LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Abel Telecom

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
berttalens
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 feb 2007 17:42

Abel Telecom

Ongelezen bericht door berttalens »

Ik ben op zoek naar mensen die ervaringen hebben met Abel telecom, om gezamenlijk een nette, eerlijke en degelijke behandeling te verkrijgen. Alleen lukt het me niet, zie onderstaande ervaringen. Waarbij ik verder (nog) niet inga op de telefonische behandeling door zowel klantenservice als technische dienst.

08/12 internet+bellen besteld bij abel telecom
10/12 borg modem (€ 30,-) wordt afgeschreven
27/12 bevestigingmail dat aanvraag in behandeling is
18/01 bericht dat aanvraag akkoord is en modempakket wordt verstuurt
19/01 modem ontvangen, blijkt verkeerde (want analoge) modem te zijn

20/01 tot 10/02 dagelijks gebeld over status modem, steeds antwoord dat deze in behandeling is, maar niemand weet door wie de afdeling kan namelijk niet gebeld of gemaild worden.
op 03/02 wordt toegezegd dat modem uiterlijk zaterdag 10/2 verstuurd zal worden en dat ik een wireless isdn krijg toegezonden

13/02/07 nog steeds niets binnen, staat nog in behandeling.

Pitt
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 feb 2007 22:32

Re: Abel Telecom

Ongelezen bericht door Pitt »

Ik probeer vanaf 1 december al een e-mail adres te krijgen,
bel veel de klantenservice maar steeds hebben ze een ander antwoord.
De ene keer zeggen ze dat het klaar is het verstuurt is de andere keer zijn ze er nog mee bezig.

En heb ook nog steeds niet mijn welkoms kado gehad.

Maar inmiddels betaal ik wel elke maand mijn abonements geld.

Men komt niet meer betrouwbaar over.

ben ik nou de enige die klachten heeft met ABEL!!! :evil:

rogerb
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 feb 2007 19:21

Re: Abel Telecom

Ongelezen bericht door rogerb »

Heb abel totaal met behoud van KPN.
Internet werkt nog steeds goed.

Nummerweergave:
1)Bellen via abelnr. van buiten naar binnen ok
2)Bellen van binnen naar buiten géén nummerweergave
3)Bellen van buiten naar binnen via KPNnr. géén nummerweergave

Bij KPN betaal ik nog steeds de nummerweergave. Echter in het modem wordt het nummerweergaveprotocol niet doorgelaten.
Dit geldt dus ook voor de uitgaande gesprekken.

Ik vindt dit toch wel een probleem.!!!!

Tevens zeer ontevreden over het ontbreken van je e-mail adressen.

worden al sedert begin van het abo(=eind november 2006) beloofd.

De voicemail van het abeltelnr. is niet in te stellen door het ontbreken van mijn ABel inlog gegevens.

Hoe lang moet dit nog gaan duren!!!!!


Ik wil ook mee doen aan een uitzending bij radar.

als je iets beloofd bij de verkoop mag je het ook na komen.
Natuurlijk moet je een starter een kans geven.
Maar na een periode van 3 maanden mogen de meeste kinderziektes toch wel zijn opgelost.
Het lijkt erop dat er niet allemaal profs werken.

smiler
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mar 2007 09:23

Re: Abel Telecom

Ongelezen bericht door smiler »

er is een goede overzichtssite gekomen voor alle sites, forums, etc die aandacht besteden aan Abel.

http://abelklachten.rowaan.com/

ropa-ict
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 apr 2007 13:08

Re: Abel Telecom

Ongelezen bericht door ropa-ict »

Wij waren tot voor kort dealer van Abel Telecom maar na een regen van klachten van onze klanten hebben wij besloten om het dealerschap van Abel Telecom per direct te beëindigen.

Enkele voorbeelden:

Linksys SPA-3000 welke bij Internet Bellen geleverd wordt raakt in de eerste maand defect. Klant geeft dit per e-mail door aan Abel Telecom. Geen enkele reactie van de kant van Abel Telecom. Klant heeft het pakket weer bij ons ingeleverd waarna wij het vervolgens weer naar onze distributeur hebben teruggezonden. Ondertussen blijft Abel Telecom wel elke maand € 6,95 afschrijven bij de klant. Aan Abel Telecom is ook gemeld dat de Linksys SPA-3000 niet meer werkte en retour is gezonden naar de distributeur. Geen enkele reactie van Abel Telecom.

Abel Totaal Comfort (4Mbit ADSL + Telefonie) welke door een klant is afgesloten. Nummer- en nummerweergave zou bij het aanmelden uitgeschakeld staan en niet bekend worden gemaakt in de telefoongids (papier/online) dan wel via informatiediensten. Nummer staat vrolijk overal vermeld en nummerweergave staat vrolijk aan.

Abel Totaal Pro (8Mbit ADSL + Telefonie) welke door een klant is afgesloten. Nummerweergave zou bij het aanmelden uitgeschakeld staan. Staat vrolijk aan. Nummer is overigens nergens bekend maar dat zal ongetwijfeld nog gaan veranderen gezien de fouten bij Abel Telecom. Ook is de snelheid geen 8Mbit maar tussen de 4Mbit en 6Mbit. Zelfs met de nodige overhead en afstand tot de telefooncentrale zou dit niet moeten kunnen. Ook na het toezenden van speedtests van BBned naar Abel Telecom gebeurt er wederom helemaal.... niets.

Klanten welke geen factuur ontvangen of klanten (eerdere Linksys SPA-3000 verhaal) welke nog steeds facturen krijgen en waarvan maandelijks nog steeds het abonnementsgeld wordt afgeschreven.

Verder adverteert Abel Telecom met de nodige zaken bij haar abonnementen welke zij tot op heden niet waar hebben kunnen maken. Betrouwbaar, eenvoudig, voordelig en goed kan Abel Telecom wel van haar website schrappen. Ook diensten als e-mail adressen, webspace en web mail heeft Abel Telecom nog steeds niet. Althans, wij noch onze klanten hebben er ooit bericht over ontvangen noch is hierover niets op de website van Abel Telecom terug te vinden.

Het meest opmerkelijke bij Abel Telecom is de e-mail ondersteuning: doet u geen moeite om naar [email protected] een e-mail te sturen. Deze wordt zelden tot nooit beantwoord. Maar ook de telefonische ondersteuning kan er wat van: u legt uw klachten voor en vervolgens wordt er niets mee gedaan.

Wellicht is het raadzaam voor Abel Telecom om haar naam te wijzigen in IncapAbel Telecom.

Wij adviseren om geen enkele overeenkomst aan te gaan met Abel Telecom. U haalt uzelf enkelt veel ellende op uw hals en de nodige spanningen.

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: Abel Telecom

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Goh, Lijkt UPC wel of is ABEL nog erger?, wat ik me haast niet kan voorstellen.

race eend
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 apr 2007 15:29

Re: Abel Telecom

Ongelezen bericht door race eend »

Ja Beertje....Abel is nog erger!

Trap er niet in....ga maar es Googelen op "klachten Abel telecom"...

race eend
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 apr 2007 15:29

Re: Abel Telecom

Ongelezen bericht door race eend »

Ik ben gebeld door Abel.... :shock:

Eindelijk.....Die man die mij gebeld heeft begon direkt over code rood op mijn internet aansluiting, de incasso was gestorneerd!!

Natuurlijk heb ik gestorneerd! Ik wil niet betalen voor een halve dienst. Nog steeds heb ik de gratis telefoon niet ontvangen, heb ik nog steeds geen e-mail adressen, heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vragen en tot slot nog steeds geen tegemoetkoming in de telefoonkosten ontvangen.

Weer bellen met de OPTA. :P

Uit dit gesprek komt naar voren dat er in nog geen 3 weken tijd 400 klachten gemeld zijn. Het zijn allemaal dezelfde klachten.

Het advies van de OPTA is: Stuur een aangetekende brief waarin je een termijn stelt dat alle klachten opgelost moeten zijn, anders stuur je het modem retour en wil je het contract ontbinden. Lijkt mij een goeie optie.

Ik schroom er niet voor om het tot een rechtzaak te laten komen!!

Abel: Kom maar op...ben er klaar voor!!!.

Ondertussen ben ik die lui echt meer dan zat!

race eend
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 apr 2007 15:29

Re: Abel Telecom

Ongelezen bericht door race eend »

Ze hebben het voor elkaar! Het is OORLOG!

Ik ben gisteren gebeld door de administrateie van Abel telecom, of ik even wilde betalen, anders zouden ze deze vordering uit handen geven.... :shock: Mooi niet dus!

Kom maar op! Ik ben er klaar voor!

Vandaag heb ik juridisch advies ingewonnen.....blijkt dat Abel geen poot heeft om op te staan! :P

Hou jullie op de hoogte!

s_mart_ie
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 mei 2007 12:54

Re: Abel Telecom

Ongelezen bericht door s_mart_ie »

Ik wilde Interenetten en bekllen, 8mbit. Sinds 1 maart is mijn lijn actief, maar....

Bij mij is het modem door de postbode retourgezonden omdat hij vond dat er niemand woont op mijn adres. Dit terwijl het overduidelijk is dat we aan het verbouwen waren. Erg vervelend maar kan gebeuren.

Sindsdien minstens één maal per week gebeld. uiteindelijk een fax met verzuimstelling gestuurd en daarna de overeenkomst ontbonden. Daarna heb ik ook de incasso's laten storneren.

Nog steeds geen enkele reactie.

Ze hebben daar totaal geen fall back wanneer een aanvraag buiten een regulier proces loopt...

sushie
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mei 2007 14:44

Re: Abel Telecom

Ongelezen bericht door sushie »

In november 2006 hebben wij een abonnement Comfort met internetbellen ( geen KPN meer) besteld. Deze aanbieding bestond uit een wireless modem een dect telefoon een adsl aansluiting met een snelheid van 4Mb/s. Op 20 december 2006 werd door Abel Telecom een aansluiting gerealiseerd maar met geen modem. Wij hadden gelukkig een modem van ons vorige abonnement. Ik heb direct telefonisch contact gemaakt met de klantenservice van Abel. Abel melde dat de wireless modem nog niet g eleverd kon worden en dat pas in januari zij de modems binnen zouden krijgen. Zij konden mij tijdelijk een gewone modem aanbieden en ik kon het dan te zijner tijd omruilen voor een wireless modem. Prima dacht ik. Nog geen twee dagen later ontving ik de modem. Nadat ik deze hat aangesloten constateerde ik dat de snelheid van mijn internet niet 4 Mb/s was maar 1 Mb/s. Tevens was aan de gegevens van de modem te zien dan mijn voip telefonie niet geactiveerd was. Weer nam ik telefonisch contact op met Abel Telecom service a 50 eurocent per minuut. Ik melde het probleem, ik melde mijn probleem zelfs diverse malen. Na diverse malen telefonisch contact en wat emails werd uiteindelijk mijn abonnement omgezet van 1 Mb/s op 15 januari 2007, Ik had alleen nog steeds geen voip telefonie. Deze werd uit eindelijk op 20 januari 2007 gerealiseerd. Eindelijk kon ik mijn KPN en Tele 2 opzeggen. Helaas was mijn abonnement nog steeds niet compleet nog steeds had ik geen dect telefoon, geen wireless modem geen inloggevens voor mijn abel, nog steeds geen email adressen en nog steeds geen geheim nummer. Weer trok ik aan de bel weer kosten gemaakt voor het bellen naar Abels klanten service a 50 eurocent per minuut. Na weer vele verzoeken ontving ik van Abel per email mijn inloggevens dit op 25 Februari 2007. Nog Steeds had ik geen email adressen, nog steeds geen wireless modem, geen dect telefoon , geen geheim telefoonnummer. Weer mailde ik en weer belde ik naar het klantenservice nummer. Op 14 Maart 2007 kreeg ik dan eindelijk mijn email adressen per email. Nu hadden wij een akkoord voor een automatische incasso afgegeven. In maart 2007 werd dan ook het abonnements geld en de telefoonkosten geincasseerd van de bankrekening. Ik besloot dit te storneren omdat ik nog steeds niet de volledige dienstverlening had gekregen. Ik heb toen direct een email verstuurt naar Abel support om te melden waarom ik dit had gedaan. Ik vind dat zij eerst de volledige dienst moeten leveren en trouwens de eerste maand een vorm van compensatie moeten geven voor een onvolledige en verkeerde levering. Op deze email kreeg ik nooit een reactie. Weer nam ik telefonisch contact op met Abel telecom klantenservice. Weer werd dit weer diverse keren.Weer koste dit 50 euro cent per minuut. Inmiddels heb ik al voor 100 euro met Abel klantenservice gebeld. Keer op keer kreeg ik te horen dat ik moest wachten tot Abel contact met mij opnam. Nu op 2 mei ontving ik een brief van Abel met het verzoek om het geld dat ik aan Abel verschuldigt was te betalen. In deze broef werd ook een ander telefoonnummer vermeld. Ik heb vandaag dit nummer gebelt met de hoop dat mijn probleem eindelijk verholpen zou worden. Maar de dame aan de andere kant van de lijn kon mij niet helpen en mocht mij ook niet door verbinden. Het is toch wat. Weer heb ik de klantenservice gebeld .Weer heb ik alles uitgelegd. En weer zegt Abel er werk van te maken.
Ik wacht ondanks dat de dreiging is dat ik binnenkort afgesloten zal worden van mijn internet en mijn telefonie. Nu heb ik ook vandaag met de Opta gebeld, De Opta verwees mij door naar de Consuwijzer. De Consuwijzer verwees mij door naar de Geschillencommissie. De Geschillencommissie verwees mij door naar de consumentenbond omdat Abel niet aangesloten is bij de Geschillencomissie. Maar om gebruik te kunnen maken van de consumentenbond moet je lid zijn. En dat ben ik niet Lid worden van de Consumentenbond geeft mij geen garantie dat zij ook een oplossing hebben minstens een advies wat ik zelf ook wel kan bedenken. Naar de rechter stappen, leuk dat kost handen vol geld terwijl het om iets zo eenvoudig gaat.

Wie nog tips heeft ik hoor ik dit graag ?

s_mart_ie
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 mei 2007 12:54

Re: Abel Telecom

Ongelezen bericht door s_mart_ie »

Ik krijg net een mail waarom ik mijn incasso heb ingetrokken... Als reactie heb ik als attachment mijn twee faxen teruggestuurd... En de verwachting uitgesproken dat ik wederom niets van ze zal horen...

Ben benieuwd.

mattijsr
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jun 2007 18:32

Re: Abel Telecom

Ongelezen bericht door mattijsr »

Let op als je met Abel in zee gaat krijg je ellende.
Wees gewaarschuwd voor deze bandieten; ABEL is:
Niet leveren, wel geld van je rekening af halen en na storneren, inclusief het aangeven waarom je storneert stuurt Abel een ingebrekestelling: Ik heb onderstaande terugverzonden aan deze oplichters uit Heerenveen.

Uw dreiging doet mij niets ik ben namelijk wettelijk niet verplicht om te betalen voor een niet geleverder dienst. Als u mij afsluit, kan ik een provider zoeken die iets anders verstaat onder ``betrouwbaar, voordelig, eenvoudig en goed``.

Zorg dat ik kan telefoneren, ik ben al 3 maanden klant zonder ooit een telefoongesprek te hebben kunnen verrichten. Als ik kan bellen en internetten, dan betaal ik mijn factuur netjes en op tijd. Bij deze stel ik u in gebreke:

INGEBREKESTELLING:
Bij deze stel ik u nogmaals in gebreke wegens de tekortkomingen in het nakomen van de tussen ons gesloten overeenkomst. Indien u niet binnen 7 dagen, voor 15 juni 2007, aan de verplichting tot het leveren van de overeengekomen dienst voldoet, zie ik mij genoodzaakt een andere provider te zoeken. Betaalde abonnements en installatiekosten zullen op u retour gevorderd worden. Indien u dan niet terstond de betaalde abonnements en installatiekosten voldoet, zie ik mij genoodzaakt om de vordering ter incasso uit handen te geven.

andrem
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jun 2007 10:37

Re: Abel Telecom

Ongelezen bericht door andrem »

Mensen ga niet in zee met dit malafide internetbedrijfje uit Friesland! Ze willen kosten wat het kost de goedkoopste zijn, maar hun service loopt dan ook voor geen meter. Overal zijn problemen, ook bij gerenommeerde bedrijven als UPC en KPN, maar relatief gezien valt het percentage klachten in het niet bij die van onze vrienden van Abel Telecom.

Wat ze standaard doen is je aanvraag (ongeacht je wensdatum) meteen doorvoeren. Was bij ons het geval en heb het vele malen teruggelezen op fora dat ze dit vrijwel standaard doen. Gevolg; je bestaande KPN-ADSL-lijn wordt opgezegd en je kunt niet meer internetten. `Foutje` van Abel, maar ze bieden aan de aanvraag versneld door te voeren en de dubbele abonnementskosten te vergoeden. Lijkt fair, maar dat snelle doorvoeren was bij ons na ruim drie weken -ondanks vele toezeggingen- nog niet geregeld.

WAT KUN JE IN ZO`N SITUATIE DOEN? Stel ze middels een aangetekende brief in gebreke (ze doen niet wat ze toezeggen) en geef ze een redelijke termijn om het alsnog op te lossen (bijvoorbeeld 2 weken). Is het dan niet opgelost, dan behoud je het recht om de overeenkomst (EENZIJDIG!) te ontbinden. Even bevestigen met een aangetekende brief en klaar! Alle incasso`s storneren en evt. dreigementen negeren. Ze hebben dan geen poot om op te staan!

Succes!

En zoek meteen een nieuwe, goede en vooral betrouwbare aanbieder van internet en/of telefonie... :wink:

DvD25
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 jun 2007 21:17

Re: Abel Telecom

Ongelezen bericht door DvD25 »

Bij mij werkt het gelukkig wel.

Dat betekend echter niet dat ik geen problemen met Abel heb.

Zelf heb ik een Abel totaal Instap abonnement (Telefonie + internet geen kpn meer nodig)
Toen ik ging verhuizen ging ik op zoek naar een goedkoop Telefonie + internet abonnement en kwam ik via de website Internetten.nl bij Abel uit. Zag er keurig uit dus ik heb besteld.

Toen ik na meer dan een maand wachten nog steeds geen modem pakket in huis had heb ik de helpdesk eens gebeld: "Oh sorry, meneer er is iets misgegaan met de bestelling, we schieten hem opnieuw voor u in."
Nou ja, kan gebeuren.

Weer een maand wachten en toen eindelijk internet.
Alleen wel weer een probleem. Door een onjuiste configuratie van het modem kan ik de firewall niet aanzetten. Doe ik dat wel, dan ben ik telefonisch onbereikbaar omdat de firewall geen uitzondering voor het telefoonverkeer maakt. Helpdesk gebeld: "Sorry meneer, dat kunnen we helaas niet voor u oplossen" Het modem wordt op afstand geconfigureerd dus zelf instellen, ho maar!

En daar houdt het helaas nog niet mee op.
Er was in het begin twijfel of op mijn adres wel ADSL mogelijk was. Daarom heb ik mijn originele Abel order eerst weer geannuleerd.
De Borg en aanmeldkosten waren toen echter al van mijn rekening geïncasseerd. Ik ontving een bevestiging van de annulering van Abel met de mededeling dat het bedrag van € 57,45 zo spoedig mogelijk zou worden teruggestort.
Deze was gedateerd op 30-01-07. Toen die betaling op zich liet wachten had er al een belletje bij mij moeten gaan rinkelen.

Toen ADSL later wel mogelijk bleek heb ik (o wat heb ik daar spijt van) gewoon opnieuw besteld en bij die nieuwe order een voetnoot geplaatst dat ze de borg en aanmeldkosten met de reeds betaalde kosten moesten verrekenen. U raad het al, dat is niet gebeurd. De borg en aanmeldkosten zijn gewoon opnieuw van mijn rekening geïncasseerd.
Dat geeft volgens mij wel duidelijk aan dat die orders niet eens goed gelezen worden.

Ondanks herhaaldelijk bellen naar de helpdesk (a 50 cpm) en E-mailen heb ik dat geld nu nog steeds niet terug. Terwijl men mij door de telefoon ervan verzekerde dat het geld op de terugbetaallijst staat. Op E-mail wordt doodleuk niet gereageerd.
Overigens moest ik ook naar de helpdesk bellen om erachter te komen wat mijn nieuwe telefoonnummer was!
Een overzichtje met mijn accountinformatie was kennelijk al teveel gevraagd. Ik krijg zo langzamerhand sterk de indruk dat dit opzettelijk achter gehouden wordt om je ertoe te bewegen die peperdure helpdesk te bellen.

Ik baal echt als een stekker dat ik nog een jaar aan dit bedrijf vastzit.
Dat wordt nog wat als ik volgend jaar op ga zeggen. Dat moet schriftelijk, ik ben benieuwd of ze die brief dan Überhaubt lezen.

Groeten van een ontevreden Abelaar.

s_mart_ie
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 mei 2007 12:54

Re: Abel Telecom

Ongelezen bericht door s_mart_ie »

Hoera!!

Ik heb inmiddels zonder enige vertraging of probleem 20mb ADSL/telefonie van Tele2.
Ook heb ik Abel bij mijn bank als niet toegestane incasseerder gemeld.

Ik ga lekker internetten!!

DvD25
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 jun 2007 21:17

Re: Abel Telecom

Ongelezen bericht door DvD25 »

Nou,

Een paar dagen geleden is Abel tot mijn grote verbazing toch nog over de brug gekomen met het geld dat ze mij nog schuldig waren.

Echte oplichters zijn het dus toch niet, denk ik.

Waarschijnlijk lopen er daar gewoon een aantal zaken niet lekker.

vonk282
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 aug 2007 16:07

Re: Abel Telecom

Ongelezen bericht door vonk282 »

Wij zijn een computerbedrijf welke de diensten van Abel Telecom leverden. De eerste oplevering van een enkele ADSL aansluiting ging vrijwel zonder problemen. Maar toen kwamen de problemen.....

De abonementen die afgelopen mei 2007 zijn afgesloten hebben alle nog steeds problemen. Wij als bedrijf hebben Abel Telecom ook buiten gezet. Helaas proberen mijn klanten en ik steeds contact te krijgen met Abel het zei via mail of telefoon. Helaas krijgen wij geen reactie. Wanneer ik als (ex)dealer via mijn andere ingangen belde werd mij steeds van alles beloofd. Vervolgens belde ik mijn klanten met de oplossingen die Abel mij had voorgesteld en dat ik met Abel had afgesproken dat zij contact met de klanten zou opnemen.
Inmiddels zijn er weken verstreken en hebben mijn klanten en ik honderden keren gebeld en gemaild. Alles te vergeefs.

Helaas bestaan alle problemen nog steeds bij mijn klanten. Ook de provisies die ik als bedrijf zou krijgen zijn nog steeds niet betaald!

Omdat mijn klanten de abonementen bij mij hebben afgesloten, wordt mijn bedrijf op de wanorde van Abel Telecom afgerekend. Dankzij Abel Telecom wordt mijn goede naam aangetast!

Maarrrr we geven niet op en blijven proberen.............

Daarom krijgt Abel Telecom de prijs van slechste provider ooit!

MHA
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 aug 2007 14:51

Re: Abel Telecom

Ongelezen bericht door MHA »

Ik heb sinds 1 aug Abel Telecom en tot dusver ben ik best tevreden. Er zijn wat kleine startprobleempjes, maar ik heb een e-mail gestuurd naar de helpdesk en ik kreeg binnen een paar dagen antwoord (oké, wel wat laat).

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Abel Telecom

Ongelezen bericht door D1RK »

Hoewel er vele tevreden klanten zijn, het probleem is dat bij problemen het nauwelijks en erg traag word opgelost of niet opgelost...

Als ik zie hoe klein dit bedrijf is en het aantal klachten, durf ik me niet eens aan te melden.

Diverse familie leden die tevreden waren en goede verbindingen hadden zijn preventief weg gelopen, ter voorkoming van....

Dus ook goede zijn bang en voorzichtig, en als het eerste jaar toch om is, wegwezen!
Jammer, het is een leuk produkt met redelijke lage prijzen, maar verbinding is belangrijker dan laagste prijs!

Gesloten