LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.zoom.nl

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Northman
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 dec 2010 20:18

www.zoom.nl

Ongelezen bericht door Northman »

Wie is de fotosite http://www.zoom.nl ook helemaal zat? Betalende klanten hebben nu al meer dan een jaar last van een niet goed werkende site en er wordt niets aan gedaan. Ja, af en toe een reactie: "bedankt voor het melden, we gaan er mee aan de slag. Jullie horen binnenkort (is bij zoom.nl heel rekbaar) van ons". Vervolgens hoor je niets en blijven de bugs/ storingen gewoon.

* Witte pagina's zichtbaar als foto!
* Mensen die opeens onder een andere naam (van een andere gebruiker) ingelogd zijn en zo onder die naam van alles uit kunnen halen.
* Bugs, waardoor je computer helemaal vast kan lopen/ onzettend traag wordt.
* Geen reacties kunnen plaatsen
* Niet in kunnen loggen
* Na elke gegeven reactie, opnieuw inloggen.
* Geen foto's kunnen plaatsen.
* Enz.
* Enz.

Kortom neem maar eens een kijkje op het forum van zoom en zie het immer groeiende aantal klachten.

Het enige wat wel goed blijft werken zijn de zeer irritante, knipperende reclames. Daar gaat het bij zoom.nl blijkbaar om! Geld, geld, geld........

Ook de levering van het tijdschrift van zoom.nl laat ernstig te wensen over. Soms liggen de magazines al twee/ drie weken in de winkel en dan hebben de abbonnees ze nog niet eens binnen. Wordt ook al zo'n beetje een jaar over geklaagd, maar ja........ En zo zijn er nog veel meer irritaties!

Wie is http://www.zoom.nl nog meer zat?

Mvg,

Arjan.

Innieminnie
Berichten: 24
Lid geworden op: 08 mei 2010 07:55

Re: www.zoom.nl

Ongelezen bericht door Innieminnie »

Tja, zoom staat bij heel veel mensen die erg geinteresseerd zijn in fotografie steeds slechter aangeschreven. OA ivm de vele reclame. Waar niets mee gedaan wordt, daar staat zoom ook om bekent. Dit is voor mij ook een reden om daar niet te veel te komen. En ben betalende klant, maar kan echt niet meer dan een niet betalende klant(een niet betalende klant kan meer dan ik).

Maar het enige advies, weg blijven als je er te veel aan stoort. De website is niet het enige waar bij hen klachten over bestaan, ook over de bezorging en inhoud van het blaadje(erg amateurs achtig allemaal) en zo nog meer. Moet het laatste blaadje wat 19 november is uitgebracht nog steeds krijgen. IDG doet hier weinig aan, heb geluk gehad dat ik vanmorgen iemand aan de telefoon had die het blaadje opnieuw naar me toe zou sturen. Het blaadje bij mij is dus ook standaard 2-3 weken te laat. Maar heb zelf ook het tegenovergestelde meegemaakt, en als je wil opzeggen houden ze zich niet aan hun eigen voorwaarde(had 4.5e maand van te voren opgezegd, moest alsnog voor een jaar betalen).

De standaard klachten worden binnen 6 maanden en een jaar opgelost bij hen. Met geluk sneller. Je doet er verder weinig aan. En, als je het blaadje na 3 weken nog niet hebt, bellen met IDG, en blijven doorzagen dat je het blaadje alsnog gaat krijgen of dat ze wat met je klachten gaan doen.

Northman
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 dec 2010 20:18

Re: www.zoom.nl

Ongelezen bericht door Northman »

Ja precies! Ik moet de laatste zoom ook nog binnen krijgen! Ze zeggen dat het waarschijnlijk ook ligt aan de acties van TNT, maar de problemen omtrent de levering bestaan al vanaf maart 2009 :? Ik denk dat je gewoon de exemplaren die niet in de winkel verkocht zijn opgestuurd krijgt.

Northman
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 dec 2010 20:18

Re: www.zoom.nl

Ongelezen bericht door Northman »

Waarom blijf je nog abonnee dan? Bedrijven met slechte service moet je gewoon afstraffen door massaal op te zeggen.
Ik ben abonnee geworden toen de site nog goed werkte! Tussendoor hebben ze zoom.nl vernieuwd en toen begon het ge..... Dit jaar was ik net te laat met opzeggen dus zit er nog een jaar aan vast. De opzegging gaat Januari de deur uit. Kijken of dat wel goed werkt.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: www.zoom.nl

Ongelezen bericht door tiptoo »

waarom probeer je deze niet is gratis www.photobucket

Northman
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 dec 2010 20:18

Re: www.zoom.nl

Ongelezen bericht door Northman »

Thanks, maar ik (en vele anderen) vind(en) het gewoon eens tijd worden dat zoom eens wat aan de problemen doet.
Laatst gewijzigd door Northman op 05 dec 2010 18:22, 1 keer totaal gewijzigd.

kibo
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 okt 2007 14:14

Re: www.zoom.nl

Ongelezen bericht door kibo »

het enige wat inderdaad zal helpen is massaal opzeggen, zover komt het echter (helaas) niet....

jbbta
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 dec 2010 12:17

Re: www.zoom.nl

Ongelezen bericht door jbbta »

Wel lekker rustig hoor zonder abonnement, scheelt heel veel ergernis. Bovendien het blad herhaalt zich ook constant v.w.b. de onderwerpen. Ben vanaf het begin tot een paar maanden geleden abonnee geweest, voornamelijk vanwege de gallery die feitelijk alleen het eerste jaar goed gelopen heeft. Daarna werd de reclame enorm overheersend en dat wordt al erger zag ik nu ook weer. Blij dat ik opgezegd heb. Ooit gaat de gallery en zoom ten onder aan het eigen succes.

Northman
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 dec 2010 20:18

Re: www.zoom.nl

Ongelezen bericht door Northman »

Ja, het is te triest voor woorden nu! De reclame van Casio blijft je op dit moment om de oren vliegen. En wat doen ze er aan? Juist, he-le-maal niets. zoom.nl is de SBS6 onder de fotografie- sites.

Northman
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 dec 2010 20:18

Re: www.zoom.nl

Ongelezen bericht door Northman »

En het begint weer van voren af aan! Het ging een tijdje goed, maar de reclames/ banners zijn terug en........ Doei doei zoom.nl. Zijn jullie zelf nog een beetje trots op de site?

Gesloten