LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Van Planet naar KPN

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Janos
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 nov 2008 20:05

Re: Van Planet naar KPN

Ongelezen bericht door Janos »

Ik denk dat ik de beste oplossing heb gevonden. Een paar weken geleden heb ik een nieuwe grote flatscreen HD TV gekocht waarvoor ik een digitale decoder wil hebben. Ik heb al mijn betrekkingen met KPN opgezegd en ga per 30 maart over op All-in-one van Ziggo.
Voor 50 euro per maand heb ik alles.
Zelfs hiermee nog problemen gehad. Ziggo zou de opzeggingen regelen bij KPN, maar dit lukte niet omdat mijn naam niet bekend zou zijn op mijn adres volgens KPN. Dezelfde dag dat ik dit hoorde kreeg ik een mail van KPN dat mijn KPN Extra internet per 30 maart opgezegd zou worden. Toch maar even KPN gebeld. Van een zeer irritante telefoniste te horen gekregen dat zij mijn abonnement niet kon opzeggen omdat dit nog maar pas was afgesloten. Opnieuw vreselijk boos geworden en gevraagd wanneer de KPN afdelingen eens contact met elkaar gingen hebben zodat de klant eens overal dezelfde informatie zou krijgen. Haar nog even duidelijk gezegd waarom ik bij KPN weg wil en toen de verbinding maar verbroken. Gisteren een brief gehad van KPN met de schriftelijke bevestiging van de opzegging per 30 maart. Volgende week komen mijn spullen van Ziggo binnen.
Zouden nu eindelijk de problemen voorbij zijn ?

henrico
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 jan 2009 22:34

Re: Van Planet naar KPN

Ongelezen bericht door henrico »

Er bleek nog een probleem te zijn: ik kon wel naar buiten bellen, maar ik kon niet worden gebeld. Als de telefoon overging (nummerweergave 100000000), hoorde ik de ander niet en de ander hoorde mij niet (de telefoon bleef maar overgaan). Monteur laten komen. Het bleek aan de splitter te liggen. Nu werkt het weer. Nummerweergave ook weer correct.

Zed
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 nov 2008 15:02

Re: Van Planet naar KPN

Ongelezen bericht door Zed »

reactie op Geplaatst op 06 Jan 2009 12:49 door Zed


Het is nu mei 2009. Overgang van Planet naar KPN in september 2008. IK kan niet meer bellen. Dat wil zeggen, niet met mijn - op advies van KPN vervangen - DECT telefoon, wel op mijn oude analoge telefoon. Storingsdienst gebeld. Zij zien dat mijn grijze Experiabox meerdere keren per uur spontaan reset. Mijn draadloze internet is prima, maar bellen lukt dus niet meer. Direct actie. De volgende dag (28 april) komt een monteur. Hij zet een oude beschadigde zwarte box neer. Voordat hij begint zeg ik dat ik precies dezelfde configuratie wil, dus internetten, en bellen met twee telefoons. (Weet u nog? ik moest direct mijn splitter verwijderen...). Ik zeg dat ik geen oude box wil omdat ik al ZOVEEL problemen heb gehad. Maar, wordt mij verzekerd, dit is een goede box en alles is bij KPN in bruikleen. Ik accepteer het niet. Binnen enkele seconden haalt hij een nieuwe zwarte box uit een doos. Hij wist dus heel goed dat hij bij klagen een nieuwe moet pakken. En opeens... maar u kunt helemaal niet met twee telefoons aangesloten gebeld hebben. Dat is technisch onmogelijk, meneer. (Ik bel al sinds september 2008 met twee telefoons). Ik kan hem niet overtuigen. Dit is wat ik niet wil. Ik stuur de monteur weg na veel discussies, en waarin ik dus als leugenaar wordt neergezet. Mijn telefoon doet het niet. Verder geen reactie van KPN (dus geen terugkoppeling van monteur naar storingsdienst). KPN gaat per september 2009 eruit!

Gesloten