LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Abel Telecom

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Elisa001
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 sep 2007 22:20

Re: Abel Telecom

Ongelezen bericht door Elisa001 »

Sinds mei heb ik mijn internetverbinding bij Abel, snelheid 20mb.
Ik kan nog steeds niet goed mijn voicemail afluisteren. De menu opties werken niet. Ik kan alleen het eerste voicemail bericht afluisteren, heb ik er meerdere, dan moet ik meerdere malen 1233 bellen (voor elk bericht één keer...). Zijn er meer mensen met deze klacht?
Ik heb een maand geleden dit gemeld bij Abel, er is een storing voor aangemaakt, maar ik heb nog steeds niets gehoord.

Ook gebeurt het regelmatig dat ik aan het bellen/internetten ben dat opeens het router zichzelf reset; gesprek wordt afgebroken en mijn telefoon/internetverbinding is dan ongeveer een minuut niet beschikbaar. Ik heb de gigaset sx 762. Klinkt dat iemand bekend in de oren?

Een teleurgestelde abelbeller.

race eend
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 apr 2007 15:29

Re: Abel Telecom

Ongelezen bericht door race eend »

Ja ja! Eindelijk reactie van Abel!! :D

Niet dat je er blij van wordt...maar na lang aandringen heb ik toch een reactie mogen ontvangen.

Ze blijven proberen om mij met een kluitje in het riet te sturen. Inmiddels heb ik navraag gedaan bij diverse instanties en ga ik een vordering uit handen geven bij een gerechtsdeurwaarder!!!

Ze hebben nog steeds niet alles geleverd....geen webspace....geen e-mail...geen telefoon....ga zo maar door.

Alles schuiven ze af naar BB-Ned...helaas...ze weten echt wel dat zel fout zijn!!!

Het modem heb ik vandaag retour gezonden, es kijken of ze daar gevoelig voor zijn. Inmiddels heb ik @Home als nieuwe leverancier en bevalt erg goed!

En Abel....Ze kunnen er beter incapAbel van maken!

DvD25
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 jun 2007 21:17

Re: Abel Telecom

Ongelezen bericht door DvD25 »

Ok,

Ben nu redelijk tevreden. De verbinding werkt, en ik kan bellen. Op E-mail reageren ze bijna niet.

Het geld dat ik van ze tegoed had heb ik nu terug. Alleen jammer dat ik een boze E-mail moest sturen voordat het geregeld werd.

Bellen doe ik ze sowieso niet.

Afgezien van het probleem met de firewall dat ik eerder noemde en het feit dat ik mijn nummerweergave instellingen nog steeds niet kan aanpassen werkt de rest wel goed. Maar ik ga nog even stevig nadenken of ik wel bij ze blijf.

nalk
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 nov 2007 13:39

Re: Abel Telecom

Ongelezen bericht door nalk »

Mijn advies doe eens een postcode check via www.SOLCON.NL of http://www.tnf.nl/zf/public/newdslservice/index of http://www.unet.nl/?page=consument_postcodecheck dan krijg je wel een objectief en eerlijk advies van wat er technisch maximaal aan snelheid op je postcode mogelijk is.

Bij mij is dat 4Mb, Abel en heel veel andere ondernemingen geven vrolijk aan dat alles mogelijk is, zelfs tot en met 20 Mb.
Mijn modem geeft echter duidelijk aan dat deze is aangesloten op een lijn van niet meer dan 4Mb.

Advies stel Abel schriftelijk in gebreke, deze firma leverdt niet wat contractueel is afgesproken, en betaal vervolgens deze firma voor de snelheid die wel door haar wordt geleverd, deze mogelijkheid bied de wetgever je. Abel maakt zich schuldig aan wanprestatie.

Trek tevens de incasso machtiging in, deel dit Abel ook schriftelijk mede, verzoek je bank het bankrekening nummer van Abel definief te blokkeren en blijf je rekening in de gaten houden. Om de blokkade te omzeilen heeft Abel een nieuw bankrekening nummer ingebruik genomen.

Inderdaad niet reagren, wel ongevraagd aan je rekening zitten etc. het is standaard bij deze firma. Daar Abel haar klanten niet antwoord en helpt, kan de conclusie niet anders zijn dan dat deze firma over de rug van haar klanten op een oneigenlijke manier aan zoveel mogelijk geld wenst te komen.

Als 500.000 klanten een onjuist pakket advies ontvangen en deze betalen hiervoor maandelijks zeg € 10,- te veel, is dat toch maandelijks 5 miljoen op een oneigenlijke manier verdiendt.

Daar er dan ook tevens een verkeerde voorstelling van zaken wordt gegeven namelijk een hogere lijnsnelheid dan technisch mogelijk is, is er mogelijk dan ook sprake van oplichting. Waarop aangifte mogelijk is.

Groet,
NALK

Matchboxer73
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 feb 2008 17:19

Re: Abel Telecom

Ongelezen bericht door Matchboxer73 »

Hallo,

Op 30-01 heb ik via de website van Abel een abonnement ( telefonie+ ADSL ) aangevraagd.
Helaas was ik zo stom om niet eers te googlen wat er allemaal over Abel te vinden was.
No toch te hebben gegoogled, heb ik een dag later ( 30-01 ) zowel via hun website als per mail doorgegeven dat ik van het abonnement af zag.

Tot mijn verbazing kreeg ik vandaag ( 05-02 ) een email dat er € 79,95 van mijn rekening zou worden geincasseerd voor de moden en aansluitkosten.
Uiteraard heb ik dit gelijk proberen te storneren. Dit is momenteel in behandeling.

Zijn er meer mensen met deze ervaring en / of zijn er mensen die me kunnen adviseren wat te doen.

Bedankt.

Mvrgr
Edwin

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Abel Telecom

Ongelezen bericht door agro »

In ieder geval ook een selectieve blokkade voor dat bedrijf op je bankrekening laten leggen, kunnen ze in de toekomst niets meer van je rekening afschrijven.

Mogelijk een aangetekend schrijven (met bericht van ontvangst) dat je afziet om kant te worden.
Als enigszins kan binnen 7 dagen na aanmelding, en verwijs daar ook naar, binnen 7 dagen kan men zonder opgaaf van redenen zonder meer annuleren (wet koop op afstand)

succes.

race eend
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 apr 2007 15:29

Re: Abel Telecom

Ongelezen bericht door race eend »

Ik ben eraf! Wat een oplichtersinternetbedrijf!

Alles wat je leest is waar, Fabel Telecom doet z'n naam echt eer aan!

Kreten zoals Alles Behalve Echt Leveren en Altijd Brutaal En Liegen zijn helemaal waar!

Het zijn echt een stelletje friese oplichters! Meneer de direkteur krijg je nooit te spreken als je belt naar 0513-682109, zelfs de debiteurenadministratie is niet te bereiken! Medewerkers zijn altijd vrij of ziek als je belt, en de te brutale en onbeschofte telefoniste gooit de hoorn erop als het haar te moeilijk wordt.

Op e-mail krijf je standaard geen antwoord, onder de fax staat een papierversnipperaar en brieven verdwijnen in het ronde archief(prullenbak). Altijd is het standaard antwoord dat deze brief, fax of mail niet is aangekomen. Tsja...het deleteknopje hebben ze wel kunnen vinden.

Brutaal door Abel gebeld worden is de normaalste zaak van de wereld. Een antwoord krijg je pas nadat je betaald hebt...tsja...daar trap ik echt niet in.

Mensen, wees gewaarschuwd! Ga niet met deze oplichters in zee, je krijgt echt grijze haren van die kutbedrijf! Ik heb medelijden met de mensen die (helaas) nog wel klant zijn van dit veel te slechte internetbedrijf uit Friesland!

Als je berichten wilt sturen naar deze oplichters: doe dit per fax en aangetekend! Het kost wel een paar centen, maar je hebt altijd bewijs dat je gefaxt hebt(je krijgt een verzendbevestiging) en je kunt via internet je aangetekende brief volgen of ze deze wel hebben ontvangen.

race eend
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 apr 2007 15:29

Re: Abel Telecom

Ongelezen bericht door race eend »

Beste mensen,

Als jullie klachten hebben over de ten onrechte incasso's, neem dan contact op met je bank en laat het geincasserde bedrag terugstorten!

Geef aan dat je het niet eens bent met de incasso, waarom je dit wilt terughalen en niet te vergeten: leg een klacht neer!

Bij minimaal 10.000 klachten, wordt door alle banken het incassocontract herzien of -en dat zou mooi zijn- het contract ingetrokken!

Ook ik heb dus geen goed woord over voor dit zeer slechte internetbedrijf. Hondsbrutaal, liegende medewerkers, het bewust verstrekken van onjuiste informatie en niet te vergeten: niets aales leveren zoals in het contract staat!

Mariette45
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 feb 2008 15:11

Re: Abel Telecom

Ongelezen bericht door Mariette45 »

Zo langzamerhand drijft Abel Telecom mij tot waanzin. Ik prober na ruim en jaar mijn contract met Abel Telecom op te zeggen. Dat kan na een jaar met inachtneming van en maand. De reden is dat e verbinding zer instabil is. Er zijn dagen dat ik mijn router blijf resetten, omdat iedere keer de verbinding wegvalt.
Ik heb hen gemaild mijn abonnement per eerstvolgende datum te willen beeindigen. Geen respons.
Ik heb en brief geschreven an Abel Telecom met als mededeling dat ik mijn abonnment per eerstvolgende datum wil beindigen. Geen respons. Toen gebeld. Na lang in de wacht te hebben gestaan (zoals altijd anneer je belt met Abel Telecom) kreeg ik en medewerker. De procedure om mijn overeenkomst te beeindigen was nog niet in gang gezet. Maar hij zou dat allemaal in orde maken. Telefonisch alles doorgesproken en mij werd verzekerd dat en maand na dat telefoongesprek het abonnement zou wordne beeindigd en dat de incaso zou wordne stopgezet. Na een week nog geen schriftelijke bevestiging van Abel Telecom. Weer gebeld. Andere medewerker. Die vertelde mij dat er helmaal gen procedure in gang was gezet om mijn overeenkomst te beendigen, want dat kon alleen schriftelijk. Mijn e-mail en mijn brief hadden ze NOOIT ontvangen. Dus kortom: helaas pindakaas: ze zouden nit overgan tot beeindiging van het contract. Moest ik eerst mar een brief schrijven.
Toen maar naar het postkantoor en de brief aangetekend met en garantie dat deze de eerstvolgende werkdag zou worden bezorgd verzonden.
Na 4 dagen gebeld met Abel Telecom. Geen brief ontvangen was de boodschap. Ik uitgelegd dat dat onmogelijk was, want aangetekend en gegegarandeerd op maandag bij hen bezorgd. Dan zal het allemaal wel goedkomen was de boodschap. Dat geloofde ik na alle eerdere ervaringen niet. Per wanneer het contract zou worden beeindigd wilde ik weten. Dat hangt er vanaf wanneer ze de brief in behandeling nemen, was het antwoord. Ik was het hier niet mee eens en stelde dat zij dat moesten doen vanaf het moment dat de brief bij hen binnen was genomen. Daar mocht hij geen uitspraken over doen.
op mijn vrag wat de gebruikelijke termijn was waarop Abel Telecom brieven in behandeling nam was wederom zijn antwoord: daar mag ik gen mededelingen over doen. Toen mar gevraagd of hij mij wilde doorverbinden met de fdeling die de brief zou gaan behandelen. Dat kon niet. Toen gevraagd of hij mij wilde doorverbinden met de receptie. Dat ging hij proberen.
na een paar minuten in de wacht te zijn gezet kwam dezelfde medewerker weer terug aan de telefoon. Hij had overlegd met de receptie, en wat bleek: de brief was toch wel binnengekomen. Mar hij was in een ander system gezet. Wat dat inhield kon hij mij niet zeggen, maar op mijn vraag of mijn overeenkomst nu beindigd ging worden antwoordde hij bevestigend.
Ik heb daar zolangzamerhand weinig vertrouwen in. Het lijkt beleid bij Abel Telecom om zo vaag mogelijk te doen. post en e-mails kwijt te maken. je aan de telefoon af te wimpelen. Kortom: de service is zeeeer beneden peil. Om te huilen zo slecht. Ze zijn niet eens van goede wil, maar volgens mij handelen ze willens en wetens te kwader trouw.
Ik zou niemand, maar dan ook niemand aanraden om in zee te gaan met dit bedrijf! Ze lijken goedkoop, maar de ergenis die je op de koop toe krijgt is enorm! NIET DOEN DUS!!!!

race eend
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 apr 2007 15:29

Re: Abel Telecom

Ongelezen bericht door race eend »

Hier een reactie van www.internetten.nl:

Allereerst even iets rechtzetten. Wij bevelen noch Abel, noch enige andere aanbieder aan. Onafhankelijkheid staat hoog in ons vaandel en wij vergelijken alleen op prijs, voorwaarden, snelheid e.d. maar niet op kwaliteit.



U schrijft ‘het zijn altijd dezelfde klachten’. Dat klopt, maar in veel gevallen ook van dezelfde mensen; notoire klagers wel te verstaan. Dat Abel de klachten nooit oplost, durf ik niet te bevestigen. Maar dat de dienstverlening abominABEL slecht is, staat als een paal boven water. Wij hebben hun daar al ettelijke keren op gewezen, maar zien helaas nog weinig verbetering. Goedkoop is duurkoop, gaat helaas vaak op bij Abel. Wie de ervaringen in het Forum leest, kan z’n conclusies trekken!



Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.



Met vriendelijke groet,

BENCOM® BV | http://www.bencom.nl


Trek hier als consument je conclusie!

thaGenius32
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 feb 2007 09:45

Re: Abel Telecom

Ongelezen bericht door thaGenius32 »


vin18568
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 apr 2008 14:57

Re: Abel Telecom

Ongelezen bericht door vin18568 »

Abel Telecom B.V. Drijft mij werkelijk tot waanzin!

Volgens Abel telecom heeft mijn vriendin een internet abbonement aangevraag midden 2005. Dit is echter onmogelijk omdat haar woning begin 2005 was afgebrand. Midden 2005 kwamen er nieuwe mensen wonen en die hebben waarschijnlijk haar persoonsgegevens misbruikt voor het abbonement.

Ik heb Abel telecom B.V. een paar keer gemaild en gefaxt en het verhaal uitgelegd en ze reageren niet en factureren gewoon door ze geven het zelfs uit aan het incasso bureau.

Bij het incasso bureau EDR creditservices kom ik ook niet verder die geven ook aan dat het onze probleem is en dat ik het maar verder moet uitzoeken dat is dus hetzelfde wat Abel Telecom B.V. tegen ons heeft gezegd. Ik krijg dus ook sterk de indruk dat die onder één hoedje spelen en zo iedereen onterecht laten betalen.

Abel telecom ik 1x kunnen bereiken na 40 min keer 50 Euro cent in de wacht te hebben gestaan en die zeiden doodleuk het is niet ons probleem meneer dat is uw probleem u stuurt maar een brief en dan kunt u het abbonement opzeggen. Dat hebben wij dus ook gedaan maar er word gewoon niet op gereageerd en ze blijven gewoon factureren. Wij zijn nu inmiddels een paar jaar verder en de facturen die stapelen zich op.

Ik hoop hier een aantal mensen te verzamelen die dezelfde klachten hebben want in je ééntje kan je niks beginnen tegen Abel Telecom B.V.

Als iemand advies of tips heeft dan horen wij dat graag van u.

Met vriendelijke groet,

V. Snijders
Laatst gewijzigd door vin18568 op 11 apr 2008 15:13, 1 keer totaal gewijzigd.

angeliquem
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 apr 2008 09:25

Re: Abel Telecom

Ongelezen bericht door angeliquem »

Ik heb in februari 2007 een abonnement voor internet en telefoneren afgesloten. Telefonie heeft helaas nooit goed gewwerkt omdat ik na een maand te horen kreeg dat nummermelding nog niet functioneert.
Ze hebben toen wel mijn KPN abonnement opgezegd waardoor ik helemaal geen telefoon meer had.

Gelukkig heb ik dat zelf nog kunnen voorkomen, en heb mijn KPN abonnement kunnen behouden, maar Abel liet mij wel gewoon betalen voor telefonie. Na 3 klachtenbrieven en 3 telefoontjes met totaal onbeschofte mensen aan de telefoon, heb ik t opgegeven en mijn verlies genomen.
Ik moest steeds 40 min in de wacht à 50 Euro cent per minuut vervolgens zeggen ze u stuurt maar een brief en dan kunt u het abbonement opzeggen. Dat heb ik dus ook gedaan maar er word gewoon niet op gereageerd en ze blijven gewoon factureren. Een keer heb ik geprobeerd de incasso te stoppen voor telefonie en toen werd mijn internet gewoon afgesloten.

Ik heb een jaar lang ten onrechte voor telefonie betaald, en gewoon van mijn internet verbinding gebruik gemaakt. Ik heb Abel telecom B.V. een paar keer gemaild en gefaxt en het verhaal uitgelegd en ze reageren niet en factureren gewoon door.

Inmiddels heb ik tijdig mijn abonnement opgezegd en bij een andere provider een abonnement afgsloten. En wat denk je? Ze blijven nu in April, 2 maanden na het verlopen van mijn abonnement nog steeds automatisch incasseren voor telefonie.
Mijn borg van het modem heb ik ook nog steeds niet terug. Ik hoefde het modem niet aangetekend terug te sturen maar gewoon per post en dan zou ik mijn 80 euro borg terugkrijgen. En wat denk je? Ik heb het modem wel aantekend opgestuurd omdat ik het echt oplichters vindt, en nu beweren ze alsnog dat ze mijn modem niet hebben ontvangen.
Het verzendbewijs is inmiddels onderweg, maar het is werkelijk om gek van te worden. Wat een irritante manier van zakendoen dit.

Ik hoop hier bij te dragen aan een grote klacht want ik heb dit nog nooit meegemaakt. Je krijgt echt de indruk dat dit bedrijf alleen maar is opgericht om mensen op te lichten en foutief te factureren.

Ik heb helaas geen tips voor niemand, want ben nog steeds een slachtoffer.

Met vriendelijke groet,

A. Molenberg

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Abel Telecom

Ongelezen bericht door TdeHond »

Quote:
k heb helaas geen tips voor niemand, want ben nog steeds een slachtoffer.
A. Molenberg
-----------------------
Als u alle bldz van dit forum even doorbladert vindt u een verwijzing naar een site waar de slachtoffers zich lijken te verzamelen.
Voor een mogelijk plan van aanpak verwijs ik u naar: Forum internetproviders - sub forum: Telfort maakt fout
op fout. Bericht: Stappenplan.

angeliquem
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 apr 2008 09:25

Re: Abel Telecom

Ongelezen bericht door angeliquem »

bedankt hiervoor maar die link die werkt blijkbaar niet meer.
Het is ook een verhaal uit 2007 dus misschien heb ik de uitzending kansen al gemist ;-)
groeten

streepje
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jun 2008 17:58

Re: Abel Telecom

Ongelezen bericht door streepje »

Ik had ruim anderhalf jaar geleden ook abeltelecom bellen zeer slechte verbindingen heb na 6 keren gebeld te hebben kosten 23,00 EURO besloten om die hele rotzooi terug te sturen weliswaar niet aangetekent krijg ineens na 4 maanden verder een email van hun binnen dat ik ineens 2 aansluitingen heb op een adres wat een tering bedrijf is dit zeg krijg een anderhalve maand geleden een dreigbrief in de bus dat ik even 140,00 EURO moet betalen voor 5 juni 2008 jullie begrijpen al dat ik daar totaal niet mee accoord ga moest de regels nog maar eens goed lezen. ik heb gelijk de geschillen commissie ingeschakeld en ook de OPTA nu zijn we 1 maand verder heb gelukkig nog niks gehoord van dat vervelend bedrijf in friesland. :P heb ze ook een aangetekende brief gestuurt ook daar reageren ze niet op bij abel

jpannekoek
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 jun 2008 20:42

Re: Abel Telecom

Ongelezen bericht door jpannekoek »

klinkt allemaal erg bekend de klachten van Abel!

Wij zijn eind maart overgestapt op een andere provider en sindsdien is het helemaal mis bij Abel (en vooral de communicatie, want van een betonnen muur krijg ik meer respons).
We hebben per e-mail ons abonnement opgezegd en vervolgens blijven de facturen maar komen. We hebben direct gereageerd. We kregen een e-mail terug van Abel waarin ze ons adviseren het bedrag te storneren. Dat hebben we gedaan en vervolgens krijgen we aanmaningen en dreigmails van Abel, dat we moeten betalen! Terug mailen kan opeens niet meer, want ze hebben nu een "veel klantvriendelijkere" methode: reageren via een contact formulier via internet. We hebben dit ontelbare malen gedaan, maar we krijgen hierop geen enkele reactie. We hebben zelfs twee brieven gestuurd, maar ook hierop geen enkele reactie. Alleen de mails blijven binnen komen met ingebrekestelling etc.
We hebben gelukkig een rechtsbijstandverzekering.

Ik heb vanavond weer een contact formulier ingevuld (doe ik 1 à 2 keer per week) en ik zag opeens een telefoonnummer op de site staan. Er staat uitdrukkelijk bij, dat dit niet het nummer is van de klantenservice, maar ik denk dat ik het binnenkort toch even ga proberen. Als is het maar om erachter te komen of er daadwerkelijk wel mensen bij dat %$#@#bedrijf werken.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Abel Telecom

Ongelezen bericht door TdeHond »

We hebben per e-mail ons abonnement opgezegd en vervolgens blijven de facturen maar komen
Heeft u in de Algemene Voorwaarden van Abel gekeken op welke wijze u moet opzeggen?

Heeft u schriftelijk en aangetekend met ontvangstbevestiging opgezegd? Als u dit nog niet gedaan heeft, doe het alsnog met verwijzing naar e-mail waarin u opgezegd heeft. Copie e-mail bijvoegen. Kopie van brief + e-mail in dossier.

Ga een dossier aanleggen met data en soort contact etc met Abel i.v.m. eventuele rechtzaak.

Zie verder:

Voor een mogelijk plan van aanpak verwijs ik u naar: Forum internetproviders - Thread: Telfort maakt fout op fout.
Bericht: Stappenplan.
------------------------------------------
Dien een klacht in hierover bij Consuwijzer.nl. Deze geeft klacht weer door aan OPTA

Het lijkt een hobby te zijn van sommige internetproviders om zodra klanten van provider veranderen de communicatie te verbrekene en met dreigbrieven en aanmaningen te gaan strooien.

lopezdijkstra
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jun 2008 22:07

Re: Abel Telecom

Ongelezen bericht door lopezdijkstra »

Ik vindt met recht dat je dit bedrijf mag betitelen als een Criminele organisatie. Ze maken willen en wetens mensen geld afhandig zonder daar een product tegenover te zetten!
Vorig jaar heb ik mijn ouders geadviseerd om hun huidige losse telefonie en internet om te zetten naar een "all in one" gezien de kosten. Ik had via de consumenten bond gezien dat Abel zeer hoog stond qua klantvriendelijkheid. 1+1= 2 zou je zeggen.
Het verhaal wijkt niet af van voorgaande verhalen, geen diensten leveren maar wel zaken in rekening brebgen daarbij komt dat ze absoluut slecht bereikbaar zijn en á €0.50 wat een lef zeg! Ik ben uit frustratie al een aantal keer in de auto gestapt en ze opgezocht in Heerenveen. Dan beloven ze veel maar komen dit natuurlijk niet na! Het vervelende vindt ik dat ik me hier erg verantwoordelijk voor voel ik had tegen me ouders gezegd "pa dit scheelt je een hoop geld dus niet dom doen!" Nu weet ik helaas beter! Jammer vindt ik tevens dat de consumenten bond m.i. in deze te weinig doet. Ik heb mede op hun advies dit aangedragen.

De stap naar de rechter wordt te duur gezien de kosten die er mee gemoeit zijn maar principieel vindt ik het meer dan waard!

Nu hebben me ouders laatst een factuur gekregen van afsluitkosten....let wel! ze hebben nagenoeg op 3weken na geen diensten ontavngen! En worden de mensen bedreigd met de deurwaarde! Ik zeg prinipeel betaal niet! Maar ik wil ook niet het welzijn van hun in gevaar brengen lastige keuze dus!

Hopenlijk zorgt een verhaal als deze er voor dat mensen NIET met deze boevenbende in zee gaan. Want geloof me ik ben er geweest ze doen het willens en wetens en er zijn veel meer gedupeerden dan wij denken! Hun gevoerde beleid maakt geen onderscheid!
:?

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Abel Telecom

Ongelezen bericht door TdeHond »

Dan beloven ze veel maar komen dit natuurlijk niet na! Het vervelende vindt ik dat ik me hier erg verantwoordelijk voor voel ik had tegen me ouders gezegd "pa dit scheelt je een hoop geld dus niet dom doen!" Nu weet ik helaas beter! Jammer vindt ik tevens dat de consumenten bond m.i. in deze te weinig doet. Ik heb mede op hun advies dit aangedragen.
Ik begrijp uw probleem en ook Abel weet dat de kosten van een rechtzaak voor u te duur zijn, maar let wel. Het incassobureau moet een zaak tegen u beginnen. Als uw bewijzen rechtsgeldig zijn dan wint u deze zaak. Het zou dan ook zinvol kunnen zijn om hierover juridisch advies in te winnen, om een deskundige naar uw bewijsmateriaal te laten kijken.

IMHO is er dan ook sprake van emotionele chantage. Ik verwijs u naar mijn laatste bijdrage aan het nu 6 maanden durende conflict met Telfort over beëindiging contract met 12move per migratiedatum 12move naar Telfort. U kunt dit lezen in mijn laatste bericht: Radar Internetproviders, thread: Telfort maakt fout op fout ( laatste bldz)

Gesloten