LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bedenktijd Youfone reeds verstreken bij ontvangst

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
duukk
Berichten: 13
Lid geworden op: 04 jan 2018 12:07

Re: Bedenktijd Youfone reeds verstreken bij ontvangst

Ongelezen bericht door duukk »

Pff...
Misschien toch beter een afspraakje fixen met de medewerkster van Tmobile de beste oplossing.....

Lady1234
Berichten: 27119
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Bedenktijd Youfone reeds verstreken bij ontvangst

Ongelezen bericht door Lady1234 »

U vindt Ziggo en KPN gebrekkig en te duur. Jarenlang KPN gehad, niets mis mee, je kon vier of vijf programma's laten bewaren. Ook bij Ziggo werkt dat zo.

En dan kunt u desnoods bij collega's of vrienden van te voren bekijken.

Ik begrijp uw probleem echt niet.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Bedenktijd Youfone reeds verstreken bij ontvangst

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Maar tele2 moet de lijn van KPN huren. Dan moeten ze door tele2 de nodige aansluitingen laten maken nodig voor internet telefoon en televisie. De nieuwe klant wil nieuwe Apparatuur ontvangen. En als dat allemaal in orde is gebracht dan na twee weken alles in een doos retour en zegt tele2 tegen KPN jammer, haal de verbindingen maar weg het gaat niet door. En dat alles wil je voor een concurrerende prijs hebben. Alleen Alfatrion lukt dat als hij zijn rechtszaken erop loslaat. Niet een gewone sterveling als jij en ik.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Bedenktijd Youfone reeds verstreken bij ontvangst

Ongelezen bericht door sylvesterb »

EvAa schreef:
11 mei 2018 15:44
Nu heeft KPN bevestigd dat er geen DSL in huis ligt en zegt Youfone: "KPN kan het wel voor je aanleggen, dus het is leverbaar. Dus kunnen we je contract niet kosteloos annuleren." Wat betekent dat ik KPN zou moeten betalen om DSL door te laten trekken tot in mijn huis, ook al heb ik glasvezel in de meterkast. Of, omdat ik inmiddels glasvezel heb, het gehele jaarcontract bij Youfone afkopen á ca €500,-
Je kaapt nu iemand anders topic met een geheel ander probleem. Ik vraag mij af of KPN alsnog een ISRA punt zal aanleggen, maar het zou best kunnen en zo ja dan zit je vast aan het contract bij Youfone, immers leveren zij conform de overeenkomst. Ik betwijfel echter dat KPN een ISRA nog zal aanleggen.

Het enige wat je kunt doen is Youfone in gebreke stellen (schriftelijk) om het probleem binnen 2 weken te verhelpen en als ze dit niet doen je de kwestie gaat voorleggen bij de geschillencommissie Telecommunicatie.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Bedenktijd Youfone reeds verstreken bij ontvangst

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

@duukk, de USB adapter en de Micro SD 64 Gb kaart werkte prima bij de Philips 43"smart maar geeft wel aan harde schijf vol omdat deze minder dan 250 Gb heeft waar ze op rekenen....
Full HD zal deze snel vol zitten maar NPO 1 op 925 opnemen bij Ziggo en er kan veel meer op.

Wel is het eerst formatteren nodig en ook per merk / type kan dit afwijken.
Mijn Akai, een veel oudere moest ik op laptop eerst formatteren en later nogmaals op TV.
De 3 Tb harde schijf is duur en erg veel voor wat ik vaak binnen paar dagen weer ging wissen.

Maar het kan, geen Harde Schijf maar USB stick of USB houder met kaartje, maar of elke TV dit aankan?
Goed de instructie van de TV volgen en niet gelijk opnemen maar eerst formatteren is noodzakelijk en niet proberen deze in Laptop af te spelen want dan moet het weer opnieuw omdat die een andere manier formatteerde!

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Bedenktijd Youfone reeds verstreken bij ontvangst

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Als er geen of geen werkende ISRA punt in huis is, loop je risico op hoge kosten.
De oude ooit door PTT aangelegde aansluiting is vaak groen koper en doet niets meer.

Soms nieuwe kastje op de muur maar in de meterkast zit meestal de kabel waar ze op aansluiten.
Als je van Ziggo naar VDSL aanbieder wilt moet je wel vooraf kijken of er een aansluiting zit en of deze er nog goed uitziet.

De aanbieder ziet online alleen dat er ooit een aansluiting was, en niet gebruikte worden vaak afgeknipt, verwijderd en achter nieuwe wandje nooit meer te vinden!

PK60
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 jan 2019 03:03

Re: Bedenktijd Youfone reeds verstreken bij ontvangst

Ongelezen bericht door PK60 »

Zo irritant die error melding op de gekste momenten/rijden.

Gesloten