en daar mijn digitale box op aansluit. Het internet loopt dan voor geen meter en ik kan niet bellen maar ik heb wel een internetverbinding. Het zou een 3 Mb verbinding moeten zijn maar ik krijg slecht 1/10e van de snelheid. De helpdesk weet ook geen oplossing en de technische dienst heeft een wachttijd van 10 (!) dagen...
Ik heb enorm veel spijt van de overstap!

Wittenaar
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 jan 2006 12:18

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door Wittenaar »

Beste Rich,

Ik heb vandaag een brief de deur uitgedaan dat als het op 7 Februari nog niet werkt dat ik dan contract ontbinding doe op 8 Februari en ik dan alle spullen terug ga sturen.
ik heb hier info over ingewonnen bij de jurofoon en die hebben mij verteld dat dit mogelijk is geheel kostenloos.

Misschien een goeie tip???

BertVR
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 feb 2006 15:56

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door BertVR »

Begin oktober heb ik mij aangemeld voor het digitaal pakket. Eind oktober het pakket ontvangen. Nu na 3 maanden werkt het nog steeds niet, op mailtjes word door de klanten service niet gereageerd. Ik heb gisteren nav het bericht van Christi-one een brief gestuurd dat ik mijn contract zsm wil ontbinden zonder kosten. Mijn vraag aan jullie allen is: is er iemand die al een reaktie van tele 2 heeft gehad op het verzoek om het contract te ontbinden, dit zowel positief als negatief. Reakties evt direct op [email protected]

Consumentt
Berichten: 754
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door Consumentt »

Het is een beetje vaag met dat Digitaal Pakket

Mijn aansluiting verliep best soepel. Volgens afspraak begin december online gekomen.

Maar nu, 2 maanden later is mijn telefoonnummer nog steeds niet geporteerd.
Om mijn oude nummer te gebruiken is het zaakje nog niet goed aangesloten. Dus zodra er gebeld wordt met het ooude nummer valt internet uit. En de telefonn ruist als een gek.
Maar ook ditaal bellen vis de modem gaat niet helemaal goed. Zodra er geinternet wordt tijdens het bellen vallen er stukken van het telefoongesprek weg.

Nog voordat ik opgeleverd werd hadden ze de snelheden verdrievoudigd.
Ik kreeg de oude snelheid (2Mbit) en heb die nog steeds. Eerst zouden voor 1-2 en nu voor 1-3-2006 alle bestaande abo's worden versneld.

Ondertussen is digtaal pakket al van de internet site verdwenen, maar nu zijn de ADSL pakketten ook weg.
Er was 1.5, 3 en 6MBit. Nu zijn er alleen nog 1 en 2 MBit.
Daarnaast er er nu 20MBit + Telefoon + TV, dat van Versatel afkomt.

Ben benieuwd hoe het nier nu gaat aflopen. Die 6MBit die ik zou krijgen en dat digitaal pakket zijn dus nergens meer te bekennen terwiil het voor mij nog niet helemaal af was. Of het afkomt heb ik mijn grote twijfels over.

De kwaliteit van het internet is ook niet geweldig. De 2Mbit die mijn modem aangeeft wordt lang niet gehaald. Het is eigenlijk een 1Mbit lijn.
Het is niet stabiel: veel wisseling van snelheid, regelmatige korte onderbreking.

Als het niet beter wordt dan is het einde contract ook het einde van Tele2 voor mij.

anti tele2
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 feb 2006 22:46

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door anti tele2 »

Beste lezers,

Bij deze wil ik iedereen met klem waarschuwen. NEEM GEEN ADSL van TELE2. Ik ben vanaf half november 2005 bezig met mijn abonnement. Niets maar dan ook niets gaat goed bij Tele2.

Gratis pc ????????? Nou, het is huilen met de pet op. Moederbord kapot bij levering, geen geluid, pc is niet uit te schakelen, klep aan voorkant kapot, geen software.Service verlenen? Nee, dat is veel te veel gevraagd.

Bellen?? Je krijgt gewoon weg niemand te pakken die ergens verstand van heeft. Men belooft van alles, maar je krijgt niets.Helemaal niets.Je klachten telefonisch neerleggen bij mensen op het hoofdkantoor in Groningen? Nee, die krijg je al helemaal niet te spreken.

Tele2 doet alles om nieuwe klanten in de stress te helpen.

Snel internetten via speedtouch 516 modem? Echt niet!!!!!!!!!De snelheid is van 20 jaar geleden. Het woordje "test" doormailen, duurt zeker een half uur.

Wil je van het contract af, omdat Tele2 het gewoonweg laat afweten? Vergeet het maar, contract is contract.

Nee mensen, trap hier niet in. Ik was helaas wel zo dom om hierin te trappen.Maar ik wil zo toch wel mijn medemens behoeden voor deze WANPRESTATIE van TELE2.

WAT EEN ELLENDE.

jehudi
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 feb 2006 13:19

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door jehudi »

moegestel

ik heb van tele2 het digitalen paket 20-12-2005 besteld en 12-1-2006 zou ik kunnen surfen en bellen .nu is het 6 februarie en ik kan niet bellen en interneten werkt ook niet snel zeer traag , .wil ik telefoneren dan moet ik de kabels omwisselen en bel nog steets met de kpn .
Naar herhalent bellen en schrijven is de reaktie , van hun dat ze zullen updaten , er gebeurthelemaal niets ,ik heb een brief gestuurt naar hun dat ik het abbenoment wil opzeggen,omdat ze niet kunnen leveren wat ik bestelt heb,ik heb nog geeen reacktie gehad van hun

wat moet ik doen om mijn abenemet op te zeggen,tele 2 zegt dat het nietkan?????

coinoperator
Berichten: 73
Lid geworden op: 18 jan 2006 19:26

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door coinoperator »

Aangezien Tele2 tot op heden de leveringsverplichting niet binnen enige redelijke tijd is nagekomen kunt U het contract als ontbonden beschouwen.
Vertel ze dit ook even schriftelijk en vermeldt erbij dat U graag de zaak voor de rechter zult brengen indien ze niet accoord gaan.

Zoals gewoonlijk zal tele2 weer in de ontkenningsfase verkeren en U zult overspoeld worden door dreigbrieven en incasso's waar U echter rustig uw achterste mee kunt afvegen daar slechts de kantonrechter opdracht kan geven aan de deurwaarder om tot daadwerkelijke vordering over te gaan.

De kantonrechter in kwestie zal echter dit direct dit contract ontbinden omdat er nooit sprake is geweest van nakoming hiervan door de tele2 oplichters.

jehudi
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 feb 2006 13:19

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door jehudi »

hallo coinoperator

Weet u mischien wat ik het beste kan doen,ik heb er al naar toegeschreven dat ik mijn abbomeent op wil zeggen. maar dat moet je binnen 7 dagen maar ik had helemaal niets voor die tijd als alleen het formuriel.dus ik kon niet consatteren of alles werkte.
toen ik het installatie paket thuis kreeg.en aansloot werkte het niet niet.

groetjes ans

coinoperator
Berichten: 73
Lid geworden op: 18 jan 2006 19:26

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door coinoperator »

Zoals boven al staat.
Schrijf ze dat ze hun leveringsverplichting niet zijn nagekomen en dat je hierdoor het contract als ontbonden beschouwd.
Vergeet vooral niet te vermelden dat de zaak anders door jou naar je rechtsbijstandverzekering wordt gestuurd (ook jij mag best bluffen :-) )

nomoskar
Berichten: 25
Lid geworden op: 19 apr 2005 12:00

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door nomoskar »

Ook wij kregen ons modem niet op tijd geleverd maar ze hebben daar een finaciele vergoeding tegen overgezet. Ook betalen we ons kpn abbonement nog toen ik daar overbelden hebben ze aangeboden ook die kosten voor hun rekening te nemen.

Het enige waar we nog me zitten is dat we soms wegvallen. Gewoon tijdens een tel gesprek, vooral als hij wat langer duurt.

t.vogels
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 feb 2006 14:06

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door t.vogels »

Heb sinds een paar weken ook digitaal pakket van tele2 .
Gaat zeer langzaam ,portatie telefoonno. duurt lang.
Zag op de site van tele2 dat ze nu weer een niuewe aanbieding hebben tele2 totaal voor 26.95 p. maand i.p.v.37.95 p.maand .
Heb nog gebeld om dit om te laten zetten,dit was niet meer mogelijk??/

Consumentt
Berichten: 754
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door Consumentt »

@t.vogels

Waar staat dat Tele2 totaal voor 26.95?

Ik zie met telefonie alleen Tele2 compleet 29.95 en Tele2 compleet voetbal voor 49.95

Oja nummer porteren. Ik ben 7-12-05 aangesloten. Half januari gebeld en te horen gekregen dat het nog wel 4 weken ging duren, dus half februari = na ruim 2 maanden verwachten ze mijn tfn eindelijk over te zetten.

Gesloten