LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.avo-sml.nl.tt

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
r.o.f.
Berichten: 22
Lid geworden op: 13 mei 2007 11:02

www.avo-sml.nl.tt

Ongelezen bericht door r.o.f. »

hallo wij zijn van de site www.avo-sml.nl.tt wij willen graag weten wat jullie nou van de site vinden? en van de klacht dat wij over de consumendbond hebben bijv. over de klachten van habbo en de klachten van de digiblast als uw wilt kunt u hier reageren! het is niet verplicht maar u helpt on wel!

Geoffrey
Berichten: 251
Lid geworden op: 08 nov 2005 10:13
Locatie: Zwaag

Re: www.avo-sml.nl.tt

Ongelezen bericht door Geoffrey »

Ik weet niet wat de bedoeling is, maar bij mij liep die site hopeloos vast in Internet Explorer. En da's nooit een goed teken... komt waarschijnlijk door jullie keuze voor de webhost.

In Firefox was de site wel te openen en kreeg ik zowaar wat te zien. Laat ik het zo zeggen: als hobby-projectje is het niet heel erg onaardig, hoewel er nog een hoop haken een ogen aan zitten. De keuze voor de template is niet heel erg verkeerd, hoewel de tekst vaak buiten de lijntjes valt. Wat teksten betreft: gebruik s.v.p. hoofdletters en punten en komma's waar nodig (en geloof me... op jullie site zijn ze nodig :)). Verder zie ik niet echt veel inhoud waar ik iets mee kan.

Bij het bekijken van een website zal ik nooit een site 'afbranden'... er is altijd wel iets goeds te zeggen. In dit geval is het geheel, mits je het in Firefox opent, "wel aardig". Maar de site bevat verder niet veel waar anderen iets mee kunnen.

Ik denk trouwens ook niet dat 'sitekeuringen' op een forum als dit thuishoren, maar da's een ander verhaal en gelukkig is dat niet mijn verantwoordelijkheid :).

r.o.f.
Berichten: 22
Lid geworden op: 13 mei 2007 11:02

Re: www.avo-sml.nl.tt

Ongelezen bericht door r.o.f. »

bedankt voor het reageren we zullen er aan gaan werken om alles goed te krijgen! het is u heeft wel gelijk over het internet explorer want weet u dat internet explorer meer voor microsoft is daarom is hij bijna alleen voor windos te krijgen maar firefox is ook voor windos en linux daarom vinden wij het handiger om de site met firefox te bekijken en te laten bekijken! nogmaals bedank!

Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: www.avo-sml.nl.tt

Ongelezen bericht door Pruim »

Ten eerste: gewoon spam, je hebt hier trouwens op het forum al meer reclame lopen maken voor je site.

Ten tweede: lees eens terug als je iets post. Een schrijf/type foutje, ok, maar wat jij post is bijna onleesbaar

Ten derde: Habbo hotel interesseert me geen ***. Dat is een site voor kinderen, en hier zitten over het algemeen mensen die de kinderleeftijd al ontgroeid zijn.

r.o.f.
Berichten: 22
Lid geworden op: 13 mei 2007 11:02

Re: www.avo-sml.nl.tt

Ongelezen bericht door r.o.f. »

ten eerste ihet onze plicht om te zeggen wat er speelt bij radar zelf!
ten tweede is het zo dat wij willen weten wat jullie er van vinden geen reclame!
ten derde type foutjes betekend niet dat we hier niet kunnen spreken over een fout van de tros radar he!
ten vierde doen wij dit op deze forum omdat er anders niemant naar luistert!

ps: mensen die schelden zoals van jij bedoelde met *** zijn nog niet ontgroeid dus begin jij maar eerst op je woorden te letten daarnaa kunnen we kijken of je jezelf al tiener mag noemen! want echt volwassen ben je nog niet! nou kan je natuurlijk gaan zeggen dat je daar niks mee bedoelde maar dan ben je pas een baby!

Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: www.avo-sml.nl.tt

Ongelezen bericht door Pruim »

ten eerste ihet onze plicht om te zeggen wat er speelt bij radar zelf!
Verklaar je nader. Het is jullie plicht om te zeggen wat er speelt bij radar? Waarom dan? Is er iets mis met radar? Zijn jullie benadeelt, opgelicht of iets anders?
ten tweede is het zo dat wij willen weten wat jullie er van vinden geen reclame!
Een topic openen over je eigen, pas begonnen website? Ik zie dat toch als reclame.
ten derde type foutjes betekend niet dat we hier niet kunnen spreken over een fout van de tros radar he!
Ik had het niet direct over type-fouten, maar meer over de gehele zinsopbouw. Gebruik eens hoofdletters en punten en komma's, en gebruik eens een spellingcontrole. Dat zal ook de leesbaarheid op je website ten goede komen.

Fout van Tros Radar? Vertel, houdt ons niet langer in spanning.
ten vierde doen wij dit op deze forum omdat er anders niemant naar luistert!
Open dan gewoon een topic over de 'fouten' die Tros Radar maakt, in plaats van een topic om je eigen website te promoten.
ps: mensen die schelden zoals van jij bedoelde met *** zijn nog niet ontgroeid dus begin jij maar eerst op je woorden te letten daarnaa kunnen we kijken of je jezelf al tiener mag noemen! want echt volwassen ben je nog niet! nou kan je natuurlijk gaan zeggen dat je daar niks mee bedoelde maar dan ben je pas een baby!
Schelden? Lees de zin nog eens terug waar *** staat.
Ik zal even helpen:....interesseert me geen ***. Een ieder weldenkend mens begrijpt dat mijn tekst als:....interesseert me geen hol, gelezen dient te worden. Is dit schelden?
En voor de rest heb je helemaal gelijk. Qua leeftijd ben ik volgens de wet al enige tijd volwassen, maar in geestelijk opzicht zal ik de volwassenheid waarschijnlijk nooit bereiken.

r.o.f.
Berichten: 22
Lid geworden op: 13 mei 2007 11:02

Re: www.avo-sml.nl.tt

Ongelezen bericht door r.o.f. »

(1) we zijn niet opgelicht ofzo de consumente bond op dit moment even radar! gaat niet altijd even goed om met de klachten (let OP ik zeg niet dat ze het slecht doen ik zeg dat het niet altijd even goed gaat) bijv. habbo (NIET ALLEEN HABBO MAAR OOK ANDERE)
(2) als u dat wilt zien als reclame mag u dat doen vrijheids van mening uiting
(3) daarom doen wij dit ook wij willen weten wat jullie er van vinden en als jullie dit er van vinden zullen wij er op letten om dit beter te doen en de fout van tros radar is: dat ze niet EVEN goed om gaan met de klachten!
(4) voor de zeker heid zeggen wei dit nog EEN keer dit is niet om de site te promoten maar om te kijken wat jullie van de site vinden! en FOUTEN van de tros radar staan ze niet toe!
(ps) ja dat noemen wij schelden ja iniedergeval geen normaal vatsoenlijk word nee!

pbarendse
Berichten: 660
Lid geworden op: 05 jan 2008 00:48

Re: www.avo-sml.nl.tt

Ongelezen bericht door pbarendse »

Tsja, wat ik van de site vind? Geen idee, na 5 minuten laden had ik nog een blanco scherm, dus voorlopig vind ik er helemaal niets van.

Wat ik van je gedrag hier op het forum, of in ieder geval in dit topic vind? Belachelijk. Neem even de moeite om je posting na te lezen voordat je op Verzend drukt, dat maakt het voor je medeforummers een stuk makkelijker er kaas van te maken!

En probeer even niet iedereen direct af te zeuren die een reactie geeft die je niet aanstaat. Binnen forumgemeenschappen worden zulk soort posters al vrij snel uitgekotst, en binnen de kortste keren sta je op een forum bekend als troll en krijg je helemaal geen reactie meer.

TomH
Berichten: 40
Lid geworden op: 02 mar 2008 14:21

Re: www.avo-sml.nl.tt

Ongelezen bericht door TomH »

Nee he...dit is echt de lelijkste onproffessioneelste site die ik ooit heb gezien! een kind van 11 kan het nog wel beter, gewoon een gratis site'je (.tt / .tk zijn gratis domeinnamen) heeft geen nut, want het komt gewoon niet geloofwaardig over! ga eerst een normale .nl site maken, en dan ga je maar eens een webdisigner inschakelen. :shock:

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: www.avo-sml.nl.tt

Ongelezen bericht door jor »

Een hopeloze site die ook nog eens vol banners staat, mijn bannerblocker krijgt er stuipen van :D , niets waard.

Mvg Jor.

pbarendse
Berichten: 660
Lid geworden op: 05 jan 2008 00:48

Re: www.avo-sml.nl.tt

Ongelezen bericht door pbarendse »

Goh, ik heb de site kunnen openen... Dat was op zich al een hele tour.

R.o.f., misschien is het handig als je even kijkt op je toetsenbord. Links naast de Z en helemaal rechts op diezelfde rij zitten twee brede toetsen. Als je deze toetsen tegelijk indrukt met een letter krijg je een hoofdletter. In normaal Nederlands taalgebruik is het gebruikelijk elk eerste woord van een zin te laten beginnen met zo'n hoofdletter.

Tevens verbetert de leesbaarheid van een tekst dramatisch door het correct gebruik van punten, komma's en andere leestekens, de zogenaamde interpunctie. Ook hiervan is op jullie site bijzonder weinig terug te vinden.

Als laatste vind ik het niveau van de informatie die op de site te vinden is erg laag. Het is weinig informatief, warrig, onsamenhangend, en ontstijgt het niveau van een gemiddelde VMBO-brugklasser eigenlijk nauwelijks. Sterker nog, de vorige zin is eigenlijk een belediging voor de gemiddelde VMBO-brugklasser.

Kortom: Nog heel veel oefenen, een paar jaar goed opletten op school, en misschien dan nog eens proberen...

Maarten1985
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 okt 2005 11:07

Re: www.avo-sml.nl.tt

Ongelezen bericht door Maarten1985 »

Leer eerst eens beter Nederlands voordat je gaat adverteren met je website, het is gewoon reclame nou. Die lappen tekst ga ik ineens niet lezen (en vele anderen denk ik ook niet), omdat je geen interpunctie gebruikt. Ook zit het vol met typefouten.

Lees de gebruikersvoorwaarden maar eens. Staat er duidelijk in.

r.o.f.
Berichten: 22
Lid geworden op: 13 mei 2007 11:02

Re: www.avo-sml.nl.tt

Ongelezen bericht door r.o.f. »

U heeft gelijk!
We zullen er beter opletten.
Bedankt voor uw tip!

r.o.f.
Berichten: 22
Lid geworden op: 13 mei 2007 11:02

Re: www.avo-sml.nl.tt

Ongelezen bericht door r.o.f. »

U heeft deels gelijk maar deels ook weer niet want een site hoeft niet prof. tezijn als het een .nl site is!
Maar toch bedankt voor uw tip

r.o.f.
Berichten: 22
Lid geworden op: 13 mei 2007 11:02

Re: www.avo-sml.nl.tt

Ongelezen bericht door r.o.f. »

Tja dat is een mening van u!

r.o.f.
Berichten: 22
Lid geworden op: 13 mei 2007 11:02

Re: www.avo-sml.nl.tt

Ongelezen bericht door r.o.f. »

Nou beter nederlands? dat is denk ik niet aan de orde!
en over de typefouten wat is dit dan?: Die lappen tekst ga ik ineens niet lezen ??? is dat geen typefoutje? nou ik zie het allemaal meer als een vergising een hele kleine vergising!
bedankt voor uw reactie

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: www.avo-sml.nl.tt

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Vergissingen in een website.

Even het geschrevene van de laatste schrijver/schijfster aanhalend;

ik zie het allemaal meer als een vergising een hele kleine vergising!

Als dit de kwaliteit van een websitetekst weergeeft dan is de raad om maar niet met zo'n website verder bezig te gaan!
Niemand neemt zo'n tekst met zulke taalfouten serieus!!

Grootvader[/i]

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: www.avo-sml.nl.tt

Ongelezen bericht door caruso »

Lachwekkend, wat een niveau!
Die site neem je niet serieus, op een regenachtige zondagmiddag in elkaar geflanst door een of andere amateur!
Ga maar lekker buiten spelen...

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: www.avo-sml.nl.tt

Ongelezen bericht door Moppentappers »

ziet er niet uit, geen idee waar de website nou eigenlijk over moet gaan,
en door alle fratsen die het gratis maken een ongenoegen om de site te bezoeken
interpunctie is slecht, maar de algehele zins opbouw een grote ramp!
mijn eerste advies is om een standaard systeem als php-fusion of joomla te gaan gebruiken en iemand anders die fatsoenlijk Nederlands kan je te laten helpen met het maken van teksten

pbarendse
Berichten: 660
Lid geworden op: 05 jan 2008 00:48

Re: www.avo-sml.nl.tt

Ongelezen bericht door pbarendse »

r.o.f., waarom kom je hier om een mening vragen over je website, als je die blijkbaar niet wil horen? Alles wat aan (terechte) kritiek wordt gegeven wimpel je af als een vergissing of een mening van een ander. Ik heb nieuws voor je: Als dit je instelling in het leven is, dan gaat het nog lastig worden!

Gesloten