LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2/Versatel ofzoiets om te huilen...

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
LongenMiranda
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 okt 2008 15:13

Tele2/Versatel ofzoiets om te huilen...

Ongelezen bericht door LongenMiranda »

Heb je even tijd voor de klachten?


* 3 maanden lang geen internet wegens omzetten aanbieder (uw bedrijf is al diverse malen overgenomen)
* het niet kunnen realiseren van het omzetten van ons oude adres naar nieuwe adres (na 4 jaar stonden wij nog steeds geregistreerd op oude adres, terwijl we gewoon facturen betalen voor nieuwe adres en ook gewoon verbinding hebben
* en nu weer dat wij geen monteur kunnen krijgen omdat er eerst wordt gezegd dat het een doe het zelf installatiepakket is, terwijl de brief anders verteld. Vervolgens na een belletje wordt mij keer op keer beloofd dat ik teruggebeld wordt.

Wij hebben begin augustus 2008 het nieuwe pakket Gold aangevraagd bij jullie en alles leek eerst goed te gaan. Wij zijn inmiddels op 23 augustus verhuisd. Er is ons al 3 keer beloofd dat er een monteur langs zou komen om alles te installeren. De laatste keer (15-09-2008)heb ik telefonisch gesproken met Mariska Bouwmeester. Zij heeft ook beloofd het bericht door te zetten naar Technische Dienst voor een afspraak met monteur. Zij heeft hierbij aangegeven dat het wel even kan duren. Maar 3 weken later nog niks...

Op 2 oktober een mail met bovenstaande klacht verzonden en ik krijg ook keurig een bevestiging terug dat er binnen 4 uur telefonisch contact en anders binnen 48 uur per mail contact wordt opgenomen. Helaas niks...

Over de klachtenbrief zoals hierboven omschreven werd ik op dinsdag
14 oktober teruggebeld door Maik Schipper. Hij vertelde mij dat het allemaal erg vervelend was en beloofde dat hij terug zou bellen. Hetgeen hij – denk ik – ook gedaan heeft ’s middags om 16.00 uur maar naar het verkeerde telefoonnummer. Erg jammer want ik heb al meerdere malen aangegeven dat ze me moeten bellen op een ander telefoonnummer. Op woensdag 15 oktober hebben we zelf maar weer eens gebeld en uw collega wilde mij bijna weer afwimpelen door te zeggen dat ik wel teruggebeld zou worden. Ze heeft mij verzekerd dat ik die dag door mevrouw Klok teruggebeld zou worden. Gelukkig zijn jullie die belofte wel nagekomen. Zij heeft aangegeven dat wij ter compensatie een bedrag van € 69,00 euro zouden ontvangen en dit wordt verrekend met de aankomde termijnfacturen. Verder heeft zij een afspraak gemaakt op woensdag 22 oktober 2008 tussen 8.00 en 13.00 uur. Maar u raad het al: er is niemand geweest! Toen ik heb ik die dag meteen om 13.15 uur met Dan Zijlstra gebeld. Hij wist de de oorzaak hier niet van en vertelde mij doodleuk dat als er ’s avonds nog niemand is geweest dat ik dan maar weer even moest bellen. Volgende dag heb ik weer gebeld (helaas de naam niet genoteerd en er werd mij aangegeven dat ik teruggebeld zou worden voor een nieuwe afspraak.

Dit slaat toch werkelijk alles! Ongelooflijk hoe zij met klanten omgaan. Keer op keer worden er fouten gemaakt. Wij begrijpen ook dat fouten maken menselijk is maar niet in deze mate. Wat moeten wij doen om te krijgen waar we recht op hebben??? Naast het feit dat we dus geen gebruik van onze vaste telefoon kunnen maken, het bijbehorende telefoonnummer niet hebben, internet traag is en dat het “kastje” een aantal keer in storing is gevallen, willen wij gewoon datgene waar we recht op hebben.

Ik heb per brief die ik zo weer ga posten ge-eist dat er uiterlijk dinsdag 28 oktober 2008 contact met mij wordt opgenomen en dat er dan iemand gestuurd wordt op een gepast tijdstip. We zijn er echt helemaal flauw van! Als zij deze belofte niet na komen dan stappen wij per direct over naar een andere provider en gaan we ervan uit dat jullie hierons niet hinderen gezien de wanprestatie die er geleverd is!

To be continued...

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Tele2/Versatel ofzoiets om te huilen...

Ongelezen bericht door TdeHond »

Eerst schriftelijk aangetekend met ontvangstbevestiging in gebreke stellen, 10 werkdagen de tijd geven problemen op te lossen.
Daarna ook aangetekend enz per direct opzeggen, toestemming tot automatische incasso intrekken, om schriftelijke bevestiging einde contract binnen 10 werkdagen verzoeken met datum einde contract daarin vermeld. Dreigen met z.n. naar Geschillencommissie telecommunicatie als bevestigings brief einde contract achterwege blijft.
Kopie van brieven en verzend en ontvangstbewijzen goed bewaren.

Bevestigingen einde contract tot in lengte der dagen bewaren.

agent78
Berichten: 18
Lid geworden op: 02 sep 2008 14:30

Re: Tele2/Versatel ofzoiets om te huilen...

Ongelezen bericht door agent78 »

het is een beetje een trieste boel bij tele2 klantenservice zeg. daar word je niet blij van. ik hoop dat ze u kunnen helpen met een oplossing en anders... een andere aanbieder zoeken idd. als tele2 het signaal van de lijn haalt kunt u een andere aanbieder nemen. succes!

WebServiceTele2
Berichten: 249
Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59

Re: Tele2/Versatel ofzoiets om te huilen...

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Stuurt u mij alstublieft een email met uw gegevens (Bv. Postcode en huisnummer). Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]

Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2.

Gesloten