LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verdwijnen @Home Family

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
rstultje
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 okt 2005 10:25

Verdwijnen @Home Family

Ongelezen bericht door rstultje »

Van @Home kreeg ik het bericht dat mijn abonnement @Home Family verdwijnt en dat ik of dien te downgraden naar @Home basis (wat wel wat goedkoper maar ook een stuk langzamer is) of dien teupgraden naar @Home Breedband (wat sneller is, maar ook een stuk duurder). Toen ik hierop aan @Home kenbaar maakte dat ik beide niet zie zitten en daarom mijn abonnement wil beeindigen kreeg ik van het bericht dat dit niet kon omdat ok aan een jaarcontract vastzit. Maar volgens mij veranderen zij mijn voorwaarden en kan ik wel opzeggen, of niet?

Goose
Berichten: 39
Lid geworden op: 22 jun 2005 13:00

Re: Verdwijnen @Home Family

Ongelezen bericht door Goose »

Hoi,

Ja dat klopt, @Home laat je abonnement verdwijnen en biedt je geen alternatief tegen dezelfde of lagere prijs. Natuurlijk zegt @Home dat ze dat wel doen door je de mogelijkheid te bieden om naar een trager abonnement te downgraden, maar die vlieger gaat niet op.

Stuur een aangetekende brief waarin je aangeeft dat je deze wijziging van de voorwaarden niet accepteert, geen gebruik wenst te maken van het snellere abonnement en ook niet wenst te downgraden. Geef daarnaast aan dat je, met inachtneming van de geldende opzegtermijn, opzegt.

Succes!

maybe
Berichten: 439
Lid geworden op: 26 nov 2004 14:43

Re: Verdwijnen @Home Family

Ongelezen bericht door maybe »

Als je nou eens goed de voorwaarden leest zul je zien waarom dit abonnement verdwijnt.

Het is namelijk zo dat de @home basis in snelheid verhoogd wordt naar 2000kb/s. Dat is de snelheid van de family. Dus je gaat minder betalen voor dezelfde snelheid. Dat is toch alleen maar mooi. :D

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: Verdwijnen @Home Family

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Ik wilde net zeggen, er zitten nogal wat veranderingen in de pijplijn.


Vind het eigenlijk vreemd dat @home het niet zo regelt dat als je niet reageert, je automatisch Basis krijgt, want in principe verandert er niets.

??
Berichten: 768
Lid geworden op: 22 jun 2005 12:18

Re: Verdwijnen @Home Family

Ongelezen bericht door ?? »

Klopt, Family verdwijnt en Basis gaat naar dezelfde snelheid als Family. Ik geloof trouwens dat alle Family klanten worden omgezet naar Breedband en dat zes maanden mogen 'testen' tegen de Familyprijs. De klachten zijn dus zwaar voorbarig en een typisch gevalletje van: "niet lezen".

Michel73
Berichten: 37
Lid geworden op: 02 apr 2005 22:13

Re: Verdwijnen @Home Family

Ongelezen bericht door Michel73 »

Ik vind dat @home het zo netjes oplost. Eerst een half jaar breedband voor de prijs van Family. Begin 2006 kan je dan aangeven of je na dit half jaar doorgaat met breedband of dat je downgrade naar basis.

Dus ik ga lekker een half jaartje lekker breedband surfen en ga daarna terug naar basis, die dan net zo snel is als family nu :D

Gesloten