LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Overnemen van aansluiting door andere provider?

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Ash.man
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 dec 2020 10:51

Overnemen van aansluiting door andere provider?

Ongelezen bericht door Ash.man »

Ik heb per 14dec een TV en internet abonnement van Tele2. Na 10dagen, met veel contacten met klantenservice en monteurs doet de aansluiting het nog steeds niet waardoor ik besloten heb om mijn abonnement te beeindigen

Tele2 gaf aan dat de aansluiting pas per 22januari wordt stopgezet en dat het niet eerder kan. Ze gaven aan dat een ander provider de lijn wel kan overnemen, en dat er 2 lijnen naar een huis gaat, waarvan de nieuwe provider een lijn kan gebruiken. Weten jullie of dit klotp, en dat de nieuwe provider dit inderdaad kan doen?
Had een snelcheck bij KPN gedaan, en zij gaven aan dat Tele2 de lijn moet vrijgeven. Hoe krijg ik zo snel mogelijk weer een werkende provider aan mijn huis?

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Overnemen van aansluiting door andere provider?

Ongelezen bericht door reggie2 »

Ash.man schreef:
23 dec 2020 11:35
Ik heb per 14dec een TV en internet abonnement van Tele2. Na 10dagen, met veel contacten met klantenservice en monteurs doet de aansluiting het nog steeds niet waardoor ik besloten heb om mijn abonnement te beeindigen

Hebben ze het zwart op wit gegeven dat je contract verbroken wordt??? anders kan je er beter blijven , tenminste als je geen dubbele kosten wil hebben.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Overnemen van aansluiting door andere provider?

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Precies wat Reggie zegt: vermijd dubbele kosten.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Overnemen van aansluiting door andere provider?

Ongelezen bericht door moederslink »

Dubbelpost . Gemeld.

Gesloten