LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Budget Alles-in-1: kosteloos contract opzeggen na wijziging zenders

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
wmeems
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 okt 2020 14:08

Budget Alles-in-1: kosteloos contract opzeggen na wijziging zenders

Ongelezen bericht door wmeems »

hoi, ik heb een contract bij budget alles in 1. Nu hebben ze de regionale zenders er af gedaan. daar ik veel naar die zenders kijk o.a. tv . noord, tv brabant , tv noord holland, k heb alleen aangrenzende zenders, nu wil het contract opzeggen. kostenloos omdat er een wijziging is, maar budget geeft aan dat het niet kan, omdat de kpn waar zij van betrekken het heeft gewijzigd en hun er niets aan kunnen doen, maar ik heb met kpn niets te maken.
ik heb een contract met budget, volgens mij is het contract breuk, en heb ik het recht om kostenloos op te zeggen.
ze willen de resterende maanden betaald hebben als ik opzeg. mogen zij dit doen?
graag uw reactie

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Budget Alles-in-1: kosteloos contract opzeggen na wijziging zenders

Ongelezen bericht door berndv »

Ik lees op de website van Budget het volgende:
Alle regionale zenders zijn vanaf 4 juli 2017 alleen beschikbaar in de betreffende en aangrenzende provincies.
https://www.budgetthuis.nl/alles-in-1/tv/tv-basis

Dit is waar u, als ik het zo lees, vanaf 4 juli 2017 recht op heeft.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Budget Alles-in-1: kosteloos contract opzeggen na wijziging zenders

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Hangt er vanaf waar u contractueel gezien recht op heeft. U heeft alleen recht op uw eigen regionale zender(s) plus de direct aangrenzende. Kon u meer dan dat ontvangen, dan had u tot nu toe geluk met die extra regionale zenders.

In dat geval wordt ontbinden een dure les.


grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Budget Alles-in-1: kosteloos contract opzeggen na wijziging zenders

Ongelezen bericht door grun »

Hoelang heeft TS dat contract al? Budget alles in 1 is er pas sinds oktober vorig jaar, daarvoor werd hetzelfde product geleverd door NLE en heette het NLEx. Als TS het contract pas is aangegaan nadat bekend werd dat regionale zenders beperkt mochten worden doorgegeven, dan lijkt me dat hij niet kan ontbinden op het moment dat deze wijziging daadwerkelijk werd ingevoerd. Hij had het immers kunnen weten.

Gesloten