LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] upc opzeggen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
yaden3107
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 jul 2010 07:39

upc opzeggen

Ongelezen bericht door yaden3107 »

er zijn heel veel mensen met klachten over upc.
mijn modem start elke 10 minuten weer op.
mijn mediabox(de derde) staat iedere keer vast.

te moe om te bellen heeft geen nut. :evil: :evil:

iedereen moet gewoon zijn abbo opzeggen zijn we binnen 1 jaar van upc af !!!!

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: upc opzeggen

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Dus omdat u klachten heeft, moet heel Nederland zijn abonnement opzeggen, zodat het bedrijf kapot gaat?
U klinkt echt als een realist.
Ik ben tot nu toe heel erg tevreden over UPC en zal niet vrijwillig opzeggen, grote problemen daar gelaten natuurlijk.

Ik zou toch maar eens bellen en vragen om een nieuwe modem als deze zo vreemd doet.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: upc opzeggen

Ongelezen bericht door ciske »

Ik zou toch maar eens bellen en vragen om een nieuwe modem als deze zo vreemd doet
lijkt mij toch ook , ik heb geen UPC maar je ken altijd iets met het modum krijgen, gewoon effe bellen.

oh ja er zijn ook tevreden klanten bij UPC

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: upc opzeggen

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Ik heb ook UPC. 60 mbit internet, digitale HD tv met recorder en telefonie.
Werkt allemaal perfect. Hooguit 1 keer in het jaar als je pech hebt een storing, voor de rest loopt het goed.

Beetje raar om "iedereen" te adviseren om te stoppen met UPC om er maar vanaf te komen.
Stap lekker zelf over? Er zijn gelukkig veel meer mensen waarbij het wel goed gaat en als je een issue hebt met UPC moet je ze bellen. Ze zullen dat echt wel gaan oplossen, dus een beetje vertrouwen kan geen kwaad hierin.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: upc opzeggen

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Voor een bedrijf dat een technisch complex product levert aan zoveel klanten doet UPC het helemaal niet zo slecht. Mijn buren hebben alles (tv, internet, telefoon) van KPN en ik van UPC, maar ik moet zeggen dat UPC het op alle gebieden beter doet.

Zelfs de medewerkers in de UPC winkels doen het beter dan hun collega's in de KPN winkels.

(Nee, ik werk niet bij UPC. Ik ben slechts een gewone gebruiker).

yaden3107
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 jul 2010 07:39

Re: upc opzeggen

Ongelezen bericht door yaden3107 »

of jullie werken bij upc of je moet daaar gaan werken wordt het miscchien beter

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: upc opzeggen

Ongelezen bericht door ciske »

Zelfs de medewerkers in de UPC winkels doen het beter dan hun collega's in de KPN winkels
dat ben ik niet met je eens, UPC heeft in de winkel nogwel eens de neiging om niet echt de waarheid te zeggen tegen nieuwe klanten.

nee ik werk voor geen van beiden.

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: upc opzeggen

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

yaden3107 schreef:of jullie werken bij upc of je moet daaar gaan werken wordt het miscchien beter
En waar slaat dat op? Ik geef gewoon mijn eigen ervaring met UPC weer in een bericht en dan zou ik er gelijk werken?
Dat is echt een standaard opmerking hier op het forum. Iemand heeft klachten, krijgt daarbij positieve berichten van anderen en dan werkt het halve forum ineens bij het bedrijf waar de TS klachten over heeft?

Typisch voorbeeld van het niet waarderen en willen horen van positieve ervaringen! Denk toch eens na.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: upc opzeggen

Ongelezen bericht door Har06 »

yaden3107 schreef:of jullie werken bij upc of je moet daaar gaan werken wordt het miscchien beter

ik ben gepensioneerd, jammer zou best op het call centre van UPC willen zitten :lol:

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: upc opzeggen

Ongelezen bericht door VioletPrue »

yaden3107 schreef:of jullie werken bij upc of je moet daaar gaan werken wordt het miscchien beter
Zwaktebod.
Als ik tot potverdikke eens één euro kreeg voor elke keer dat me gezegd werd dat ik vast bij ..... (vul bedrijf waar TS over kalagt in) werk, zou ik me toch lekker uit eten kunnen met de kerst!

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: upc opzeggen

Ongelezen bericht door Har06 »

VioletPrue schreef:
yaden3107 schreef:of jullie werken bij upc of je moet daaar gaan werken wordt het miscchien beter
Zwaktebod.
Als ik tot potverdikke eens één euro kreeg voor elke keer dat me gezegd werd dat ik vast bij ..... (vul bedrijf waar TS over kalagt in) werk, zou ik me toch lekker uit eten kunnen met de kerst!

yaden3107
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 jul 2010 07:39

Re: upc opzeggen

Ongelezen bericht door yaden3107 »

ik vind gewoon dat je als klant niet serieus genomen wordt,
lijkt mij dat je een klant met een klacht serieus neemt.
upc gaat weer een mediabox opsturen de vierde wat moet ik,
daar van denken dan?
mijn modem is verouderd krijg een andere.
3x aan de telefoon de vierde keer eindelijk iemand aan de lijn,
inmiddels 27 minuten verder 2.70€ dus.
waarom moet ik kosten maken voor een falend produkt van upc???
ik hoef bij albert heijn toch ook niet extra te betalen omdat ik zelf mijn boodschappen pak?

Renske99
Berichten: 263
Lid geworden op: 19 dec 2011 13:00

Re: upc opzeggen

Ongelezen bericht door Renske99 »

Ook wij hebben een hele slechte ervaring met upc telefonie en internet, daarentegen werkt tv wel perfect.
Maarja wat heb je aan een telefoon en internet als je dagenlang geen gebruik ervan kunt maken?

Als ik dan de telefoon ter ore neem en om opheldering vraag, dan zegt zo'n troel, oh mw. ze zijn net bij u in de straat bezig.
Oh even kijken (ik kan vanuit mijn voorkamer de hele straat overzien) ik zie ze niet hoor.

Ach na heel wat telefoontjes wordt er een monteur gestuurd, ik vond het nogal aso, meneer staat al bellend bij me aan de deur als ik die open doe, hij beld overigens niet met mij, zegt geen stom woord tegen me en wil zo naar binnen stampen.
Ik wordt daar persoonlijk erg narrig van dus ik belemmer hem de doorgang en eis dat ie zijn telefoon gesprek be eindigt.
Dat vind de monteur echt niet leuk, dus de toon is gezet.

Natuurlijk is mijn nieuwe bedrading in huis niet goed, hij zal de draad wel even vervangen.
Nu had ik telefonisch al aangegeven dat de monteur best mocht komen, mocht doen wat ie nodig dacht te moeten doen, maar ik zou geen cent betalen, was immers als een dik half jaar klant, nooit klachten over mijn geld dat was goed, maar ik had geen telefoon en internet, hooguit alles met elkaar 1 week van het hele halve jaar.
Meneer verving de bedrading en ik moest even tekenen zodat ze 35 euri van mijn rekening konden schrijven.
Nou ik teken fijn niks, ja maar mw. uw telefoon en internet doet het nu.
Telefoon check, dooie lijn, pc check, geen verbinding (kan ook niet met een dooie telefoon lijn)
upc weer met mijn mobiel gebeld (zal maar niet vertellen wat dat wel niet allemaal gekost heeft).

Uiteindelijk na 10 maanden ben ik het echt helemaal zat, schrijf upc voor de zoveelste maal aan en eis gewoon mijn geld terug van die 10 maanden waarvan ik hooguit anderhalve week gebruik gemaakt heb van telefoon en internet, soms had ik s nachts om 12 uur wel een hele minuut telefoon en internet, dan weer 3 dagen helemaal niks, nada noppes.

Kennelijk was upc me goed zat en stortte idd 10 maanden abonnements geld terug, contract be eindigt, heeft heel wat voeten in de aarde gehad, immers een contract duurt 1 jaar en daar kon je destijds nog niet van af binnen het jaar.
Teruggegaan naar kpn, zelfde draden en zie daar...............altijd telefoon, altijd internet, wat heerlijk.

upc beld regelmatig of ik niet een nieuwe klant wil worden, elke keer leg ik geduldig uit wat een drama ik met ze heb gehad en bedank er vriendelijk voor.
Buren hebben hier nog upc het is ietsje beter geworden, maar vaak idd geen telefoon en geen internet.
Nu wonen wij in een dorp en ik vermoed heel sterk dat dat er weleens mee te maken zou kunnen hebben, in de nabij gelegen stad is het bereik en de verbinding wel goed.
Mijn zus die aan de andere kant van het land in een grote stad woont heeft al jaren upc zonder problemen.

Intussen hebben wij diverse providers gehad, kpn, tele 2, en nu online, nooit problemen, soms denk ik upc zou wel mooi zijn als het werkt, het internet is dan wel veel sneller, maja ik durf het niet meer aan met upc, als ze me nu kunnen garanderen dat het andersom zou zijn, in 10 maanden hooguit om 12 uur snachts 1 minuut storing dan zou ik nog wel willen overwegen om over te stappen, maar kennelijk weten ze dat het op de dorpen (nog) niet perfect werkt, want dat kunnen ze nl. niet garanderen

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: upc opzeggen

Ongelezen bericht door ciske »

yaden3107 schreef:ik vind gewoon dat je als klant niet serieus genomen wordt,
lijkt mij dat je een klant met een klacht serieus neemt.
upc gaat weer een mediabox opsturen de vierde wat moet ik,
daar van denken dan?
mijn modem is verouderd krijg een andere.
3x aan de telefoon de vierde keer eindelijk iemand aan de lijn,
inmiddels 27 minuten verder 2.70€ dus.
waarom moet ik kosten maken voor een falend produkt van upc???
ik hoef bij albert heijn toch ook niet extra te betalen omdat ik zelf mijn boodschappen pak?

3 x aan de telefoon??? valt nog mee dan , ik heb bij een andere provider 7 keer aan de telefoon gehangen en het was nog niet verholpen ben er ook weg.

wat let je om weg te gaan dan?

UPC Webcare
verified
Berichten: 118
Lid geworden op: 18 okt 2010 13:34

Re: upc opzeggen

Ongelezen bericht door UPC Webcare »

@Yaden3107,

Vervelend dat de mediabox niet goed werkt.

Zou u een e-mail met uw postcode en huisnummer willen sturen naar [email protected] onder vermelding van 'Reactie TrosRadar forum'?

Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: upc opzeggen

Ongelezen bericht door VioletPrue »

UPC Webcare schreef:@Yaden3107,

Vervelend dat de mediabox niet goed werkt.

Zou u een e-mail met uw postcode en huisnummer willen sturen naar [email protected] onder vermelding van 'Reactie TrosRadar forum'?

Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.
Vergeet het modem niet!!!

Wolter32
Berichten: 212
Lid geworden op: 19 apr 2010 21:41

Re: upc opzeggen

Ongelezen bericht door Wolter32 »

@ Yaden ,

Weet jij een Nederlandse profider (kabel of ADSL/VDSL of Glasvezel)
waar het 100% vlekkeloos werkt ??? Nee die zijn er niet.Het is techniek en kunnen storingen optreden. Waar mensen werken kunnen ook fouten worden
gemaakt ,is menselijk.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: upc opzeggen

Ongelezen bericht door Har06 »

Wolter32 schreef:@ Yaden ,

Weet jij een Nederlandse profider (kabel of ADSL/VDSL of Glasvezel)
waar het 100% vlekkeloos werkt ??? Nee die zijn er niet.Het is techniek en kunnen storingen optreden. Waar mensen werken kunnen ook fouten worden
gemaakt ,is menselijk
.
wie zonder fouten is werpt de 1* steen :)

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: upc opzeggen

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Hier ook nog steeds geen klachten met UPC. En daarvoor ook niet met Telfort en KPN.

Daarentegen ben ik wel bekend met de UPC perikelen bij anderen....tja....zolnag alles het doet zul je mij niet horen klagen :)

speurneus1

Re: upc opzeggen

Ongelezen bericht door speurneus1 »

Kijk maar uit met opzeggen. Ik heb dit ook geprobeerd en ben tegen allerhande problemen aangelopen. Het modem was nog ooit gebruikt, het telefoonnummer en het e-mailadres nooit in gebruik genomen. UPC kon dat zien en bevestigen maar bleef volhouden dat ze nooit geen opzegging ontvangen hadden. Uiteindelijk kreeg ik brieven van de deurwaarder met verhoogde kosten. De deurwaarder is voor mij weer achter UPC aangegaan wat er toe leidde dat ze beloofden omhet modem in mindering te brengen mits ik deze in originele verpakking terug zou zenden. Deze was al maanden terug, inclusief een nieuwe opzegbrief. Ik heb de deurwaarder laten weten dat ik het bewijs van terugzending nog had waarop de modem wel, maar de ongebruikte abonnementskosten NIET in mindering werden gebracht. Tegelijkertijd had UPC het lef om mij een brief te sturen dat ze het modem in goede orde hadden ontvangen, met een dagtekening van precies 1 dag voor verzending. Als je opzegt.... doe dan ALLES aangetekend want ze lichten je op waar je machteloos bij staat.

Gesloten