LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.zorgtoeslag.nl

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: www.zorgtoeslag.nl

Ongelezen bericht door puma73 »

paulie20 schreef:Kwam hier via google terecht. Heb nooit zorgtoeslag gehad en nu ben ik via http://www.zorgtoeslag-aanvragen.net op zorgtoeslag.nl uitgekomen en mijn aanvraag voor 2015 ingediend. Maar als ik het goed begrijp is het aanvragen van zorgtoeslag normaal gratis?
Ja, maar op die website niet. Wel op de site van de belastingdienst

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: www.zorgtoeslag.nl

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Sorayadehaan schreef: @peterw waarom zou Zorgtoeslag.nl niet van de belasting zijn? En is het echt zo duidelijk dat intermediair betekent dat het niet van de belastingdienst is? Er staat immers dat ze het gratis berekenen.
Er staat geen logo van de Belastingdienst op, ze geven aan dat ze intermediair zijn, ze geven nergens aan dat het met de Belastingdienst te maken heeft..... Zomaar een paar zaken die je binnen een paar seconden kunt zien.

thecure
Berichten: 2705
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: www.zorgtoeslag.nl

Ongelezen bericht door thecure »

op de site:

Wat is zorgtoeslag.nl?

Op Zorgtoeslag.nl berekent u online, gratis en snel hoeveel zorgtoeslag u maximaal kan ontvangen. Het kost u slechts een paar minuten werk en kan u € 865,- per jaar opleveren. Als blijkt dat u recht heeft op zorgtoeslag, kunt u die direct aanvragen.

Zorgtoeslag.nl is altijd bereid om u te helpen met het invullen van de gegevens. Stuurt u gerust een mailtje of neem telefonisch contact met ons op. Zodra u de aanvraag bij ons indient, ontvangt u een bevestigingsmail. Onze deskundigen nemen uw aanvraag vervolgens door, zodat u de maximale zorgtoeslag ontvangt die past bij uw situatie. Het kan zijn dat onze experts contact met u opnemen wanneer zij vragen of advies hebben naar aanleiding van uw aanvraag. Voor deze service betaalt u slechts € 29,50. U ontvangt binnen zes tot acht weken nadat wij de aanvraag hebben verwerkt, per post bericht van de Belastingdienst. De Belastingdienst kent de zorgtoeslag aan u toe en betaalt deze uit.

Kortom, via Zorgtoeslag.nl vraagt u sneller, eenvoudiger en leuker uw zorgtoeslag aan dan via de Belastingdienst.

Katja789
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mar 2015 12:22

Re: www.zorgtoeslag.nl

Ongelezen bericht door Katja789 »

Hallo, ik ben net 18 en wilde zelf mijn zorgtoeslag regelen.
Zorgtoeslag.nl verdient geld aan onervaren jeugd die graag zelf hun zorgtoeslag willen regelen.
Vraag hulp aan je ouders. Dit zijn die nette [ongefundeerde bewering verwijderd] die zonder ethisch besef opereren en er ook nog mee weg komen omdat ze zich bewegen binnen de marges van het recht.
Laatst gewijzigd door Radar op 20 mar 2015 15:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd

hbpr
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mar 2015 13:22

Re: www.zorgtoeslag.nl

Ongelezen bericht door hbpr »

ik kwam er gisteravond dat er op 23-03 29,50 van mijn rek wordt afgeschreven heb direkt op geweigerd gedrukt ,daarom op 20-03 heb ik de belasting ingelicht toen bleek dat er is niet klopte want ik krijg geen zorgtoeslag .ben daarom direkt naar mijn bank geweest toen hadden dat ik goed gehandeld heb.
Laatst gewijzigd door Radar op 20 mar 2015 15:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd

steffen123
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 feb 2015 20:10

Re: www.zorgtoeslag.nl

Ongelezen bericht door steffen123 »

Je kunt het inderdaad zelf aanvragen bij de belastingdienst maar dan heb je wel je digid nodig maar is het vervolgens wel gratis. Ik heb het bij https://www.toeslagenaanvragen.net/zorgtoeslag/ gedaan want ik had mijn digid niet meer en dan moet je hem opnieuw aanvragen. Daarnaast kon ik even uitrekenen op hoeveel toeslag ik dan recht had en toen heb ik het meteen aangevraagd. Koste inderdaad wel 39 Euro maar is eenmalig en ik krijg nu wel 930 Euro van 2015 aan toeslag dus vind het wel prima.

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: www.zorgtoeslag.nl

Ongelezen bericht door CB »

MichielFRL schreef:
steffen123 schreef:Je kunt het inderdaad zelf aanvragen bij de belastingdienst maar dan heb je wel je digid nodig maar is het vervolgens wel gratis. Ik heb het bij https://www.toeslagenaanvragen.net/zorgtoeslag/ gedaan want ik had mijn digid niet meer en dan moet je hem opnieuw aanvragen. Daarnaast kon ik even uitrekenen op hoeveel toeslag ik dan recht had en toen heb ik het meteen aangevraagd. Koste inderdaad wel 39 Euro maar is eenmalig en ik krijg nu wel 930 Euro van 2015 aan toeslag dus vind het wel prima.
Waarom betalen voor iets wat gratis is?
Als je het werk door een intermediair laat doen kost dat geld. Lijkt me normaal.

Zouteval
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 okt 2016 11:24

Re: www.zorgtoeslag.nl

Ongelezen bericht door Zouteval »

Ook mijn 17 jarige zoon trapte in de misleidende website zorgtoeslag.nl. Ik kwam daar na een maand achter, toen er een incassopoging was gedaan van 39,50.

Ik het middels de onderstaande mail opgelost:
"Geachte lezer,

Ik ben de vader van <Naam-zoon> (zie onderstaande mail) die blijkbaar bij jullie een online aankoop heeft gedaan op <datum> jl. Hij was op het moment van de aankoop minderjarig. U was daarvan op de hoogte.

Als vader heb ik <naam zoon> geen toestemming gegeven voor deze online aankoop en heb het recht om deze overeenkomst te vernietigen. Dus:

HIERBIJ VERNIETIG IK, ALS VADER VAN <NAAM ZOON>, DE GEDANE AANKOOP VAN <DATUM> JL.

Voor meer informatie over dit recht van vernietigen bij een online aankoop zie hiervoor de officiele overheidssite https://www.consuwijzer.nl/thema/koop-d ... jarig-kind"


Na lang wachten en een beetje aandringen bij zorgtoeslag.nl kwam er een lange mail terug. Met daarin de tekst:

"Wij merken dat de situatie u erg hoog zit. Daarom willen we de totale kosten bij wijze van uitzondering voor u kwijtschelden. "

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: www.zorgtoeslag.nl

Ongelezen bericht door sylvesterb »

JanGeven schreef:Hallo allemaal,

Ik was bijna 18 jaar en wilde zorgtoeslag aanvragen.
Ik typte in op Google 'zorgtoeslag aanvragen' , de eerste die bovenaan stond was http://www.zorgtoeslag.nl
Hier heb ik toen ook maar op geklikt en alles ingevuld. Na 3 weken zou er €24,50 afgeschreven worden dit was ook gedaan en was verder geen probleem.

Maar de 20e van de maand heb ik geen zorgtoeslag gekregen en dat vond ik al vreemd, maar 2 maanden later had ik nog steeds geen zorgtoeslag gekregen. Toen ben ik gaan zoeken of het oplichters waren en kwam ik bij 'Opgelicht' uit en bij 'Tros Radar' . Vanaf dat moment wist ik zeker dat ik opgelicht werd en heb ik de €24,50 teruggeboekt naar mijn eigen rekening.

Daarna heb ik een aantal aanmaningen gekregen maar daar heb ik niks mee gedaan omdat het toch oplichters waren. Nu kreeg ik vanmorgen een brief van 'Ultimoo Incasso' dat ik binnen 5 dagen het bedrag van €64,66 naar hun rekening moest overmaken dit klopt toch niet?
Wat moet ik hiermee?
Je kunt niet op basis van een site als "Opgelicht" en "Tros Rader" besluiten dat je opgelicht bent het het bedrag zonder verdere communicatie storneren. Het bedrijf heeft geen diensten geleverd en je had ze eerst in gebreke moeten stellen schriftelijk. Als je besluit zonder enige communicatie een bedrag te storneren is het hun goed recht om een incasso bureau in te huren om de vordering betaald te krijgen.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: www.zorgtoeslag.nl

Ongelezen bericht door sylvesterb »

JanGeven schreef:Hallo allemaal,

Ik was bijna 18 jaar en wilde zorgtoeslag aanvragen.
Ik typte in op Google 'zorgtoeslag aanvragen' , de eerste die bovenaan stond was http://www.zorgtoeslag.nl
Hier heb ik toen ook maar op geklikt en alles ingevuld. Na 3 weken zou er €24,50 afgeschreven worden dit was ook gedaan en was verder geen probleem.

Maar de 20e van de maand heb ik geen zorgtoeslag gekregen en dat vond ik al vreemd, maar 2 maanden later had ik nog steeds geen zorgtoeslag gekregen. Toen ben ik gaan zoeken of het oplichters waren en kwam ik bij 'Opgelicht' uit en bij 'Tros Radar' . Vanaf dat moment wist ik zeker dat ik opgelicht werd en heb ik de €24,50 teruggeboekt naar mijn eigen rekening.

Daarna heb ik een aantal aanmaningen gekregen maar daar heb ik niks mee gedaan omdat het toch oplichters waren. Nu kreeg ik vanmorgen een brief van 'Ultimoo Incasso' dat ik binnen 5 dagen het bedrag van €64,66 naar hun rekening moest overmaken dit klopt toch niet?
Wat moet ik hiermee?
Je kunt niet op basis van een site als "Opgelicht" en "Tros Rader" besluiten dat je opgelicht bent het het bedrag zonder verdere communicatie storneren. Het bedrijf heeft geen diensten geleverd en je had ze eerst in gebreke moeten stellen schriftelijk. Als je besluit zonder enige communicatie een bedrag te storneren is het hun goed recht om een incasso bureau in te huren om de vordering betaald te krijgen.

Gesloten