LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ben jij tevreden met je provider?

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door Ron58 »

http://www.xs4all.nl/allediensten/toega ... ep2007.php

Hier is de actie voor adsl en bellen, maar aan de linkerzijde zie je alle links naar andere mogelijkheden.
XS4all levert aan nieuwe klanten alleen nog maar adsl-only.

haverkoop
Berichten: 193
Lid geworden op: 29 nov 2005 00:29

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door haverkoop »

Oke ja. Nou ik vind het nogal duur te noemen. Bij Tiscali krijg je 4Mb voor 14,95+ 3 maanden proefbellen(tijdelijk)

Zoals al gezegd. Voor kwaliteit moet je ook flink betalen.

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door hharteman »

Ben een paar maanden terug ook overgestapt op xs4all only.
Je gaat dan wel over op bitstream en ADSL2
Dat is niet geheel bugvrij en soms heb ik een franse muts aan de lijn die vertelt dat het nummer niet bestaat :roll:

Soms als ik de telefoon opneem dan vliegt de gehele internetverbinding eruit en moet ik een modem reset uitvoeren.
Kan aan mijn huisinstallatie liggen maar diverse experimenten hier hebben geen verbetering gebracht en op het oude ADSl systeem heeft het altijd perfect gewerkt.

De service aan dit netwerk is uitbesteed aan een ander bedrijf en niet meer in eigen hand.

Het is allemaal niet schokkend, want heb verder geen problemen.
XS4all dekt zich hier goed op in door te vertellen dat telefonie een best effort service is.

Inmiddels hebben ze zelf ook door dat ze te duur zijn en vorige week kreeg ik een brief dat mijn abo met € 5.- omlaag gaat.

Ben niet ontevreden maar had beter verwacht van XS4all.

Als je erg afhankelijk bent van telefonie zou ik gewoon de KPN lijn aanhouden.
Ik denk dat geen enkele Internet-provider geheel storingvrije telefonie kan aanbieden.

Peetje
Berichten: 22
Lid geworden op: 05 jan 2005 14:59

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door Peetje »

Wij zitten al 3 jaar bij XS4all en zijn zeer tevreden. Daarvoor zaten we bij @home. Dat ging 3 jaar goed totdat we gingen verhuizen. Ze stapelden fout op fout en de verbinding heeft ook nooit meer gewerkt in het nieuwe huis. Na veel gesteggel hebben we ons contract toen kunnen ontbinden.

haverkoop
Berichten: 193
Lid geworden op: 29 nov 2005 00:29

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door haverkoop »

Voor al diegene die bij XS4ALL zitten. XS4ALL is ook niet meer dan een zelfstandige dochter van KPN, al jaren (1998) link :D

Maargoed. Ik heb zelf ook jaren bij XS4ALL gezeten en ben er weggegaan omdat ik het het hun op bepaalde punten niet eens was vwb hun beleid op bepaalde zaken.Men probeert echter nog oude tijden te laten herleven.Echt. Het is de XS4ALL van weleer niet meer!

roerganger
Berichten: 561
Lid geworden op: 07 mei 2007 21:19

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door roerganger »

Goed, hier dan een tevreden klant van UPC.

Sinds februari heb ik een all-in-one pakket van UPC, dus tv, internet en telefoon. Er waren nogal wat installatieproblemen, dat bleek te komen doordat mijn vorige computer nog onder WP98 werkte. Dat kwam nog maar zo weinig voor dat de software daar niet op ingesteld was.

Daar is iemand voor geweest die het keurig voor me geinstalleerd heeft. Op mijn reaktie dat dit mij geen geld mag kosten omdat het software-probleem niet mijn fout was, is positief gereageerd. Waarbij ik wel moet zeggen dat ik van tevoren bekeek wat ik wel of niet zou moeten betalen. En daardoor wist dat de kosten eigenlijk voor mij zouden moeten zijn. Maar mijn argument was voldoende duidelijk, en er is me dan ook niets in rekening gebracht.

Inmiddels heb ik een andere computer, met WP-XP. Moest opnieuw geinstalleerd worden, dat lukte niet meteen. Telefonisch ben ik uitstekend geholpen.

De verbinding is uitstekend, geen klachten.

Joepie JoePieCie

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door hharteman »

Ik had nog even experimenteel voor Alice willen vallen, om de evt oorzaak van mijn kleine problemen te definieren (NB:thuis of xs4all), maar die hebben de 1000 opstartproblemen die andere providers al gehad hebben nog te gaan.
Daar kun je echter wel per maand opzeggen.

Alternatief is Tiscalie maar daar neem je een contract voor een jaar.
Blijf waarschijnlijk toch plakken bij xs4all.
Nog een 10tje eraf zou me ook goed bevallen en het meer acceptabel maken.
Zit er al gauw weer een jaar of 6 denk ik, en daarvoor via telefoonverbinding ook diverse jaren internet.
Voor mij de eerste provider die het altijd probleemloos hebben laten werken.
Misschien dat de bugs zich nog oplossen in de nabije toekomst.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door Henri42 »

Uiteraard ben ik zeer tevreden over UPCop basis van service en kosten

een
Berichten: 320
Lid geworden op: 05 aug 2006 08:16

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door een »

Wij hebben Tiscali T12 + telefonie en zijn zeer tevreden: snelle internetverbinding en betrouwbare telefonie. Afgelopen week 2x storing gehad met bellen maar dit was zo opgelost. Helpdesk kent geen wachttijden, je wordt direct geholpen (helaas wel 30 c.pm).

arnhem
Berichten: 17
Lid geworden op: 19 jul 2006 18:18

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door arnhem »

@home totaal geen problemen mee.

Flender
Berichten: 31
Lid geworden op: 17 sep 2007 14:27

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door Flender »

Heb dit al eerder geschreven ik ben een AT-home klant heb daar alles
van Tv/internet/tel qwa produkt heb ik niks te klagen internet heb het nu bijna 3 jaar misschien 2 keer storing geweest de behaalde snelheid is ook heel goed bijna geen verlies met wat ze zeggen op hun site.Telefoon werkt ook uit stekend. enigste nadeel bij AT-Home is de klantenservice dat is @#%$#@. Beeldje van de speedstest zodat je kan zien wat me snelheden zijn.

Afbeelding

Dianek
Berichten: 31
Lid geworden op: 08 okt 2007 20:01

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door Dianek »

Wij zitten sinds jaar en dag bij XS4all, nu sinds april met een only abonnement. Niks dan tevreden, geen klachten. Mocht er iets zijn met de verbinding dan wordt je super geholpen! Geen last meer van KPN bovendien!
En XS4ALL is misschien wel duurder, maar onlangs hadden we een brief in de bus dat we per maand vijf euro minder gaan betalen. Het is niet veel, maar vind het prettig dat het ook op die manier kan en dat het bijvoorbeeld niet alleen bij nieuwe gebruikers wordt doorgevoerd.

goingout
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 jul 2007 11:34

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door goingout »

Ik ben al jaren abonnee bij XS4ALL. Met grote tevredenheid.
Een paar maanden geleden werd ik benaderd of ik wellicht interesse had om over te stappen naar XS4ALL only. Ik kon dan van mijn KPN af. Aangezien ik de vaste telefoon toch niet meer gebruik en ik een paar zwaar frustrerende ervaringen had met KPN leek dit me een prima optie.

Zo gezegd zo gedaan. Nu komt het probleem. Ik ga eind dit jaar verhuizen. Om alles bijtijds te regelen even gebeld met XS. Helaas krijg ik van de Sales, van de Helpdesk en van de klantenservice 3 verschillende versies van oplossingen. Maar in het algemeen komt het erop neer dat het ONLY in XS4ALL ONLY een farce is. Want ik blijk toch nog vast te zitten aan KPN. Ik moet nl eerst ADSL opzeggen bij XS dan op mijn nieuwe adres eerst een KPN lijn aanvragen, dit meteen afkopen middels een zgn 11x1 nota. En vervolgens opnieuw bij XS een ADSL abo aanvragen. Simpelweg verhuizen blijkt niet en nog steeds niet te kunnen.

Ik word nu onnodig op kosten gejaagd. En ik kom niet van KPN af. Ja, tegen forse betaling. Dit wil ik helemaal niet. Ik vind de term XS4ALL ONLY erg misleidend en stel daarom dan ook dat ik, als XS me hierin niet tegemoet komt, dat ik genoodzaakt ben om mijn abo met gepaste tegenzin op te zeggen en dat ze me, volgens mij, niet kunnen houden aan het nieuwe jaarcontract (wat inging bij de overstap naar XS4ALL only) Toch ?

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door hharteman »

Van xs4all als provider naar xs4all only werd bij mij geen nieuw contract afgesloten.
Het is dus volgens de algemene voorwaarden met 1 maand opzegbaar.

Dianek
Berichten: 31
Lid geworden op: 08 okt 2007 20:01

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door Dianek »

hiier ook geen nieuw contract gekregen, alleen een zogenoemde upgrade naar only.
Trouwens toen wij gingen verhuizen heb ik eerst kpn meeverhuisd en toen opgezegd. Dit kon natuurlijk omdat wij dus prima voorgelicht zijn over hoe en wat. wij hebben daarna pas only gekregen en kennen de problemen dus ook niet! dus eerst kpn ons laten verhuizen en daarna opgezegd. (dat is bij kpn er lastig, maar is een ander verhaal, dat is nu eindelijk na 5! maanden ook opgelost) maar xs4all heeft ons ten alle tijden goede info gegeven.
Misschien ook aangeven dat je zoveel verschillende adviezen krijgt, dan moeten ze er toch iets aan kunnen doen lijkt me!

goingout
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 jul 2007 11:34

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door goingout »

Vandaag heb ik een keurige mail van xs4all gekregen van het Team Advies en Escalatie :

Geachte heer xxx,

Het spijt ons dat wij u geen adequate oplossing kunnen bieden en zullen uw beslissing om xs4all te verlaten respecteren. Ik zal daarom uw verzoek ook in behandeling nemen mits wij het modem dat u heeft ontvangen terug hebben ontvangen. U kunt het modem opsturen naar:

XS4ALL Internet BV
xxxxxxxxxxxxxxx

Wanneer ik het betreffende modem van u in ontvangst heb genomen zal ik uw abonnement bij xs4all laten beëindigen. U zal dan ook niet aan het jaar contract worden gehouden.

Ik vertrouw erop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

XS4ALL Internet
Team Advies & Escalatie

Ik heb terug gemaild dat ik dit erg waardeer en dat ik hoop snel bij ze terug te kunnen komen als KPN er echt tussen uit is.

Case solved !
P.s. ik had eigenlijk ook niet anders verwacht, ik ben nl. altijd prima tevreden geweest over deze provider. Alleen jammer dat er intern dus niet eenduidig wordt gecommuniceerd. Sales vertelt iets anders dan helpdesk of klantenservice. That's all.

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door Ron58 »

Wanneer ik het betreffende modem van u in ontvangst heb genomen
Een modem is toch je eigendom??
Ooit ben ik klant geworden van XS4all in een aktie "met gratis modem", over een bruikleen o.i.d. is nooit gesproken, vorig jaar heb ik mijn contract voor een jaar laten verlengen in een actie waarbij je dan een "gratis draadloos modem" kreeg. Ook hier werd er niet over gesproken dat ik het ooit zou moeten inleveren.

goingout
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 jul 2007 11:34

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door goingout »

Ik moet zeggen dat ik daar geen probleem mee heb. Bij een andere provider krijg je ook wellicht een nieuw modem. Nu had ik een ISDN modem en in mijn nieuwe huis neem ik toch zeker geen ISDN meer.

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Het is heel netjes opgelost.

nlmrom1
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 okt 2007 15:07

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door nlmrom1 »

Ik zie hier vele reacties over tevreden en ontevreden klanten. Ik wil binnenkort overstappen naar een andere provider. Nu zag ik dat Telfort sinds kort ook internet & bellen aanbiedt voor een goede prijs.

Heeft iemand op dit forum al ervaringen met de telfort club (internet)????

Ik wil graag overstappen omdat het vooral in de kosten scheelt. Betaal nu zo'n 75 eurie per maand voor internet van planet en het lijntje van KPN (2003 afgesloten toen bestond I&B via ISP nog niet). met I&B voor 30 eurie is het toch weer 45 in het zakje om iets leuks van te doen. Echter als ik alle problemen hoor wordt ik toch huiverig om het te doen! dus maw helluppppppp

Gesloten