LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone ziet consumenten INEENS als zakelijke gebruikers

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Niels1234
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 mei 2010 09:36

Vodafone ziet consumenten INEENS als zakelijke gebruikers

Ongelezen bericht door Niels1234 »

Ik heb nu circa 1 jaar een data abonnement van Vodafone (draadloos internet op de laptop), het hele jaar door moet ik de tarieven betalen als consument, mij aan de voorwaarden houden als consument, naar een dure klantenservicenummer bellen als consument, wordt ik behandelt als een consument c.q. nummer, ect.

En wanneer ik mijn contract wil opzeggen val ik ineens onder de zakelijke gebruikers, en heb ik niet zoals bij consumenten een maandelijkse opzegtermijn, maar conform de zakelijke gebruikers een opzegtermijn van 3 maanden.

Dit is vast een maas in de wet, die ze op hun creatieve wijze hebben gerealiseerd. Maar naar mijn mening is dit pure oplichterij en wil ik nooit, maar dan ook nooit meer, een klant worden van organisaties met deze praktijken! Niet om de 3 maanden die ik nu nog moet betalen, maar puur om het idee. Dit is respectloos.

Ter info, voor één ieder die een data abonnement heeft afgesloten.

Of nog erger, van plan zijn een contract af te sluiten bij Vodafone.

NIET DOEN DUS!

Tassadar
Berichten: 105
Lid geworden op: 23 dec 2009 14:42

Re: Vodafone ziet consumenten INEENS als zakelijke gebruikers

Ongelezen bericht door Tassadar »

Al bezwaar gemaakt bij Vodafone hierover? Zo ja, wat was de reactie?

Het lijkt mij gewoon een foutje van Vodafone. Maak bezwaar hiertegen en als Vodafone bij zijn standpunt blijft, kun je naar de Geschillencommissie.

Niels1234
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 mei 2010 09:36

Re: Vodafone ziet consumenten INEENS als zakelijke gebruikers

Ongelezen bericht door Niels1234 »

oke thanx!!

Vorige week heb ik een brief verstuurd, wanneer ik reactie krijg laat ik het zsm weten.

Maar ik ben bang dat het geen foutje is, gezien ik zeker 20 keer heb gebeld. Alles heb nagelezen en bijna overal heb geinformeerd.

Wat nog het ergste is, wanneer ik aan de afdelingen opzeggingen vraag wat is mijn opzegtermijn, dan wordt mij verteld 3 maanden.

en als ik het vraag aan de afdeling prospects (eventuele nieuwe klant): dan wordt er verteld dat de opzegtermijn 1 maand is.

Echt niet te geloven!!

Gesloten