LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Al Een Jaar Ellende bij UPC..!!!!!!!!!!! wat moet ik.??

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Al Een Jaar Ellende bij UPC..!!!!!!!!!!! wat moet ik.??

Ongelezen bericht door agro »

bevalt KPN je toch minder goed
KPN bevalt uitstekend, beter dan upc ooit heeft gedaan, die onzin haal je zeker weer uit dat zieke brein van je.
Ik zit overingens ook prima in me vel, ik mis niemand hoe grag je dit ook wil, en heb nog minder slaapproblemen, je hoeft je wat dat betreft geen zorgen te maken.
Iets bespreken met upc? dat is nog niemand gelukt, waarom zou jij een uitzondering zijn, of O JA, das waar ook je bent de hofNar van upc helemaal vergeten sorry, vandaar dat je een voorkeursbehandeling hebt daar.

Maarten1234
Berichten: 1201
Lid geworden op: 07 sep 2006 04:52

Re: Al Een Jaar Ellende bij UPC..!!!!!!!!!!! wat moet ik.??

Ongelezen bericht door Maarten1234 »

Joh laat die Laurent lekker in zijn eigen wereld leven.

Sommigen kunnen niet zonder UPC, omdat zij daar de middelen of geld niet voor hebben.

Maar ja dat weet hij niet. Laat lekker gaan.

Hij zoekt aandacht en die krijgt hij. Of deze nu negatief is of positief maakt hem niet uit.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Al Een Jaar Ellende bij UPC..!!!!!!!!!!! wat moet ik.??

Ongelezen bericht door Laurent »

Agro , ziek brein, ja dat zou op jouw wel van toepassing kunnen zijn, doe ook de groetjes aan je vriendje Hoffie. :D :o en geniet verder van KPN of is het toch UPC ????????????????????????? :D

Maarten , een prettige avond met UPC gewenst /!!!!!!!!! :) :D

Hasjroker
Berichten: 109
Lid geworden op: 31 aug 2003 22:26

Re: Al Een Jaar Ellende bij UPC..!!!!!!!!!!! wat moet ik.??

Ongelezen bericht door Hasjroker »

Volgens mij heeft Laurent sex met kinderen.

Maarten1234
Berichten: 1201
Lid geworden op: 07 sep 2006 04:52

Re: Al Een Jaar Ellende bij UPC..!!!!!!!!!!! wat moet ik.??

Ongelezen bericht door Maarten1234 »

Laurent ik kan zien dat jij niet kunt lezen.

Het enige wat ik van UPC heb is kabeltelevisie. Daar kom ik niet onderuit, omdat ik in hun regio woon. Als ik er wel onderuit wil dan moet ik naar bijvoorbeeld KPN gaan voor Digitale TV.

Digitale TV begin ik niet aan. Ik heb er niets aan en gezien het feit dat de betalingen van de kabeltelevisie wel allemaal goed gaan is er op dat punt niets aan de hand.

Hetgeen ik niet meer heb is internet van UPC en hun overige diensten.

Dus UPC heb ik geen last van verder hoor. Hun hebben eerder last van mij, omdat ik tegenwerk.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Al Een Jaar Ellende bij UPC..!!!!!!!!!!! wat moet ik.??

Ongelezen bericht door agro »

Laurent ik kan zien dat jij niet kunt lezen.
Er is wel meer dat laurent niet kan.
Het enige wat ik van UPC heb is kabeltelevisie. Daar kom ik niet onderuit, omdat ik in hun regio woon
Kort gezegd heeft upc 3 soorten klanten:
1- klanten die zijn veroordeeld tot upc omdat ze om de een of andere reden niet anders kunnen.
2- Idioten die denken dat upc geweldig is.
3- Sukkels die niet beter weten.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Al Een Jaar Ellende bij UPC..!!!!!!!!!!! wat moet ik.??

Ongelezen bericht door Laurent »

Kort gezegd heeft upc 3 soorten klanten:
1- klanten die zijn veroordeeld tot upc omdat ze om de een of andere reden niet anders kunnen.
2- Idioten die denken dat upc geweldig is.
3- Sukkels die niet beter weten.

Voorstaande schreef Agro na overleg met Hoffie.

Geweldig om te lezen wat hij van zich zelf vind, Ik vind UPC niet geweldig , maar ervaar UPC als een normaal presterend bedrijf, dit in tegenstelling dat oplichter KPN. :D :D :D :D :D

Rik35
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 nov 2006 14:10

Re: Al Een Jaar Ellende bij UPC..!!!!!!!!!!! wat moet ik.??

Ongelezen bericht door Rik35 »

Laurent...
Wij noemen zulke mensen als jij hier de dorpsgek.!!!! dom geboren, suf gewiegd en nooit wat bijgeleerd..!!!
Helaas zijn er mensen die door omstandigheden veroordeeld zijn en aan UPC vast zitten.
Maar dat wil nog niet zeggen dat upc/chello het recht geeft om problemen niet netjes op te lossen en facturen te sturen met bedragen die niet kloppen en derg.
ze zouden eens wat meer competente mensen aan moeten nemen die wel ergens antwoord op kunnen geven of die de bevoegdheid hebben om wel wat te regelen en niet de klant veeel te lang in ongewis te laten en maar verwachten dat de normale mensen net als wij (jij helaas niet) alles accepteren.
Ze zijn de laatste jaren met hun producten en derg. (helaas niet de service) veel te hard gegroeid en daarom lukt het ze niet alles netjes op te lossen, maar wel steeds meer producten erbij te laten komen.
Als je nu nog wat te zeggen hebt LAURENT...pak ff je megafoon en ga op je fiets ff het dorp rond....;-)

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Al Een Jaar Ellende bij UPC..!!!!!!!!!!! wat moet ik.??

Ongelezen bericht door Laurent »

Neem nog een borrel RIK uit 1935, en toast met Agro en Hoffie op the one and only :::::::: UPC :D :D :D :D :D

Haijes
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 dec 2006 19:42

Re: Al Een Jaar Ellende bij UPC..!!!!!!!!!!! wat moet ik.??

Ongelezen bericht door Haijes »

Ik heb zojuist alles eens gelezen over UPC en ook wij hebben al jaren problemen met UPC. Ik heb jaren geleden op mijn meisjesnaam een internetabonnement afgesloten Alles is in principe (naast de gebruikelijke uitvallen van het nternet dan) goed gegaan. We gingen op een gegeven moment verhuizen en hebben voor de verhuiskosten nog 100 gulden betaald. Op het nieuwe adres hadden we ook weer snel internet. Tot na ongeveer 2 jaar daarna mijn man belde met een probleem over de emailaccount. Vanaf dat moment is alles fout gegaan. Er werd van mijn rekening geen abonnements kosten meer afgeschreven. Iedere keer telefonisch contact gehad erover en inderdaad zitten er daar allemaal één dags vliegen die het allemaal wel weten. Keer op keer kreeg ik te horen, mevrouw we hebben het in orde gemaakt en vanaf volgende maand zal alles wel weer in orde zijn zoals het hoort. Het geld wat U ons nog verschuldigd bent hoeft U niet te voldoen want de oorzaak van het probleem ligt bij ons, werd er ook keer op keer gezegd. Ye right. Wat schets onze verbazing als er ineens zonder toestemming van mijn man zijn betaalrekening een behoorlijk bedrag word afgeschreven. Wij gelijk in de pen gekropen en een aangetekende brief gestuurd erover en ook gelijk het geld gestorneerd. Zoals normaal voor UPC hebben wij nooit en te nimmer wat gehoord over de brieven die er verstuurd zijn aangetekend. Toen gebeld, ja maar mevrouw word er dan gezegd we hebben hier een contract dat ondertekend is door Uw man. Wij hebben toen inlichtingen ingewonnen bij de consumentenbond waar we lid van zijn. We moesten toen eisen dat we een copie van het contract opgestuurd kregen en wel binnen 7 werkdagen. Nooit meer wat gehad van ze. Logisch dit keer want er valt weinig op te sturen. We zijn toen op een gegeven moment afgesloten. Maakt niet uit want mijn man had inmiddels al bij een andere provider een abonnement afgesloten. Maar nu word ons ook verteld dat we nooit een verhuisbericht gestuurd hadden laat staan verhuiskosten betaald. Vreemd niet???? Hoe verklaar je dan dat we op het nieuwe adres gelijk weer internet hadden van UPC??????? Maar goed we hebben genoeg bewijzen van dit alles en we hebben 2 jaar geleden gezegd tegen het deurwaarders kantoor van ze dat we het voor de rechter laten komen. Het kantoor zou er werk van maken. We zouden vanzelf wel een dagvaarding krijgen. Prima. Dit alles is alweer 2 jaar geleden. We wachten nu al 2 jaar op een dagvaarding, maar zowel van UPC zelf als van de deurwaarder hebben we nooit meer wat mogen vernemen.

Kortom UPC is gewoon één bak ellende. We zitten nu alweer geruime tijd bij een andere provider en we zitten daar naar tevredenheid. Geen gekke praktijken zoals UPC. En al helemaal geen omhooggevallen callcenter guppies

Iedereen met problemen bij UPC veel succes. Mocht het ooit zover komen dat onze zaak eindelijk voor de rechter komt dan laat ik jullie weten hoe het afloopt.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Al Een Jaar Ellende bij UPC..!!!!!!!!!!! wat moet ik.??

Ongelezen bericht door agro »

Haijes lees vooral het relaas van ikbenjan, hier kan je nuttige tips opdoen, het is altijd nog mogelijk dat upc met een dagvaarding komt, zorg dat je de correspondentie met verzendbewijzen goed bewaard, ook de betalingsbewijzen, en zodra een dagvaarding komt doe je een tegeneis bij het gerechtshof voor het teveel betaalde, en mogelij nog een vergoeding voor het ongemak door upc bezorgd.
succes toegewenst.

Hasjroker
Berichten: 109
Lid geworden op: 31 aug 2003 22:26

Re: Al Een Jaar Ellende bij UPC..!!!!!!!!!!! wat moet ik.??

Ongelezen bericht door Hasjroker »

Ook ik heb al tijden geen last meer van UPC. Ik heb alles opgezegd. hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha UPC zijn en blijven gewoon criminelen. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: 8) :arrow: :mrgreen:

Haijes
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 dec 2006 19:42

Re: Al Een Jaar Ellende bij UPC..!!!!!!!!!!! wat moet ik.??

Ongelezen bericht door Haijes »

Dank je agro we hebben alles bewaard en het blijft inderdaad bewaard. Maar ik neem de adviezen natuurlijk ter harte.
Dank je

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Al Een Jaar Ellende bij UPC..!!!!!!!!!!! wat moet ik.??

Ongelezen bericht door Laurent »

Advies van Agro ter harte nemen::
dan ben je nu aan het overstappen naar kluchtbedrijf KPN, KPN wordt vanavond door Radar weer eens aan de schandpaal genageld.

Mijn advies: regel je zaakjes netjes met UPC en je hebt een voortreffelijk product ter beschikking . :) :) :) :) :) :P

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Al Een Jaar Ellende bij UPC..!!!!!!!!!!! wat moet ik.??

Ongelezen bericht door agro »

woon je nog steeds in Nuenen ???,
Ik in Nuenen wonen? Gelukkig niet, en nooit gewoond ook, is de kans te groot dat ik je in het echt ook nog tegen kom.
Is dat weer een van je waanideeen? Of heeft een van je andere persoonlijkheden (lau10 of Har) je dat ingefluisterd en ben je de draad weer eens kwijtgeraakt?
Ik heb je al vaker aangegeven dat ik in de Kempen woon, maar met je bekrompen geest kan jij dat natuurlijk nooit onthouden, zelf heb je wel aangegeven dat je in Nuenen woont en regelmatig met een verrekijker naar de antennemast van upc zit te staren, je moet toch wel heel zielig zijn als je dat als een van je hoogtepunten in je leven beschouwd, maar natuurlijk is ook dat je alweer ontgaan.
Enne natuurlijk veel lol als ex upc klant :D :D :D :D :D

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Al Een Jaar Ellende bij UPC..!!!!!!!!!!! wat moet ik.??

Ongelezen bericht door agro »

Agro, ben jij dan die malloot die in de Achelse kluis rondwaart met zijn antenne sprietje en Hoffie houdt daarbij je handje vast.
Nee ben ik niet kom nooit bij de Achelse kluis, denk dat je in de spiegel gekeken hebt, met een van je andere companen.
Je moet niet iemand beschuldigen van dingen waaraan je jezelf schuldig maakt, niet iedereen heeft schizofreense nijgingen.
Weer een aanbieding van UPC een totaal pakket voor Euro 19,75
Kan je je weer nieuwe ellende op de hals halen voor degenen die er in trappen.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Al Een Jaar Ellende bij UPC..!!!!!!!!!!! wat moet ik.??

Ongelezen bericht door Laurent »

Quote:
Weer een aanbieding van UPC een totaal pakket voor Euro 19,75
Kan je je weer nieuwe ellende op de hals halen voor degenen die er in trappen.



UPC verovert de landelijke markt door scherpe prijzen en een uitstekend service netwerk !!!!!!!!!!!!!.

Artikel in Trouw :D :roll: :o :wink:

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Al Een Jaar Ellende bij UPC..!!!!!!!!!!! wat moet ik.??

Ongelezen bericht door agro »

UPC verovert de landelijke markt door scherpe prijzen en een uitstekend service netwerk
Tja sommigen kan je natuurlijk alles wijsmaken, hoe is het mogelijk dat upc de landelijke markt veroverd, welke niet landelijk operationeel is???

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Al Een Jaar Ellende bij UPC..!!!!!!!!!!! wat moet ik.??

Ongelezen bericht door Laurent »

Quote:
UPC verovert de landelijke markt door scherpe prijzen en een uitstekend service netwerk
Tja sommigen kan je natuurlijk alles wijsmaken, hoe is het mogelijk dat upc de landelijke markt veroverd, welke niet landelijk operationeel is?? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Agro begint eindelijk in te zien hoe geweldig UPC is, uiteraard heeft hij Hoffie al geinformeerd LOL :) :shock: :roll:

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Al Een Jaar Ellende bij UPC..!!!!!!!!!!! wat moet ik.??

Ongelezen bericht door agro »

En sommige uilskuikens snappen er helamaal niks van, die begrijpen zelfs niet eens wat ze zelf schrijven. :D :D :D :D
Maar ja daar ben je dan ook de hofNar van upc voor.

Gesloten