Ziggo IPv6 verbinding uitschakelen lukt niet, al 3 weken geen toegang tot werkomgeving

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
16again

Re: Ziggo IPv6 verbinding uitschakelen lukt niet, al 3 weken geen toegang tot werkomgeving

Ongelezen bericht door 16again »

h vd sterre schreef:
26 sep 2020 13:17
Dus vandaag weer gebeld met retent en het verhaal verteld, en gezegd dat Ziggo tijd heeft tot maandag 28/9 14 uur om de diensten aan te sluiten. Als de afgesproken dienst door Ziggo dan nog niet is geleverd dan ga ik ons verhaal op de social media zetten.
Dit platvorm valt in mijn beleving ook onder social media.

sylvesterb

Re: Ziggo IPv6 verbinding uitschakelen lukt niet, al 3 weken geen toegang tot werkomgeving

Ongelezen bericht door sylvesterb »

h vd sterre schreef:
26 sep 2020 13:17
Dus vandaag weer gebeld met retent en het verhaal verteld, en gezegd dat Ziggo tijd heeft tot maandag 28/9 14 uur om de diensten aan te sluiten. Als de afgesproken dienst door Ziggo dan nog niet is geleverd dan ga ik ons verhaal op de social media zetten.
En waarom denkt u dat dit dreigement enig effect heeft? Ziggo is echt niet onder de indruk van een onbekend persoon die op social media zegt niet tevreden te zijn over Ziggo.

Los daarvan heeft u nu al uw verhaal in een topic van een ander vermeld, dus u blijkt niet echt betrouwbaar in uw dreigementen. Mogelijk kun een eigen topic openen en advies vragen hiervoor zijn namelijk forums bedoeld. Voor een review kunt u andere websites gebruiken.

Revoked

Ongelezen bericht door Revoked »

16again schreef:Dit platvorm valt in mijn beleving ook onder social media.
Ik zou het printen op een springvorm. En dreigen de taart zelf op te eten.

Plaats reactie