Caiway "De Wet van Murphy".

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Westerdaal
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mar 2023 23:48

Caiway "De Wet van Murphy".

Ongelezen bericht door Westerdaal »

Score is eigenlijk nog veel te hoog maar helaas kon niet lager.

Wat er mis ging? Alles ging er mis.
Het is de Wet van Murphy

Contract is fout.
Naam is fout.
Afspraak pakket bezorgen komt niet.
Afspraak monteur komt niet.

27 februari van 13.30 tot en met 18.32 continu met ze geappt en getelefoneerd. Bv. gesproken met Reyhan van Caiway.
Allerlei beloftes gedaan niets is uitgekomen.

28 februari weer 1 uur gebeld met Xander van Caiway.
Het pakket was om 11.00 verzonden en zou er om voor 17.00 bezorgd zijn. Nee dus geen pakket.

Monteur komt 28 februari tussen 16.00 en 20.00. Niemand geweest.

Dagen is er gebeld, gechat met heel veel medewerkers van Caiway en er zijn allerlei beloftes gedaan en letterlijk niets is nog goed gekomen.
Contract zou handmatig veranderd zijn omdat het fout was vertelde Dominique van de Consumentenbond en wat blijkt weer niet gebeurd.

Jongens wat moet ik nu nog doen om het goed te krijgen? Heb ik zo nog televisie en internet? Ik weet het niet meer.
Heb nog nooit zo iets belachelijks meegemaakt. Ben ten einde raad.

Benieuwd naar hoe het nu gaat? Ik had gekozen voor let wel overstapservice. Nou laat de service er maar af.

Want 2 maart einde van mijn Delta contract dus afgesloten.
En 3 maart zou ik dan Caiway krijgen.
Maar ja geen pakket, geen monteur, geen internet, geen televisie.

Werd doorverbonden met de afdeling afspraak voor monteur. Kon niet moest wachten op de email.
Nog steeds geen email dus krijg geen start pakket en dus ook geen monteur.

Conclusie zeer gezellig weekend met hond en kat.

Ik heb er echt geen woorden voor. Wat een rotzooi bij Caiway en let wel op alle niveaus. Heb geen enkele afdeling gehad wat klopte.
Jongens heb je een goede Tip laat het mij weten.
Mijn vertrouwen zit rond het vriespunt.

Albert1955
Berichten: 132
Lid geworden op: 04 apr 2021 19:09

Re: Caiway "De Wet van Murphy".

Ongelezen bericht door Albert1955 »

Mag ik vragen waarom je Delta hebt opgezegd en Caiway hebt genomen ? Caiway is het goedkopere zusje van Delta.

DeZevendeHenk
Berichten: 771
Lid geworden op: 13 apr 2020 17:32

Re: Caiway "De Wet van Murphy".

Ongelezen bericht door DeZevendeHenk »

Bij overstap service wordt er niets afgesloten totdat de nieuwe provider werkt. Beetje vreemd verhaal.

Hans Greijer
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mar 2023 15:42

Re: Caiway "De Wet van Murphy".

Ongelezen bericht door Hans Greijer »

Mijn echtgenote is ernstig teleurgesteld in Delta internetprovider glasvezel. Na veel ellende en zelfregelen eindelijk glasvezel na 1 jaar. Geen overstapservice waarbij ik dus zelf e.e.a. moest regelen. Aansluiting lukte niet dus duurde nog weer langer dus bij oude provider 1 maand langer kosten...wordt niet vergoed. Klantenservice waardeloos TV ontvangst waardeloos het gehele proces bij Delta waardeloos.

Plaats reactie