LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wanadoo Antivirusscan en Firewall MET virussen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
sylvia.sodaar
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 dec 2005 14:58

Wanadoo Antivirusscan en Firewall MET virussen

Ongelezen bericht door sylvia.sodaar »

[Ik heb sinds oktober een pakket van wanadoo om mijn pc te beveiligen.
Krijg ik melding van Wanadoo dat ik een nieuwe versie moet installeren die beter werkt. :roll:
Ik doe wat mij gevraagd wordt ,zit dat programma vol met virussen. :shock:
Conclusie,volgens wanadoo moet ik mijn pc opnieuw installeren en een goede anti virus programma kopen.
Want die van hen was zo goed dat ik nu zo veel geld kwijt ben, en dat met een Wao-tje.
Geen excusses geen tegemoet koming helemaal niets. :x
Wel zijn mijn abonnementen stop gezet door hun,ja daar koop ik niets voor. :(
Een geinfecteerde PC ja,en een hoop geld ben ik kwijt.
Want ik ben maar een leek en heb niet de nodige programma's om mijn pc weer op dreef te krijgen.
Nou,Wanadoo mensen ,jullie worden bedankt. :evil:
Ik heb een pc en internet en ik kan er niets meer mee. :?
Want de nodige cd's enzo kan ik niet aanschaffen.
Ik had windows pro,en nu heb ik nada,niets.
Dus ben ik weer net zo ver als vorig jaar januari.
Ik was helemaal van de buitenwereld afgesloten,want ben invalide en kom weinig buiten,vooral in de winter.
Daarom dank ik Wanadoo voor de elende die zij mij bezorgen,
en waarschuw een ieder die er aan denkt bij hen die programma's te kopen.
Ga naar de winkel en haal een goede Norton ofzo,dan weet je zeker dat je goed zit.
En pakt het dan toch anders uit,dan weet je zeker dat het je eigen schuld is.
Ik ben heel boos en teleurgesteld. :evil:

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Wanadoo Antivirusscan en Firewall MET virussen

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Wie neemt er dan ook Wanadoo? Dat is vragen om problemen.

sylvia.sodaar
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 dec 2005 14:58

Re: Wanadoo Antivirusscan en Firewall MET virussen

Ongelezen bericht door sylvia.sodaar »

Ja dat kun je wel stellen he.
Het spreekwoord luid toch,een gewaarschuwd mens teld voor 2. :oops:
Ik was gewaarschuwd maar dacht dat het praat was.
Nu wordt ik met schade wijs. :x
Maar ik laat het er niet bij zitten.
Ik heb vanaf vanavond geen pc meer,want er komt iemand die hem voor mij leeg maakt,maar een andere windows enzo heb ik niet.
Dus wordt het tv kijken :roll: en niet meer op msn of spelletjes spelen of iets in die geest.
:(
En een hoge telefoon rekening,want het wordt nu bellen ipv msn

edmoor
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 jul 2003 17:24

Re: Wanadoo Antivirusscan en Firewall MET virussen

Ongelezen bericht door edmoor »

Sylvia,

Als je opnieuw software nodig hebt dan mail me maar.
(geen kosten) 8)

renwil
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 sep 2005 09:45

Re: Wanadoo Antivirusscan en Firewall MET virussen

Ongelezen bericht door renwil »

Wij hebben al jaren een abo bij wanadoo maar nog nooit geen problemen gehad. Eerst een smartpack abo en nu adsl. Misschien hebben wij wel geluk hier mee maarja ik ken ook amdere mensen die en abo bij wanadoo hebben en die hebben toch ook geen klachten

edmoor
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 jul 2003 17:24

Re: Wanadoo Antivirusscan en Firewall MET virussen

Ongelezen bericht door edmoor »

Nooit GEEN problemen is leuke! 8)

Michel73
Berichten: 37
Lid geworden op: 02 apr 2005 22:13

Re: Wanadoo Antivirusscan en Firewall MET virussen

Ongelezen bericht door Michel73 »

Je kan ook al die wanadoo zooi eraf gooien en een goede gratis virusscanner en firewall installeren.

Ee goede virusscanner is Avast:

http://www.avast.com/eng/download-avast-home.html

Er staat ook een nederlandstalige versie bij.

een goede firewall is Zonealarm:

http://www.download.com/ZoneAlarm/3000- ... ag=lst-0-5

Succes,

Michel73:)

Lahan
Berichten: 167
Lid geworden op: 24 sep 2005 14:30

Re: Wanadoo Antivirusscan en Firewall MET virussen

Ongelezen bericht door Lahan »

wanadoo is nu al zo vaak aan de orde geweest, blijkbaar is het spreekwoord goedkoop is duurkoop voor wanadoo gebruikers onbekend...

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: Wanadoo Antivirusscan en Firewall MET virussen

Ongelezen bericht door hoffie »

[Ik heb sinds oktober een pakket van wanadoo om mijn pc te beveiligen.
Krijg ik melding van Wanadoo dat ik een nieuwe versie moet installeren die beter werkt.
Ik doe wat mij gevraagd wordt ,zit dat programma vol met virussen
Lijkt mij een erg ongeloofwaardig verhaal...... Want dan zouden er nu wel duizenden reacties van andere Wannado gebruikers onder uw post staan....

Denk eerder dat de rotzooi reeds op uw pc stond, en dat de antivirus software hier melding van maakt....

Daarnaast denken heel veel mensen dat een anti-virusprogramma, die je installeerd op een besmette pc de problemen wel ff oplost, maar hier heb je bijna altijd speciale programma's voor nodig, en soms is het zelfs nodig om je HDD eerst compleet te formateren, en opnieuw te beginnen...

Ook denken mensen dat als ze eenmaal anti-virus software op hun pc hebben staan, alles veilig is, en vergeten dus voor het gemak maar de updates...

jvs
Berichten: 89
Lid geworden op: 07 okt 2005 18:40

Re: Wanadoo Antivirusscan en Firewall MET virussen

Ongelezen bericht door jvs »

Ik ben zelf zeker geen fan van wanadoo als ISP, maar ik vind dit eerlijk gezegd ook een behoorlijk ongeloofwaardig verhaal. Ik heb vrij veel ervaring met klantcontact en het is jammer dat mensen uit gebrek aan kennis over en frustratie van computers maar vanalles en iedereen de schuld gaan geven (bijvoorbeeld verontwaardigd op de helpdesk reageren als mail het zonder viruscanner/firewall wel werkt en dan boos worden als je ze voor details naar de leverancier van het betreffende programma dat de problemen veroorzaakt verwijst, ook al heb je uitgelegd dat het door dat programma veroorzaakt wordt).

Natuurlijk is het een vervelende situatie, maar als ik dit zo lees, is het echt niet wanadoo's schuld dat er virussen op jouw pc zitten. Die zijn er op een andere manier ingekomen, niet via het programma dat je gekocht hebt van wanadoo. Als dat zo zou zijn, dan zouden vele, vele mensen daar last van hebben en zou het breed uitgemeten zijn op diverse internetfora.

Gesloten