Retourneren bij Wish lukt niet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Steppenwolf1984
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 nov 2018 15:35

Retourneren bij Wish lukt niet

Ongelezen bericht door Steppenwolf1984 » 09 nov 2018 16:42

Goedemiddag,
Ik heb een half jaar geleden een aantal zeer goedkope artikelen bij Wish besteld.
Helaas waren zo goed als alle artikelen kapot of niet werkzaam ! Iedere keer heb ik een verzoek tot retourneren geplaatst op de website. Omdat Wish geen telefoonnummer of e-mail adres heeft !? Ook geen klantenservice helaas !?
Het probleem is : dat ik na dagelijks op allerlei manieren geprobeerd te hebben contact te zoeken. Om de producten te retourneren !
Tot op heden is dit nog steeds niet gelukt. Wel heb ik nu een hele stapel rekeningen liggen ! Met onaangekondigde enorme extra kosten !
Situatie : een kast vol rommel waar ik niets mee kan ! En ongeveer 500 euro aan kosten !!! Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen !? En ook andere mensen waarschuwen voor het internet bedrijf Wish !? Groet, Otto. Ps. alvast bedankt .
Laatst gewijzigd door Radar op 10 nov 2018 14:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

mahadma
Berichten: 1893
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Retourneren bij Wish lukt niet

Ongelezen bericht door mahadma » 10 nov 2018 15:18

Wish? Dan denk ik China, dus effe retour sturen gaat niet 1,2, 3. En ze hebben wel erg goedkope spullen, maar die worden wel ingevoerd uit China, dus douane enz. Dus extra kosten boven € 22,00.

alfatrion
Berichten: 15546
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Retourneren bij Wish lukt niet

Ongelezen bericht door alfatrion » 10 nov 2018 16:38

Je had een modelformulier voor herroepen moeten krijgen met daarop alle relevante informatie.

Hier hoe je contact kunt krijgen:
[email protected]
https://www.facebook.com/wish/
https://twitter.com/WishShopping
https://www.instagram.com/wish/
https://www.klarna.com/nl/klantenservic ... -met-wish/

Hier hoe je kunt herroepen:
How do I return a product?
Returns - Consumers in the European Union can return any items, except Excluded Items, within 14 days of receiving the item. Excluded Items include DVDs and software or body or hygiene products, such as creams and lotions, where the seal has been broken.

Costs of Returns - Unless the merchant shipped the item in error or the delivered item is damaged or defective, the consumer must pay the costs for return shipping.

Withdrawal/Cancellation - Consumers in the European Union can cancel a purchase at any time between the time of purchase and 14 days after receipt of the item.

Costs of Returns - If the purchased items have been shipped before the cancellation, the consumer must pay the costs of return shipping.

Method - in order to initiate a return or cancellation locate the order in your order history and click customer support.
Return of funds - after receipt of a returned item, Wish will return to the consumer the amount of the purchase and the standard shipping fees applied (to the initial shipment to the consumer). Any fees incurred for special or expedited shipping will not be refunded. Unless you select an alternative, such as Wish Cash, refunds will be credited to your original payment method.
https://www.wish.com/faq/returns-refunds

Klarna AB
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 jan 2014 14:08

Re: Retourneren bij Wish lukt niet

Ongelezen bericht door Klarna AB » 14 nov 2018 08:48

Beste Otto,

Wanneer je bij Wish bestelde artikelen retour wilt sturen dien je dit via de Wish app of wish.com aan te geven bij je bestelgeschiedenis en het betreffende artikel. Je ontvangt van Wish dan binnen enkele dagen een terugkoppeling. Ook adviserene wij je om dit door te geven bij Klarna.
Je kunt de klantenservice van Klarna bereiken op nummer 020 808 28 52 van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 13.00 uur.
Of via de chat op app.klarna.com/login. Daar zitten mijn collega's 24 uur per dag voor je klaar.

Groet, Marleen

Plaats reactie