Ervaringen Weserve glasvezel internet buitengebied

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Everhard80
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 apr 2021 17:22

Ervaringen Weserve glasvezel internet buitengebied

Ongelezen bericht door Everhard80 »

Heeft er iemand ervaringen met Weserve BV als internet provider?

Wij hebben sinds een paar maanden glasvezel en zijn met dit bedrijf in zee gegaan. We zitten in het buitengebied en hadden (beperkte) keuze uit 5 providers die we allemaal niet kenden.

We hebben toen voor Weserve gekozen maar zijn er verre van tevreden over. In het begin waren er diverse problemen met de ingebruikname; van de activering van de lijn, van de TV kastjes. Ik dacht dat het allemaal opstart problemen waren en gaf ze het voordeel van de twijfel, maar na 3,5 maand blijft het slecht.

De TV ontvangst, die nu dus via glasvezel binnenkomt, is een duidelijke verslechtering t.o.v. de TV ontvangst die vroeger probleemloos via de telefoon lijn liep met de KNP als provider. De TV problemen zijn divers; beelden bevriezen, programma's schakelen naar live TV als je een programma zit terug te kijken en vervolgens kan je niet terug naar het punt waar hij omschakelde, ondertiteling (normale en voor doven) verschijnt spontaan en is niet weg te krijgen.

Hoewel sommige medewerkers wel aardig zijn is de klantenservice van Weserve is ronduit slecht geregeld. Ze lezen e-mails vaak niet, elke keer moet je hetzelfde uitleggen, ze jagen je op kosten om apparatuur thuis te vervangen (waarna het allemaal nog steeds niet werkt) maar belangrijker nog, ze lossen de problemen niet op. Ik vermoed dat we een andere provider gaan zoeken als dit niet snel opgelost wordt.

Caiway Cbizz, Kliksafe, en Solcon waren de andere opties. Heeft iemand ervaringen met een van deze bedrijven?
Laatst gewijzigd door Radar op 23 apr 2021 08:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Witregels

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Ervaringen Weserve glasvezel internet buitengebied

Ongelezen bericht door Jablan »

Vervelende situatie en ik ben bang dat je uitkomt bij kpn als leverancier voor de komende jaren.
KlikSafe en Solcon leveren gefilterd internet.

TV kijken kan via internet, hoeft geen apart abonnement meer te zijn. Is het nog een idee om bij kpn alleen internet af te nemen?


Gesloten