LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waardeloze service van Telfort

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
berthy
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 mar 2008 21:13

Waardeloze service van Telfort

Ongelezen bericht door berthy »

Sinds november hebben wij een internet plus telefonie aansluiting bij Telfort. In de praktijk komt het hier op neer dat er van de verwachtte snelheid van 20 mb nog maar 4 mb over en dan kan er nog steeds niet tegelijk internet en telefonie plaatsvinden. Het is zelfs zo dat telefoneren al nagenoeg onmogelijk is. Inmiddels tientallen euro's armer aan het "servicenummer"waar best wel welwillende mensen zitten die helemaal niets kunnen/mogen doen is het resultaat dat er aan ons gevraagd wordt als wij dit "servce'nummer bellen om alsjeblieft mobiel terug te bellen. Allemaal mooie toezeggingen worden er gedaan maar tegelijkertijd is er sinds november 2007 niets opgelost.
Wat moeten wij verder voor stappen ondernemen om weer een keer over een normale telefoon vebinding en mogelijk ook internetverbinding te kunnen beschikken.

NB mailen, brieven schrijven etc hebben wij allemaal al gedaan met het hierboven omschreven resultaat.

Wie kan ons helpen?

Dirkie
Berichten: 2925
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Waardeloze service van Telfort

Ongelezen bericht door Dirkie »

verwachtte snelheid van 20 mb nog maar 4 mb
Even voor de duidelijkheid. Die 20 mb is de maximale snelheid, die alleen gehaald kan worden in de meest gunstige omstandigheden. In de praktijk haalt bijna niemand die snelheid. Ik zelf kan maximaal 6 á 7 mb halen. Een van de factoren is de afstand tot de centrale. Hoe verder weg, langzamer het zal worden. Voorheen kon je kiezen voor een bepaalde snelheid bij de providers, maar nu bieden ze bijna allemaal alleen nog maar (maximaal) 20 mb aan.

En met 4 mb moet het gewoon mogelijk zijn om te bellen en te internetten. Maar om internet telefonie goed te laten werken, moet de adsl lijn wel stabiel zijn. Dat betekent simpelweg, dat internet niet iedere keer moet uitvallen enz enz. En volgens mij levert Telfort modems van ZyXel (net als Tiscali destijds). Bij deze modems staat standaard ingesteld, dat telefoneren voor internetten gaat. Maar telefoneren gebruikt maar een klein deel van de bandbreedte van het ADSL signaal, dus in de praktijk merk je er niets van.

Dus de vraag is, of je internet verbinding wel stabiel is.

berthy
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 mar 2008 21:13

Re: Waardeloze service van Telfort

Ongelezen bericht door berthy »

Je hebt gelijk dat wij een eind van de centrale afwonen ca 3,5 km! Tijdens de gesprekken die wij gehad hebben met Telfort was er steeds de min of meer standaard procedure om te checken of de verbinding stabiel was. De constateringen waren/zijn wisselend, waarvan dit afhangt weet ik overigens niet. Bvb gisterenavond was volgens de helpdesk de verbinding stabiel, bij ons was internet traag en telefonie was nagenoeg niet mogelijk. Waar ik mij dan verschrikkleijk aan erger is dat je zeker 30 minuten verder bent waarvan zeker 25 minuten met luisteren naar muziek waar je niet om gevraagd hebt maar wel 30 cent per minuut voor moet betalen. Tot grote ergernis vragen ze na dit half uur of je met je mobiel terug wilt bellen. Het modem is er inderdaad een van Zyxel. l met al zijn wij dus een ernstig ontevreden klant en verwijten de firma Telfort ernstige incompetentie, waar je overigens niets mee opschiet, zij hebben e.e.a. juridisch kennelijk zo dichtgetimmerd dat er niet veel anders opzit dit ernstig gefrustreerd te ondergaan, of zijn er nog escape mogelijklheden?

AuC
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 feb 2008 19:06

Re: Waardeloze service van Telfort

Ongelezen bericht door AuC »

Hallo Berthy

Wel eens over nagedacht om het volgende te gaan doen ?

a: te kijken hoeveel totale kosten er zijn gemaakt om met de "helpdesk/klantenservice" van Telfort in contact te komen?
b: kosten die (aantoonbaar) gemaakt zijn te verrekenen met de te betalen "service" die zij zeggen aan te bieden?

Indien door u gemaakte kosten (Waar ik wel zeker van ben als ik u hoor zeggen 30 minuten en meer) verminderd met de door u te betalen kosten aan Telfort Internet hoger zijn (reken alleen de werkelijke abbonementskosten voor betreffende termijnen van zowel internet- als ook telefoonaansluiting, ik neem aan dat u een combi pakket heeft zoals velen, Telfort internet 20 Mb en vast bellen) doet u er goed aan dit schriftelijk van hen te vorderen met de mededeling deze desnoods door een deurwaarder te laten incasseren indien deze niet binnen een voor u acceptabele termijn (lees 10 werkdagen) worden voldaan.

U kunt overwegen voor zowel telefonie als internet de betaling voor het abonnement op te schorten (gebruik hiervoor de rode kaart om betalings machtiging in te trekken en zeg nooit tegen Telfort dat u niet wilt betalen !) tot een nader tijdstip ..doelend tot op het moment van wel volledig functioneren van het geheel. (volledig functionerende telefoon verbinding en acceptabele (4/6 Mb ?) internet verbinding). In dit geval uiteraard wel de overige telefoonkosten (anders dan aan de "helpdesk" van Telfort) betalen !

Reden tot kan zijn:
Niet voldoen aan eigen voorwaarden, u geniet niet de service als toegezegd in de met hen aangegane overeenkomst, u word op deze wijze geforceerd kosten te maken voor gebreken waar zij verantwoordelijk voor zijn. etc. etc.


Quote uit overeenkomst Telfort:
U wordt aangesloten op het Telfort netwerk dat u een snelle en kwalitatief hoogwaardige toegang tot internet biedt.
End Quote.

Hiermee wordt niet gezegd dat zij snelheid garanderen maar u mag als consument wel verwachten dat deze een redelijk acceptabele constante geeft, ongeacht het gelijktijdig gebruik van uw telefoon en internet.
Is dat niet mogelijk dan voldoen zij niet aan de service als aan u beloofd in haar eigen overeenkomst met u. (25% van het maximum als door hen aangeboden is niet redelijk laat staan acceptabel, desondanks zou het misschien al aangenaam zijn indien er sprake zou zijn van een mogelijkheid tot gelijktijdig bellen)

Ga niet (meer) telefonisch met hen in discussie (want u bent de betalende totdat u het geld weer krijgt vergoed), schrijf een brief met de mededeling dat u hen de gelegenheid geeft uw probleem op te lossen binnen een voor u redelijk termijn (zeg (max) 5 werkdagen) en indien zij daar niet aan voldoen u per direct (nadat genoemde termijn als door u aangegeven is versteken) het contract verbreekt i.v.m. het niet nakomen van de door hen toegezegde service als door hen beloofd in de overeenkomst. (Voldoen aan in deze kunt u lezen als : merkbaar nl. gelijktijdig telefoneren en internetten op een voor u acceptabele snelheid (gezien uw afstand naar de centrale mag dat toch minimaal 4 Mb zijn met een gelijktijdig telefoongesprek met uw buurvrouw 2 huizen/boerderijen verderop)

Laat u niet afschrikken met de mededeling van de kant van Telfort dat u minimaal 1 jaar moet betalen, zij komen niet het contract met u na (ondanks dat u hen in de gelegenheid heeft gesteld) en vanaf dat moment is er geen sprake meer van een contract als zodanig.

Een acceptable zinsnede in uw schrijven zou kunnen zijn :
Telfort heeft niet het recht om de duur van het contract te bepalen, daar Telfort tot (uw datum) niet de overeengekomen service verleent als toegezegd en absoluut niet aan haar eigen overeenkomstvoorwaarden voldoet. Daarom bepalen alleen wij wanneer deze overeenkomst zal worden beëindigd.


ps, ook wij zijn nu in een battle met Telfort verwikkeld, ...secret mode... :twisted:

(Intrekken machtiging helpt u meer dan stornering denkt u daar wel aan, providers rouleren listings ondanks het feit dat zij concurrenten zijn. U bepaald wat u betaald in uw geval, niet Telfort !)

En klantenservice?
Het woord klantenservice laat zich definiëren en Telfort is verre van deze definitie verwijderd.

By the way..nee zij hebben alles absoluut niet volledig dichtgetimmerd lol...their bad luck....

Wie weet is dit een helpende hand voor uw "ongemak" met Telfort.

khashoggi
Berichten: 11
Lid geworden op: 06 jun 2007 23:59

Re: Waardeloze service van Telfort

Ongelezen bericht door khashoggi »

Ik heb zelf ook pas telfort aangevraagd. Werkt bij mij (na bijna 2 maanden) nog niet. Ze hadden wel geld afgeschreven. Gewoon terug laten boeken door je bank totdat het volledig werkt. Zoals AuC al zegt, wachten totdat alles werkt, dan pas betalen. Let maar op hoe snel ze dan zijn om alles op te lossen. Heb vorige week het geld terug laten boeken, krijg nu telefoon van ze dat ze morgen langs komen en dat ze pas weg gaan totdat alles werkt zoals het hoort te werken. En heb hiervoor in totaal maar 1 telefoontje hoeven te plegen van nog geen 10 minuten in totaal.

Soms, als je aan de telefoon zit erger je zelf vaak heel erg aan dingen en dat je vaak zelf je vriendelijkheid vergeet, waardoor je zelf eigenlijk onbeschoft over kan komen, zonder dat je het zelf weet, ook hier moet je op letten. Want als je uiteindelijk onbeschoft gaat doen zullen zij ook zoiets hebben van "laat maar zitten" hiermee valt toch niet te praten. En je dus ook uiteindelijk gewoon incorrecte antwoorden krijgt.

Conoxifer
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mar 2008 23:16

Re: Waardeloze service van Telfort

Ongelezen bericht door Conoxifer »

Hiervóór zat ik bij Orange en ik dacht dat dat erg was ... Ik moest toen om de haverklap die gare LiveBox resetten, maar nu ik bij Telfort zit valt mijn verbinding gewoon dagelijks -tig keer weg.

De helpdesk is haast niet te bereiken, bovendien heb ik VOIP en valt de verbinding dus om de haverklap weg. Ze vertellen mij dan doodleuk: wij bellen u niet terug, bel maar mobiel. Ja, doei! Dat dure 0900-nummer kost sowieso al 30 cent/min., laat staan dat ik mobiel ga bellen om dan vervolgens een half uur in de wacht te hangen. De service is echt 0,0. Je betaalt wèl lekker, maar het werkt vaak niet. Zo gaat dat tegenwoordig en dat moet je ook maar normaal vinden. Ik zit trouwens niet echt ver van de centrale vandaan. Ik haal soms wel 13 Mbit/s! Vaak echter staat de teller op 0 ... Volgens Telfort zou mijn koperdraadje nu ineens kaduuk zijn terwijl er volgens KPN - toen ik dat nog had - niets aan de hand is.

Ik heb vroeger Tiscali gehad, maar dat heb je niet op mijn huidige locatie. Telfort wel. Ik heb dus dat 20 Mbit-abonnement genomen +VOIP. Telfort haalt in technisch opzicht niet de kwaliteit die Tiscali te bieden had.

Dat de snelheid heel erg varieert, dat vind ik nog niet eens zo erg. Maar dat constante uitvallen, dat is een ramp, zeker als je gebeld wordt of een groot bestand binnenhaalt of net een formulier invult tijdens telebankieren.

Dat ergerlijke gezeur over de lengte van kabels ben ik zat. Ja, mijn ZyXEL-router is op het ISRA-punt aangesloten. Ja, ik gebruik korte kabels. Ja, ik heb ook de kabels verwisselt. Nee, het helpt allemaal niet.

Ze zouden wat gaan testen: ik hoor er niets van. Ik weet niet wat ze doen. Iemand van de helpdesk bood mij een 4 Mbit-abonnement aan, maar dat heeft Telfort niet eens ...

Bij de helpdesk doen ze graag alsof iedereen een computerdombo is. Is dat het enige wat je kunt bedenken als reactie op de toch duidelijke boodschap dat de service van Telfort zwaar vervelend is?

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: Waardeloze service van Telfort

Ongelezen bericht door KPN »

Conoxifer: Ik heb vroeger Tiscali gehad, maar dat heb je niet op mijn huidige locatie. Telfort wel. Ik heb dus dat 20 Mbit-abonnement genomen +VOIP. Telfort haalt in technisch opzicht niet de kwaliteit die Tiscali te bieden had.
Dat Telfort niet dezelfde technische kwaliteit heeft klopt niet.
Aangezien Telfort Tiscali is, het gaat ook, waar dat mogelijk is, over het netwerk van Tiscali.

Als Tiscali wel op uw huidige locatie te krijgen zou zijn, dan zou u dezelfde problemen hebben als nu met Telfort het geval is.

Tiscali is overigens nergens meer te krijgen, omdat ze onder de naam Telfort verder gaan.

Het feit dat u hiervoor bij Orange steeds uw Livebox moest resetten, geeft eigenlijk al aan dat er iets mis is met uw (telefoon) lijn (vanaf de centrale naar uw locatie) of dat er in de centrale zelf iets niet goed is.

Het feit dat u bij KPN geen problemen had kan betekenen dat er na die tijd één van de bovengenoemde problemen ontstaan is.

Conoxifer
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mar 2008 23:16

Re: Waardeloze service van Telfort

Ongelezen bericht door Conoxifer »

Waar ik vroeger woonde, daar had ik Tiscali. Waar ik nu woon kon je nooit Tiscali krijgen.

MIJN ervaring: Tiscali is veel beter dan Telfort. Tiscali is niet Telfort. Klaar. De rest is gezeur.

Het zou toch vanzelfsprekend moeten zijn dat je niet zo moet zeuren voor dingen die gewoon goed zouden moeten gaan.

Dirkie
Berichten: 2925
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Waardeloze service van Telfort

Ongelezen bericht door Dirkie »

Dat Telfort niet dezelfde technische kwaliteit heeft klopt niet.
Aangezien Telfort Tiscali is, het gaat ook, waar dat mogelijk is, over het netwerk van Tiscali.
Dit is niet helemaal correct. De bestaande Tiscali abo's zijn overgenomen door Telfort. Tiscali bood verschillende abo's (lees snelheden) aan en Telfort maar 1 (max 20 Mb). Ik heb dus nog een oude Tiscali T6 verbinding die heel stabiel is. Sneller kan niet gezien de afstand tot de centrale. Als ik deze zou omzetten naar een Telfort max 20 Mb abo, zal mijn lijn waarschijnlijk instabiel worden en regelmatig uitvallen, net zoals bij Conoxifer.
Met nadruk waarschijnlijk want ik ga het niet uitproberen :lol:
En zonder een stabiele internetverbinding moet je eigenlijk al geen telefonie (via internet) willen, ook al is het nog zo goedkoop. Het is de ergernis niet waard!
Het feit dat u hiervoor bij Orange steeds uw Livebox moest resetten, geeft eigenlijk al aan dat er iets mis is met uw (telefoon) lijn
Niet perse, het apparaat kan ook gewoon kapot zijn en dus niet (optimaal) functioneren.

marloes43
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 mar 2008 00:07

Re: Waardeloze service van Telfort

Ongelezen bericht door marloes43 »

vanaf vorig jaar october hebben wij hier ook telfort.
wij zitten 2100 meter van de centrale af en halen ongeveer 12 Mbit/s.
sinds vorige week hebben we telefoon erbij genomen en sinds dien is het drama!
als ik ga bellen valt de hele lijn weg.
ik de klantenservice gebeld, eerst zei meneer ja een wijk storing..ik dacht het zal wel en ik resete me modem en ja hoor hij deed het, apparte wijk storing :?
3uur later ging ik weer bellen en ja daar ging de verbinding op 0.
ik weer bellen naar de klantenservice..werd heel mijn lijn door gemeten, hoelang is die steker en die steker, ja dat klinkt allemaal goed.
naar een half uur aan de telefoon deed hij het weer.
maar opgelost is het nog steeds niet ik heb continu een wegval en dan naar 5min weer verbinding en dat heel de tijd door om gek van te worden.
bij mij is het sinds de aansluiting van de telefoon, zit er aan te denken om deze de deur uit te doen als het zo door gaat, maar opzeggen omdat de lijn zo onstabiel is zal wel weer niet kunnen :(

AuC
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 feb 2008 19:06

Re: Waardeloze service van Telfort

Ongelezen bericht door AuC »

Hallo Marloes,

Geef hen schriftelijk een termijn om het probleem op te lossen...stel desnoods betaling van (niet geleverde) service uit. Kan men binnen de (moet wel een redelijke zijn...max 10 dagen !) door u genoemde termijn niet voldoen aan de door hen met u overeengekomen service als vermeld in uw contract is dit voldoende wettelijke reden om het contract op te zeggen.
Wees niet bang !..wat zij ook zeggen...als zij niet voldoen aan de service is er geen reden meer om a: te betalen voor niet geleverde service, laat staan dat u nog spreekt over een geldig contract !! En nee ook al staat in het contract 1 (of 2?) jaar...u verbreekt het contract (uiteraard alleen als het probleem niet volledig is opgelost) per direct (na de door u gestelde termijn)wegens het niet nakomen van het contract, laat hen dit alles schriftelijk weten.
(Aanrader is om aut. incasso direct in te trekken)

ps, betaal altijd wel de door u gemaakte telefoonkosten.

boelie
Berichten: 62
Lid geworden op: 05 feb 2006 21:04

Re: Waardeloze service van Telfort

Ongelezen bericht door boelie »

zo ben ik ook benadeeld door telfort,

mij werd een 20mb verbinding aangeboden na al ruim een jaar klant bij tiscali te zijn geweest voor hetzelfde geld als een 6mb verbinding
wij zijn dus overgestapt naar een 20mb verbinding
met als gevolg dat we 's ochtends regelmatig zonder internet zitten
en wij in de praktijk maar een 10mb verbinding krijgen
na enigsinds wat klagen willen ze wel wat aan instabiele verbinding doen
maar de snelheid daar kijken ze nie naar dit terwijl de snelheids check echter wel 17mb aangeeft en opzeggen mag ik nu niet meer aangezien ik nog geen JAAR 20mb klant ben stelletje oplichters :twisted:

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Waardeloze service van Telfort

Ongelezen bericht door TdeHond »

@ iedereen

Men weigert de administratie van Telfort op orde te brengen.

Ik ben al vanaf 14 december 2007 bezig met Telfort te overtuigen dat ik nooit klant bij hen geweest ben. Zie o.a. Telfort maakt fout op fout.
Dit leidt nu tot een brief van het incassobureau omdat ik een factuur zonder er ooit klant geweest te zijn weiger te betalen.

Het voelt onderhand aan als poging tot afpersing. Gelukkig krijg ik nu hulp.

Dirkie
Berichten: 2925
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Waardeloze service van Telfort

Ongelezen bericht door Dirkie »

- ik werk zelf in de ICT-sector
ik ook, maar dat wil zeker niet zeggen dat ik alles in die ICT-sector ook daadwerkelijk begrijp :( Je schreef ook eerder
Dat de snelheid heel erg varieert, dat vind ik nog niet eens zo erg. Maar dat constante uitvallen, dat is een ramp, zeker als je gebeld wordt of een groot bestand binnenhaalt of net een formulier invult tijdens telebankieren.
Als je snelheid varieert (en dan bedoel ik de snelheid waarmee je modem intraint met je provider en niet een snelheidtest via een download), dan betekent dit al, dat je verbinding niet stabiel is. En zoals ik al eerder schreef, als je verbinding niet stabiel is, dan moet je niet aan VOIP beginnen.
Iemand van de helpdesk bood mij een 4 Mbit-abonnement aan, maar dat heeft Telfort niet eens ...
Waarom ben je daar zo zeker van. Ze adverteren er niet mee, maar ze hebben het wel. Ik heb namelijk een 6 MBit abonnement van Telfort, heel stabiel. Dit is nog een oud Tiscali abonnement en omdat dit dus heel stabiel is, laat ik niet ook niet omzetten naar een max. 20 MBit abonnement.
ik heb nu een 4 Mbit-verbinding
of heb je nu wel een 4 MBit abonnment genomen?
je koopt een 20 Mbit-verbinding
Het lijkt wel of dit een eeuwig doorlopend verhaal blijft. Je koop geen 20 MBit verbinding, maar een max. 20 MBit verbinding. De werkelijke snelheid is afhankelijk van oa. de afstand tot de centrale, de kwaliteit van draden tot aan je huis enz enz. Daar kan iedereen zich druk om blijven maken, maar daar kan niemand ook maar iets aan doen. Ik betaal voor mijn stabiele 6 MBit verbinding met telefonie hetzelfde als iemand met een max. 20 MBit verbinding met telefonie. Ik vind dat overigens geen bedrog, maar een feit. Mijn verbinding kan niet sneller gezien de afstand tot de centrale, maar hij is wel stabiel. En dan deze tekst:
Met alle respect voor mensen die denken een oplossing te kunnen bieden d.m.v. hun woorden op dit forum
Ik werk zelf een deel van mijn tijd op een ICT Helpdesk en geloof me. Het moeilijkste deel van mijn werk is niet het oplossen van problemen, maar het achterhalen wat het probleem nu precies is. In iedere bijdrage tot nu toe geef je steeds meer prijs over het probleem en je (ICT-)achtergrond. Dus die oplossing voor dit technische probleem zal er best wel komen, denk ik.
En de administratie van Telfort zal ook best wel op orde komen, maar dit kan nog wel eens even duren.

En ik werk overigens niet bij Telfort en heb daar verder (behalve als klant) ook niets mee te maken.

kuiffie
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 jan 2007 17:32

Re: Waardeloze service van Telfort

Ongelezen bericht door kuiffie »

Ik had jarenlang tot volle tevredenheid internet en telefonie van Tiscali .
Tot mijn grote schrik ontving ik het bericht dat Tiscali overgenomen zou gaan worden door Telfort (=KPN ).
Jazeker , dezelfde KPN die ik jaren geleden verlaten had i.v.m. de slechte service .
Maargoed , het kan verbeterd zijn , dus proberen we het eens .
Bij Tiscali had ik een 20 Mb internet plus vast bellen abonnement voor €45,- per maand .
De nieuwe Telfort klanten moesten voor ditzelfde abonnement €29,- betalen .
Dus ik natuurlijk de helpdesk bellen met de vraag waarom oude ( vaste ) klanten €45,- moesten betalen en de nieuwe klanten voor hetzelfde maar €29,- .
Antwoord: niet iedereen wil zomaar overstappen op iets anders !
Ik besloot dus om hetzelfde abonnement te houden , echter voor eeen lagere prijs .
Omdat deze overschakeling samen ging met mijn verhuizing had dit voor mij het voordeel dat ik geen verhuiskosten zou hoeven te betalen ( €49,-) aldus de helpdesk .
Om kort te gaan :
Bij Tiscali had ik een opzegtermijn van 4 weken , het aanmaken van een nieuw Telfort account zou ook 4 weken duren dus eind maart schreef ik een bericht dat ik met inachtneming van de maand April als opzegtermijn , 1 mei op mijn nieuwe adres Telfort zou krijgen .
Simpel , nietwaar ?
Dit werd door Telfort schriftelijk bevestigd !
Echter binnen 1 week werd ik al afgesloten .
De rest van de maand zat ik dus zonder telefoon en internet .
Ik had dus al Telfort op mijn nieuwe adres terwijl ik daar niet woonde .
Ook hebben ze mij gewoon de verhuiskosten in rekening gebracht terwijl dit niet de afspraak was .
Ik heb dus gewoon 4 weken zonder telefoon en internet gezeten , wel betaald , verhuiskosten betaald terwijl dit niet de afspraak was en inmiddels heb ik 3 brieven gestuurd naar Telfort en ik krijg gewoon geen reactie !
Wat ik ook bemerk is dat mijn internetverbinding vele malen langzamer is geworden en wat het meest vervelende bij Telfort is , ze zeggen dat je gratis belt maar als ik langer als 15 minuten met iemand aan de telefoon zit dan word plotseling de verbinding verbroken .
Dit is niet een enkele keer maar dit gebeurd iedere dag .
De oplossing is dan het modem te resetten , zodat je toch weer telefoon en internet hebt .
Ik heb inmiddels mijn abonnement opgezegd maar zelfs daar krijg je geen reactie op .
Neem de provider die je wilt maar paqs op met die smerige dieven van Telfort !
Het zal heus wel een reden hebben dat ze zoveel reclame moeten maken .
Telfort = Oplichting

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Waardeloze service van Telfort

Ongelezen bericht door TdeHond »

Als u geen reactie krijgt ben ik bang dat uw abonnement doorloopt.

Gesloten