LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Betalen voor niet geleverd meerwerk door KPN

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
steven.vd-brink
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mar 2021 19:21

Betalen voor niet geleverd meerwerk door KPN

Ongelezen bericht door steven.vd-brink »

Vanwege trage wifi van kpn, 6 Mb/sec had ik volgens de app van kpn recht op een gratis monteur . Deze is langsgeweest maar kon niets voor me betekenen. Op de factuur staat echt een rekening voor de monteur van €30. KPN zegt dat er meerwerk is geleverd maar kan niet meer zeggen wat. Ik kan zeggen dat de beste man niets kon doen, dat heeft hij letterlijk zo gezegd. KPN zegt dat ik desondanks toch moet betalen. Wie moet aantonen dat er meerwerk is geleverd?

Seinhuis
Berichten: 2370
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Betalen voor niet geleverd meerwerk door KPN

Ongelezen bericht door Seinhuis »

De vraag is, wat is er precies afgesproken? En wat zijn de kleine lettertjes?

Voor €50 krijg je een bindend uitspraak van de geschillencommissie. https://www.degeschillencommissie.nl/ov ... ediensten/

De uitspraak is afhankelijk wat er precies is afgesproken en gebeurt.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Betalen voor niet geleverd meerwerk door KPN

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Je kan je klacht ook op Klachtenkompas zetten. Redelijke kans dat ze het dan voor je oplossen:

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/k ... 9a0f02f547

PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: Betalen voor niet geleverd meerwerk door KPN

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

steven.vd-brink schreef:
07 mar 2021 19:30
Vanwege trage wifi van kpn, 6 Mb/sec had ik volgens de app van kpn recht op een gratis monteur . Deze is langsgeweest maar kon niets voor me betekenen. Op de factuur staat echt een rekening voor de monteur van €30. KPN zegt dat er meerwerk is geleverd maar kan niet meer zeggen wat. Ik kan zeggen dat de beste man niets kon doen, dat heeft hij letterlijk zo gezegd. KPN zegt dat ik desondanks toch moet betalen. Wie moet aantonen dat er meerwerk is geleverd?
Heeft de monteur naar meer zaken gekeken dan hetgeen door KPN geleverd is? En hoe lang is hij bezig geweest?

Gesloten