LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Conflict met ouders, kan ongewenst mobielabbonement KPN niet opzeggen

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
lordi
Berichten: 163
Lid geworden op: 20 jan 2017 16:53

Re: Conflict met ouders, kan ongewenst mobielabbonement KPN niet opzeggen

Ongelezen bericht door lordi »

Seinhuis schreef:
02 mar 2021 03:28
TS is meerderjarig en moet toch bij KPN kunnen aangeven dat hij de abbonoment niet wil? Dus dat hij stopt met zijn abbonoment en hoe KPN oplos met de rest van het gezin is een probleem van KPN en niet voor TS.
Nu wordt het probleem omgedraaid.
Volgens mii zijn de gezin abbonoment heel nieuw, waardoor dit probleem nieuw is.
Misschien moet je het hele verhaal nog maar eens goed doorlezen: TS maakt weliswaar gebruik van het abonnement maar de moeder van TS is de contracthouder, bij TS worden alleen de kosten geïncasseerd. KPN heeft dus helemaal niets te maken met TS en TS kan het contract dan ook niet wijzigen of opzeggen of toegang tot de gegevens krijgen. Het is dus een probleem voor TS en niet voor KPN.

Het enige dat TS kan doen als haar ouders niet meerwerken is de incasso blokkeren zodat de rekening niet meer afgeschreven wordt. Maar dat wil TS liever niet omdat ze het conflict met haar ouders niet op de spits wil drijven.

Een heel vervelende situatie waarbij voor KPN (terecht) geen rol is weggelegd.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Conflict met ouders, kan ongewenst mobielabbonement KPN niet opzeggen

Ongelezen bericht door Moneyman »

Seinhuis schreef:
02 mar 2021 03:28
Nu wordt het probleem omgedraaid.
Ja, door jou...

Als je nog eens goed leest, wordt het vanzelf duidelijk hoe de vork in de steel zit.

PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: Conflict met ouders, kan ongewenst mobielabbonement KPN niet opzeggen

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

Seinhuis schreef:
02 mar 2021 03:28

Volgens mii zijn de gezin abbonoment heel nieuw, waardoor dit probleem nieuw is.
Gezinsabonnementen bestaan al zeker 10 jaar en misschien al langer (10 jaar weet ik in ieder geval zeker omdat ik het in 2010 heb afgesloten. Weliswaar niet bij KPN, maar het concept is zeker niet nieuw).

Gesloten