LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort virusscanner

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Telfort virusscanner

Ongelezen bericht door olaf79 »

ciske schreef:
Het is heel vergelijkbaar. Je koopt het product als het ware door te betalen met reclame (al dan niet van de aanbieder of van iemand anders). Immers, die reclame is waar de verkoper zijn centen vandaan haalt (en dat is echt niet veel, vaak net kostendekkend
Totaal niet te vergelijken, ik heb sowieso geen reclame dus maak je niet druk, let zelf wel op mijn pc :lol:
Als jij reclame omzeilt, overtreed je de licentievoorwaarden en dat is weldegelijk strafbaar. En in gewone mensentaal is het diefstal omdat je niet betaald (op welke wijze dan ook) voor het gebruik van een ander.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Telfort virusscanner

Ongelezen bericht door ciske »

olaf79 schreef: Als jij reclame omzeilt, overtreed je de licentievoorwaarden en dat is weldegelijk strafbaar. En in gewone mensentaal is het diefstal omdat je niet betaald (op welke wijze dan ook) voor het gebruik van een ander.
:lol: tuurlijk joh, zal je maar gelijk geven :lol:

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Telfort virusscanner

Ongelezen bericht door olaf79 »

ciske schreef:
olaf79 schreef: Als jij reclame omzeilt, overtreed je de licentievoorwaarden en dat is weldegelijk strafbaar. En in gewone mensentaal is het diefstal omdat je niet betaald (op welke wijze dan ook) voor het gebruik van een ander.
:lol: tuurlijk joh, zal je maar gelijk geven :lol:
Prima, doe wat je wilt, feit blijft dat je door dit soort "omzeilen" ook nog eens bevordert dat veel gratis programma's niet meer gratis zijn omdat ze onbetaalbaar worden. Maar blijf vooral bezig met producten van andere te gebruiken zonder ze er behoorlijk voor te betalen.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Telfort virusscanner

Ongelezen bericht door Har06 »

ciske schreef:
Het is heel vergelijkbaar. Je koopt het product als het ware door te betalen met reclame (al dan niet van de aanbieder of van iemand anders). Immers, die reclame is waar de verkoper zijn centen vandaan haalt (en dat is echt niet veel, vaak net kostendekkend
Totaal niet te vergelijken, ik heb sowieso geen reclame dus maak je niet druk, let zelf wel op mijn pc :lol:
Natuurlijk heeft Ciske spam reclame op haar websites :shock:
AVG heb ik jaren geleden eraf geknikkerd,een gratis en niets voorstellende scanner,ik zelf gebruik een betaalde versie van Kaspersky.(zie beoordeling Consumentenbond) :lol:

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Telfort virusscanner

Ongelezen bericht door olaf79 »

Har06 schreef:
ciske schreef:
Het is heel vergelijkbaar. Je koopt het product als het ware door te betalen met reclame (al dan niet van de aanbieder of van iemand anders). Immers, die reclame is waar de verkoper zijn centen vandaan haalt (en dat is echt niet veel, vaak net kostendekkend
Totaal niet te vergelijken, ik heb sowieso geen reclame dus maak je niet druk, let zelf wel op mijn pc :lol:
Natuurlijk heeft Ciske spam reclame op haar websites :shock:
AVG heb ik jaren geleden eraf geknikkerd,een gratis en niets voorstellende scanner,ik zelf gebruik een betaalde versie van Kaspersky.(zie beoordeling Consumentenbond) :lol:
Hm alsof de consumentenbond verstand heeft van virusscanners. De echte kenners komen met verbluffende cijfers als je puur kijkt naar het virusscannen. Gratis doet het dan vaak beter dan niet gratis. Er zijn zelfs producenten die hun computerservers laten hacken, zoals bijvoorbeeld Norton. Nou die moeten mijn pc dan beschermen en daar moet ik ook nog 50 euro voor betalen?

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Telfort virusscanner

Ongelezen bericht door ciske »

Hm alsof de consumentenbond verstand heeft van virusscanners.
Voordeel is dat jij niet weet waar ik verstand van heb, drammerd!

Winterman
Berichten: 856
Lid geworden op: 15 jan 2012 13:54

Re: Telfort virusscanner

Ongelezen bericht door Winterman »

ciske schreef: ach gut....daar is de wijsneus weer, over pc's hoef jij mij niks te vertellen :lol:
Ik denk niet dat je jou ergens maar iets over hoeft te vertellen. Het probleem zit er meer in, dat jij wel erg graag anderen iets verteld en helaas zonder enige kennis van zaken.
olaf79 schreef: Mijn advies is om een goede gratis scanner te installeren, beter nog 2 verschillende programma's.
Zeer slecht advies. De kans dat twee programma's met elkaar in conflict komen is zeer aannemelijk en daarnaast vertraagd het op zeker je computer.
ciske schreef: Voordeel is dat jij niet weet waar ik verstand van heb, drammerd!
Te makkelijk om daar op te antwoorden.

Gesloten