Geachte klager,
Met telefoneren krijg je later (mogelijk) problemen met de dan vereiste bewijslast.
Wat is (toe)gezegd/beloofd en door wie?
Is de naam/functie/bevoegdheid van de desbetreffende (helpdesk)medewerker juist verstrekt/gehanteerd?
Dat kunnen problemen worden waarmee je later geconfronteerd kunt worden!
Er is maar een manier om veilig te corresponderen met de tegenpartij, enwel schriftelijk,
aangetekend en rechtstreeks geadresseerd aan de
directie-persoonlijk
Via TNT kan later wel/niet de acceptatie van een aangetekende brief worden bewezen en bovendien is het mogelijk het traject van de brief te volgen via "track and trace" (kopie/pc).
Indien - ten onrechte - geld van een bankrekening wordt geind, dien een klacht bij de bank in.
Formulieren zijn daarvoor beschikbaar.
Verzoek de bank om dit bedrijf te
blokkeren, v.w.b. verder gebruik van de bankrekening.
Indien men overtuigd is van het feit dat onrechtmatig geld geincasseerd is, doe
aangifte bij de politie!
Draag alle (schriftelijke) bewijzen hierbij aan.
De politie is
verplicht de aangifte van het onrechtmatig wegnemen van andermans geld op te nemen!
succes
