LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vergoeding @home

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
wroumen
Berichten: 11
Lid geworden op: 06 feb 2006 20:37

vergoeding @home

Ongelezen bericht door wroumen »

in november heb ik 8 dagen geen internet verbinding gehad.dat lag aan de provider zelf,ze hadden een storing en ze hebben bij mij na 6 een nieuwe modem aangesloten al met al heb ik verschillende dagen moeten bellen.ik heb hun een e-mail gestuurd en ik kreeg de melding terug dat de vergoeding bij de volgende afrekening van de maand zou zitten.in januari keek ik naar mijn afrekening en wat bleek geen vergoeding ik heb hun weer een mail gestuurd en ik kreeg het volgend antwoord Hartelijk dank voor uw e-mail.
Wij hebben uw melding doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling. Deze zal daar zo spoedig mogelijk behandeld worden.
Bij eventueel contact met onze Klantenservice over dit onderwerp kunt u
verwijzen naar referentienummer ......Heeft u nog vragen, dan kunt u ook terecht op onze online help via http://help.home.nl/.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
een standaard mail dus,nu is het bijna een maand geleden en heb nog geen reactie van hun gekregen.en ik ben niet van plan hun weer te bellen want dat heb ik al genoeg gedaan in de tijd dat ik geen verbinding had.dit heeft me 50 euro gekost .

helaas heb ik de mail niet meer,waar in staat dat ik een vergoeding zal krijgen

nu mijn vraag:welke stappen moet ik nu ondernemen?weer een mail sturen en een advocaat in de arm nemen?

fuiduif
Berichten: 112
Lid geworden op: 26 jun 2005 22:19

Re: vergoeding @home

Ongelezen bericht door fuiduif »

Geen.


Je hebt de mail niet meer, kunt niet laten zien dat je zoiets te horen hebt gekregen. Daarnaast kun je ze gewoon bellen om ernaar te vragen, dat wil je niet omdat je al 50 euro hebt uitgegeven aan het bellen naar @home (overigens zo'n 9 uur! lijkt me wat veel).
Er is geen advocaat die hier nu al iets mee kan, behalve jouw geld opstrijken.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: vergoeding @home

Ongelezen bericht door puma73 »

Altijd zorgen voor een e-mailadres buiten outlook, b.v lycos, daar kun je dan belangrijke mailtjes naar toe sturen en opslaan. staan ze niet in outlook op de computer.

wroumen
Berichten: 11
Lid geworden op: 06 feb 2006 20:37

Re: vergoeding @home

Ongelezen bericht door wroumen »

nou fuiduif ik heb mobiel moeten bellen,en dat 20 minuten per dag en dat 7 dagen lang voordat ze me eindelijk goed hadden aangesloten en puma73 dat is een goede tip,ik zal voortaan mijn hotmail gebruiken om belangrijke mailtjes te zenden

jimmie
Berichten: 218
Lid geworden op: 25 jan 2006 11:19

Re: vergoeding @home

Ongelezen bericht door jimmie »

Waarom stuur je niet nog een mailtje en vraag je om de huidige status?

Acht dagen geen internet gaat om een paar euro, dus een advocaat is een beetje overdreven...

Gesloten