LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC Internet/Telefonie probleem.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
xsr
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 feb 2011 20:59

UPC Internet/Telefonie probleem.

Ongelezen bericht door xsr »

Beste lezer.

Ik heb sinds begin December 2010 een probleem met mijn internet/telefonie.
Om de zoveel (5 a 20 minuten) valt mijn modem uit.
Waardoor mijn internet uit valt en mijn telefoon.

Ik ben sinds 16 december 2010 bij het special care team van UPC in behandeling.
Een vast contact persoon probeert mijn probleem op te lossen.

We zijn vandaag 19 April 2011.
4 Maanden verder, En geen enkele vorm van verbetering vanaf UPC's kant.
Ik heb tot de dag van vandaag nog steeds exact het zelfde probleem.

Upc heeft nu 8 monteurs hier naartoe gestuurd.
Mijn Wandcontact doos vervangen.
3 Modems geswapped.
Versterker op mijn wandcontact doos gezet.

Ik zelf heb gold-plated coax kabels en utp kabels aangeschaft om ruis vanaf mijn kant te elimineren.
En een hele boel gedult gehad met UPC.

Om een vergoeding te regelen met upc was iets waar ze niet om zaten te springen.
Het heeft me 2 maanden aan heen en weer bellen gekost om me 109 euro vergoeding te krijgen voor een pakket dat 78 euro per maand kost.

UPC Heeft onderhand al 50 euro verdient aan mij door hun 0900-1580 nummer.

Ik vind dat ik als klant niet serieus word genomen.
Mijn contact persoon vergeet me regelmatig terug te bellen als hij dat met me heeft afgesproken.
Liegt regelmatig tegen me, en verzint onzin verhalen als ik om opheldering vraag.
En uiteraard heeft mijn contract persoon het nog niet voor elkaar gekregen om mijn probleem te verhelpen.

Ik hoop dat UPC dit leest, en zich schaamt voor hun onprofessioneel geklungel.
Of iemand die me kan helpen....
Laatst gewijzigd door xsr op 20 apr 2011 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: UPC Internet/Telefonie probleem.

Ongelezen bericht door tiptoo »

UPC leest hier wel zeker maar schamen? dat gevoel kennen ze bij UPC niet.

stuur ze een brief en stel ze in gebreke. voor het niet leveren waar je naar gevraagd hebt. succes.

UPC Webcare
verified
Berichten: 118
Lid geworden op: 18 okt 2010 13:34

Re: UPC Internet/Telefonie probleem.

Ongelezen bericht door UPC Webcare »

Het spijt ons te lezen dat de storing die u ondervindt tot op heden nog niet is opgelost. Graag kijken wij wat wij voor u kunnen betekenen.

Zou u een e-mail met uw klantgegevens willen sturen naar [email protected] onder vermelding van 'Reactie TROS Radar forum'?

Wij nemen vervolgens zo spoedig mogelijk contact met u op.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: UPC Internet/Telefonie probleem.

Ongelezen bericht door Henri42 »

De oproep van Ts heeft succes gehad, gezien de reactie van [email protected].
Nu nog een resulutaat inspanning van UPC, geen woorden maar daden :P
De reactie van Ts lezen we binnenkort hopelijk :lol:
Laatst gewijzigd door Henri42 op 20 apr 2011 18:19, 1 keer totaal gewijzigd.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: UPC Internet/Telefonie probleem.

Ongelezen bericht door tiptoo »

Henri42 schreef:.
Nu nog een resulutaat inspanning van UPC, geen woorden maar daden :P
is dit jouw bijdrage? heb je niks beters?

xsr
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 feb 2011 20:59

Re: UPC Internet/Telefonie probleem.

Ongelezen bericht door xsr »

Ik heb mijn klant gegevens / info verstuurd naar [email protected].
Nu is het wachten op antwoord.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: UPC Internet/Telefonie probleem.

Ongelezen bericht door Henri42 »

xsr schreef:Ik heb mijn klant gegevens / info verstuurd naar [email protected].
Nu is het wachten op antwoord.
Mijn ervaring is dat webcare @upc.nl vrij vlug reageert , zowel via @ mail of per telefoon, ik zou willen adviseren om alle feiten op een rij te zetten en per mail en brief aan de webcare te doen toekomen ivm een referentiekader, succes :roll:

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC Internet/Telefonie probleem.

Ongelezen bericht door agro »

Henri42 schreef:
xsr schreef:Ik heb mijn klant gegevens / info verstuurd naar [email protected].
Nu is het wachten op antwoord.
Mijn ervaring is dat webcare @upc.nl vrij vlug reageert , zowel via @ mail of per telefoon, ik zou willen adviseren om alle feiten op een rij te zetten en per mail en brief aan de webcare te doen toekomen ivm een referentiekader, succes :roll:
@henri
Herhaaldelijk wordt door jou het onjuiste advies gegeven om per e-mail contact op te nemen met de upc webcare, doch deze is daar niet van gediend getuige de de bijdrage van leg op 16 en 18 april in onderstaand topic, waar wordt vermeld dat uitsluitend de webcare een probleem in behandeling wil nemen op uitnodiging van de webcare zelf gedaan in dit forum.
Ook hier zwets je er dus weer vrolijk op los, met je onzinnige leugenachtige bijdrage.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 92&t=95848

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: UPC Internet/Telefonie probleem.

Ongelezen bericht door tiptoo »

agro schreef:
@henri
Herhaaldelijk wordt door jou het onjuiste advies gegeven om per e-mail contact op te nemen met de upc webcare, doch deze is daar niet van gediend getuige de de bijdrage van leg op 16 en 18 april in onderstaand topic, waar wordt vermeld dat uitsluitend de webcare een probleem in behandeling wil nemen op uitnodiging van de webcare zelf gedaan in dit forum.
Ook hier zwets je er dus weer vrolijk op los, met je onzinnige leugenachtige bijdrage.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 92&t=95848
je ziet Henri slaat het voor het gemak maar over.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: UPC Internet/Telefonie probleem.

Ongelezen bericht door Henri42 »

agro schreef:
Henri42 schreef:
xsr schreef:Ik heb mijn klant gegevens / info verstuurd naar [email protected].
Nu is het wachten op antwoord.
Mijn ervaring is dat webcare @upc.nl vrij vlug reageert , zowel via @ mail of per telefoon, ik zou willen adviseren om alle feiten op een rij te zetten en per mail en brief aan de webcare te doen toekomen ivm een referentiekader, succes :roll:
@henri
Herhaaldelijk wordt door jou het onjuiste advies gegeven om per e-mail contact op te nemen met de upc webcare, doch deze is daar niet van gediend getuige de de bijdrage van leg op 16 en 18 april in onderstaand topic, waar wordt vermeld dat uitsluitend de webcare een probleem in behandeling wil nemen op uitnodiging van de webcare zelf gedaan in dit forum.Ook hier zwets je er dus weer vrolijk op los, met je onzinnige leugenachtige bijdrage. http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 92&t=95848
Agro en Tiptoo : jullie gebruiken voortdurend grote woorden jegens mij, moeten jullie overigens zelf weten, het zegt meer over jullie mentaliteit ,dan over mij.
Mijn persoonlijke ervaring met [email protected] is echt anders en ik kan het beter weten dan lui die geen klant zijn of meer zijn bij UPC, natuurlijk tracht webcare de boot wat af te houden ,hetgeen niet wil zeggen dat het in de praktijk zo is. Ook Leg zal wel gelijk hebben en ik maak hem niet voor leugenaar uir,waarom zou ik ook.
Spijkers op laag water zoeken door A T en Cpt ervaar ik als bijna vanzelfsprekend. :lol:
Verder reageer ik niet meer rechtstreeks op onvriendelijkheden/onjuistheden van Agro Tiptoo en Cpt Slow, de paasgedachte is nog ver weg bij het illustere trio :lol:
Laatst gewijzigd door Henri42 op 22 apr 2011 15:39, 1 keer totaal gewijzigd.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: UPC Internet/Telefonie probleem.

Ongelezen bericht door tiptoo »

Henri42 schreef:

Verder reageer ik niet meer op de onvriendelijkheden van Agro Taptoo en Cpt Slow

kijk weer zo'n zwetsreactie nooit eens normaal doen, altijd mensen een andere naam geven , doe iets nuttigs met wat mensen zeggen of vragen!

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC Internet/Telefonie probleem.

Ongelezen bericht door agro »

Mijn persoonlijke ervaring met [email protected] is echt anders en ik kan het beter weten dan lui die geen klant zijn of meer zijn bij UPC
Tuurlijk voor jou gelden andere regels dan voor gewone klanten, niet voor niets heb je een flinke bruine arm bij je afgod.

Hierbij nogmaals de link naar het topic, het gaat over de bijdragen van leg dd 16 en 18 april.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 92&t=95848

Gezien je melding wordt dus degene (leg) die dit gemeld heeft dat de webcare niet gediend is van ongevraagde mailtjes, door jou als een notoire leugenaar uitgemaakt die bovendien volgens jou ook nog niet eens klant van upc is.

Je maakt iedereen die opmerkingen heeft over je afgod voor vanalles uit, probeer je van alle kanten te kleineren, en de topics om zeep te brengen.
Terwijl als je gevraagd wordt om een persoon te helpen welke een probleem heeft, deze laat stikken, ondanks dat volgens je eigen posting je precies hebt wat deze persoon zoekt, of zwetste je zoals gewoonlijk een stuk uit je nek, en dat je daarom niet op dat verzoek reageert.
zie: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 4&start=20
Bovendien heb je nog steeds dat eigenaardige kinderachtige trekje om namen te verbasteren, waar je maar niet van afkomt.
Verder reageer ik niet meer op de onvriendelijkheden van Agro Taptoo en Cpt Slow
Hopelijk hou je je aan je belofte, maar dat zal wel ijdele hoop zijn, wat betreft ben je hetzelfde als je afgod, beloftes nooit nakomen.
tja wie met pek omgaat wordt er mee besmet.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC Internet/Telefonie probleem.

Ongelezen bericht door agro »

@henri
de paasgedachte is nog ver weg bij het illustere trio
Wat dacht je laat ik bovenstaande nog even toevoegen?
Nou dan jou paasgedachte die is geweldig.
Personen die melding maken dat ze bericht ontvangen van upc dat upc niet gediend is van mail toesturen aan de webcare zonder hiervoor uitgenodigd te zijn, uitmaken voor leugenaar en bovendien ook nog eens beweren dat ze geen klant zijn.
En een TS welke een probleem heeft en waar volgens je eigen melding jij hetgene hebt wat deze TS graag zou willen, deze pertinent weigeren te helpen.
Bovendien het volgens jou illustere trio voor onvriendelijk en leugenachtig uitmaken, terwijl de enige die leugenachtige onzin en gezwets op dit forum uitkraamt ben jij.
Als dat jou paasgedachten zijn, mag je trots op zijn.

xsr
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 feb 2011 20:59

Re: UPC Internet/Telefonie probleem.

Ongelezen bericht door xsr »

En weer even ontopic

20 April heb ik gemailed naar UPC.
De dag erna werd ik gelijk gebelt door een medewerker van upc.
Dit persoon beloofde me te gaan uitzoeken wat de reden er van was dat mijn probleem nu onderhand niet opgelost was.

Hij belt me frequenter dan mijn vaste contract persoon bij het special-care team van UPC.
Hij komt zijn afspraken na als het om bellen gaat.

Hij concludeert dat ik de enige ben die dit probleem heeft.
Dit is niet waar want ik kan meedere personen opnoemen die bij UPC zitten die dit exact de zelfde probleem hebben in een radius van 30 kilometer om mijn huis heen.

Het persoon heeft me belooft een oplossing te vinden voor mijn probleem, net zoals het special-care team en de standaard callcenter medewerker van upc.

We zijn nu 9 dagen verder, heb onderhand weer 1 monteur langs gehad.
Die vond dat mijn upstream signaal laag was.
Er word actief gemonitored vanaf upc zijn kant en ze zien inderdaad dat mijn connectie instabiel is.
Ik ben in de afgelopen 9 dagen niets wijzer geworden van de meerdere telefoontjes die ik heb ontvangen van mijn nieuwe contact persoon "Het persoon waarmee ik in contact ben gekomen via webcare"

Er is nog geen oplossing, er word mogelijk gekeken naar nog een modem swap.
Ik heb nu 3 Cisco EP3212's in huis gehad. 2 maal de 2009 rev. die beiden last hadden van een productie fout, en een 2010 rev.
En er word gekeken of ik een Thompson kan krijgen.
Dit modem heeft uiteraard geen goeie reputatie, maar ik ben wanhopig genoeg.
Gezien ik nu al uitvallend internet heb voor 1/3 jaar.

dubbelpp
Berichten: 25
Lid geworden op: 21 apr 2011 18:18

Re: UPC Internet/Telefonie probleem.

Ongelezen bericht door dubbelpp »

Hoe gaat het nu met het probleem.
Je mag verwachten dat het onderhand opgelost moet zijn met special care en webcare.
Zou je een update hierover kunnen geven? :mrgreen:

mmichel
Berichten: 220
Lid geworden op: 14 mar 2009 20:21

Re: UPC Internet/Telefonie probleem.

Ongelezen bericht door mmichel »

xsr schreef:En weer even ontopic

20 April heb ik gemailed naar UPC.
De dag erna werd ik gelijk gebelt door een medewerker van upc.
Dit persoon beloofde me te gaan uitzoeken wat de reden er van was dat mijn probleem nu onderhand niet opgelost was.

Hij belt me frequenter dan mijn vaste contract persoon bij het special-care team van UPC.
Hij komt zijn afspraken na als het om bellen gaat.

Hij concludeert dat ik de enige ben die dit probleem heeft.
Dit is niet waar want ik kan meedere personen opnoemen die bij UPC zitten die dit exact de zelfde probleem hebben in een radius van 30 kilometer om mijn huis heen.

Knip.........

ZO dan dat is een verbetering..... ?! nu heb je geen helldeskmedewerkers meer die de boel frustreren, maar een stapeltje incompetente monteurs die niet weten wat ze er mee aan moeten.

Twee jaar geleden kwamen er niet eens monteurs... onmogelijk om iemand aan de lijn te krijgen en vervolgens door de telefonische firewall heen te komen. Indien er een afspraak was gepland dan kwamen ze doodleuk niet opdagen. En jij bent "pas 4 a 5 maanden bezig" super.....

Nou UPC Chappeau!! nu nog een legertje monteurs die een OPLEIDING gehad hebben en weten hoe ze het e.e.a. dat ze uitlezen, moeten aanpakken!

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 68&t=74170

Bartriji
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 jul 2011 10:59

Re: UPC Internet/Telefonie probleem.

Ongelezen bericht door Bartriji »

Beste Lezers,

Ik ben al sinds 18-4-2011 bezig met UPC om mijn internet problemen opgelost te krijgen. Ik vind de service echt heel slecht ik zou afgelopen vrijdag terug gebeld worden na de 3de keer indienen van het probleem en ook dat blijkt naast het oplossen van het probleem heel moeilijk te zijn. Probeerde ik vandaag een chat sessie ben ik de laatste in de wacht, kunnen ze geen medewerker vinden. Probeer je het opnieuw zijn er weer 7 wachtende voor je. Ja zo kan ik ook mensen aan het lijntje houden. Nou ik ben echt klaar met UPC en zit er hard over na te denken om een andere provider te zoeken heeft iemand een suggestie (ziggo en casema kunnen niet want bij ons heb je jawel UPC gebied).

Alvast bedankt voor de suggesties.
S.W.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC Internet/Telefonie probleem.

Ongelezen bericht door ciske »

Bartrij

als je perce kabel wilt zal het lastig worden , als alleen UPC te krijgen is, of je moet naar ADSL gaan dan zijn er providers zat.

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: UPC Internet/Telefonie probleem.

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Glasvezel beschikbaar ?

Bartriji
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 jul 2011 10:59

Re: UPC Internet/Telefonie probleem.

Ongelezen bericht door Bartriji »

Geen glasvezel en ik zou dus inderdaad willen weten bij welke andere provider via adsl dan wel tv/internet/telefonie goed is.

Bedankt voor de reacties.
S.W.

Gesloten