LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 verbinding valt steeds weg

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Rummikup
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 mei 2010 15:15

Tele2 verbinding valt steeds weg

Ongelezen bericht door Rummikup »

Beste,

Ik heb nu sinds vandaag problemen met Tele2 internet en telefonie. Vorig jaar hebben wij ook problemen gehad en toen zijn er maar liefst 7 KPN monteurs gekomen.

Vandaag klapte mijn verbinding eruit zowel internet als telefonie en ik belde uiteraard naar Tele2 en toen wachten, wachten, niks aan de hand even je kabels nakijken.. Gedaan nergens een breuk... Om 14:00 uur klapte weer de verbinding eruit nu wel 20 minuten lang, ik weer bellen met Tele2 een moment verbind u even door.. "tuutuuutuut opgehangen" weer bellen, ja meneer wij gaan u helpen moment alstublieft... "tuuutuuutuut opgehangen". Ik weer bellen deze keer heeft de jongeman wel de verbinding getest. Alles is goed het enigste wat ik kan doen is een ongelijk monteur sturen en dat kost €79,99 voor eigen rekening.

Maar nu nog zit ik met problemen.. Iemand enige oplossingen of het zelfde mee gemaakt?

Groeten,
Rummikup

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Tele2 verbinding valt steeds weg

Ongelezen bericht door tennis »

Kan helaas uit het bericht niet opmaken, met welk probleem je nog zit?

Rummikup
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 mei 2010 15:15

Re: Tele2 verbinding valt steeds weg

Ongelezen bericht door Rummikup »

Dat mijn internet en telefonie nog steeds wegvallen. :?

SirPeter
Berichten: 315
Lid geworden op: 15 dec 2009 17:34

Re: Tele2 verbinding valt steeds weg

Ongelezen bericht door SirPeter »

Die 2x tuuttuuttuut is waarschijnlijk omdat de modem toen weer weggevallen was ;)

Heeft tele2 niet als regeling dat als er een monteur komt en het ligt niet aan de bekabeling (iets wat de klant zelf voor verantwoordelijk is) de monteur gratis is?

wolferl
Berichten: 157
Lid geworden op: 29 jul 2005 11:51

Re: Tele2 verbinding valt steeds weg

Ongelezen bericht door wolferl »

Ik heb het ook af en toe.

Dan valt internet er weer om de haverklap uit, dan ga je bellen.
Na een minuut of 10 krijg je iemand aan de lijn, die dan standaard vragen gaat stellen, kabels nakijken, resetten etc.

Nee werkt niet hoor. Ik ga even met kijke.....TUUTTUUTUUTT....


AARRRGH


Ook de telefoon van tele2 is brak, krijg veel klachten van mensen die ik bel. Je klinkt heel slecht. En digitale televisie neemt ook niet op. Ik heb best spijt van Tele2.

kaarsje69
Berichten: 601
Lid geworden op: 01 jul 2008 21:28

Re: Tele2 verbinding valt steeds weg

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

Wat ik me nou afvraag, wat kost Tele2 jullie incl. kabelkosten, belkosten, ze maken wel leuk reclame, maar wat kost het nou daadwerkelijk?

Hoe lang als het Modem het opgeeft zitten jullie zonder internet/ telefoon/tv ?
Is goedkoop nou echt duurkoop?

Ik zit bij de kpn voor 34.90 per maand en steeds doet alles het gewoon, als iets het niet doet, lossen ze het op, krijg ik mijn gemaakte kosten ook nog terug en Tele2, sleept mensen voor de rechter als hun product niet werkt, wat een wanhoop bedrijf zeg!
Tele2, het zwarte schaap onder de aanbieders!

Rummikup
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 mei 2010 15:15

Re: Tele2 verbinding valt steeds weg

Ongelezen bericht door Rummikup »

Ik bel mobiel naar Tele2..... Niet met de vaste lijn want die doet het niet.

veroootje
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mei 2010 16:52

Re: Tele2 verbinding valt steeds weg

Ongelezen bericht door veroootje »

de kosten voor mobiel bellen omdat hun gewone lijn het niet doet kun je trouwens wel vergoed krijgen (wel maar tot 10 euro geloof ik maar is toch 10 euro hebben of niet) ;)

wolferl
Berichten: 157
Lid geworden op: 29 jul 2005 11:51

Re: Tele2 verbinding valt steeds weg

Ongelezen bericht door wolferl »

Ik ben zeer ontevreden over hun telefoon en televisie, het voldoet zo niet aan mijn verwachtingen. Televisie neemt nooit op, HD zenders doen het niet, loopt constant vast. Telefoon is ook brak, mensen die ik bel klagen constant dat ze mij, of horen alsof ik in een echoput zit, of alsof ik praat met een hand voor mijn mond, of alsof ik heel ver weg ben met zware ruis op de voorgrond. Ik zit nu ruim een kleine 6 weken bij Tele2, maar wil eigenlijk af van Televisie en Telefoon, zou dat kunnen? op basis van tegenvallende resultaten en niet nagekomen afspraken (kwaliteit).

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Tele2 verbinding valt steeds weg

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Wolferl,

Eerder heb ik op het forum aangegeven graag je klacht over de kwaliteit en het niet naar behoren werken van je telefoon en televisie. Graag zou ik je willen helpen om je klacht op te lossen. Zou jij mij alsjeblieft je postcode en huisnummer of klantnummer onder vermelding van wolferl toe willen sturen?

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Tele2 verbinding valt steeds weg

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Wolferl,

Ik heb begrepen dat je problemen met betrekking tot telefonie inmiddels zijn verholpen. Er is geadviseerd een harde reset van de decoder te doen en in de loop van volgende week bellen we je om te kijken of het met de opnames nu wel lukt.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

wolferl
Berichten: 157
Lid geworden op: 29 jul 2005 11:51

Re: Tele2 verbinding valt steeds weg

Ongelezen bericht door wolferl »

Netjes geholpen door Tele2.

elynasedai
Berichten: 136
Lid geworden op: 22 mei 2006 17:21

Re: Tele2 verbinding valt steeds weg

Ongelezen bericht door elynasedai »

Ik heb nu +/- 3,5 jaar Tele2 telefonie en internet. Betaal er 29,95 p/mnd voor. In het begin wel wat problemen gehad met telefoonverbinding, maar de afgelopen 2 jaar eigenlijk nergens last van gehad.

wolferl
Berichten: 157
Lid geworden op: 29 jul 2005 11:51

Re: Tele2 verbinding valt steeds weg

Ongelezen bericht door wolferl »

Ik heb sinds enige tijd weer last van de digitale televisie decoder van Tele2.
Eerst hoorde ik een brommende geluid, en sinds enige dagen staat het beeld af en toe 2 seconden stil. Ik denk dat de decoder niet meer geheel functioneert.

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Tele2 verbinding valt steeds weg

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Wolferl,

Ik heb je bericht op het forum gelezen en je klacht over de decoder in behandeling genomen.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

wolferl
Berichten: 157
Lid geworden op: 29 jul 2005 11:51

Re: Tele2 verbinding valt steeds weg

Ongelezen bericht door wolferl »

Keurig geholpen door Tele2, decoder is inmiddels vervangen, en alle problemen zijn verdwenen.

Thumbs up voor Tele2.
:)

Gesloten