LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] XS4ALL aboopzegging! SCHANDE! BOYCOT XS4ALL!!!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
furious
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 jul 2006 13:41

XS4ALL aboopzegging! SCHANDE! BOYCOT XS4ALL!!!

Ongelezen bericht door furious »

Beste lezers,

na jaren een tevreden gebruiker geweest te zijn van Xs4all ben ik toch genadeloos met de neus op de feiten gedrukt door deze ^$@^#$#!@$!@#! Ik heb er gewoon geen woorden voor. De mensheid is diep diep weggezakt in de put der verdoemenis.

Ik zal jullie vertellen wat mij is overkomen.

Eind 2004 heb ik in volle overtuiging dat ik volgende de regels handelde mijn ADSL Lite-abonnement t.w.v. 20 euro netto per maand opgezegd. Aan alle formaliteit werd voldaan en ik was er optijd bij. Mijn account zou per April 2005 opgeheven worden, omdat mijn contract nog doorliep tot die datum. Opzich al een belachelijk iets, maar goed...

Eind april 2005 krijg ik netjes een eindafrekening van XS4ALL, waarmee ik in de veronderstelling ben dat mijn contractueleverplichting aan XS4all beeindigd is. Xs4all levert geen service meer en ik hoef dus niet meer te betalen. Eind goed al goed, althans.....

Vorige maand kijk ik eens goed naar mijn afgeboekte bedragen en zie ik tussen de vele automatische incassos een bedrag staan van ruim 28 euro! Ik zie dat het bedrag naar Xs4all overgemaakt is. Mijn kaak viel van verbazing op de grond. Zeker toen bleek dat deze transactie om de maand werd afgeschreven van mijn rekening sinds 2 maanden na mijn eindafrekening in April 2005! Deze om-de-maand boeking draagt bij aan de onopvallendheid op je rekening overzicht.

Maar hoe kan dit nu ? Hoe is het mogelijk dat Xs4all sinds mijn opzegging ruim 200 euro aan mij verdient heeft voor het leveren van helemaal niets ?

Ik neem u even mee naar de brief die mijn opzegging in December 2004 bevestigde.

Geachte .......,

Onlangs hebt u XS4ALL verzocht uw ADSL abonnenment te beeindigen. Uw verzoek is in behandeling genomen en tevens doorgestuurd aan KPN zodat ook uw ADSL abonnement van KPN wordt opgezegd.

bla bla bla....
bla bla bla....

<en dan komt het slotstukje>

Bij opzegging binnen de contractuele verplichting van een jaar volgt een eindejaarsrekening. ( -red. die heb ik ook gehad en werd vermeld als EINDAFREKENING! Dan denk je dus dat alles afgehandeld is...)

En nu komt het!!!! Ik zal enkele key-woorden met hoofdletters vermelden.

Als u tijdens de OPZEGGING van ADSL hebt AANGEGEVEN dat u het standaardabonnement wilt BEHOUDEN, dan blijven uw e-mailadressen bestaan; u hoeft hier NIETS voor te doen.

Kortom, lees ik het nou goed ? Ik heb tijdens mijn opzegging niets aangegeven, omdat ik hier ook niks over gelezen heb. Ze gaan er dus maar even voor het gemak vanuit dat ik standaard zou kiezen voor het behouden van een account die ik sowieso nooit gehad heb! Ik heb een Lite abo gehd en geen standaardaccount. Hoe kan ik dit dan behouden ? Ook wordt er in de brief niet gerept over een eventuele manier om dit behoud van standaardaccount te annuleren.

Natuurlijk ben ik deels schuldig, doordat ik nooit de brief helemaal heb doorgelezen, maar na het lezen van het eerste deel ga je er toch gewoon vanuit dat het afgehandeld is ? Ook de vermeende eindafrekening duidtop een ontbonden contract. Het lijkt in mijn ogen op een normale bevestigingsbrief na het opzeggen van een abo. Iets dat alleen ter formalisatie verstuurd dient te worden.

Xs4all maakt hier op slinkse wijze gebruikt van misleiding in mijn ogen. De onschuldige burger gaat er vanuit dat zijn abonnement is opgezegd, maar in feite heeft xs4all zonder keuze van de abonnee gekozen voor het behoud van een standaardaccount. Vervolgens wordt dit bedrag 1 keer in de 2 maanden afgeboekt i.p.v. iedere maand. Wat is hier de reden van ? Minder opvallend op je rekeningoverzicht misschien ? Onder het mom van "We hopen dat de ex-klant een kleine transactie van 28 euro iedere 2 maanden niet opmerkt".

Het is in één woord schandalig!
Als je xs4ALL om een verklaring vraagt zeggen ze niets meer dan "het is handig om na opzegging van je account nog e-mail te kunnen uitlezen.". Dat bepaal ik zelf nog wel! Xs4all maakt hier dus kennelijk de keuzes en niet de klant. Tuurlijk vinden ze het handig, want het levert 11 euro per maand extra op!

Ik ben pislink en vooral teleurgesteld in de mensheid. Bedrijven doen maar tegenwoordig. Ze verzinnen steeds slinksere methoden om klanten geld afhandig te maken en generen zich nergens meer voor. Als de :twisted: duivel bestaat, dan regeerr hij over diverse corporaties, dat moge duidelijk zijn. Sinds Xs4all verkocht is aan KPN is het er niet beter op geworden. Logisch, als je bedentk dat de illuminati een flinke vinger in de pap heeft bij deze duivelse corporatie!

Ik hoop dat Tros Radar eens aandacht aan dit fenomeen besteed, want de onschuldige burger lijkt steeds vaker de dupe te worden van bedrijven met evil intentions.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: XS4ALL aboopzegging! SCHANDE! BOYCOT XS4ALL!!!

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Oftewel kort samengevat. Jij zegt je abonnement op, leest vervolgens de brieven die je krijgt niet goed, waardoor sommige diensten blijven doorlopen en je daar ook (logisch) voor betaald.

Daar kom je na maanden achter en dan ligt het aan het bedrijf? Ik vrees toch echt dat het je eigen schuld is geweest en zeer zeker niet die van Xs4all. Ze leveren jou een dienst en willen daarvoor betaald worden. Lijkt mij nogal logisch.

Dat jij je brieven niet leest en er dan maar vanuit gaat dat alles goed komt is niet aan Xs4all te wijten lijkt mij.

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: XS4ALL aboopzegging! SCHANDE! BOYCOT XS4ALL!!!

Ongelezen bericht door hharteman »

Ik denk dat het toch een beetje aan jezelf ligt.
Je moet er bij voorbaat vanuit gaan dat dingen tegenwoordig NIET meer goed afgehandeld worden en je had gewoon controle moeten uitvoeren.
Waar dat aan ligt weet ik niet maar niets is meer vanzelfsprekend.

Daar maakt niet alleen XS4all zich schuldig aan maar ook een rijtje andere internet providers, telefoon bedrijven en dag/maand bladen en ga zo maar door.
Eigenlijk is het te zot voor woorden dat je niet meer op een normale afhandeling kan vertrouwen en altijd 2e of 3e pogingen moet ondernemen om van je abbo af te komen.
Discussie is vaak niet mogelijk en om je gelijk te halen moet je minstens dreigen met rechtzaken.
Heel frustrerend allemaal.

furious
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 jul 2006 13:41

Re: XS4ALL aboopzegging! SCHANDE! BOYCOT XS4ALL!!!

Ongelezen bericht door furious »

Natuurlijk ben ik zelf ook een beetje schuldig, maar het gaat om het principe. Het is pure misleiding!

Je zegt in goede trouw een dienst op. Je krijgt hier de bevestiging van via een brief met als onderwerp "Beeindiging ADSL abonnement". Vervolgens begint de brief met het feit dat mijn abonnement is opgezegd.

Bij mij betekend dit dat het dan afgerond is. De betaling wordt gestopt en ik krijg geen dienst meer van Xs4all. Logisch toch ? Er is zelfs een eindafrekening geweest!

Vervolgens staat er nog een heel verhaal in de brief en zetten ze tussen neus en lippen nog even neer dat mijn account automatisch is omgezet naar een standaardaccount! Dat heet in mijn ogen een downgrade van abonnementsvorm en GEEN OPZEGGING, waar het onderwerp van de brief wel op doelt.

Het is echt misselijkmakend. Ik vraag helemaal niet om een alternative service, maar wil gewoon kappen met de dienst. Het is hetzelfde als bij de groenteboer om een zak appels te vragen en hij stopt er sneaky peren in terwijl en een groot label met de tekst "appels" op de zak staat. Bij thuiskomst ontdek je dat er peren in zitten. Je hebt dus iets gekregen waar je niet om hebt gevraagd. Na terugkeer bij de groenteboer vraag je de beste man waarom hij in hemelsnaam peren in de zak heeft gestopt. Hij wijst je op een heel erg klein bordje in de hoek van de winkel waar staat "Indien u om appels vraagt zal ik peren in u zak stoppen, want ik ben gewoon een ******* die kickt op het dwarszitten van klanten!".

Waar gaat deze wereld naartoe! Binnenkort zal diemen s'nachts mooi verlicht zijn. Reden ? Een brandend pand van Xs4all. Heeft de directeur ook niet om gevraagd, maar hij krijgt het toch!

??
Berichten: 768
Lid geworden op: 22 jun 2005 12:18

Re: XS4ALL aboopzegging! SCHANDE! BOYCOT XS4ALL!!!

Ongelezen bericht door ?? »

@hharteman en de topicstarter:

'furious' is hier toch echt zelf de fout in gegaan. Het behouden van een standaardabo (lees: e-mail adres, inbelmogelijheid, etc) moet *expliciet* worden aangegeven. Zo ging het bijvoorbeeld ook toen ik mijn abo opzegde. Als je expliciet aangeeft een standaardabo te willen behouden dan krijg je die ook. Logischerwijs moet je daar ook voor betalen.

Furious heeft dus gewoon simpelweg zelf dingen 'verkeerd' gedaan. Met de handelswijze van XS4ALL is niets mis, die hebben gewoon de opdracht van de klant (opzeggen ADSL, account naar standaardaccount) uitgevoerd.

De gebruikte kwalificaties slaan derhalve nergens op. Want, geef toe, het is ronduit belachelijk om een bedrijf dat de opdracht van de klant uitvoerd 'misselijkmakend' te noemen en het te hebben over misleiding. Doe je dat ook als je bij de bakker een brood besteld en een brood krijgt, beste furious?

furious
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 jul 2006 13:41

Re: XS4ALL aboopzegging! SCHANDE! BOYCOT XS4ALL!!!

Ongelezen bericht door furious »

@??

Ik geloof neit dat je het helemaal berijpt. Er stond in gewone bewoording "als je heb aangegeven om het standaardaccount te behouden, dan blijven e-mailadressen bestaan; u hoeft hier niets voor te doen."

kortom: DEFAULT behoud je een standaardaccount na opzegging, die je telefonisch dan weer moet opzeggen. Ik heb NOOIT ergens een keuze gehad om hier voor te kiezen tijdens mijn opzegging. Kortom, XS4all zet default een vinkje bij het behouden van een standaardaccount en gaat er vanuit dat je dus nog apart actie onderneemt voor het definitief opzeggen van alle diensten.

Gelul! Als ik ergens mee kap, dan houdt het in dat ik overal mee stop en niet gebaad ben bij een zogenaamd standaardaccount. Nee, ik stop met een ADSL-abonnement en ga vervolgens meer lekker inbellen via een modem om telefoontikken te betalen zodat ik mijn email nog kan uitlezen. onzin! het woord BEEINDIGING betekend voor mij nog altijd dat iets compleet over en sluiten is. Het is gewoon misleiding!

Nogmaals "IK HEB DUS NERGENS AANGEGEVEN DAT IK HET STANDAARDABO WILDE BEHOUDEN!". Als dit zo is, dan moeten ze maar met bewijzen komen. Laat ze maar zien dat ik een vinkje heb gezet bij het behouden van een standaardaccount....

Sowieso is het belachelijk dat je 14 euro per maand betaald voor het kunnen checken van je email. Hotmail is gratis en in het verleden was een inbelaccount bij zonnet ook gewoon gratis en dan kon je ook gewoon mailen. Dit nog even terzijden...

furious
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 jul 2006 13:41

Re: XS4ALL aboopzegging! SCHANDE! BOYCOT XS4ALL!!!

Ongelezen bericht door furious »

Ik heb overigens opgezegd via een brief, dus is het logisch dat ik nooit een vinkje heb kunnen zetten....

Foutje in de procedure van Xs4all. Ik ben nooit op de hoogte geweest van de mogelijkheid tot behouden van een standaardaccount. Dat ze default uitgaan van behoud van een standaardaccount vind ik ronduit belachelijk!

Hier laat ik het bij...

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: XS4ALL aboopzegging! SCHANDE! BOYCOT XS4ALL!!!

Ongelezen bericht door karr-2 »

Heerlijk toch die mensen die het fout doen en dan de schuld op een ander proberen te schuiven....het blijft een genot om te lezen.

??
Berichten: 768
Lid geworden op: 22 jun 2005 12:18

Re: XS4ALL aboopzegging! SCHANDE! BOYCOT XS4ALL!!!

Ongelezen bericht door ?? »

Ja, inderdaad, want er staat in de brief: "als je hebt aangegeven (...)". Niets dus standaard. Je moet het zelf bewust aangeven. Opzeggen per brief klopt overigens; je moet op de website een formuliertje invullen en dat per post opsturen. Om je standaardaccount te behouden moet er een extra handeling worden verricht.

Ik vind de poging om het op XS4ALL af te schuiven amusant, maar het is wel heel zielig om dat in dergelijke sterke bewoordingen te doen. Dat je de boel bij elkaar liegt om toch vooral niet toe te hoeven geven dat het je eigen fout is geweest is diep triest.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: XS4ALL aboopzegging! SCHANDE! BOYCOT XS4ALL!!!

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Klopt helemaal, hoe je het ook bekijkt het is gewoon de eigen fout van de starter geweest. Om dat dan af te schuiven op Xs4all is zielig, maar ook een poging om een goed bedrijf onnodig zwart te maken.

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: XS4ALL aboopzegging! SCHANDE! BOYCOT XS4ALL!!!

Ongelezen bericht door hharteman »

Denk zelf dat XS4all de beste provider van Nederland is en zeker de elite-provider van de KPN.
Niet de goedkoopste maar zeker qua service en betrouwbaarheid de beste.
Ik volg ze al sinds ze uit hacktic zijn voortgekomen en kan niks negatiefs over deze provider vertellen.

Mischien kan een brief of een telefoontje in een goede toonzetting (NB:een beetje slijmen wil nog wel is helpen) uitkomst bieden.
Ik denk dat XS4all er veel aan gelegen is een goede naam te behouden en als er sprake van misleiding zou zijn hier wel een open oor voor heeft.

Succes

jvs
Berichten: 89
Lid geworden op: 07 okt 2005 18:40

Re: XS4ALL aboopzegging! SCHANDE! BOYCOT XS4ALL!!!

Ongelezen bericht door jvs »

Vooral de "SCHANDE" en "BOYCOT XS4ALL" :D. Geniaal.

Ik ben het er mee eens, niet netjes. Leg het ze eens voor, wellicht kunnen ze het netjes oplossen.

furious
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 jul 2006 13:41

Re: XS4ALL aboopzegging! SCHANDE! BOYCOT XS4ALL!!!

Ongelezen bericht door furious »

@??

quote "Ja, inderdaad, want er staat in de brief: "als je hebt aangegeven (...)". Niets dus standaard. Je moet het zelf bewust aangeven. Opzeggen per brief klopt overigens; je moet op de website een formuliertje invullen en dat per post opsturen. Om je standaardaccount te behouden moet er een extra handeling worden verricht. "

Ik heb al 1000 keer gezegd dat ik nooit een extra handeling heb verricht, dus kun je ook niet verwachten dat zij voor jou bepalen dat je het standaardaccount wilt behouden. Wat een kul trouwens. Ik heb bij mijn weten één abonnement bij hun gehad en dat was een Lite-account. Wat heb ik dan in hemelsnaam met een standaardaccount te maken ? Als ze werken met een basis- en een optioneelaccount, dan moeten ze daar duidelijk in zijn. Naar mijn weten heb je één abonnement en bij opzegging vervalt die. Lijkt mij vrij simpel.

Als ze eerlijk te werk gaan moeten ze duidelijk in die brief zetten LET OP: Uw standaardaccount dient tevens opgezegd te worden, bla bla bla. In plaats hiervan doen ze het in de brief overkomen of je account beeindigd is zoals dit ook verzocht is door mij.

Een aantal zaken rijmen gewoon voor geen meter. Als je mijn verhaal goed hebt gelezen en een beetje verstand hebt, dan begrijp je mijn punt. Ik heb nooit problemen gehad met xs4all. In mijn ogen altijd een prima serive geleverd, maar als je er vertrekt gaan ze kennelijk ineens moeilijk doen en zijn ze je beste vriend niet meer. Erg zielig. Onder het mom van "Het is toch geen klant meer, dus hoeven we hem ook niet meer als koning te behandelen". BAH! Ik kots op die lui.

Sowieso vind ik dat een bedrijf in het algemeen een zelfde simpele service moet hanteren voor het lid worden alsmede het opzeggen van een account. Ik walg ervan dat je met grote schreeuwletters op pagina's eenvoudig lid kunt worden door een simpele procedure, maar wil je opzeggen, dan moet je mega diep graven op een site om te achterhalen hoe dit moet. Niks online! Alles moet moeilijk, moeilijk moeilijk. Ik kwam pas 'simpel' bij de juiste pagina uit na het zoeken op 'opzeggen'. Kennelijk is er alleen sprake van goede service zolang je betaald. Wil je vertrekken, dan laten ze je als een baksteen vallen en ben je ineens niet meer waard dan de gemiddelde zwerver die bij de Mcdonalds de pullenbakken plunderd.

Kennelijk ben je als bedrijf nogal bang dat klanten weglopen als je een simpele procedure tot opzegging van je account zo ver wegstopt. I rest my case.

Het is triest om te constateren dat zoveel mensen de kant van die vuile laaienlichters kiezen. Een resultaat van MK ultra controling your brain! We doen allemaal maar of onze neus bloed en dit soort gore praktijken de gewoonste zaak van de wereld is. De wereld gaat naar de tering en de meeste makke lammetjes staan hersenloos aan de kant schaapachtig toe te kijken. Geen greintje licht meer te bekennen in de ogen. Het is doods, net als de rest van de wereld. Kijk eens om je heen en wordt wakker!

Ik zou zeggen, besteed de komende uren eens nuttig en bekijk deze documentaire, dan ziet u werkelijk wat er in de wereld aan de hand is. De burger wordt niet meer serieus genomen. Het vierde rijk is klaar voor totale wereld orde!


http://video.google.com/videoplay?docid ... 7770214767

Bekijk eens sites als www.infowars.com www.eqgen.nl http://www.vrijheids.net/ http://www.thebiggestsecret.org/forum/index.php als je durft!

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: XS4ALL aboopzegging! SCHANDE! BOYCOT XS4ALL!!!

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ik zou zeggen, besteed de komende uren eens nuttig en bekijk deze documentaire, dan ziet u werkelijk wat er in de wereld aan de hand is. De burger wordt niet meer serieus genomen. Het vierde rijk is klaar voor totale wereld orde!
Ah kijk nu komt de aap uit de mouw. Meneer is gewoon paranoide aangelegd. Daar hebben ze tegenwoordig behandelingen voor....

??
Berichten: 768
Lid geworden op: 22 jun 2005 12:18

Re: XS4ALL aboopzegging! SCHANDE! BOYCOT XS4ALL!!!

Ongelezen bericht door ?? »

Hij heeft al eens eerder geroepen hier niet meer te reageren. Maar beste furious, als ik jou was dan zou ik je huisarts en je psycholoog voor de rechter slepen. Ze hebben je de verkeerde medicijntjes voorgeschreven. Het kan natuurlijk ook zijn dat je ze simpelweg niet inneemt - lijkt mij trouwens waarschijnlijker - om vervolgens je huisarts er de schuld van te kunnen geven.

Je leest niet, je klikt als een gek in het rond, je liegt alles bij elkaar, je gebruikt te pas en te onpas zware termen en als klap op de vuurpijl ben je ook nog eens extreem paranoïde en zie je dingen die er niet zijn. Ik denk dat jij over een paar jaar een heel interessant geval voor het Pieter Baan Centrum wordt!

pvd01
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:51

Re: XS4ALL aboopzegging! SCHANDE! BOYCOT XS4ALL!!!

Ongelezen bericht door pvd01 »

Mijn conclusie is dus dat je in een opzegbrief ook moet vermelden dat je de automatische incasso intrekt......En zeer duidelijk vermeldt dat je ALLEdiensten opzegt.

oneerlijk
Berichten: 73
Lid geworden op: 25 apr 2006 21:58

Re: XS4ALL aboopzegging! SCHANDE! BOYCOT XS4ALL!!!

Ongelezen bericht door oneerlijk »

Ik zou zeggen, besteed de komende uren eens nuttig en bekijk deze documentaire, dan ziet u werkelijk wat er in de wereld aan de hand is. De burger wordt niet meer serieus genomen. Het vierde rijk is klaar voor totale wereld orde!
hahahahaa :lol: :lol: ik dacht eerst dat het hier om een serieuze klacht ging maar nu ik dit lees. hahahah
Of je bent een erg grappig (of denkt dat te zijn) of je bent in en in dom............ik gok dat laatste.
Jankerd

mr T.
Berichten: 976
Lid geworden op: 02 sep 2005 14:50

Re: XS4ALL aboopzegging! SCHANDE! BOYCOT XS4ALL!!!

Ongelezen bericht door mr T. »

Vorige maand kijk ik eens goed naar mijn afgeboekte bedragen en zie ik tussen de vele automatische incassos een bedrag staan van ruim 28 euro! Ik zie dat het bedrag naar Xs4all overgemaakt is. Mijn kaak viel van verbazing op de grond. Zeker toen bleek dat deze transactie om de maand werd afgeschreven van mijn rekening sinds 2 maanden na mijn eindafrekening in April 2005! Deze om-de-maand boeking draagt bij aan de onopvallendheid op je rekening overzicht
Er was dus geen sprake van een opzegging, maar van een downgrade. Daar brengen ze inderdaad een bedrag voor in rekening.

Nimmo
Berichten: 20
Lid geworden op: 06 apr 2006 20:14

Re: XS4ALL aboopzegging! SCHANDE! BOYCOT XS4ALL!!!

Ongelezen bericht door Nimmo »

Nou furious ik zal dan wel net zo dom zijn als jij.
Want zoals ik lees heb je opgezegd en geen downgrade aangevraagd.
En ze mogen je maar zo niet gaan downgraden als jij je abonnement opzegt.
Duidelijk even kijken of je echt hebt opgezegt, dat abonnement hebt beeindigt. En je niet opnieuw hebt aangemeld.
Zonder jouw toestemming en verzoek mogen ze je niet houden aan een ander soort abonnement.
Dus dan een klacht indienen, dat opzegging bij jou opzegging is.
Wel aangetekend doen. Dan hun de tijd geven binnen 30 dagen te reageren, geven ze geen reaktie kun je nogmaals vragen om een reaktie en anders het voorleggen aan de geschillencommissie.
Natuurlijk de afschrijvingen blokkeren, want daar heb je al helemaal niet voor getekend, dus dat is ook nog eens wettig onjuist.

Want iedereen hier gaat er maar vanuit dat jij niet hebt opgezegd en wel iets anders hebt aangevraagd.
En dat is een veronderstelling en is niet gebaseerd op datgene wat jij schrijft vind ik.

Gizmo©
Berichten: 473
Lid geworden op: 28 apr 2004 23:20

Re: XS4ALL aboopzegging! SCHANDE! BOYCOT XS4ALL!!!

Ongelezen bericht door Gizmo© »

karr-2 heeft er nogal lol in als mensen problemen hebben.
Iedere keer komt dat irritante geneuzel van hem om de hoek kijken.
Weet wel zeker als jij een collega geweest was op mijn werk dat je buiten had gelegen met 2 blauwe ogen. Irritante droplul!!!!!!!!!!

Gesloten