LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat moet ik met Lycos....

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
jovi198

Wat moet ik met Lycos....

Ongelezen bericht door jovi198 »

Al vijf jaar gaan de zaken tussen mij en Lycos voorspoedig, geen klachten alleen maar lof. Tot de jaarwisseling van 2007, om de havenklap worden mij website's uit de lucht gehaald omdat de incasso niet gelukt is. Dit terwijl er op betreffende rekening voldoende saldo staat!

Je krijgt 's nachts eerst een mail om binnen tien dagen je betalinggegevens aan te passen zodat dit probleem volgens Lucos opgelost kan worden. Echter een minuut later krijg je weer een mail van Lycos dat je control-panel (de pagina waarin je alles kan wijzigen, zoals je betalingen) is geblokeerd omdat Lycos geen incasso heeft kunnen afschrijven. of je maar even wilt bellen, a 10cent per minuut.

Dit gaat nu al zo'n drie maanden lang, en ik ben het nu echt zat! Ik heb ondertussen voor € 10,- telefoonkosten erop zitten en krijg alleen maar als antwoord dat mijn bank hiervan de schuldige is. Zij blokkeren de incasso's. Navraag bij mijn bank levert op dat dat zij dit niet, ondanks het feit dat het incassobedrijf Global-Collect heet.

Ik ga nu niet meer bellen, ze zoeken het maar uit. Ik host drie site bij ze en ik overweg sterk om nu te gaan overstappen naar een ander bedrijf :x

John

Gesloten