LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 1 GROTE MAFFIABENDE BIJ TELE2: BEGIN ER NOOIT AAN!!!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
[email protected]
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mei 2011 15:41

1 GROTE MAFFIABENDE BIJ TELE2: BEGIN ER NOOIT AAN!!!

Ongelezen bericht door [email protected] »

Wat een schandalig zooitje is het bij dat Tele2. Vorig jaar ingegaan op de aanbieding Internet, Telefoon en digitale TV + KABELTELEVISIE VOOR 5 EURO. Nou forget it, want die kabeltelevisie is nooit gerealiseerd. Gevolg dat ik maandelijks nu ruim 17 euro betaal aan UPC voor kabel, want ik heb meerdere tv's in huis. Klacht ingediend en ik kon het abonnement per direct opzeggen, omdat ze de kabel niet konden bieden. Vergoeding van de kosten: natuurlijk niet! Ik was druk bezig met het organiseren van een reunie, dus het e-mailadres opzeggen was op dat moment geen optie. Ik heb ze schriftelijk aansprakelijk gesteld, maar nooit een reactie op ontvangen. Daarmee ga ik nog naar de geschillencommissie. Nu dus opgezegd en wat schetst mijn verbazing:
Beste heer/mevrouw,
We hebben het verzoek om uw abonnement te beëindigen in behandeling genomen. De geplande datum waarop wij uw abonnement zullen beëindigen is 29 juni 2011. Omdat het een opzegging binnen de contractduur betreft zijn er afkoopkosten verschuldigd ter hoogte van € 99.90. Dit bedrag is de resttermijn i.v.m. ontbinding van het contract berekend over de periode 29-06-2011 - 15-09-2011.
Wilt u uw opzegging alsnog ongedaan maken en klant blijven van Tele2? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op via 0900 - 241 1602. Hoe eerder u ons belt, hoe groter de kans dat u zonder onderbreking en zonder bijkomende kosten gebruik blijven maken van uw Tele2 internetaansluiting. Als u de opzegging van uw Tele2 abonnement wilt doorzetten hoeft u niets te doen.
Wij danken u voor het vertrouwen dat u in Tele2 gesteld heeft en hopen u in de toekomst opnieuw als klant te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet,
Tele2 Nederland
Iwar de Caluwe
Marketing Manager
Voor vragen kunt u terecht op onze website:
www.tele2.nl/klantenservice

Hoe durven ze! Eerst zeggen dat ik per direct kan opzeggen en nu afkoopkosten eisen. Gelukkig heb ik alles goed op papier staan, dus ik sla ze hiermee via de geschillencommissie om de oren en zal zoals ik ook bij de NEM heb gedaan om 'smartegeld' vragen. Ook dat heb ik toen voor elkaar gekregen. DUS TELE2 MAAK JE BORST MAAR NAT, WANT NU HEB JE TE MAKEN MET IEMAND DIE JURIDISCH ONDERLEGD IS EN WEL VAKER MET DIT SOORT WALGELIJKE PRAKTIJKEN TE MAKEN HEEFT GEHAD. WAT EEN ZOOITJE IS HET TOCH. OPTA DOE HIER EENS WAT AAN. PAK DIE MAFFIAPRAKTIJKEN EENS GRONDIG AAN. EN IEMAND MET EEN DRUKKE FULLTIME BAAN ZIT HIER NIET OP TE WACHTEN. DUS OOK DAAR EIS IK SCHADEVERGOEDING VOOR!!!

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: 1 GROTE MAFFIABENDE BIJ TELE2: BEGIN ER NOOIT AAN!!!

Ongelezen bericht door ciske »

succes hoop dat het je lukt.

jantom
Berichten: 21
Lid geworden op: 31 mei 2011 16:23

Re: 1 GROTE MAFFIABENDE BIJ TELE2: BEGIN ER NOOIT AAN!!!

Ongelezen bericht door jantom »

Ik begrijp dat Tele2 geen kabeltelevisie aan u kan leveren. Of betreft het hier alleen het ontbreken van een verbindingskabel? Ik moet dat toch even aan u vragen.

Maar als u geen tv-signaal krijgt van Tele2 dan hoeft u toch niet daarvoor te gaan betalen? Ik heb ook een geschil met Tele2 omdat ik geen gebruik kan maken van internet en bellen via Tele2. In april van dit jaar (vele maanden vóór de beëindiging van het contract) heb ik dit contract opgezegd wegens wanprestatie van Tele2 en dan te bedenken dat ze toch nog over mei 2011 een maandelijkse betaling willen ontvangen! Dat doe ik niet want ik betaal niet voor iets dat ik niet krijg of kan krijgen. De aanvoer van signaal gaat via een derde en dat is bij mij KPN (ook zo'n baggermaatschappij).
Als u weet wat u moet doen dan kent u de stappen. Eerst gewoon Tele2 aanpakken wegens wanprestatie ~ dat is hier toch aan de hand?!

frenkievee
Berichten: 284
Lid geworden op: 20 jun 2007 16:19

Re: 1 GROTE MAFFIABENDE BIJ TELE2: BEGIN ER NOOIT AAN!!!

Ongelezen bericht door frenkievee »

[email protected] schreef:OPTA DOE HIER EENS WAT AAN. PAK DIE MAFFIAPRAKTIJKEN EENS GRONDIG AAN.
Sorry dat ik het type, maar dan moet je niet hier heel hard lopen schreeuwen, maar juist een klacht indienen bij Consuwijzer en/of OPTA, zodat ze weten dat er iets loos is.

Ik ben het zeker met je eens dat het bij Tele2 allemaal veel beter kan. Nadat mijn schoonmoeder overleden was en ik telefonisch haar abonnement had opgezegd (dat ging zonder problemen), vonden ze het bij Tele2 nodig om haar zelf (!) een brief te sturen, waarin ze het heel jammer vonden dat mijn schoonmoeder bij hun als klant weg ging. Op mijn best boze klachten naar de klantenservice ("nee, uw brief is niet ontvangen") en de directie ("nee die brief is ook niet ontvangen") heb ik nooit een excuus mogen ontvangen. Wel een excuus op mijn flink boze mail via de website, toen ik de laatste brief nog eens gestuurd had........

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: 1 GROTE MAFFIABENDE BIJ TELE2: BEGIN ER NOOIT AAN!!!

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste jtbohmer,

Het College van Beroep voor het bedrijfsleven (CBb) heeft het besluit van de OPTA om de Nederlandse kabelmarkt te openen vernietigd. Hierdoor is het voor Tele2 niet mogelijk om televisie via de kabel aan te bieden.

Ik begrijp dat er nu onduidelijkheid is ontstaan over de afkoopsom voor het beeindigen van je abonnement, mijn excuses daarvoor. Dit is al in behandeling genomen door mijn collega's van de klantenservice. Zij hebben geprobeerd om hierover contact met je op te nemen, maar hebben je helaas nog niet kunnen bereiken. Ik heb hen gevraagd om de belpoging te herhalen.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: 1 GROTE MAFFIABENDE BIJ TELE2: BEGIN ER NOOIT AAN!!!

Ongelezen bericht door devious »

en als u, Daniëlle, nu eens begint met de klanten aan te spreken met "u" ? Zou dat niet wat meer respect tonen naar de klant,ook al is zijn capslock vastgelijmd?

Locutus
Berichten: 22
Lid geworden op: 30 nov 2010 18:58

Re: 1 GROTE MAFFIABENDE BIJ TELE2: BEGIN ER NOOIT AAN!!!

Ongelezen bericht door Locutus »

devious schreef:en als u, Daniëlle, nu eens begint met de klanten aan te spreken met "u" ? Zou dat niet wat meer respect tonen naar de klant,ook al is zijn capslock vastgelijmd?
Respect ?
Daniëlle en respect?
Laat me niet lachen
Bij Tele2 is de klant het zwarte schaap waarop ze parasiteren

Dit vond ik op hun forum
http://forum.tele2.nl/showthread.php?tid=2140

Dit zijn hun snelheden
http://www.speedtest.net/results.php?sh ... a62a&ria=0

Tot 20 Mb belofte, als je 3 Mb krijgt mag je in je handen knijpen.
Maar wel 40 euro per maand betalen.

Ohh ja die Daniëlle hier is dezelfde identity als op Tele2 (IP tracing via http://www.Tele2.SE)
Ze belazeren je waar je bij staat.

Gesloten