LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen met internet en bellen tv bij Online.nl

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
klaske.vegt
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 sep 2019 08:40

Problemen met internet en bellen tv bij Online.nl

Ongelezen bericht door klaske.vegt »

Goedemorgen ik ben verhuist en moest een nieuwe provider zoeken voor internet/bellen/TV ik zat eerder bij Tele2 zonder problemen en was praktisch altijd online. Nu bij Online.nl lig ik steeds weer van het internet omdat ik weer via de kabel een aansluiting moest hebben (Tele2 levert dit niet) had ik een postcode check gedaan en kwam zodoende bij deze provider uit. Ik betaal rond de 50,00 per maand maar lig steeds van het internet en het ergste mijn huistelefoon werkt dan ook niet meer. Ik heb hun een paar keer gebeld en heb in eerste instantie een monteur gehad maar problemen blijven een normaal gesprek is bijna niet te voeren omdat ik steeds standaard zinnen kom te horen.( een praatje wat goed ingestudeerd is) Ik heb nu al een paar keer aangegeven dat ik diabetes type 1 heb en dat mijn telefoon altijd standbey moet zijn en niemand luistert heb ik het idee. Ook werkt TV niet en heb hun spullen weer netjes in de dozen opgeruimd nu inmiddels heb ik twee maanden betaald wat moet ik nu ik heb een jaar contract gewoon 10 maanden wachten en dan overstappen? Het eventueel niet kunnen bellen zit me het meest dwars en kan wel weer gaan bellen maar tegen een muur praten daar schiet ik niks mee op. Ik heb ze nog eens een keer via facebook benaderd mijn gesprekje duurde 4 dagen lang en ik werd geholpen door 4 verschillende personen. Zucht :? deze hebben hun studie uit het handboek voor Dummy s gehaald maar wat nu?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Problemen met internet en bellen tv bij Online.nl

Ongelezen bericht door berndv »

Wat geeft de monteur aan als oorzaak dan?

DezeGene
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 jun 2017 14:53

Re: Problemen met internet en bellen tv bij Online.nl

Ongelezen bericht door DezeGene »

televisie is ook bij ons een probleem, vooral het pauzeren of uitzending gemist waarbij je kleine stukjes mist, of beeld brokkelig is.
is een bij hun bekend probleem, maar wanneer het opgelost is weet men niet.
telefoon en internet gaat redelijk, tenminste, wij hadden een modem dat spontaan resette en dan is er van alles 5 a 10 minuten niets.
blijven bellen en vragen op te schalen naar escalatie. want dan zou er een team extra naar moeten kijken waar de oorzaak van de problemen ligt.
hoewel de terugkoppeling niet altijd komt of ze klaar zijn of niet.

wel is het een feit dat als je via de telefoonlijn bv telfort (RIP) hetzelfde pakket hebt je daarmee bijna geen problemen hebt (als je een V10 modem hebt en niet de V8)
dus zelfde telefoonlijn, zelfde plek waar de lijn in huis komt etc.

Gesloten