Black-Friday Smart tv KPN

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
harm.marh
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 jan 2020 15:07

Black-Friday Smart tv KPN

Ongelezen bericht door harm.marh » 15 jan 2020 21:20

op het kpn forum wemelt het van de klachten over de leveringen van de samsung smart tv bij de black friday actie.
vele wachten al weken op levering.
k kan er hier nog niks over vinden, zijn er meer die hier klachten over hebben?

ook de klantenservice doet (ook bij mij) je trouw aan het lijntje houden en steeds maar weer de levering uitstellende wegens drukte?
bij mij zou men het contract aanpassen daar ik eerst 50% korting zou krijgen, echter binnen de opzegtermijn begon men met de samsung smart tv en wilde men mijn contract cq korting wel omzetten in een tv.
echter dat was nov 2019, nu jan 2020 incasseert men trouw al de 3e vd 6 termijnen (inc korting) ipv het leveren van de tv.
hoelang kan kpn mij nog aan het lijntje houden ??

ik heb alle printscreens en zelfs de telefoon gesprekken die klantenservice naar mij toe belde met de bevestiging dat ik de tv spoedig zou ontvangen als bewijs op tape.

sylvesterb
Berichten: 3611
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Black-Friday Smart tv KPN

Ongelezen bericht door sylvesterb » 17 jan 2020 08:58

harm.marh schreef:
15 jan 2020 21:20
op het kpn forum wemelt het van de klachten over de leveringen van de samsung smart tv bij de black friday actie.
vele wachten al weken op levering.
De levertermijn was 2 weken na de besteldatum, dit heeft gewoon met de wettelijke annuleringstermijn te maken. KPN geeft op hun forum aan dat door het succes van de actie het tot 4 weken kan duren. Is deze termijn al bij u voorbij? Want de actie is immers van december.
harm.marh schreef:
15 jan 2020 21:20
Ik kan er hier nog niks over vinden, zijn er meer die hier klachten over hebben?
Er is hier nog geen topic over geweest, maar ook op het KPN forum valt het aantal klachten wel mee en melden meerdere al dat ze de TV hebben ontvangen.

harm.marh schreef:
15 jan 2020 21:20
Ook de klantenservice doet (ook bij mij) je trouw aan het lijntje houden en steeds maar weer de levering uitstellende wegens drukte?
bij mij zou men het contract aanpassen daar ik eerst 50% korting zou krijgen, echter binnen de opzegtermijn begon men met de samsung smart tv en wilde men mijn contract cq korting wel omzetten in een tv.
echter dat was nov 2019, nu jan 2020 incasseert men trouw al de 3e vd 6 termijnen (inc korting) ipv het leveren van de tv.
hoelang kan kpn mij nog aan het lijntje houden ??
Staat de TV wel op uw order bevestiging? Want de keus is een TV of korting, het is geen en/en actie.
harm.marh schreef:
15 jan 2020 21:20
Ik heb alle printscreens en zelfs de telefoon gesprekken die klantenservice naar mij toe belde met de bevestiging dat ik de tv spoedig zou ontvangen als bewijs op tape.
Op het KPN forum zijn ze zeer actief en reageren ze ook inhoudelijk op specifieke vragen, dit kunnen wij hier niet. KPN is niet actief op het Radar Forum, stel je vraag op hun forum. Zoals je al reeds is gemeld is er vertraging in de levering, dit kan niemand bij KPN veranderen.

Erthanax
Berichten: 4055
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Black-Friday Smart tv KPN

Ongelezen bericht door Erthanax » 17 jan 2020 09:39

harm.marh schreef:
15 jan 2020 21:20
(...) bij mij zou men het contract aanpassen daar ik eerst 50% korting zou krijgen, echter binnen de opzegtermijn begon men met de samsung smart tv en wilde men mijn contract cq korting wel omzetten in een tv.
echter dat was nov 2019, nu jan 2020 incasseert men trouw al de 3e vd 6 termijnen (inc korting) ipv het leveren van de tv. (...)
U realiseert zich toch wel dat u die korting moet terugbetalen als het met dat televisietoestel zou lukken? Dat laatste betwijfel ik overigens. Als uw contract was omgezet, had u immers geen korting gekregen.

Theotrucker
Berichten: 3967
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Black-Friday Smart tv KPN

Ongelezen bericht door Theotrucker » 17 jan 2020 09:44

Wettelijke annuleringstermijn is altijd veertien dagen na ontvangst, niet na bestelling.

Komkommertijd
Berichten: 3684
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Siberië

Re: Black-Friday Smart tv KPN

Ongelezen bericht door Komkommertijd » 17 jan 2020 11:04

Bij niet kunnen leveren mag je de gesloten overeenkomst ontbinden, dat ze tekort voorraad hebben is niet jou probleem.

Theotrucker
Berichten: 3967
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Black-Friday Smart tv KPN

Ongelezen bericht door Theotrucker » 17 jan 2020 11:24

En dan moeten ze je wel de beloofde korting geven. Of wil je beide?

Kees2850
Berichten: 782
Lid geworden op: 19 dec 2018 05:41

Re: Black-Friday Smart tv KPN

Ongelezen bericht door Kees2850 » 17 jan 2020 12:37

@harm.marh uit hoe u uw probleem beschrijft hier lijkt mij dat uw contract bij KPN niet correct is omgezet. U krijgt nog steeds de korting. Ik vermoed dat daar de fout zit. Want als u de TV zou ontvangen hebben krijgt u geen korting meer. Ik zou gewoon contact opnemen met KPN. Mijn ervaringen met hun klantenservice zijn goed. Had paar jaar geleden vergelijkbaar probleem en is netjes opgelost in overleg

harm.marh
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 jan 2020 15:07

Re: Black-Friday Smart tv KPN

Ongelezen bericht door harm.marh » 25 jan 2020 13:55

@Kees2850 dat is ook mij wel duidelijk, inmiddels via hun forum div antwoorden, en steeds is het even geduld, even geduld, vertragingen en wat niet meer aan vervelend smoesen, t laatste antwoord was dat ze intern even zou kijken . maar inmiddels eind januari, en nog steeds geen duidelijkheid, (stelletje oplichters) de maandelijkse notás zijn ze erg vlot mee steeds te incasseren, maar antwoord en of de tv afstruren Homaar.
En het meest irritante is nog: dat klantenservice mij zelf heeft terug gebeld dat men alles kon omzetten, en ik binnen kort de tv zou krijgen, dat was begin december. (heb gelukkig alle gesprekken wel op tape opgenomen, evenals printsreens van hun online chat)

harm.marh
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 jan 2020 15:07

Re: Black-Friday Smart tv KPN

Ongelezen bericht door harm.marh » 01 feb 2020 16:18

Wie van @radar kan mij (en tig vele anderen ) helpen bij de problemen bij kpn !
door klanterservice, en de vele moderatoren op hun forum worden we alsmaar aan het lijntje gehouden met de beloften dat de bestellingen van leveringen van de smart tv genoteerd staan.
echter voor mij geld nu al dat ik de 9e week wachten in ga, en door elke *** smoes nog langer aan t lijntje word gehouden,
eerst was het jou contract moet ff aangepast worden, dan was het hij staat besteld, dan is het weer we kunnen niet leveren momenteel, nu krijg k weer ja hij is besteld binnenkort krijg je de t&t code. maar onder tussen geberud en komt er niks,
zoals bij vele gedupeerde op hun forum. het verzamelen van alle klachten op het forum lukt ook niet eg, daar men elke klacht appart in zijn/haar formum verplaatst, dan lijkt het dus of er induvidueel maar klachten zijn

sylvesterb
Berichten: 3611
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Black-Friday Smart tv KPN

Ongelezen bericht door sylvesterb » 01 feb 2020 16:22

harm.marh schreef:
01 feb 2020 16:18
Wie van @radar kan mij (en tig vele anderen ) helpen bij de problemen bij kpn !
door klanterservice, en de vele moderatoren op hun forum worden we alsmaar aan het lijntje gehouden met de beloften dat de bestellingen van leveringen van de smart tv genoteerd staan.
echter voor mij geld nu al dat ik de 9e week wachten in ga, en door elke *** smoes nog langer aan t lijntje word gehouden,
eerst was het jou contract moet ff aangepast worden, dan was het hij staat besteld, dan is het weer we kunnen niet leveren momenteel, nu krijg k weer ja hij is besteld binnenkort krijg je de t&t code. maar onder tussen geberud en komt er niks,
zoals bij vele gedupeerde op hun forum. het verzamelen van alle klachten op het forum lukt ook niet eg, daar men elke klacht appart in zijn/haar formum verplaatst, dan lijkt het dus of er induvidueel maar klachten zijn
Schriftelijk ingebreke stellen met een termijn van bijvoorbeeld 14 dagen en anders naar de geschillen commissie.

Nijogeth
Berichten: 2911
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Black-Friday Smart tv KPN

Ongelezen bericht door Nijogeth » 01 feb 2020 17:02

Ik lees op de site dat er al vanaf het begin bij staat dat het langer kan duren.

Plaats reactie