LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ben jij tevreden met je provider?

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Diederik Hoog
Berichten: 26
Lid geworden op: 25 aug 2005 00:29

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door Diederik Hoog »

Ik zit al jaren bij Hetnet met Adsl instapsurfen. Nog nooit storingen gehad en zeer snel.

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door Ulbe »

Ik ben een jaar bij KPN InternetPlusBellen,

Deze provider kent weinig problemen bij ons, vergeleken met de goedkopere internetproviders zoals Tele2, Speedlinq, ed. zijn de abonnementen van KPN vrij gedateerd met up- en downloadsnelheid, het wordt hoog nodig tijd dat KPN hier iets aan doet!,

Providers zoals Speedlinq hebben voor minder geld veel meer te bieden, Soortgelijke pakketten waarbij je bij KPN bijna 2x zoveel betaald zijn bij de goedkope providers goedkoper dan het goedkoopste pakket van KPN!, p.s. Speedlinq draait onder KPN!,

Zeer waarschijnlijk "beduveld" de KPN haar klanten door een relatief "traag" pakket te leveren, zodat er toch winst kan worden gemaakt op de internet verbindingen, zodat goedkope providers zoals Speedlinq haar klanten een prima pakket kan leveren voor een klein prijsje, :wink:

Enige minpunt waarom ik niet overstap is de betrouwbaarheid en de meestal zeer slechte helpdesk van de goedkope providers, ( vaak 0.70 cent per minuut! ), :(

Dus blijf nog maar even hangen aan KPN, wanneer de goedkope providers de boel op orde hebben ben ik vertrokken bij het vertrouwde maar gedateerde KPN.

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

cinema99
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 okt 2007 14:23

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door cinema99 »

Ben al jaren prima tevreden met casema midi :roll:

tamohammed
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 sep 2006 15:19

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door tamohammed »

Ik heb nu 1 jaar QuickNet ADSL via de KPN lijn en dat bevalt goed. Weinig storing, alleen geeft de Helpdesk alleen ondersteuning tot en met modem, die in bruikleen is.

jsanders
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 feb 2006 08:52

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door jsanders »

Ik heb nu ruim anderhalf jaar thuis Speedlinq als provider en ben daar tevreden over. Zij bieden mij een constante adsl lijn. In die anderhalf jaar is het mij maar een keer gebeurd dat ik even niet in kon loggen. Na ruim een jaar heb ik mijn snelheid laten verhogen en dit was binnen twee uur voor elkaar. Direct per mail ontving ik de bevestiging hiervan, en later ook nog eens schriftelijk.

Jan

c6640904
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 jun 2005 19:12

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door c6640904 »

Ik heb al zes jaar internet van casema (Orange)
Sinds een jaar ook telefoon van casema en het werkt,
prima en is ook nog een voordeliger dan KPN.
Ik ben heel tevreden hier mee.

stereo
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 okt 2007 16:30

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door stereo »

Op 30 augustus heb ik met telefonisch aangemeld bij Orange voor een combinatie abonnement ADSL en telefonie. Vervolgens kreeg ik geen bevestiging, later alleen een bevestiging voor de ADSL, en kreeg een verkeerd modem opgestuurd. Ondertussen heb ik 10 x telefonisch contakt gehad met de helpdesk, hetgeen mij tot dusver € 23,- kostte, en 7x via de Orange website geprobeerd mijn vragen beantwoord te krijgen. In de helft van de gevallen werden de vragen in het geheel niet beantwoord, maar afgedaan met een standaard opmerking als "op de Orange site kunt U alle informatie vinden" o.i.d..De contacten met de telefonische helpdesk leidden meestal wel tot erkenning van de problemen en de belofte om er iets aan te doen, hetgeen dan niet gebeurde.
Momenteel werkt de telefoon en het internet wel, maar is het telefonie abonnement bij de KPN niet opgezegd. Ik betaal de telefonie dus nog steeds gewoon dubbel.
Op welke manier zou ik de door de fouten van Orange gemaakte kosten kunnen terugvorderen?

Eduardo56
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 mei 2006 16:33

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door Eduardo56 »

Alweer een jaar of 3 tevreden met Tiscali.
Prima stabiele lijn met weinig uitval.
alleen jammer dat ze nog steeds niet storingsvrij telefonie kunnen aanbieden i.c.m. ISDN.
Downgraden naar analoog kost maarliefst 75 euro bij de KPN :evil: :evil:
Nu 6 Mbits-lijn voor 14,95 per maand...
Kan een stuk rotter..... :D :D :D

mexicaantje
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 okt 2007 20:15

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door mexicaantje »

ik heb sinds ongeveer een half jaar tele 2 compleet , maar de beloofde snelheid zit er niet in , in het begin kwam ik op 17 mb, maar de laatste tijd maar 11 mb , als je belt met de klantenservice, wordt er gezegd dat hett aan je computer ligt, dat deze virussen en span heeft, , maar ik heb daarna een schoone instalatie gedaan , en het helpt niets , dus weer diverse keren bellen en mailen, modem resetten , modem verplaatsen , allemaal geen enkele zin, de laatste keer dat ik belde kreeg ik een rare reactie , ze zijden dat ik boven het gemiddelde lag, dat schijnt bij hun 6 mb te zijn , terwijl ik een 20 mb abonoment heb . dus ik zeg , dat kan toch niet, nou wel dus en er kwam ook maar 11mb uit de centrale , het kwam er op neer dat ik niet moet zeuren want alles werkt. Ik zij ik had in het begin 17 mb dus waarom is het dan nu 11 mb , ze zij u begrijpt mij niet meneer , ik zeg nee u mij niet , ze zegt ze hebben u in het begin waarschijnlijk te hoog ingezet. nou ik zij dus dat kan niet want er zijn geen hogere abonomenten dan 20 mb , daarop kreeg ik dus alleen maar weer het antwoord u begrijpt het niet en ik kan u niet verder helpen , nou dat is dus lekker verdienen he de helft leveren en de andere helft aan iemand anders leveren dus dubbel vangen , dus tele2 GEWELDIG!! maar snappen doen zij niet.
maar ondertussen zit ik er mee en weet niet wat ik kan doen mischien dat iemand mij kan helpen?
B.V.D.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door Henri42 »

alweer 6 jaar redelijk tevreden over UPC

tv
telefoon
power internet UPC
webmail etc etc

maandrekening Euro 44,- incl. alle belkosten :D

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door agro »

elders gelezen:
de betekenis van upc:
Uw
Probleem
Centrum
Sommigen willen dat maar niet onder ogen zien, oftewel knallen ze met hun knarst tegen de antennemast van upc en raken de weg volledig kwijt, oftewel hebben ze een plaat voor hun kop. :wink:
Heb trouwens al 2 jaar IPB van kpn (met onbeperkt bellen voor vaste nummers binnen nederland 2 lijnen) geen storingen correcte facturen en prima internetverbinding, das bij de firma list en bedrog wel even anders.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door Henri42 »

KPN geen probleem ??? 30.000 klanten zijn verkeerd door KPN aangesloten ,zie de recente Radar en Kassa uitzendingen

Fatsoen blijft voor Agro een terugkeren probleem en een topic de nek omdraaien evenzeer

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door queenfan »

Henri42 (MISTER UPC)
KPN geen probleem ??? 30.000 klanten zijn verkeerd door KPN aangesloten ,zie de recente Radar en Kassa uitzendingen

Fatsoen blijft voor Agro een terugkeren probleem en een topic de nek omdraaien evenzeer
30,000 van de hoeveel klanten?????? juist ja.
Nee UPC is lekker bezig.

mexicaantje
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 okt 2007 20:15

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door mexicaantje »

ik weet dat het bij orange ook niet meevalt om je gelijk te krijgen, mijn zus had ooko een orange 20 mb abbonoment genomen bij orange, het heeft alleen nooit gewerkt , en bij de klantenservice zeggen ze inderdaad dat je de problemen allemaal op het internet kan opzoeken, (erg handig he als je belt dat je geen verbinding heb), dit heeft drie maanden geduurt , en uiteindelijk heeft ze de rechtsbijstand verzekering ingeschakelt , die heeft het voor elkaar gekregen om het abbonoment per direct te beeindigen en alle gemaakte omkosten vergoed te krijgen , dus het advies is toch een rechtsbijstandverzekering inschakelen , alleen red je het niet, want ze spelen een heel leuk spelletje met je om zo veel mogelijk te verdienen aan jou en voor de rest niet .

vriendelijke groet,
en succes

haverkoop
Berichten: 193
Lid geworden op: 29 nov 2005 00:29

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door haverkoop »

@agro

"Heb trouwens al 2 jaar IPB van kpn (met onbeperkt bellen voor vaste nummers binnen nederland 2 lijnen) geen storingen correcte facturen en prima internetverbinding, das bij de firma list en bedrog wel even anders.


IPB staat nu niet echt bekend als zijnde zonder problemen :? De fora's staan er vol mee, met IPB klanten die zeer ontevreden zijn.

Ik neig steeds meer naar Tiscali :)

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door agro »

Ik heb nergens vermeld dat er geen problemen zouden zijn met IPB van kpn, ik constateer uitsluitend dat ik tot op heden geen problemen heb ondervonden. (misschien geluk)
Voor anderen die wel problemen hebben kan ik niet spreken, (is erg genoeg als het je treft) en ga ook niet ontkennen dat anderen wel problemen kunnen hebben.
Dit in tegenstelling tot het upc gespuis.

haverkoop
Berichten: 193
Lid geworden op: 29 nov 2005 00:29

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door haverkoop »


Ik heb nergens vermeld dat er geen problemen zouden zijn met IPB van kpn, ik constateer uitsluitend dat ik tot op heden geen problemen heb ondervonden. (misschien geluk)
Nee, jij niet. Dat heb ik ook niet gezegd. Anderen echter wel.
En diegene die problemen hebben dat zijn er meer dan diegene die geen problemen hebben. Zelfs na 6 nov. toen er IPB weer besteld kon worden zijn er nog steeds diezelfde problemen en vele gebruikers raaden IPB AF! :?

Tiscali

Omdat de gebruikerservaringen over Tiscali goed zijn heb ik daar maar vast besteld, T4 voorlopig. Tiscali biedt veel voor weinig en lijkt me een goedkoop alternatief voor het goede maar dure XS4ALL. Helpdesk voor zover nodig niet te duur(30 cpm), 50MB homepage, 5 mailbozen (50mb p/st) *5 email adressen (aliassen) en gratis spamfilter.Geen datalimit dus FUP. Forum.


De poll vind je hier

kukident
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 dec 2007 11:17

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door kukident »

Ondanks alle negatieve reacties toch maar besloten om de gok aan te gaan met Alice en dat heb ik geweten!!! In september aansluiting aangevraagd op mijn nieuwe adres i.v.m. verhuizing. Op 3 december zou ik gebruik kunnen gaan maken van de diensten van Alice. Na op 30 november nog geen modem te hebben ontvangen maar even contact opgenomen met Alice. Het modem zou onderweg zijn en kon zelfs op of na de dag van de ingangsdatum binnenkomen. Op 4 december nog steeds geen modem. Weer contact opgenomen en een trackingnummer doorgekregen zodat ik mijn pakket zelf kon gaan volgen via internet.
Op 6 december nog maar een keer gebeld met Alice omdat er maar niks kwam en ik zou worden teruggebeld. Niet gebeurd tot nu toe. 10 december zelf geconstateerd dat het pakket weer terug was bij de afzender ! :( Weer gebeld met Alice en te horen gekregen dat het modem inderdaad terug was gekomen en dat ik het over ongeveer EEN WEEK thuis kon verwachten. Na verschillende malen vragen of dit niet bespoedigd kon worden de moed maar opgegeven. Ga nu maar weer een week zitten wachten op mijn modem in de hoop dat het nu wel goed gaat. Dus nu al erg slechte ervaringen met deze provider en dan heb ik nog niet eens internet... pffff.... De helpdesk is ook ronduit waardeloos te noemen...

anne77
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 feb 2007 15:59

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door anne77 »

Onlangs willen wij ons abbonnement opzeggen bij @home. In het verleden hebben ze verbeteringen toegezegd, maar wij hebben er op heden niets van vernomen.

Het probleem is het volgende, wanneer je je abbonnement wil opzeggen en langer dan een jaar een abbonnement hebt bij @home, kun je opzeggen wanneer je wilt. Je hebt dan een opzegtermijn van 1 maand. Alleen wat niet in het contract staat is dat een verhuizing onder wijzigingen valt van het contract. Dat betekend dat je contract bij een verhuizing als het ware opnieuw ingaat. Op ons oude adres in Assen hebben we 5 jaar een abbonnement gehad van @home. Toen hebben we een wijzigingsformulier ingevuld en een mail gestuurd dat we gingen verhuizen naar Deventer. We gingen verhuizen op 1 december 2006 en we willen straks het abbonnement opzeggen per 1 januari 2008. We hebben los telefonie aangevraagd via @home . Bij @home staat dat we per 4 december 2006 een abbonnement hebben en daarom pas af kunnen zeggen per 1 februari 2008 en niet per 1 januari 2008. Bovendien kunnen we telefonie wel los aanvragen maar niet los opzeggen. @home zegt ; internet met telefonie of telefonie met internet, terwijl we in assen alleen internet gehad hebben van @home.nl en en voor in Deventer telefonie hebben aangevraagd bij @home.nl .

Ik heb gevraagd of ze dan niet wisten dat we in assen ook internet hadden ; hun antwoord was dat ze die gegevens uit hun systeem gehaald hadden. Tja, als je dan door omstandigheden 3 keer moet verhuizen binnen een jaar, dan heb je een lastige aan @home.nl

Volgens @home staat dat een verhuizing onder wijzigingen valt en in in het contract staat dat niet vermeld. Dus zou ik toch mijn abbonnement kunnen stopzetten per 1 januari. Bovendien staat bij Essent nog wel onze gegevens op ons adres in Assen. Omdat ze de reden vroegen voor het stopzetten van ons abbonnement. In Deventer hebben we glasvezel, en daarop zijn we overgestapt, hun antwoord was dat er in Assen helemaal geen glasvezel was, dus de communicatie tussen Essent en Home is niet helemaal netje's .

Ik hoop dat jullie iets met deze mail kunnen doen in de uitzending en we zijn benieuwd of meer mensen dit probleem hebben. Want volgens ons klopt dit niet !!! Wij willen van ons abbonnement af per 1 januari 2008. Bovendien hadden ze destijds een aanbieding dat de eerste twee maanden gratis waren, waar wij niets van hebben vernomen.

Succes met de mail en we hopen een reactie te horen.

Vriendelijke groeten van mevr. Zand uit Deventer

jann0
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 dec 2007 18:38

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door jann0 »

@home is een hel :evil:

Gesloten