LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Uitzending trosradar Telfort

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
zwollywoods
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 sep 2006 21:32
Locatie: zwolle

Uitzending trosradar Telfort

Ongelezen bericht door zwollywoods »

Jammer dat er bij trosradar geen woord is gerept op de vele prijs stijgingen die doorgevoerd zijn bij Telfort en dat KPN de grote veroorzaker is want die heeft alles opgekocht en daardoor zijn er veel problemen ontstaan. Tiscali was vroeger stukken beter dan Telfort nu.

Groeten

bruig0
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 mar 2007 22:00

Re: Uitzending trosradar Telfort

Ongelezen bericht door bruig0 »

Exact dezelfde problematiek doet zich voor bij KPNPLANET. Zeer herkenbaar, geer oplossingen bieden, maar aan de lijn houden en bij doorverbinden dan valt de verbinding weg. Na 38 jaar abonnee te zijn geweest van PTT KPN wordt na verhuizing mijn abonnement internetplusbellen niet aangesloten in een nieuwbouwwijk. De klantenservice weigert een monteur te sturen. Wel verhuiskosten in rekening brengen en betalen tot eind van het abonnement. Geen excuus van de klantenservice. Wel de opmerking dat het beter is dat ik afscheid neem van KPNPLANET. Door de medewerker van de klantenservice werd terstond het abonnement opgezegd. Ik vermoed dat KPNPLANET en Telfort de policy hebben om klanten met problemen niet meer te helpen. Is dit herkenbaar?

janveenman
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 21:29

Re: Uitzending trosradar Telfort

Ongelezen bericht door janveenman »

Niet zo sportief van Telfort, als ze op de hoogte waren van de infiltrant en dit niet toegeven. Het lijkt soms allemaal een beetje op een spelletje van wie de slimste is, en dit gespeeld over de ruggen van klanten die vaak behoorlijk afhankelijk zijn geworden van dit communicatiemiddel.

Er wordt toegezegd iedereen terug te bellen die in de zaal zit, maar bij een telefoonprobleem lijkt mij dit toch niet makkelijk haalbaar als er geen mobiel alternatief is??!!

Verder kan ik over het opzeggen kwijt dat de klanten met vast bellen via internet gewoon kunnen opzeggen, aangezien de beltarieven per 1 mei met 5 cent starttarief omhoog gaan.

Met de meeste van deze netwerken is het zo.......zolang het goed gaat gaat het goed.. maar oh wee als zich een storing voordoet dan blijkt het allemaal toch best wel een gecompliceerd product te zijn. Waarbij als tegemoetkoming/service richting klant het goed zou zijn, als de klant gratis met de provider kan communiceren om het probleem op te lossen, aangezien het gros van de klachten bij de provider ligt.

bedrijfswagenforum.nl
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 21:47

Re: Uitzending trosradar Telfort

Ongelezen bericht door bedrijfswagenforum.nl »

zou draa een bedrijf als KPN iedereen op koopt
dan kunne zij doen wat zij willen

waar is de WAAKHOED NU!!!

ook ik ben de klos
wat moet je ander als je weg gaat ben je ook je mail aderes kwijt
dus je gaat gewoon door

Mvg bedrijfswagenforum.nl

d3R
Berichten: 106
Lid geworden op: 06 mei 2007 18:57

Re: Uitzending trosradar Telfort

Ongelezen bericht door d3R »

@ bedrijfswagenforum.nl : Zo snel mogelijk je website+domeinnaam laten hosten door een fatsoenlijk bedrijf (wat los staat van je internetprovider) en nooit meer je bedrijfsmail via een particuliere dienstverlener laten hosten.

Voor zakelijke internetverbindingen zijn overigens ook al jaren prima oplossingen (gegarandeerde uptime is hoger, garantie dat evt storingen sneller opgelost worden, fatsoenlijke schade regelingen etc).

Maarja....als je voor een paar tientjes vooraan wil zitten dan moet je evt hinder helaas voor genoegen nemen.

royendennis
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 apr 2009 12:53

Re: Uitzending trosradar Telfort

Ongelezen bericht door royendennis »

wij hebben ook internet van telfort.

Sinds augustus zitten we in de wsnp en gaat de instelling de facturen van telfort betalen.

We hadden eerst een automatische afschrijving van het abonnement. Maar omdat er geen geld op de rekening meer kwam en hun het er steeds wel wilden afhalen zitten we nu met vier maanden teveel te betalen abonnementskosten.

4x 19.94 = € 79.76

Omdat wij nu rood staan op die rekening en ons geld niet terug wordt gestort zitten we nu met extra kosten i.v.m. roodstaan op rekening.

We hebben 3 keer gebeld en dan werd er tegen ons gezegd het duurt eerst 10 werkdagen voordat de klacht in behandeling werd genomen. Daarna duurt het 30 dagen voordat het op de rekening weordt gestort.

Bij de laatste keer bellen kregen wij te horen dat de terugstorting van de abonnementskosten afgekeurd was. Wat een boel **** want ik heb wel 4 x dubbel kosten betaald voor een abonnement.

joostniederer
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 dec 2008 12:45

Re: Uitzending trosradar Telfort

Ongelezen bericht door joostniederer »

Mensen, het is allemaal heel simpel hoor: als je van mening bent dat Telfort niet levert wat is overeengekomen en je wilt er vanaf, dan stuur je eenmalig een aangetekende brief waarin je het bedrijf ingebreke stelt met een termijn om de overeenkomst alsnog na te leven. Stel de termijn in redelijkheid vast op 14 dagen.

Na die termijn stuur je nog een briefje waarin je aangeeft dat het bedrijf in verzuim is en dat men niet voldoet aan de verplichting zoals deze uit de koopovereenkomst blijkt. Storneer vervolgens alle bedragen voor zover dat mogelijk is en laat je bank een selectieve incasso blokkade op de rekening zetten (kost vaak geld, je kunt ook alle incasso's direct laten storneren, wel goed in de gaten houden).

Bewaar alle brieven in kopie.

Volgt er een incassobureau? Niet bang worden en gewoon laten lopen!

frieda cuperi
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 apr 2009 16:58

Re: Uitzending trosradar Telfort

Ongelezen bericht door frieda cuperi »

Abusievelijk heb ik op 24 juni 2008 een bedrag betaald van 92,63 Euro op de rekeningnummer van TELFORT MOBIEl, terwijl het geld officieel bedoeld was voor TELFORT INTERNET.

In augustus 2008 had ik geen internet +bellen meer. Afgesloten. Geen tegemoet koming van hun kant. Er wordt zelfs geen actie door hun ondernomen.

Ze laten de consument in hun vet gaar koken. Ik weet zeker dat ik mijn abonnementsgeld had betaald. Oeps...... op een verkeerde rekeningnummer. Vele keren heb ik gebeld, geschreven en gemaild of zij SVP het bedrag van 92,63 Euro terug wilde storten. Telefoonkosten heb ik gemaakt, maar niets hielp. Totdat ik te maken kreeg met een incassobureau. HEEL VERVELEND.

Ten einde raad heb ik een jurist in geschakeld. Wij trokken aan het korste eind en moesten het bedrag + de incassokosten betalen aan TELFORT INTERNET. Ik heb het geld immers overgemaakt aan TELFORT MOBIEL in plaats van TELFORT INTERNET. Ik moet zelf contact zoeken met de afdeling TELFORT MOBIEL om het bedrag van 92,63 terug te krijgen.

Nog steeds heeft TELFORT MOBIEL mijn 92,63 Euro in haar bezit. Deze heb ik nooit terug gekregen op mijn rekening.

Het toeeigenen wat NIET van jou is: "behoort onder de catogorie" DIEFSTAL

d3R
Berichten: 106
Lid geworden op: 06 mei 2007 18:57

Re: Uitzending trosradar Telfort

Ongelezen bericht door d3R »

Maar frieda, als jou nu 50 euro geef. En later zeg dat ik dit graag terug wil hebben omdat <random reason>, mag ik jou dan ook een dief noemen als je mij dit niet terug geeft?

robertdewit
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 apr 2009 20:13

Re: Uitzending trosradar Telfort

Ongelezen bericht door robertdewit »

sinds eindmei 2008 heb ik telfort internet , dat vanaf het moment van activeren niet heeft gewerkt .
Pas na veel bellen met de helpdesk ( 30 cent pm + kosten mobiel bellen totaalbedrag 50 euro ) en 9 weken later had ik internet ( storing kpn centrale )
ondertussen wel betaalt voor het abonnement en in totaal 3 maanden Ziggo aangehouden ( 3x 47.95 )
van een telfortmederwerker heb ik zwart op wit dat ik de gemaakte kosten vergoed kon krijgen via de klachtenadministratie waar ik 2x een vezoek heb ingediend

Mail telfort :
Ik vind het erg vervelend voor u dat u problemen heeft met de aansluiting. Bij deze meld ik u dat het verhelpen van dit probleem nog in behandeling is.
Wat betreft de (onterechte) gemaakte maandelijkse kosten, wanneer wel u weer internet heeft, weet u de gehele periode waarin de abonnementskosten in rekening zijn gebracht. Deze kosten kunt u schriftelijk terugvragen via onze klachtenadministratie, postbus 2823 3500 GV Utrecht. Dit geldt ook voor de gemaakte belkosten naar onze klantenservice. Ik vraag u de rekeningen wel te betalen, de onterechte kosten kunnen met terugwerkende kracht worden gecrediteerd/teruggestort.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.


Met vriendelijke groeten,

Telfort klantenservice internet
XXXX

nog een paar keer gebelt met telfort maar niemand die iets weet of kan behalve de klant pesten

tevens heb ik telfort een paar keer telefonisch gevraagt de zak recht te trekken maar helaas en heb via de online klantenservice aangegeven een incasso bureau in te schakelen , daarop kwam het volgende antwoord :

Wij willen u erop wijzen dat de uitslag van de klacht bindend is. Wij zullen uw verzoek tot creditatie derhalve niet honoreren.


Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.


Met vriendelijke groeten,

Telfort klantenservice internet
XXXX

dus hier word een incasso bureau ingeschakeld.
Telfort wil graag hun geld ,EN IK DE MIJNE !!!!

basduijn
Berichten: 19
Lid geworden op: 02 aug 2005 22:07

Re: Uitzending trosradar Telfort

Ongelezen bericht door basduijn »

Ik heb dhr. de Beer (welke in de uitzending zat) via Plaxo een mail gestuurd met de vraag wat hij gaat doen met de mensen die NIET via Tros Radar hebben geklaagd, maar toch een probleem hebben. Of hij die ook binnen 6 weken gaat helpen. Ik heb daar nog geen antwoord op, maar ik vermoed dat hetgeen wat hij zei alleen een 'handig mediaoptreden' was.

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Uitzending trosradar Telfort

Ongelezen bericht door Radar »

Beste topicgebruikers,

Er is al eerder een topic over het uitzendingsitem over Telfort geopend. Dit topic vindt u op ons forum onder het kopje 'Radar-uitzendingen seizoen 2008-2009'. Wij willen u vragen de discussie voort te zetten in het eerder geopende topic. Alvast bedankt hiervoor.

Gesloten