LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Erotiekpakket Ziggo niet via app te bekijken

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
boy--boy
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mei 2017 11:25

Erotiekpakket Ziggo niet via app te bekijken

Ongelezen bericht door boy--boy »

Ik heb bij Ziggo een extra pakket, erotiek, nu maakt Ziggo altijd reclame overal op je smartphone of tablet te kunnen bekijken, nou vergeet het maar, 18+ beelden kan je alleen op de Horizonbox bekijken en niet op de Ziggo app, voor die paar zenders betaal ik
€ € 9.95 en beslist Ziggo waar ik kijken wel, ongehoord en de klantenservice kan beter vertrekken, ter verduidelijking, ik moet op de Ziggo app ook inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord, dus ik zie het probleem niet, ik voel me belazerd en ik denk dat er meer mensen zijn die dit probleem hebben!

gemist
Berichten: 584
Lid geworden op: 13 mar 2016 00:32

Re: Erotiekpakket Ziggo niet via app te bekijken

Ongelezen bericht door gemist »

Volgens mij zijn er genoeg gratis alternatieven voor 18+ instructiefilms om op Android te bekijken....

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Erotiekpakket Ziggo niet via app te bekijken

Ongelezen bericht door kweenie »

Er zijn wel veel meer zenders die je niet via de app kunt bekijken. Maar dat wordt ook aangegeven, dat je een selectie van de zenders online kunt bekijken.

Ik zie trouwens niet wat dat te maken heeft met de klantenservice.

BL2
Berichten: 4828
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Erotiekpakket Ziggo niet via app te bekijken

Ongelezen bericht door BL2 »

Ziggo met vertrokken klantenservice zoals je voorsteld, dat gaat weer andere klachten opleveren. En Erotiek kan je gratis on-line kijken via Internet, daar hoef geen abo voor te hebben, zo gaf mijn man nog aan als tip.

alfatrion
Berichten: 21897
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Erotiekpakket Ziggo niet via app te bekijken

Ongelezen bericht door alfatrion »

Dat je overal kan kijken, wil nog niet zeggen dat je ook overal alle zenders kan kijken.

ZaBo
Berichten: 243
Lid geworden op: 10 mei 2017 19:59

Re: Erotiekpakket Ziggo niet via app te bekijken

Ongelezen bericht door ZaBo »

Wel respect, dat je zo'n vraag op een forum, durft te stellen, dan wel geheel anoniem, maar toch, ook al anoniem zullen sommige mensen, bij het idee dat ze al zon vraag stellen :oops: :oops: :oops: zijn

Of-topic heb zulke zenders eigenlijk niet nodig :mrgreen: :mrgreen: dus kun je niet echt een adequate reactie geven :mrgreen: :mrgreen:

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Erotiekpakket Ziggo niet via app te bekijken

Ongelezen bericht door Costnix »

Bij de KPN is het net zo. Geen erotiek via een tablet of smartphone daar.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Erotiekpakket Ziggo niet via app te bekijken

Ongelezen bericht door sjohie »

boy--boy schreef:Ik heb bij Ziggo een extra pakket, erotiek, nu maakt Ziggo altijd reclame overal op je smartphone of tablet te kunnen bekijken, nou vergeet het maar, 18+ beelden kan je alleen op de Horizonbox bekijken en niet op de Ziggo app, voor die paar zenders betaal ik
€ € 9.95 en beslist Ziggo waar ik kijken wel, ongehoord en de klantenservice kan beter vertrekken, ter verduidelijking, ik moet op de Ziggo app ook inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord, dus ik zie het probleem niet, ik voel me belazerd en ik denk dat er meer mensen zijn die dit probleem hebben!
In het zenderoverzicht kan, en kon, je voor elke zender zien wat er wel of niet mee kan icm de Ziggo Go app. Sommige zenders kan je niet buitenshuis, dus op een andere dataverbinding dan je vaste Ziggo aansluiting bekijken bijvoorbeeld, en een aantal, waaronder die binnen het erotiekpakket, kan je helemaal niet in de app bekijken. Daar zijn ze naar mijn idee gewoon transparant in?

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Erotiekpakket Ziggo niet via app te bekijken

Ongelezen bericht door sylvesterb »

sjohie schreef:
boy--boy schreef:Ik heb bij Ziggo een extra pakket, erotiek, nu maakt Ziggo altijd reclame overal op je smartphone of tablet te kunnen bekijken, nou vergeet het maar, 18+ beelden kan je alleen op de Horizonbox bekijken en niet op de Ziggo app, voor die paar zenders betaal ik
€ € 9.95 en beslist Ziggo waar ik kijken wel, ongehoord en de klantenservice kan beter vertrekken, ter verduidelijking, ik moet op de Ziggo app ook inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord, dus ik zie het probleem niet, ik voel me belazerd en ik denk dat er meer mensen zijn die dit probleem hebben!
In het zenderoverzicht kan, en kon, je voor elke zender zien wat er wel of niet mee kan icm de Ziggo Go app. Sommige zenders kan je niet buitenshuis, dus op een andere dataverbinding dan je vaste Ziggo aansluiting bekijken bijvoorbeeld, en een aantal, waaronder die binnen het erotiekpakket, kan je helemaal niet in de app bekijken. Daar zijn ze naar mijn idee gewoon transparant in?
Veelal heeft dit te maken met rechten. Ziggo moet toestemming hebben van de content aanbieder om de content ook via een tablet weer te geven. Los dat als je erotiek aanbiedt via de tablet je ook een optie moet bieden om dit te kunnen blokkeren voor 18- personen.

In het verleden had KPN/XS4ALL/Telfort een mozaïek kanaal, hierin zat ook een erotische zender tussen. Ooit een klacht behandeld van een mevrouw die hier erg boos over was omdat haar zoon hier naar had zitten kijken.

BL2
Berichten: 4828
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Erotiekpakket Ziggo niet via app te bekijken

Ongelezen bericht door BL2 »

Ooit een klacht behandeld van een mevrouw die hier erg boos over was omdat haar zoon hier naar had zitten kijken
Maar die was 28 en is toen gelijk het ouderlijk huis uitgegaan......

Boesta
Berichten: 255
Lid geworden op: 28 mar 2016 15:50

Re: Erotiekpakket Ziggo niet via app te bekijken

Ongelezen bericht door Boesta »

U heeft zichzelf niet goed geïnformeerd! Daar kunt u ZIGGO niet de schuld van geven! Op de ZIGGO website staat duidelijk vermeld welke zenders u met de app kunt bekijken.

Dat u zegt dat de klantenservice van ZIGGO beter kunt vertrekken is complete onzin! U kunt dat zenderpakket gewoon per maand opzeggen, dus wat zeurt u nu? Wilt u het niet hebben omdat u zich niet goed heeft geïnformeerd kunt u dus gewoon opzeggen. Dat kunt u gewoon online doen...

Sira
Berichten: 654
Lid geworden op: 23 nov 2005 15:11

Re: Erotiekpakket Ziggo niet via app te bekijken

Ongelezen bericht door Sira »

Inderdaad, respect voor de vraagsteller!!!
Maar, even geduld, misschien heeft stofzuiger hier een oplossing voor :wink:

Goodspeed
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 jan 2017 13:20

Re: Erotiekpakket Ziggo niet via app te bekijken

Ongelezen bericht door Goodspeed »

Bij CanalDigitaal is het nog slechter gesteld :evil: , hier gooit men erotiek zenders gewoon uit je pakket en komt er geen alternatief voor !
Maar ja dat doet CanalDigitaal wel met meer zenders zo staan alle zenders van Discovery en Eurosport op de nominatie om niet meer doorgegeven te worden !!!! :evil: Waar blijft de provider waar je je eigen pakket op zender niveau kan kiezen ??

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Erotiekpakket Ziggo niet via app te bekijken

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Goodspeed schreef:Bij CanalDigitaal is het nog slechter gesteld :evil: , hier gooit men erotiek zenders gewoon uit je pakket en komt er geen alternatief voor !
Maar ja dat doet CanalDigitaal wel met meer zenders zo staan alle zenders van Discovery en Eurosport op de nominatie om niet meer doorgegeven te worden !!!! :evil: Waar blijft de provider waar je je eigen pakket op zender niveau kan kiezen ??
Zolang de content aanbieders/makers hun beleid hierin niet wijzigen zal er nooit een provider komen die dat kan/mag aanbieden.

Gesloten