LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort klantenservice 30 cent p minuut

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Jeroen32Holland
Berichten: 151
Lid geworden op: 19 jun 2007 14:53

Telfort klantenservice 30 cent p minuut

Ongelezen bericht door Jeroen32Holland »

Nu kreeg ik ineens een sms dat de klantenservice in 1x naar 30 cent p minuut gaat, nou dat noem ik niet echt service :( .

Vroeger was het gratis, althans dan koste het je gewoon de minuten uit je bundel, nu is het al 20 cent p minuut heb ik vandaag begrepen, en het wordt 30 cent p minuut.

Ik noem dat niet service, je betaald tenslotte al voor het abbonement en de bijbehorende minuten :roll: :cry: :(

Beartjes
Berichten: 37
Lid geworden op: 20 sep 2007 10:31

Re: Telfort klantenservice 30 cent p minuut

Ongelezen bericht door Beartjes »

Nee service is het in het geheel niet.
Vind het zelfs absurt dat het zo hoog wordt! :shock:

Jeroen32Holland
Berichten: 151
Lid geworden op: 19 jun 2007 14:53

Re: Telfort klantenservice 30 cent p minuut

Ongelezen bericht door Jeroen32Holland »

En heb net een 2 jarig abbonement afgesloten :( , als ik dat had geweten had ik waarschijnlijk voor een andere aanbieder gekozen, maar ik hoop dat ik ze nooit nodig zal zijn voor mijn abbonement.

Zou je ook van je abbonement af kunnen omdat het nu veranderd is, deze voorwaarden was ik niet op de hoogte, ik wist niet dat het duurder werd, en dat is ook niet gemeld, tenminste ik heb het niet gezien, en heb er ook geen brief over gehad oid.

zijn-wij-correct
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 okt 2007 21:52

Re: Telfort klantenservice 30 cent p minuut

Ongelezen bericht door zijn-wij-correct »

dat speedlinq is overgenomen door Telfort
is een ramp VOOR Het Bellen vrij regelmatig ligt de telefoon dood
of als een nummer draait . is de andere kant ingesprek
hoe kan dit
ik heb modem en een gebruikers naam en een wachtwoord en een CD
dus dan maar weer herprogammeren en jawel hij doet het weer
TOTDAT TELFORT DE ZAAK WEER LANDELIJK LAAT OMDONDEREN
men zegt een landelijke storing
nee Men heeft geen correct matereel en geen correcte mensen die daarmee moeten werken < schijnbaar overgenomen van SPEED(LINK)
want die wisten ook niet waar de Klepel hing ,en de klanten maar bellen voor 0,70 EURO per Minuut

Beartjes
Berichten: 37
Lid geworden op: 20 sep 2007 10:31

Re: Telfort klantenservice 30 cent p minuut

Ongelezen bericht door Beartjes »

Wat heet dat nu met de klantenservice verhoging te maken zijn-wij-correct :?: :roll:

Jeroen32Holland
Berichten: 151
Lid geworden op: 19 jun 2007 14:53

Re: Telfort klantenservice 30 cent p minuut

Ongelezen bericht door Jeroen32Holland »

Ik vindt de dekking prima, ik heb nooit geen uitval of geen bereik gehad in heel Nederland niet.

Het enige onservicegerichte vindt ik de 30 cent p minuut, dat vindt ik veel, want als je een vraagje hebt zit je toch gauw 10 minuten aan de lijn

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Telfort klantenservice 30 cent p minuut

Ongelezen bericht door TdeHond »

Het enige onservicegerichte vindt ik de 30 cent p minuut, dat vindt ik veel, want als je een vraagje hebt zit je toch gauw 10 minuten aan de lijn
Iemand, die nooit klant geweest is bij Telfort ( 30-11-2007 conform AV opgezegd i.v.m. migratie 12move naar Telfort) achtervolgen t/m 13-6-2008 j.l. met onterechte facturen getuigt ook niet van servicegerichtheid.
Ik spreek over een bedrag onder Euro 10,-

Natuurlijk worden onterechte facturen niet door mij betaald.
Probleem is nog niet afgerond.

Advies: bewaar alle afschrijvingen van Telfort tot in lengte der dagen. Zie diverse forums.

U heeft geluk dat de verbinding naar uw tevredenheid werkt.

kuiffie
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 jan 2007 17:32

Re: Telfort klantenservice 30 cent p minuut

Ongelezen bericht door kuiffie »

Ik zit al een tijd te wachten op teruggaaf van door mij gemaakte kosten voor een niet aangesloten woning , tot op heden geen bericht van Telfort .
Telfort is een dievenclub !!!
Ik heb schriftelijk opgezegd maar na 4 emails heb ik nog steeds geen bevestiging gehad .
weer zo'n dievenstreek , straks natuurlijk abonnement verlengen en doen alsof je nooit een opzegging hebt gehad .
Zo blijf je klanten binden .
Vervelende teringlijers !

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Telfort klantenservice 30 cent p minuut

Ongelezen bericht door TdeHond »

Ik heb schriftelijk opgezegd maar na 4 emails heb ik nog steeds geen bevestiging gehad .
weer zo'n dievenstreek , straks natuurlijk abonnement verlengen en doen alsof je nooit een opzegging hebt gehad
Exact hetzelfde als bij mij. Blijven mailen. Alle e-mails bewaren.

Is brief aangetekend gestuurd? anders herhalen met verwijzing naar eerdere brief + e-mails.

find_your_spot
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 apr 2008 10:58

Re: Telfort klantenservice 30 cent p minuut

Ongelezen bericht door find_your_spot »

Er zijn ook alternatieven:

0900-nummer: 06 2600 1200 (mobiele kosten)
Alternatief nummer: 0800 1707
Locatie: iLocal

Extra-info: Andere alternatief is het nummer 020 2002000.
Retail Support: 0800 2288027

Website: http://www.vraagalex.nl


Probeer eens deze telefoon nummers, en kijk of je de helpdesk te pakken krijgt. Ga nooit een 0900 nummer bellen! Daarmee wordt je opgelicht, er zijn zoveel lokale alternatieven.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Telfort klantenservice 30 cent p minuut

Ongelezen bericht door TdeHond »


BerichtGeplaatst op: 16 Jun 2008 14:00 Onderwerp:

Er zijn ook alternatieven:
Bespaar u de moeite. De telefonistes verbinden u niet door naar degene die uw probleem mogelijk zou kunnen oplossen.

Integendeel, 1 v.d. telefonistes heeft zich dusdanig gedragen dat ik daar een klacht over heb ingediend bij Telfort.
Deze klacht is tot nu toe niet in behandeling genomen door Telfort.
Terwijl ik toch in April 2008 een ontvangstbevestiging + ticketnummer heb mogen ontvangen. :roll:

MaffeDarkie
Berichten: 142
Lid geworden op: 06 mei 2007 04:02

Re: Telfort klantenservice 30 cent p minuut

Ongelezen bericht door MaffeDarkie »

Jammer dat 'Jeroen32Holland' het bericht in een verkeerde categorie gezet heeft aangezien deze gaat om Telfort Mobiel en niet Telfort Internet welke al vanaf het begin 30c per minuut betreft.

Telfort heeft alle klanten een SMS verzonden met deze tariefs wijziging, tevens valt op de internetsite van Telfort te lezen dat door deze wijziging klanten tot 14 Juli 2008 de tijd hadden schriftelijk kenbaar te maken het contract te willen beëindigen. Dit stond meen ik zelfs in het SMSje vermeld.

Zelf heb ik zowel het contract ontbonden per 14-07 en vandaag omstreeks 10:00 uur was mijn telefoonnummer inderdaad niet meer bereikbaar. Heerlijk; 4 van de 6 maanden korting ontvangen + een gratis laptop + gratis telefoon voor een contract van 24 maanden welke maar 4 maanden gebruikt is. En eindelijk van dat Helfort af.

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Telfort klantenservice 30 cent p minuut

Ongelezen bericht door Radar »

Geachte forumgebruikers,

in twee posts op dit forumtopic stond een persoonlijk (werk) telefoonnummer. Dit is niet toegestaan volgens de gedragsregels van het Radar forum en daarom heeft de moderator besloten deze posts te verwijderen. Als u contact wilt opnemen met Telfort dan kunt u ze bereiken via de volgende wegen:

* Telefoon: 0900 9596 (30 ecpm)
* Per mail via het online contactformulier:
http://klantenservice.internet.telfort. ... deid=10644
* Forum: http://forum.tiscali.nl

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

TROS Radar internet

een
Berichten: 320
Lid geworden op: 05 aug 2006 08:16

Re: Telfort klantenservice 30 cent p minuut

Ongelezen bericht door een »

Ja, dat was dus mijn post die verwijderd is. Het was overigens geen persoonlijk werknummer maar het algemene nummer van de klantenservice teamleiders.

Dit had ik geplaatst omdat ik nu al maanden bezig ben met een internet- en telefoonprobleem. Heb al voor veeel geld naar het 0900 nummer moeten bellen! Schande is het: Telfort veroorzaakt een probleem en ik mag voor 30 cent per minuut gaan bellen om het opgelost te krijgen. als het dan snel opgelost is dan heb ik hier nog niet zo'n probleem mee maar wel als ik het al maanden probeer. Men reageert niet op brieven en mails en telefonisch wil niemand je helpen. Bel je met de teamleiders dan verbreken ze gewoon de verbinding. De arrogantie!!

Oke, het was misschien tegen de regels om dat nummer hier te plaatsen maar ik hoopte er mensen mee te helpen en dan Telfort te laten inzien dat ze klantvriendelijker moeten zijn.

Misschien kan Trosradar hulp bieden?

Overigens: voor de liefhebbers ben ik per mail bereikbaar, klik op de link naast mijn naam (of mag dat ook niet...)

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Telfort klantenservice 30 cent p minuut

Ongelezen bericht door TdeHond »

Overigens: voor de liefhebbers ben ik per mail bereikbaar, klik op de link naast mijn naam (of mag dat ook niet...)
Dat mag wel omdat u zelf toestemming heeft gegeven dat uw e-mail adres te zien is.

Heeft u al een klacht ingediend bij www.consuwijzer.nl Het is inderdaad een groot probleem voor klanten dat Telfort de klanten negeert. Zo wordt geen probleem opgelost.

Is het probleem van dien aard dat u ermee naar de Geschillencommissie kan gaan?

Voor een mogelijk plan van aanpak verwijs ik u naar: Tros Radar Forum internetproviders - Thread: Telfort maakt fout op fout.
Bericht: Stappenplan. Dit bericht staat op 1ste bladzijde.

een
Berichten: 320
Lid geworden op: 05 aug 2006 08:16

Re: Telfort klantenservice 30 cent p minuut

Ongelezen bericht door een »

Hartelijk dank voor de tips. Misschien heel toevallig maar vanmiddag hoorde ik dat ik mag opzeggen per wanneer ik wil. Alleen zijn ze er nog niet uit welke vergoeding ze me gaan betalen (ivm gemaakte kosten mobiel bellen en een aantal weken niet van de diensten gebruik kunnen maken).

Ik ga het stappenplan zeker even bekijken.

Gesloten