LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.avo-sml.nl.tt

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
TomH
Berichten: 40
Lid geworden op: 02 mar 2008 14:21

Re: www.avo-sml.nl.tt

Ongelezen bericht door TomH »

@ xado central: Ik geloof er geen zak van. Zo snel kom je er niet vanaf R.O.F...

r.o.f.
Berichten: 22
Lid geworden op: 13 mei 2007 11:02

Re: www.avo-sml.nl.tt

Ongelezen bericht door r.o.f. »

ik ben de echte xado-central! die andere probeert jullie in de maling te nemen en op te lichten! luister niet naar hem hij loopt alles aan elkaar te liegen.

pbarendse
Berichten: 660
Lid geworden op: 05 jan 2008 00:48

Re: www.avo-sml.nl.tt

Ongelezen bericht door pbarendse »

Joh, weet je wat? Gaan jullie het lekker samen uitvechten in de zandbak...

xado_central
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 apr 2008 19:16

Re: www.avo-sml.nl.tt

Ongelezen bericht door xado_central »

Hahah heel erg grappig met je zandbak. Maar ik heb er niet zoveel zin in volgens mij jij wel want je gedraagt je er wel naar zo als ik zie in dit gesprek hier. Maar goed wat ik nog evn kwijt wou was dat het me opvalt dat dit onderwerp nog niet van de site is afgehaald. Ik denk dat ik maar naar tros radar zelf stap want dit gaat nergens meer over.
Ps: volgens mij ben jij een beetje te vaak naar duinrell gewwest: Moonlight

Martijn IV2008
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 mei 2008 08:16

Re: www.avo-sml.nl.tt

Ongelezen bericht door Martijn IV2008 »

jaja, Dit is een gezellige topic zo te lezen. Het is dat ik wacht tot het half 5 is zodat ik naar huis kan maar anders had ik hier niets getyped.

ps. de site is nie zo mooi, maar hij opende wel meteen.

TomH
Berichten: 40
Lid geworden op: 02 mar 2008 14:21

Re: www.avo-sml.nl.tt

Ongelezen bericht door TomH »

@xado_central en r.o.f: LEVENLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS......

xens14
Berichten: 12
Lid geworden op: 23 sep 2008 16:47

Re: www.avo-sml.nl.tt

Ongelezen bericht door xens14 »

ik zie ook wel dat hij niet normaal praat spelling fouten schelden maar als nou eens kijkt naar het punt dat hij maakt... want hij heeft op die site een helehoop dingen staan die wel kloppen (overdreven) maar wel kloppen..
kijk digiblast had een geweldig idee ze zijn nieuw ze hebben nintendo en sony voor hun staan... ze zijn al blij dat ze het ding konden verkopen ze hadden niet verwacht dat er zoveel verkocht werden dus kwammen er ook niet zoveel spellen uit dit en dat... maar dat is toch ook normaal als u een spelcomputer maakt en u heeft de meest grote bedrijven tegen je staan dan gaat u toch ook niet 80 millioen dingen er voor maken of wel? nou ehm dit was mijn mening ik weet niet wat u er van vind maar het zal wel

Gesloten