LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] XS4ALL aboopzegging! SCHANDE! BOYCOT XS4ALL!!!
Re: XS4ALL aboopzegging! SCHANDE! BOYCOT XS4ALL!!!
quote
Dat je je dient te houden aan contractuele voorwaarden is iets wat iedereen behoort te weten.
Tja, het geijkte antwoord.
Toch nog maar even reageren.
Als oude rot weet ik wel dat je de regeltjes moet lezen.
Hoeveel mensen doen dat ?, juist, heel weinig.
Veel mensen zijn op dit punt leesblind.
Die zien alleen maar een brei van lettertjes die ze niets zeggen en tekenen in goed vertrouwen het contract, want bij Joop werkt het ook goed.
ISProviders en telecom-bedrijven maken hier handig misbruik van en als het ze in hun financiele kraam beter uitkomt passen ze tijdens de looptijd vrolijk de algemene voorwaarden aan en weten dat naar de klant toe verborgen te houden, (NB: onlangs nog bij Vodaphone en Orange persoonlijk hier mee te maken gehad).
Verder dekken ze zich zodanig in, in die voorwaarden, dat je als een schaap naar de slachtbank geleid word.
De klant komt er dan achter als het abonnement word opgezegd.
Als een provider zo simpel zijn voorwaarden kan wijzigen, moet ik dan mezelf overal bij neerleggen?
Denk het toch niet.
Het probleem is dat je als consument tegen een stenen muur staat te l*llen als je dit soort dingen aankaart, en je een machteloos gevoel krijgt op den duur.
Als je dan doorzet (NB:Bvb door bedragen te storneren), vliegen de dreigementen van incassobureaus je om de oren en kan het leiden tot een rechtszaak (NB: meestal niet, maar de dreiging is er).
De meeste mensen geven dan op en betalen dan.
Doel bereikt
Zo zou het niet moeten gaan, en de meeste dingen zouden door simpele bemiddeling opgelost moeten worden.
Ome Willem moet terug komen.
Just my 2cents
Dat je je dient te houden aan contractuele voorwaarden is iets wat iedereen behoort te weten.
Tja, het geijkte antwoord.
Toch nog maar even reageren.
Als oude rot weet ik wel dat je de regeltjes moet lezen.
Hoeveel mensen doen dat ?, juist, heel weinig.
Veel mensen zijn op dit punt leesblind.
Die zien alleen maar een brei van lettertjes die ze niets zeggen en tekenen in goed vertrouwen het contract, want bij Joop werkt het ook goed.
ISProviders en telecom-bedrijven maken hier handig misbruik van en als het ze in hun financiele kraam beter uitkomt passen ze tijdens de looptijd vrolijk de algemene voorwaarden aan en weten dat naar de klant toe verborgen te houden, (NB: onlangs nog bij Vodaphone en Orange persoonlijk hier mee te maken gehad).
Verder dekken ze zich zodanig in, in die voorwaarden, dat je als een schaap naar de slachtbank geleid word.
De klant komt er dan achter als het abonnement word opgezegd.
Als een provider zo simpel zijn voorwaarden kan wijzigen, moet ik dan mezelf overal bij neerleggen?
Denk het toch niet.
Het probleem is dat je als consument tegen een stenen muur staat te l*llen als je dit soort dingen aankaart, en je een machteloos gevoel krijgt op den duur.
Als je dan doorzet (NB:Bvb door bedragen te storneren), vliegen de dreigementen van incassobureaus je om de oren en kan het leiden tot een rechtszaak (NB: meestal niet, maar de dreiging is er).
De meeste mensen geven dan op en betalen dan.
Doel bereikt
Zo zou het niet moeten gaan, en de meeste dingen zouden door simpele bemiddeling opgelost moeten worden.
Ome Willem moet terug komen.
Just my 2cents
Re: XS4ALL aboopzegging! SCHANDE! BOYCOT XS4ALL!!!
Qua telefonie is er een geschillencommissie. Daar kun je een zaak aanmelden. Tot een zitting komt het in de meeste gevallen toch niet, aangezien de meeste providers dan plotseling alsnog over de brug komen . Ze hebben geen zin in een zaak bij de commissie (kost te veel). Alleen principe zaken komen voor de cie.
Orange heeft inderdaad iets veranderd (beltegoed kan niet meer mee naar prepaid), maar dat is nooit onderdeel geweest van het contract an sich. Het was coulancebeleid dat nergens echt serieus stond omschreven. Coulancebeleid mag in principe ieder moment worden gewijzigd. AV's ook, maar dan mag je per direct opzeggen.
Wat bij dit soort zaken echter opvalt is dat veel mensen het opgeven na een telefonische klacht en dan bijvoorbeeld gaan storneren. Niet doen! Stuur een brief - met de ouderwetse post mee. Die worden serieuzer bekeken door mensen die daadwerkelijk beslissingen mogen nemen. Mocht dat geen bevredigend antwoord geven kun je altijd overwegen je klacht aan te melden bij de geschillen cie. Kost iets van 35 euro, geld dat je terug krijgt als je wint. Als je bijvoorbeeld hard kunt maken dat je bij het aangaan van het abo door Orange is beloofd dat je het tegoed mee kon nemen naar prepaid, kan Orange brullen wat ze willen, maar nat gaan ze dan.
Storneren van bedragen moet je alleen doen als je het niet erg vind dat je niet meer kunt bellen noch ergens anders een abo af kunt sluiten. Als je gaat storneren kom je uiteindelijk voor een rechtbank die beslist of de vordering terecht is. In sommige gevallen zul je dat winnen maar voor die tijd heb je bakken stress over je heen, geen mobiele telefoon meer en sta je als wanbetaler geregistreerd.
Waar doel je bij Vodafone op?
Orange heeft inderdaad iets veranderd (beltegoed kan niet meer mee naar prepaid), maar dat is nooit onderdeel geweest van het contract an sich. Het was coulancebeleid dat nergens echt serieus stond omschreven. Coulancebeleid mag in principe ieder moment worden gewijzigd. AV's ook, maar dan mag je per direct opzeggen.
Wat bij dit soort zaken echter opvalt is dat veel mensen het opgeven na een telefonische klacht en dan bijvoorbeeld gaan storneren. Niet doen! Stuur een brief - met de ouderwetse post mee. Die worden serieuzer bekeken door mensen die daadwerkelijk beslissingen mogen nemen. Mocht dat geen bevredigend antwoord geven kun je altijd overwegen je klacht aan te melden bij de geschillen cie. Kost iets van 35 euro, geld dat je terug krijgt als je wint. Als je bijvoorbeeld hard kunt maken dat je bij het aangaan van het abo door Orange is beloofd dat je het tegoed mee kon nemen naar prepaid, kan Orange brullen wat ze willen, maar nat gaan ze dan.
Storneren van bedragen moet je alleen doen als je het niet erg vind dat je niet meer kunt bellen noch ergens anders een abo af kunt sluiten. Als je gaat storneren kom je uiteindelijk voor een rechtbank die beslist of de vordering terecht is. In sommige gevallen zul je dat winnen maar voor die tijd heb je bakken stress over je heen, geen mobiele telefoon meer en sta je als wanbetaler geregistreerd.
Waar doel je bij Vodafone op?
Re: XS4ALL aboopzegging! SCHANDE! BOYCOT XS4ALL!!!
quote
-------------------------------------------------
Waar doel je bij Vodafone op?
------------------------------------------------
Tijden geleden een prepaid afgesloten met in de voorwaarden dat iedere 2 jaar een bedrag dient te worden toegevoegd omdat anders het nummer/sim op non-actief gezet word.
Tijdje terug is dat terug gezet naar 1 jaar zonder aankondiging en ik lees uit recente posts hier dat het nog verder verlaagd is.
We hebben het tegoed onlangs met 20 euro opgewaardeerd en blijkt toch 1 jaar geldig te zijn, maar het zou volgens de voorwaarden 2 jaar moeten zijn.
Dat is eenzijdig veranderen van de voorwaarden waar ik over sprak.
Met Orange heb ik in september ook nog een appeltje te schillen.
Daar heb ik reeds ruim 300 Euro opgebouwd en met de gouden belofte naar prepaid te kunnen omschakelen.
Daar is het laatste woord dus ook nog niet over gevallen.
Het kan dan wel niet in hun voorwaarden maar het is tijdens het afsluiten wel allemaal beloofd.
-------------------------------------------------
Waar doel je bij Vodafone op?
------------------------------------------------
Tijden geleden een prepaid afgesloten met in de voorwaarden dat iedere 2 jaar een bedrag dient te worden toegevoegd omdat anders het nummer/sim op non-actief gezet word.
Tijdje terug is dat terug gezet naar 1 jaar zonder aankondiging en ik lees uit recente posts hier dat het nog verder verlaagd is.
We hebben het tegoed onlangs met 20 euro opgewaardeerd en blijkt toch 1 jaar geldig te zijn, maar het zou volgens de voorwaarden 2 jaar moeten zijn.
Dat is eenzijdig veranderen van de voorwaarden waar ik over sprak.
Met Orange heb ik in september ook nog een appeltje te schillen.
Daar heb ik reeds ruim 300 Euro opgebouwd en met de gouden belofte naar prepaid te kunnen omschakelen.
Daar is het laatste woord dus ook nog niet over gevallen.
Het kan dan wel niet in hun voorwaarden maar het is tijdens het afsluiten wel allemaal beloofd.
Re: XS4ALL aboopzegging! SCHANDE! BOYCOT XS4ALL!!!
Vodafone prepaid tegoed is al jaren één jaar geldig en heeft vziw nooit een geldigheidsduur van twee jaar gehad. Enige uitzondering waren tot nu toe opwaardeerkaarten van 10 euro, die het drie maanden volhielden voordat het tegoed bevroren werd. Die tien euro is momenteel nog steeds drie maanden; ze hebben de kaarten van 20 euro wel verkort in duur (was 12, is nu 6 maanden). Ze hebben het systeem dus nu zo in elkaar zitten dat je met 40 euro per jaar moet opwaarderen ipv 20 euro minimaal. Dat is een vrij recente wijziging die ze ergens op de website hebben verstopt en ongetwijfeld hebben gepubliceerd in de landelijke dagbladen. Da's de gebruikelijke manier van publiceren bij Vodafone. Dat noemen ze geloof ik marktconform.
Qua Orange ken je de truc nu waarschijnlijk wel .
Qua Orange ken je de truc nu waarschijnlijk wel .
Re: XS4ALL aboopzegging! SCHANDE! BOYCOT XS4ALL!!!
Je bent goed op de hoogte ??
Weet je zeker dat je geen telemarketeer bent?
Zo ver ik terug kan denken is dit abbo ergens rond 1998/1999 in een actie gekocht bij Libertel met een geldigheid van 2 jaar.
Hij werkte na 1.5 jaar nog goed met zijn eerste kaartje.
Toen is er wat geld bij gezet (NB: FL 10.00 meen ik) en heeft weer ruim 1 a 2 jaar gewerkt.
Tijdje terug hebben we is de geldigheid nagelopen en bleek het maar een jaar geldigheid te hebben.
Laatst hebben we hem weer eens met 20 euro opgewaardeerd en de geldigheid is 1 jaar (normaal 6 maanden).
Zouden ze weten dat ze fout zitten.
Buiten dat ben ik door Vodaphone niet geinformeerd dat de 10 Euro beltegoed nog maar 3 maanden geldig is.
Slechte zaak.
Je hoort je klanten op de hoogte te houden.
Zelf vermoed ik dat ze van me afwillen, want veel winst zal dit belgedrag niet brengen.
Weet je zeker dat je geen telemarketeer bent?
Zo ver ik terug kan denken is dit abbo ergens rond 1998/1999 in een actie gekocht bij Libertel met een geldigheid van 2 jaar.
Hij werkte na 1.5 jaar nog goed met zijn eerste kaartje.
Toen is er wat geld bij gezet (NB: FL 10.00 meen ik) en heeft weer ruim 1 a 2 jaar gewerkt.
Tijdje terug hebben we is de geldigheid nagelopen en bleek het maar een jaar geldigheid te hebben.
Laatst hebben we hem weer eens met 20 euro opgewaardeerd en de geldigheid is 1 jaar (normaal 6 maanden).
Zouden ze weten dat ze fout zitten.
Buiten dat ben ik door Vodaphone niet geinformeerd dat de 10 Euro beltegoed nog maar 3 maanden geldig is.
Slechte zaak.
Je hoort je klanten op de hoogte te houden.
Zelf vermoed ik dat ze van me afwillen, want veel winst zal dit belgedrag niet brengen.
-
- Berichten: 49
- Lid geworden op: 23 jul 2006 13:47
Re: XS4ALL aboopzegging! SCHANDE! BOYCOT XS4ALL!!!
Marketeer ?? blijft zichzelf overtreffen. En ik had hem nog gewaarschuwd.
Eergisteren zei ik:
De OPTA verwijst zelf nog naar de consumenteninformatie op:
In ieder geval doet ?? ook in deze discussie geen moeite meer te verhullen dat hij hier namens de grote bedrijven zit en als taak heeft mensen te intimideren en -- als dat niet lukt -- weg te treiteren.
Zie hier de mentaliteit van de telecomsector. Terwijl het toch niet in iedere sector zo is? Gek eigenlijk. Zouden telecomklanten een aparte diersoort zijn of zo, die gewoon veel achterlijker is dan, zeg, de klanten van een bank of een krant?
Eergisteren zei ik:
Prompt roept ??:In theorie is de remedie overigens vrij eenvoudig. Zodra iemand gaat roepen dat je je maar hebt te houden aan "contractuele voorwaarden", "regels" of "procedures" van de leverancier, dan wordt het tijd om achterdochtig te worden.
Maar ik had daarvoor ook al gezegd:Dat je je dient te houden aan contractuele voorwaarden is iets wat iedereen behoort te weten.
Ondertussen heeft hharteman al gewezen op de onnozelheid van het antwoord van ?? en zegt:Op dit forum gaat het immers niet om de regels, maar om de vraag of regels rechtvaardig zijn, dan wel rechtvaardig toegepast worden.
Vervolgens gaat ?? de rol van good cop spelen en uitleggen welke procedures je moet doorlopen om toch nog aan je recht komen. Dat is dan voor het eerst dat ?? iets opbouwends bijdraagt. Zoiets vinden we dan wel weer mooi. Zo wijst hij op het bestaan van de geschillencommissie. Voor alle volledigheid, de geschillencommissie behandelt individuele kwesties tussen klant en aanbieder. Het adres is:Het probleem is dat je als consument tegen een stenen muur staat te l*llen als je dit soort dingen aankaart, en je een machteloos gevoel krijgt op den duur.
Heb je het idee dat de provider zich niet aan de wet houdt, dan moet je bij de OPTA zijn:Geschillencommissie Telecommunicatie
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
Telefoon 070-3105310
Dan gaat het dus om een algemene, niet-persoonlijke, wettelijke aangelegenheid.
De OPTA verwijst zelf nog naar de consumenteninformatie op:
Maar goed, is dit de informatie die ?? anders zelf zou geven op dit forum? Het standaardrepertoire aan oerwoudgeluiden van ?? (en karr-2 en Dilbert29 en oneerlijk) is: "Dan had je maar je contract beter moeten lezen!", "Je moet niet zeuren", "Je moet je bek houden, jankert", "Kan je niet lezen, gek?"
In ieder geval doet ?? ook in deze discussie geen moeite meer te verhullen dat hij hier namens de grote bedrijven zit en als taak heeft mensen te intimideren en -- als dat niet lukt -- weg te treiteren.
Zie hier de mentaliteit van de telecomsector. Terwijl het toch niet in iedere sector zo is? Gek eigenlijk. Zouden telecomklanten een aparte diersoort zijn of zo, die gewoon veel achterlijker is dan, zeg, de klanten van een bank of een krant?
Re: XS4ALL aboopzegging! SCHANDE! BOYCOT XS4ALL!!!
@hharteman: 10 euro heeft al jaren een geldigheidsduur van 3 maanden. Veel mensen weten dat niet, was tot nu toe ook de enige uitzondering. Dat staat ook ergens verstopt op de website. En inderdaad, Vodafone is erg doorzichtig bezig. Ze verdienen niet (genoeg) aan de prepaid klanten die met 20 euro per jaar opwaardeerden en dus is het nu buigen of barsten. Je kunt altijd overstappen naar Orange of T-Mobile; bij deze providers is de prepaid tegoed (nog) wél onbeperkt houdbaar. Orange wil je denk ik niet meer , blijft T-Mobile over. (Telfort heeft trouwens recentelijk ook de geldigheidsduur van de tegoeden aangepast).
Moet jij trouwens ook zo lachen om Waltzing Mathilda? Die denkt dat banken of kranten anders werken. Hoe kinderlijk naïef. Zo hield mijn krant mij bij de opzegging bijvoorbeeld ook aan de contractstermijn. Dat was immers afgesproken bij het aangaan van het abo. En als ik een lening afsluit bij een bank moet ik die ook terugbetalen. Als ik dat niet doe kleden ze mij uit.
Moet jij trouwens ook zo lachen om Waltzing Mathilda? Die denkt dat banken of kranten anders werken. Hoe kinderlijk naïef. Zo hield mijn krant mij bij de opzegging bijvoorbeeld ook aan de contractstermijn. Dat was immers afgesproken bij het aangaan van het abo. En als ik een lening afsluit bij een bank moet ik die ook terugbetalen. Als ik dat niet doe kleden ze mij uit.
-
- Berichten: 49
- Lid geworden op: 23 jul 2006 13:47
Re: XS4ALL aboopzegging! SCHANDE! BOYCOT XS4ALL!!!
Tjongejongejonge. Het houdt niet op.
Beste ??, marketingratten als jij zijn de reden waarom een consumentenplatform als TROS RADAR moet bestaan.
Jij hoort hier niet. Ga weg. Kruip terug in je hol.
Beste ??, marketingratten als jij zijn de reden waarom een consumentenplatform als TROS RADAR moet bestaan.
Jij hoort hier niet. Ga weg. Kruip terug in je hol.
Re: XS4ALL aboopzegging! SCHANDE! BOYCOT XS4ALL!!!
--------------------------------------------------------------------------
Quote WM
Prompt roept ??:
Dat je je dient te houden aan contractuele voorwaarden is iets wat iedereen behoort te weten.
---------------------------------------------------------------------------
Ik zag dat nog wel als humoristisch.
Op de vraag of telecomklanten een apparte diersoort zijn kan ik bevestigend antwoorden.
In geen enkele branche zijn dingen zo kortstondig als in deze en is het zeurgehalte zo hoog.
Dit hebben de telecombedrijven ook wel een beetje aan zichzelf te danken en dat heeft een aantal oorzaken.
Te weten,
Slecht werkende vernieuwende apparatuur die niet uitontwikkeld is.
Slechtbemande onwetende helpdesks.
Klanten negeren als ze er niet meer uitkomen.
Klanten van kastje naar muur sturen.
Administratieve puinhopen genereren.
Proberen klanten een oor aan te naaien.
Door eigen sucses en overorganisatie niet meer weten de zaken in goede banen te leiden.
Niet adequaat reageren op storingen/problemen, om zo maar enkele dingen op te noemen.
Mensen gaan hierdoor steeds geirriteerder reageren, en de discussie word steeds harder.
Als er dan een simpele ziel een keer ertussendoor komt omdat hij na jaren gebruik van telecom/ISP met iets zit is hij gelijk al veroordeeld.
@??
Op je vraag hoe ik over WM denk, blijf ik neutraal en heb geen zin een hetze ala v Aarle te onketenen.
Ieder heeft recht op zijn mening en in zijn verhaal zitten zeker raakvlakken.
Het heeft echter weinig zin elkaar hiervoor in de haren te vliegen.
Ik heb geen probleem met het rondzwerven van marketeers op dit forum.
Dat is doorzichtig genoeg.
Quote WM
Prompt roept ??:
Dat je je dient te houden aan contractuele voorwaarden is iets wat iedereen behoort te weten.
---------------------------------------------------------------------------
Ik zag dat nog wel als humoristisch.
Op de vraag of telecomklanten een apparte diersoort zijn kan ik bevestigend antwoorden.
In geen enkele branche zijn dingen zo kortstondig als in deze en is het zeurgehalte zo hoog.
Dit hebben de telecombedrijven ook wel een beetje aan zichzelf te danken en dat heeft een aantal oorzaken.
Te weten,
Slecht werkende vernieuwende apparatuur die niet uitontwikkeld is.
Slechtbemande onwetende helpdesks.
Klanten negeren als ze er niet meer uitkomen.
Klanten van kastje naar muur sturen.
Administratieve puinhopen genereren.
Proberen klanten een oor aan te naaien.
Door eigen sucses en overorganisatie niet meer weten de zaken in goede banen te leiden.
Niet adequaat reageren op storingen/problemen, om zo maar enkele dingen op te noemen.
Mensen gaan hierdoor steeds geirriteerder reageren, en de discussie word steeds harder.
Als er dan een simpele ziel een keer ertussendoor komt omdat hij na jaren gebruik van telecom/ISP met iets zit is hij gelijk al veroordeeld.
@??
Op je vraag hoe ik over WM denk, blijf ik neutraal en heb geen zin een hetze ala v Aarle te onketenen.
Ieder heeft recht op zijn mening en in zijn verhaal zitten zeker raakvlakken.
Het heeft echter weinig zin elkaar hiervoor in de haren te vliegen.
Ik heb geen probleem met het rondzwerven van marketeers op dit forum.
Dat is doorzichtig genoeg.
Re: XS4ALL aboopzegging! SCHANDE! BOYCOT XS4ALL!!!
Ach, ik wordt nu plotseling marketingrat genoemd. Terwijl ik niet eens in de marketing zit. Noch bij een telecombedrijf werk. Blijkbaar hebben bepaalde mensen er moeite mee om te accepteren dat er ook mensen zijn die zich wel in sommige producten verdiepen. En bijvoorbeeld even de moeite nemen om daadwerkelijk informatie over een product te lezen alvorens met een onderneming in zee te gaan. Ja, ik weet het, dat kost enige moeite (misschien wordt je er wel moe van) maar het kan veel ellende besparen omdat je al snel doorkrijgt waar je wel en waar je geen klant moet worden.
WM zou ik van harte aan willen bevelen naar Noord-Korea te verhuizen. Daar heb je al dat gezeur niet.
WM zou ik van harte aan willen bevelen naar Noord-Korea te verhuizen. Daar heb je al dat gezeur niet.
-
- Berichten: 49
- Lid geworden op: 23 jul 2006 13:47
Re: XS4ALL aboopzegging! SCHANDE! BOYCOT XS4ALL!!!
Beste ??, je hebt zelf laten weten dat je op dit forum al minstens veertig keer "de consument op zijn verantwoordelijkheid hebt gewezen".
Je zit dag en nacht online om mensen eerst op vriendelijke wijze te ontmoedigen en af te poeieren. Als dat niet lukt, dan ga je ze afzeiken en intimideren. En lukt dat niet dan ga je ze samen met je vriendjes (karr-2, oneerlijk, Dilbert29 en een paar anderen) wegtreiteren.
Daarnaast vind je nog tijd om de contractuele voorwaarden van alle bedrijven van Nederland uit je hoofd te leren.
Als dat echt je vrijetijdsbesteding zou zijn, dan ben je zo gek als een deur. Eerlijk gezegd, denk ik niet dat je helemaal klinisch gek bent, maar dat je simpelweg een buitengewoon onaangenaam varken bent.
Hoe dan ook, professionele etterbakken als jij horen op dit forum niet thuis. Je hoort hier niet. Ga gewoon weg.
Ik had je trouwens al een keer eerder rat genoemd. Daar komt nu varken bij. En ik weet nog wel een paar diersoorten te bedenken!
Pas maar op!
Je zit dag en nacht online om mensen eerst op vriendelijke wijze te ontmoedigen en af te poeieren. Als dat niet lukt, dan ga je ze afzeiken en intimideren. En lukt dat niet dan ga je ze samen met je vriendjes (karr-2, oneerlijk, Dilbert29 en een paar anderen) wegtreiteren.
Daarnaast vind je nog tijd om de contractuele voorwaarden van alle bedrijven van Nederland uit je hoofd te leren.
Als dat echt je vrijetijdsbesteding zou zijn, dan ben je zo gek als een deur. Eerlijk gezegd, denk ik niet dat je helemaal klinisch gek bent, maar dat je simpelweg een buitengewoon onaangenaam varken bent.
Hoe dan ook, professionele etterbakken als jij horen op dit forum niet thuis. Je hoort hier niet. Ga gewoon weg.
Ik had je trouwens al een keer eerder rat genoemd. Daar komt nu varken bij. En ik weet nog wel een paar diersoorten te bedenken!
Pas maar op!
Re: XS4ALL aboopzegging! SCHANDE! BOYCOT XS4ALL!!!
WHAHAHAHAAAAA! Zie je wel, Noord-Korea is voor jou geen slecht land.
-
- Berichten: 49
- Lid geworden op: 23 jul 2006 13:47
Re: XS4ALL aboopzegging! SCHANDE! BOYCOT XS4ALL!!!
Nou, zal ik je dan kakkerlak noemen? Is dat ook goed, ?? ?
Ik wil je ook wel gewoon schorem noemen, als je dat liever hebt.
Verder ga ik liever niet naar Noord-Korea, want daar sterft het juist van jouw soort. Lijkt me een erg eng idee.
Enfin. Nogmaals, ??, kruip terug in je hol. Ga weg.
(Dit is al de derde keer. Hoe vaak moet ik dat nou nog zeggen? Ik blijf niet bezig.)
Ik wil je ook wel gewoon schorem noemen, als je dat liever hebt.
Verder ga ik liever niet naar Noord-Korea, want daar sterft het juist van jouw soort. Lijkt me een erg eng idee.
Enfin. Nogmaals, ??, kruip terug in je hol. Ga weg.
(Dit is al de derde keer. Hoe vaak moet ik dat nou nog zeggen? Ik blijf niet bezig.)
Re: XS4ALL aboopzegging! SCHANDE! BOYCOT XS4ALL!!!
Je vergeet nog termen als schorriemorrie en sujet. Valt mij toch van je tegen; je claimt hoger opgeleid te zijn dus dan mag je wel enige creativiteit verwachten. En ga vooral zo door; je bent uitermate vermakelijk.
Re: XS4ALL aboopzegging! SCHANDE! BOYCOT XS4ALL!!!
Jongens.
Ik haak hier even af tot jullie het eens zijn, hoewel dat ook wel een relatief begrip zal zijn.
De emoties zijn mij iets te hoog opgelopen en ik denk dat de verdere uitwisseling van vriendelijkheden niet veel meer zal bijdragen aan dit topic.
Ik haak hier even af tot jullie het eens zijn, hoewel dat ook wel een relatief begrip zal zijn.
De emoties zijn mij iets te hoog opgelopen en ik denk dat de verdere uitwisseling van vriendelijkheden niet veel meer zal bijdragen aan dit topic.