LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 'Klantenservice' van Facebook

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
fecmolen
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 sep 2018 17:35

'Klantenservice' van Facebook

Ongelezen bericht door fecmolen »

Via Google vond ik het telefoonnummer van de klantenservice van FaceBook : 020-894 34 10. BEL NOOIT!

Een FaceBook pagina was ineens afgesloten en die wilde ik dolgraag weer operationeel hebben.

Je wordt doorgeschakeld, niet naar de USA zoals de dame antwoordde op mijn vraag waar zij op dat moment was ; maar naar India! Op dat moment weet je dat nog niet... dat zie je pas o.a. wanneer 2 x een flink bedrag van je rekening wordt afgeschreven... onder het motto van de aanschaf van een firewall...
Om de instellingen te kunnen aanpassen krijg je codes... moet men wel even in je computer... dit zo lezend denk je: "ja, die is gek!"... maar heus; de 'betrouwbaarheid' straalt ervan af! Je krijgt de garantie: "D'r worden bandopnamen gemaakt die je achteraf krijgt.".. Niets van dat alles...
Uiterst geraffineerd wordt je kaalgeplukt!

En tot slot: de bank kan niks storneren, want het lijken zelf gemaakte overschrijvingen....
Zojuist nog even het telefoonnummer gebeld en gevraagd of 1 van de overboekingen kon worden teruggestort... "oh ja zeker, sorry mevrouw dat dit fout is gegaan.... maar we moeten dan wel even in uw computer"... Mijn vraag een mailtje te sturen waarnaar ik mijn bankgegevens kan verzenden was niet mogelijk! Nee, allicht niet! Wees gewaarschuwd!!!
Laatst gewijzigd door Radar op 06 sep 2018 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: 'Klantenservice' van Facebook

Ongelezen bericht door Moneyman »

fecmolen schreef:
05 sep 2018 17:49
Via Google vond ik het telefoonnummer van de klantenservice van FaceBook : 020-894 34 10. BEL NOOIT!

Een FaceBook pagina was ineens afgesloten en die wilde ik dolgraag weer operationeel hebben.

Je wordt doorgeschakeld, niet naar de USA zoals de dame antwoordde op mijn vraag waar zij op dat moment was ; maar naar India! Op dat moment weet je dat nog niet... dat zie je pas o.a. wanneer 2 x een flink bedrag van je rekening wordt afgeschreven... onder het motto van de aanschaf van een firewall...
Om de instellingen te kunnen aanpassen krijg je codes... moet men wel even in je computer... dit zo lezend denk je: "ja, die is gek!"... maar heus; de 'betrouwbaarheid' straalt ervan af! Je krijgt de garantie: "D'r worden bandopnamen gemaakt die je achteraf krijgt.".. Niets van dat alles...
Uiterst geraffineerd wordt je kaalgeplukt!

En tot slot: de bank kan niks storneren, want het lijken zelf gemaakte overschrijvingen....
Zojuist nog even het telefoonnummer gebeld en gevraagd of 1 van de overboekingen kon worden teruggestort... "oh ja zeker, sorry mevrouw dat dit fout is gegaan.... maar we moeten dan wel even in uw computer"... Mijn vraag een mailtje te sturen waarnaar ik mijn bankgegevens kan verzenden was niet mogelijk! Nee, allicht niet! Wees gewaarschuwd!!!
Waarmee maar weer bewezen is hoe belangrijk het is om te checken waar je naartoe belt. Heb je dat nummer hier vandaan?
https://klantenservicenummernederland.com/facebook.html
Daar staat al letterlijk dat je niet met Facebook belt...

juliomariner
Berichten: 4760
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: 'Klantenservice' van Facebook

Ongelezen bericht door juliomariner »

Kan me inderdaad niet voorstellen dat u met Facebook hebt gebeld. Daarbij hoeft FB helemaal niet in uw computer om instellingen te wijzigen. FB heeft volgens helemaal niets met dit nummer te doen. U bent professioneel geflest

henk51
Berichten: 1676
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: 'Klantenservice' van Facebook

Ongelezen bericht door henk51 »

TS schreef:
Via Google vond ik het telefoonnummer van de klantenservice van FaceBook : 020-894 34 10. BEL NOOIT!

Weer een nummer die bovenaan staat op Google maar gewoon een ordinaire doorschakel service is met hoge kosten.

Ze zijn "klantenservice "van tientalle bedrijven


groeten Henk

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: 'Klantenservice' van Facebook

Ongelezen bericht door Moneyman »

Doorschakelservice...? Was het maar waar... wat TS beschrijft, gaat veel verder dan dat.

Gertjan2660
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 aug 2019 22:31

Re: 'Klantenservice' van Facebook

Ongelezen bericht door Gertjan2660 »

Op dit moment zijn er diverse sites aktief op internet. Ik ben 2 mnd geleden opgelicht nadat ik gesproken had met de klantenservice van facebook. Rabobank heeft mij bedrag terug betaald. Bij politie ook aangifte gedaan en deze week bericht gekregen dat zij geen aanknopingspunten hebben om aktie te gaan ondernemen.

De site is goed opgezet. Er is heel veel content geschreven en aan metateksten en slugs is veel aandacht besteed. Alles in Nederlands.

Dit is een professionele organisatie die nog steeds aktief is. Niemand doet iets. Ook de media had ik benaderd maar geen reactie.

Gaat om deze organisatie


https://klantenservicenummernederland.com


Als je zoekt op dit nummer kom je meerdere sites tegen. Deze site is zover ik kan beoordelen in WP gemaakt. Toen ik belde hoorde ik ook heel team op de achtergrond.

Kimberley Z
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 aug 2019 11:53

Re: 'Klantenservice' van Facebook

Ongelezen bericht door Kimberley Z »

Een tijdje terug heb ik dit ook meegemaakt. Ik heb geleerd dat grote instanties helemaal niet telefonisch bereikbaar zijn. Je kan je voorstellen dat Google, Microsoft, Facebook helemaal niet zitten te wachten op duizenden telefoontjes per dag. Zij zijn alleen bereikbaar via hun help pagina's, waar soms een chat aan verbonden is. Dit hoorde ik van de Cyberwacht. Een hulplijn die je kan bellen als je zoiets is overkomen. Zij hebben voor mij de computer weer rechtgezet, nadat ik de neppe medewerker toestemming had gegeven om hier rond te neuzen.

juliomariner
Berichten: 4760
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: 'Klantenservice' van Facebook

Ongelezen bericht door juliomariner »

Sorry maar een website met zulke spelvouten daar haak ik snel bij af

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: 'Klantenservice' van Facebook

Ongelezen bericht door berndv »

Gertjan2660 schreef:
06 aug 2019 22:51
Dit is een professionele organisatie die nog steeds aktief is. Niemand doet iets. Ook de media had ik benaderd maar geen reactie.

Gaat om deze organisatie


https://klantenservicenummernederland.com


Als je zoekt op dit nummer kom je meerdere sites tegen. Deze site is zover ik kan beoordelen in WP gemaakt. Toen ik belde hoorde ik ook heel team op de achtergrond.
Maar het vervelende voor u is dat ze niets, maar dan ook echt helemaal niets strafbaars doen. Ze leveren een dienst, een dienst kost geld en dat geld wordt betaald door de mensen die gebruik maken van die dienst. Ze geven ook niet aan dat zij de klantenservice zijn van facebook, sterker nog, op de pagina staat zelfs dit:
wij zijn een onafhankelijk technisch ondersteuningsbedrijf van derden en niet geassocieerd met welk merk dan ook. we gebruiken geen enkel merklogo op onze website om de klanten te misleiden. We bieden ondersteuning voor printer, router, e-mails, enz.
Ik kan mij dan het antwoord van de politie ook goed voorstellen. Het zal voor u zeker zuur aanvoelen, maar zoals ik al zei, er gebeurt niets strafbaars.

Ik kan ook een complete rondreis door Azie zelf boeken, hotels uitzoeken, vluchten zoeken en boeken, transfers regelen en ga zo maar door. Ik kan hier ook voor naar een reisbureau, kost iets meer, maar dan laat je hen het werk doen. Is dat dan ook oplichting? Of misleiding?

PicoMiroLein
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jan 2020 22:58

Re: 'Klantenservice' van Facebook

Ongelezen bericht door PicoMiroLein »

Ik probeer ook altijd een medewerker van Facebook Nederland te spreken maar op de site word ik er ook niet wijzer van. Ik snap er niks van op Facebook. Is er wel een soort kantoor in Nederland of zit het gewoon in de USA en gebruiken ze een vertaal machine om berichtjes te sturen. Ik snap niks van die 'Facebook Chiefs, Bazen, Directie' hoe je het ook maar noemt

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: 'Klantenservice' van Facebook

Ongelezen bericht door berndv »

PicoMiroLein schreef:
16 jan 2020 23:25
Ik probeer ook altijd een medewerker van Facebook Nederland te spreken maar op de site word ik er ook niet wijzer van.
succes. Die zijn er namelijk niet. Sterker nog, facebook heeft geen klantenservice op de manier zoals je belt naar de klantenservice van, noem eens wat, je zorgverzekering of je energieleverancier. U wordt er niet wijzer van omdat u iets zoekt wat niet bestaat.

Geen idee waar u hulp bij nodig heeft, maar facebook is bij uitstek de plek om vragen te stellen en antwoorden te krijgen. Of ze juist zijn, is niet altijd het geval. Maar gooi uw vraag op facebook in de groep en wellicht kan iemand uit uw vriendenlijst u antwoord geven op uw vraag.

Gesloten