LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ZIGGO alles in 1 werkt prima

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
jozura
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 mei 2008 15:26

ZIGGO alles in 1 werkt prima

Ongelezen bericht door jozura »

Ik heb internet telefoon en televisie digitaal zonder extra pakketten ,ik ben heel tevreden hier over ,het enigste wat in het begin en j.l had dat de card niet werd geupdated ,dus ik had alleen Ned 1 .
gemaild en tegen de avond werd ik gebeld ,wat ik niet had verwacht.
Alles werkte weer een 1/2 uur na de storing .
Ik had eerst orange/online dat was een complete nachtmerrie.
Een maand na de opzegging werd er nog geld van de rekening afgehaald .
Er werd niet of nauwelijks op klachten gereageerd,ik heb er in die 2jaar wel honderd
gestuurd.

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: ZIGGO alles in 1 werkt prima

Ongelezen bericht door Ulbe »

Bij het aanmelden was het één grote bende bij Ziggo!, :cry:

De creatiefste smoezen werden ons in de oren gefluisterd door de mederwerk(st)ers,

Na -tig telefoontjes naar Ziggo, is gelukkig nu een goed pakket ontstaan met een redelijke snelle verbinding,

De beloofde down- en uploadsnelheid krijg je uiteraard niet, maar deze benaderd het wel,

Ook hebben we een onkosten vergoeding van Ziggo gekregen en alles is in de minne geregeld, en gelukkig hebben we weinig storingen meer met Ziggo,

Ziggo heeft echt tijd nodig om haar product goed bij de klant af te leveren, want dat was bij ons écht een probleem!, weken zonder internet en telefoon gezeten, en de irritaties van de smoezen van de medewerkers moet je niet vergeten,

Alles werkt nu zoals het hoort!, :P

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

Scorpio17
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 sep 2009 14:25

Re: ZIGGO alles in 1 werkt prima

Ongelezen bericht door Scorpio17 »

We hebben sinds Februari 2009 ook het Alles-in-1 van Ziggo en zijn uiterst tevreden na jarenlange KPN ellende.
Via de website aangemeld voor het Alles-in-1 pakket en konden daar meteen al een datum aanklikken wanneer de monteur de boel kon komen installeren.
Dat was 1o dagen na inschrijving. De bewuste ochtend was de monteur al om 9 uur hier en binnen een uur was het aangesloten, uitgelegd en ging hij er weer vandoor na zich eerst te hebben vergewist dat internet werkte. Telefoon zou later automatisch overgaan zodra dat opgezegd was bij KPN en de digitale ontvanger voor de tv kwam pas na 4 tot 6 weken omdat deze niet voorradig waren op dat moment. Maar wel meteen uitgelegd waar en hoe we dat moesten aansluiten als hij binnen kwam.
Na 10 dagen is de telefoon probleemloos overgegaan naar Ziggo en na 4 weken kwam dan de ontvanger van de tv binnen. Aangesloten en meteen prima beeld.
Ondanks onze vraagtekens van te voren moet ik zeggen dat we echt 100% tevreden zijn over hoe alles verlopen is.

kaarsje69
Berichten: 601
Lid geworden op: 01 jul 2008 21:28

Re: ZIGGO alles in 1 werkt prima

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

in de aanbieding, een modem van ziggo, een router en de ontvanger voor de tv!
Inc, kaart, die nooit gewerkt heeft!
Gratis af te halen deze ellende!

jlthkoch2
Berichten: 114
Lid geworden op: 05 okt 2009 18:00

Re: ZIGGO alles in 1 werkt prima

Ongelezen bericht door jlthkoch2 »

kaarsje69 schreef:in de aanbieding, een modem van ziggo, een router en de ontvanger voor de tv!
Inc, kaart, die nooit gewerkt heeft!
Gratis af te halen deze ellende!
Hmmmmm... weet je wel zeker dat je het modem wilt verkopen? :shock:
Deze heb je toch in bruikleen en is niet je eigendom?

zegjijhetmaar-
Berichten: 184
Lid geworden op: 24 jul 2009 19:19

Re: ZIGGO alles in 1 werkt prima

Ongelezen bericht door zegjijhetmaar- »

Ik heb sinds een paar maanden ook all-in-one van Ziggo. Ik heb er toen een Motorola modem bijgekocht voor het geval dat. Gelukkig heb ik daar tot nu toe geen gebruik van hoeven maken.

jlthkoch2
Berichten: 114
Lid geworden op: 05 okt 2009 18:00

Re: ZIGGO alles in 1 werkt prima

Ongelezen bericht door jlthkoch2 »

zegjijhetmaar- schreef:Ik heb sinds een paar maanden ook all-in-one van Ziggo. Ik heb er toen een Motorola modem bijgekocht voor het geval dat. Gelukkig heb ik daar tot nu toe geen gebruik van hoeven maken.
Ik wist nog geeneens dat dat ook al kon bij Ziggo. :wink:

Maar waarom koop je een Motorola modem bij als er ook al een Motorola in het pakket zit?
(Ja ik weet dat je tegenwoordig -dacht ik- een Eurodocsis erbij krijgt o.i.d.)

zegjijhetmaar-
Berichten: 184
Lid geworden op: 24 jul 2009 19:19

Re: ZIGGO alles in 1 werkt prima

Ongelezen bericht door zegjijhetmaar- »

Ik heb van Ziggo een Arris modem en binnenkort 120 MB maar door de vele klachten op de diverse fora, heb ik het zekere voor het onzekere genomen.

jlthkoch2
Berichten: 114
Lid geworden op: 05 okt 2009 18:00

Re: ZIGGO alles in 1 werkt prima

Ongelezen bericht door jlthkoch2 »

zegjijhetmaar- schreef:Ik heb van Ziggo een Arris modem en binnenkort 120 MB maar door de vele klachten op de diverse fora, heb ik het zekere voor het onzekere genomen.
Ok, ik begrijp het.
Ik ben geen Ziggo-klant meer (zoals bekend :wink: ) maar de vele klachten over dit modem waren me ook al opgevallen. Nu werkt het bij jou goed, maar gezien het feit dat het bij zoveel mensen kennelijk niet goed werkt vraag ik me wel af of ze dit modem niet te vroeg op de markt hebben gezet en niet eerst wat beter hadden moeten testen. Die vele klachten over het modem lijken me geen goede reclame, zeker niet naast de vele andere klachten die je leest.

zegjijhetmaar-
Berichten: 184
Lid geworden op: 24 jul 2009 19:19

Re: ZIGGO alles in 1 werkt prima

Ongelezen bericht door zegjijhetmaar- »

Bij heel veel klanten gaat het wel goed, weet ik vanuit betrouwbare bron. Maar er is een felle strijd gaande tussen glasvezel- en kabelaanbieders. In het midden van het land verloor Ziggo veel klanten die overgingen op glasvezel.

Vandaar de inhaalslag van Ziggo ze waren door hun monopolie positie een beetje ingedut :lol:

kaarsje69
Berichten: 601
Lid geworden op: 01 jul 2008 21:28

Re: ZIGGO alles in 1 werkt prima

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

jtthkoch,

ze willen hun eigen ellende niet terug, dus daarom in de verkoop!
Ze kraaien er niet naar en geloof me, niemand wil die bagger kopen!
Had ik er trouwens nog bij gezegd, gratis af te halen!

Mag ik vragen wat een ziggo klant ondertussen betaald voor het all in pakket, voor een daadwerkelijk gemeten snelheid van 120 mb?

Ik heb hier namelijk 8 maanden zonder telefoon gezeten, de box voor tv deed het niet, de modem was al stuk bij installeren, maar wel betalen en niets terug gekregen!
En bij nabellen wisten ze natuurlijk van niets!

Fiesiekus
Berichten: 2342
Lid geworden op: 27 okt 2008 13:07

Re: ZIGGO alles in 1 werkt prima

Ongelezen bericht door Fiesiekus »

Heb al jaren tot volle tevredenheid Ziggo-Alles-in-1 Basis. Ook met digitale ontvanger.

Prima, nooit 'n probleem. Kosten: €39,95 p.m. en een paar € voor het bellen.

Wie/wat kan daar tegenop?

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: ZIGGO alles in 1 werkt prima

Ongelezen bericht door Ulbe »

Ziggo Alles-in-één Basis is een goed pakket maar helaas wel érg traag!, :(
en je mist de 5 "verassingzenders" van Ziggo,

Ziggo doet dit natuurlijk met opzet, want neemt iedereen dit pakket!, :P

Zelf betaal ik liever dat tientje meer ( Plus pakket ) en heb dan 5 extra roulerende digitale tv zenders en een snelheid die 10x hoger ligt dan het Basis pakket van Ziggo. :P

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

jlthkoch2
Berichten: 114
Lid geworden op: 05 okt 2009 18:00

Re: ZIGGO alles in 1 werkt prima

Ongelezen bericht door jlthkoch2 »

Fiesiekus schreef:Heb al jaren tot volle tevredenheid Ziggo-Alles-in-1 Basis. Ook met digitale ontvanger.

Prima, nooit 'n probleem. Kosten: €39,95 p.m. en een paar € voor het bellen.

Wie/wat kan daar tegenop?
Dan heb je wel zo'n beetje de traagste internetverbinding die bestaat.
Dan kun je beter online adsl met digitenne nemen, dan ben je nog 5 euro goedkoper uit ook, maar dan heb je wel een normale internet -snelheid.

Fiesiekus
Berichten: 2342
Lid geworden op: 27 okt 2008 13:07

Re: ZIGGO alles in 1 werkt prima

Ongelezen bericht door Fiesiekus »

Ik ben ook traag, dus waarom een snelle internet verbinding? Ik zie het snel-internet-voordeel niet, kan je (Ulbe, Jlthkoch2) aan mij dat uitleggen?

En wat zijn die 5 verrassingszenders?

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: ZIGGO alles in 1 werkt prima

Ongelezen bericht door Ulbe »

Beste Fiesiekus,

Jlthkoch2 laat u weten dat er voor het geld van het Basispakket betere alternatieven zijn, ADSL heeft voor ditzelfde geld een leuk 3 in één pakket met een internet verbinding van 20Mb, net zo snel dus als het Plus pakket van Ziggo,

Het Pluspakket van Ziggo heeft een down- en uploadsnelheid die 10x zo snel is als het Basispakket van Ziggo, dit betekend dus dat uw down- en uploads sneller binnen zijn, 10x zo snel dus, wanneer u geregeld muziek of foto's binnenhaalt of stuurt gaat u deze hogere snelheid gegarandeert waarderen, ook filmpjes kijken op internet kan bij het trage Basispakket problemen geven, bij het Plus pakket heeft u altijd voldoende snelheid over,

Wanneer u alleen post binnenhaalt en wat surft over het internet en chat is deze snelheid niet nodig

De Roulerende 5 "verassingszenders" krijgt u gratis vanaf het Pluspakket, deze zenders worden om de 3 maanden vervangen naar weer nieuwe zenders uit het digitale zenderpakket van Ziggo,

U hoeft hier niks aan te doen Ziggo stuurt de informatie naar uw Digitale decoder en u kunt op de website van Ziggo kijken welke zenders er nu in de "aanbieding" zijn,

Het is maar net wat u met uw internet doet,

Veel succes bij uw keuze en vriendelijke groeten,

Ulbe.

Fiesiekus
Berichten: 2342
Lid geworden op: 27 okt 2008 13:07

Re: ZIGGO alles in 1 werkt prima

Ongelezen bericht door Fiesiekus »

Thanks a lot!

Vreemd dat Ziggo me die mogelijkheden niet heeft aangeboden....

jlthkoch2
Berichten: 114
Lid geworden op: 05 okt 2009 18:00

Re: ZIGGO alles in 1 werkt prima

Ongelezen bericht door jlthkoch2 »

Fiesiekus schreef:Thanks a lot!

Vreemd dat Ziggo me die mogelijkheden niet heeft aangeboden....
Er staat toch gewoon op hun website wat voor abbo's er zijn, met de bijbehorende snelheden en prijzen? En daar staat ook in dat je bij een aantal abonnementen die 5 verassingszenders krijgt.

ANNAII
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 okt 2009 17:51

Re: ZIGGO alles in 1 werkt prima

Ongelezen bericht door ANNAII »

augustus dit jaar adverteerde ZIGGO met een aanbieding van alles in 1. televisie, telefonie en internet, aangezien wij al internet en televisie van ziggo ontvingen, het abonnement per maand 49,95 zou gaan bedragen vor al dat moois, besloten wij van deze aanbieding gebruik te maken.
een vriend van ons heeft een Humax IR.HD5000C recorder, haarscherp beeld,(v.a.142 euro,) maar de Humax met harde schijf HumaxiHDR5050 zou het helemaal zijn.(v.a 304,= euro) te verkrijgen.
beide recorders krijgen op revieuws beide een 8.9 door gebruikers.
voor de ontvanger kreeg je 100 euro korting, zoals: digitale ontvanger, normaal 99 euro, nu gratis.high definition ontvanger, normaal 199,== nu 99 euro. een harddisc recorder, normaal 329,= euro nu 229,= euro en er zou een gratis installatiepakket , smartcard, installatie telefoon en ontvanger door een monteur toe behoren.
wij besloten voor de optie alles-in-1 plus, met een harddisc recorder met harde schijf.
wij maakten met ziggo een afspraak voor installatie op vrijdag 23 sept.j.l.tussen 8 en 12 uur.
rond 10 uur werden we gebeld. Ziggo. de monteur was ziek. (mexicaanse griep werd gezegd) er was rondgebeld voor een ander monteur, niet gelukt, zouden wij akkoord kunnen gaan met een nieuwe afspraak voor maandag 26 sept. rond 7 uur savonds? jammer, maar overmacht, wij gingen akkoord met de nieuwe afspraak en doordat we nu opeens een vrije dag hadden besloten wij een familiebezoek af te leggen.
bij thuiskomst troffen wij savonds in de brievenbus een kaart van Ziggo,jammer dat u er niet bent! huh? de monteur was tevergeefs aan de deur geweest, voorrijkosten 35,= euro.
de volgende morgen gebeld naar Ziggo, 3 uur en 3 telefoontjes later, eindelijk iemand aan de lijn gekregen die een en ander snapte en vervolgens de 35,= euro kwijtschold. via via via. wat een gedoe zeg.
nou ja, gelukkig was ik maandagmiddag rond 3 uur thuis, toen de telefoon ging. een Ziggo monteur, was nu in Groningen bezig en had wat tijd over zou het nu schikken? ja het schikt.
hadden we de gratis ontvanger ook thuis?? was die al bezorgd, waren zijn volgende vragen. nou, nee, wij hebben hier 6 A4tjes, met alllerlei instructies van Ziggo, daarop duidelijk vermeld dat de installatiemonteur alle materialen, nodig voor de installatie meeneemt.tevens instructies betreffende voorbereidingen welke wij moesten treffen, zodat de monteur direct aan de slag kon gaan. op mijn vraag of de monteur wist dat wij een alles-in-1 pakket kregen werd het even stil aan de lijn. de telefoon ook? ja, die ook. hij vertelde dat hij niets bij zich had , op mijn vraag wat hij dan dacht hier te komen doen werd het heel stil. Hij zou even kortsluiten met Ziggo en daarna mij terugbellen. zo geschiedde. op zijn voorstel dat ik Ziggo zou bellen om een en ander te bestellen was mijn antwoord nee! een keer Ziggo bellen was meer dan genoeg.okay hij zou alles regelen, en zaterdagmorgen 3 oktober komen en alles installeren.
welnu laat ik kort zijn, de telefoon is gelukt, internet draaide al en een harddiscrecorder zou bezorgd moeten zijn.na wat heen en weer gebel met Ziggo (hij weet de juiste mensen) is het gelukt een spoedzending voor de harddiscrecorder te krijgen zodra we deze ontvingen mocht ik de monteur bellen en zouden we een afpraak maken deze alsnog te installeren.
goed, haastige spoed is zelden goed? de recorder is na bijna een week gearriveerd.
wow!!! een SAMSUNG DCB-P850R, een snelle inspectie op internet leert mij dat de prijs voor deze recorder v.a 173,= euro is!! de gemiddelde waardering een 7, en de gemiddelde degelijkheid een 4,4.
nou, dat was het wachten waard! Zou Ziggo denken dat wij achterlijk zijn? zomaar een gedachte.
aanbieding: een hardiscontvanger van 329,= euro voor 229,= euro? is dat even lachen.
laat mij eens even zien, zelfs als zou ik een samsung whatever willen, dan zou ik toch zeker niet bereid zijn meer te betalen aan ziggo, dan wanneer ik het zelf zou bestellen? zou je denken. ergo: Ziggo besteelt mij voor een bedrag van 56 euro PLUS mijn beloofde 100 euro korting, vanwege de zomeraanbieding alles-in-1 pakket zie bovenstaande.
samsung 173 euro op internet, nu aan Ziggo te betalen 229,= euro.
samen met de korting jat Ziggo van mij 166 euro, en bezorgd Ziggo mij veel ergernis.
Gelukkig kon ik via een email een klacht indienen, wat ik heb gedaan en verzonden om 11:56 vanmorgen, binnen 4 uur zou ik bericht terug ontvangen.
Nu, ruim 4 uur later, inderdaad, nog steeds geen bericht van Ziggo.
ben benieuwd naar reacties, ik hou jullie op de hoogte.
Anna.

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: ZIGGO alles in 1 werkt prima

Ongelezen bericht door Ulbe »

Beste AnnaII,


Neem alsjeblieft niet het genoegen met deze Samsung troep!, :(

Bij bepaalde types harddisk decoders van Samsung brandt na een paar jaar standaard de voeding door, hetgeen komt door verkeerde onderdelen in het voedingsgedeelte van de recorder!, afhouden dus die decoder!, :(

Zelf ook een Samsung decoder van hen ontvangen, Wat een troep!,

Het apparaat staat stijf van de softwarefouten en is verre van ideaal in de bediening,

Ga voor een Humax of ander toonaangevend merk als Panasonic,

Ik heb zelf een Humax decoder van een collega gekocht, de Samsung decoder ligt te verstoffen op zolder!, het "r*tding is bijna niet te gebruiken!,

Veel succes en vriendelijke groeten,

Gesloten