LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ben jij tevreden met je provider?

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
anoniempje40
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 okt 2007 19:37

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door anoniempje40 »

Ik zit al sinds 2003 bij upc en ben heel tevreden,nooit problemen gehad,als ik met vragen zat werd ik altijd keurig te woord gestaan,maar ja sommige mensen lopen altijd te zeuren,waarom heb ik dan nooit problemen gehad


:roll:

keesb1
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 feb 2006 10:40

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door keesb1 »

Een welgemeende raad,ga nooit,maar dan ook nooit,in zee met Casema!Qua techniek is alles okay maar de "klantenservice" is een nachtmerrie.Je kunt aangetekende brieven sturen,mailen, faxen of bellen er komt geen enkele gevraage reactie.Mijn klacht is nu in handen van een advocaat.
Noooooit doen dus.

Dimov000
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 okt 2007 12:43

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door Dimov000 »

Haverkoop en Agro,

Als je je vaste lijn eruit gooit dan kan je via je internet vrij makkelijk bellen. Daarvoor heb je dus de vaste lijn niet meer nodig.
Dit bellen noemen we VOIP. Een van de bekendste is Voipbuster. Middels een 10 euro storting krijg je een soort beltegoed en met een usb voip phone of een headset met microfoon bel je dan Binnen Nederland en de grote buurlanden helemaal en onbeperkt gratis. Naar mobiele nummers ongeveer 0,15 naar buitenlands mobiel rond de 0,20 en SMS 0,01.
Bedenk wel dat je dan geen eigen tel nr meer hebt. Die kun je voor 1 euro kopen per maand.
Ald je de computer uitzet dan kun je niet meer bellen of gebeld worden.
Wil je dit wel dan zal je een speciale router of ata kastje nodig hebben etc.
Bovenal...bedenk je goed....geen stroom...dus stroomuitval....geen telefoon meer.
Velen kizen voor Voipbuster met kastje van eenmalig 50 euro en 1 euro tel nr per maand en bellen dan voor gemiddeld 7 euro per maand voluit.
Als je dit wil en je hebt altijd ook nog een mobiele telefoon in huis voor alarm of politie en je stelt goed in dan kan je voordeel oplopen tot wel 400/600 euro per jaar minimaal. Bij mij 1500 euro per jaar bij 40 euro aan kosten

Meer uitleg op http://computerkwartiertje.samson-dimov.nl/Voip.htm.

Groet...en altijd bereid tot meer uitleg

dimov000

E. Fons
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 okt 2007 13:01

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door E. Fons »

Ik ben al jaren tevreden over mijn internetprovider Interbox. Ik betaal er wel wat voor maar er wordt altijd direct service verleend.

Hmz
Berichten: 18
Lid geworden op: 06 jun 2007 16:10

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door Hmz »

Het is niks nieuws, ik weet het, maar ik moet het even kwijt: Ik heb Internet plus bellen van KPN. :cry:
Dus: elke dag een aantal keren van het net afgegooid, vaak een zeer trage verbinding, telefoon die onbereikbaar is en alsie het wel doet wordt geregeld zomaar de verbinding verbroken.
Bellen naar de helpdesk (als de telefoon het al doet) is niet aan te raden, een wachttijd van een uur is niet ongebruikelijk.

Oooooh, wat een stomme keuze heb ik indertijd gemaakt. Eén ding scheelt: al zoekend naar een andere oplossing ben ik inmiddels gewend geraakt aan gebrek aan telefoon. Die hoef ik er dus niet meer bij in de toekomst. :evil:

karel en mien
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 okt 2007 13:48

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door karel en mien »

heb internet van multikabel ben daar redelijk tevreden mee, maar de vaste telefoon van multikabel heb ik weg gedaan in een woord een ramp. bel nu mobiel van k.p.n perfect geen klagen :(

Christiaan Beijer
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 sep 2004 01:31

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door Christiaan Beijer »

:) Ik heb een paar jaar Tiscali internet plus telefoon.
Begonnen met T4, daarna T6 en nu sinds 4 maanden T12 voor 29,95 per maand. Het bevalt me goed. Enkele keer kan ik geen internetcontact krijgen maar dat is te verhelpen door het modum uit en na 5 min. weer aan te zetten.
De snelheid valt voor een T12 wel wat tegen en is amper sneller dan mijn T6 van voorheen.
Mijn T12 varieert download van 3500- 5800 Kbits per sec., vele tientalle keren gemeten bij verschillende meetsites.
Met Tiscali telefoneren merk is soms dat een nummer voortdurend in gesprek is , maar als ik daarna met mijn mobiel of KPN telefoon bel dan blijkt dat het nummer helemaal niet in gesprek is of was.
Voor mij een reden om naast mijn Tiscali nr. ook mijn bestaande KPN nr. in ere te houden . Helemaal vertrouwen op Tiscali telefoon doe ik dus zeker niet. Maar verder is de verbinding en het geluid prima. Ook is het bellen naar de reguliere nummers ook echt 24 uur gratis en worden geen zg. startkosten gerekend.
Enkele keren heb ik de service gebeld en kreeg ik snel contact en werd ik vlot geholpen. Ik kan Tiscali best aanbevelen.

jbrunier
Berichten: 29
Lid geworden op: 13 nov 2006 21:11

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door jbrunier »

Ik heb geen klachten. Ik heb nu Tele2 Compleet genomen en van het begin af aan ben ik via SMS op de hoogte gehouden hoe ver de levering stond, ook kon ik via het Internet nakijken hoe het erbij stond. Vandaag is er weer een SMS gekomen dat ik mijn telefoon geheel met mijn oude KPN nummer kan gaan gebruiken in de tussentijd was er een paar dagen een noodnummer, dus we konden gewoon bellen en gebeld worden.
Nu 10 dagen na mijn vorige bericht gaat alles nog goed en naar wens, ook de gratis laptop Acer Extensa 5220 werkt perfect.
Laatst gewijzigd door jbrunier op 29 okt 2007 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.

djfox741
Berichten: 17
Lid geworden op: 07 jun 2005 20:11

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door djfox741 »

Zat heel tevreden bij "Demon" maar werd overgenomen door KPN en ondergebracht bij XS4ALL, echter werd ik daar als bestaande klant gezien en kreeg geen modem om ook te kunnen profiteren van het Internet-bellen, dat zou mij dus een investering van 120 Euro gaan kosten.

Ben naar TELE2 gegaan waar ik een 20Mbit verbinding heb gekregen en weet dat je dat nooit volledig haal en ben zeer tevreden met gemiddeld 1600 Kbyte oftewel 1.6Mbyte download snelheid.

Heb 2 Telefoonlijnen 1 met mijn eigen nummer en ééntje met een ander nummer wat erg handig is, maar goed dat buiten beschouwing gelaten.

Heb gelukkig nog nooit storing en bellen is zeer helder, na 19:00 uur is het gratis met alleen een starttarief van 4 cent en naar mijn vriendin die ook TELE2 heeft bellen wij voor nop en we bellen nog wel eens op een dag :D

Over de kosten ben ik ook heel tevreden, het eerste jaar 24,95 terwijl ik bij XS4ALL 40 Euro kwijt had geweest + modem aanschaf en een 6/1 lijntje, ook de helpdesk vind ik zeer deskundig en er naartoe bellen is gewoon tarief.

Tot zover maar weer :lol:

freed
Berichten: 11
Lid geworden op: 31 okt 2006 11:46

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door freed »

Met Tiscali had ik altijd goede ervaringen. Sinds april 1996 was ik bij de voorlopers ervan. Eerst - tijdens een PC Dumpdag begonnen - TIP The Internet Plaza, voor een alleszins redelijke prijs. Nauwelijks problemen gehad, hulpdesk was meestal (met een of twee uitzonderingen) goed bereikbaar, snel en betaalbaar. Domeinnaam .org via hun geregeld voor een fractie van de prijs wat anderen berekenden. TIP werd overgenomen door WorldOnline, snelheid werd beter en hulpdesk bleef goed. Nadien Tiscali, overgestapt naar ADSL, als er problemen waren zijn die goed en snel opgelost en is daarover goed gecommuniceerd. Of gereageerd, zoals laatste jaar toen mijn domeinpakket plotseling van ca. 80,- naar 140,- steeg. De oude prijs werd alsnog gerekend.
Maar nu - heb ik een brief ontvangen dat Tiscali Business door KPN overgenomen is. Dat speelde al, maar moest eerst goedgekeurd worden. Is dat nu gebeurd? Nee toch. Naar wie moet ik dan nu?

betty40boop
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 okt 2007 14:52

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door betty40boop »

Ik ben het harstikke eens met een aantal mensen (Dirkie, een) over Tiscali.
Ik heb al jaren Tiscali en net zoals Dirkie eerst met heel weinig mb etc.
Nu heb ik ook T6 abonnement met telefonie en het bevalt uitstekend!!
Ik heb een paar maanden geleden voor het eerst in ongeveer 5 jaar storing gehad!!
De storing die ik met Tiscali had heeft een paar uur geduurd, maar dat is niks vergeleken met Chello van UPC, welke ik hiervoor had. Daar had ik continue storing mee en dat duurde soms wel dagen.
Nee ik ben uiterst tevreden met Tiscali!!!! Een echte aanrader!!!Succes met kiezen.

monteverdi
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jun 2005 16:59

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door monteverdi »

Van af begin UPC-lid.(nu al weer 5 jaar. Geen problemen en goede service.

valsplat
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 okt 2005 19:10

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door valsplat »

Ik heb al jaren ADSL van Tiscali en nooit problemen. Ik wil van mijn dure KPN abonnement af en heb bij Tiscali T4 met telefoon op proef besteld.

Wat bij de één perfect werkt, doet het bij een ander niet, dus ik denk, dat je gewoon zelf moet ondervinden.

KPN, HETNET en UPC geven bij iedereen klachten, dus die beslist niet, .

Maar als ik de ervaringen met telefonie van Tiscali lees wordt ik toch ook huiverig, maar ja het is gelukkig drie maanden gratis proberen.

Zijn er mensen, die ervaring met T4 telefonie hebben, dan hoor ik het graag.

Jannie v.d. Velden

Steiner
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 jan 2005 01:04

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door Steiner »

Ik ben begonnen met zonnet (met telefoon) , versatel nam het over en daarna tele2 en heb inmiddels het volledig complete pakket incl digitale tv

Buiten soms een hele korte periode nooit uitval en normaal is van de 20MB 2MB gereserveerd voor internet , maar ik haal soms 4MB.

Rekeningen gedoe wordt goed en netjes gedaan en bereikbaarheid helpdesk/ administartie is goed (alleen zou er 24 uur dekking moeten zijn)

betsiepeter
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 jun 2006 23:23

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door betsiepeter »

heb nu sinds 2 jaar internetplus bellen van kpn op wat kleine problemen heb ik hier weinig of geen narigheid mee ondervonden en de klachten die ik had zijn keurig door kpn verholpen, soms lange wachttijden bij de klantenservice maar dat is nu ook een eind verbeterd, laten we nu ook eens de positieve zijde van een proviler benaderen nu een niet alleen kommer en kwel bij kpn zo ziet u hoop doet leven peter

gisela Meier
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 okt 2007 18:04

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door gisela Meier »

Ook ik sluit mij aan bij de pos. ervaringen met xs4all. Ik ben overgezet van demon naar xs4all, maar alles naar wens. G. Meier :D

binki
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 feb 2007 22:00

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door binki »

heb sinds 1oktober alice
het aanbod sprak mij wel aan een abonemend per maand opzegbaar
en voor die 30 euro
ben tot nu toe zeer tevreden telefoon werkt prima
en internet supersnel 18mb al word 20 mb belooft
aleen de helpdesk zijn schooljogies hoor ik hier en daar
heb het door de monteur van alice aan laten sluiten
dan weet je in ieder geval dat je gelijk een werkende
aansluiting hebt

flierefluit
Berichten: 30
Lid geworden op: 14 dec 2005 19:28

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door flierefluit »

Ja, ook ik kan Tiscali van harte aanbevelen.
ook bij overstappen naar andere snelheid alles goed geregeld,ook de administratie. Dit in tegenstelling tot Planet, waar ik voordien was. Bleef gewoon (te hoge) maandbedragen afschrijven. Nu na 1,5 jaar nog steeds mijn geld niet terug van Planet. Dus mijn advies is : kijk of bij jou Tiscali geleverd kan worden. Ik heb een 4mb + telefonie. werkt prima, en je krijgt standaard twee telefonnummers. Hoop wel dat dit zo blijft nu gigant KPN nu ook Tiscali nederland heeft opgekocht.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door agro »

Dimov000


Geplaatst op 19 Okt 2007 12:06 door Dimov000


--------------------------------------------------------------------------------

Haverkoop en Agro,

Als je je vaste lijn eruit gooit dan kan je via je internet vrij makkelijk bellen
Al ongeveer 2 jaar IPB van kpn eerste storing moet nog komen, dit is bij upc wel anders geweest.

Eerde
Berichten: 76
Lid geworden op: 07 sep 2007 15:08

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door Eerde »

Heb xs4all sinds 2001 en ben daar zeer tevreden over.

Door de jaren heen ben ik twee keer 10 min 'onbereikbaar' geweest en een keer 20 min door een landelijke adsl storing, maar dat is allemaal al jaren geleden. De afgelopen 4 jaar probleemloos.

Belangrijker dan de prijs vind ik de betrouwbaarheid en vaste snelheid.
Daarnaast verlies ik ook niet uit het oog dat xs4all tenminste ergens voor staat (bits of freedom etc).

Qua snelheid ben je toch meer afhankelijk van de server aan de andere kan dan de mooie praatjes over "tot 20Mb downloadsnelheid", let vooral op het woord tot en vraag je af wie van je vaste sites je die snelheid ook echt kan leveren ?

Gesloten