LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Foutje UPC- Hoe kom ik onder mijn incassokosten uit

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Daddy Cool
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jul 2006 15:55

Foutje UPC- Hoe kom ik onder mijn incassokosten uit

Ongelezen bericht door Daddy Cool »

Omdat ik het niet eens was met een factuur van UPC over kwartaal 2 van 2006 heb ik deze destijds niet betaald en een briefje aan ze geschreven.
Een maand later ontving ik een vriendelijk briefje van onze grote vrienden van Intrim Justitia Incasso (lekker naam is dat, 'Justitia', je schrikt je t apelazerus omdat je denkt dat ze iets met het CJIB te maken hebben) waarin ze mij vriendelijk verzochten het bedrag aan UPC + 37,- incasso en 7,00 registratiekosten te betalen.

Natuurlijk heb ik dit niet meteen gedaan want ik zat te wachten op een antwoord van UPC wat een paar weken op zich heeft laten wachten. Ik had dus inmiuddels 4 aanmaningen van ze gehad. Op dezelfde dag als de 4e aanmaning van Intrim kreeg ik ook een nieuwe factuur van UPC voor kwartaal 3 en mijn nog openstaande kosten van kwartaal 2.

ik heb deze meteen betaald en Intrim kan dus naar zijn kosten fluiten.
Wat is dus de truuk, zorg dat je een factuur van UPC krijgt waar ook de kosten van de factuur op staan die bij het incassokantoor staan. Als je deze betaald ben je er vanaf :)

Succes en doe er wat mee,.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Foutje UPC- Hoe kom ik onder mijn incassokosten uit

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ik hoop voor je dat het op deze manier opgelost is, maar ik zou er niet al te veel op rekenen. Grote kans dat binnenkort de deurwaarder aan je deur staat, kijken of je jezelf dan nog zo slim vind.

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: Foutje UPC- Hoe kom ik onder mijn incassokosten uit

Ongelezen bericht door Martin1976 »

zo'n vaart zal het niet lopen denk ik, een deurwaarder mag pas in actie komen als de zaak aan de rechter is voorgelegd geweest en u bent veroordeeld, en ik vraag me af of dat voor zo'n bedrag zal gebeuren. Intrum Justitia kan niet veel meer dan een beetje dreigen en schrik aanjagen en als u niet reageert dan sturen ze de hele handel weer terug naar de opdrachtgever, UPC dus. Inmiddels heeft u het 2e kwartaal betaald dus ik ben het met u eens dat de kans redelijk groot is dat u ervan af komt op deze manier.

rommel2
Berichten: 34
Lid geworden op: 20 feb 2006 08:12

Re: Foutje UPC- Hoe kom ik onder mijn incassokosten uit

Ongelezen bericht door rommel2 »

Wat misselijk van UPC dat ze niet meteen antwoord geven. Je zou zeggen dat als een openstaande factuur wordt betwist door de klant dat je zo snel mogelijk antwoord geeft om de betaling te bespoedigen. Maar UPC medewerkers hebben nogal wat moeite met lezen.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Foutje UPC- Hoe kom ik onder mijn incassokosten uit

Ongelezen bericht door Laurent »

Moet UPC bij elke onwillige klant in het geweer komen, nee toch.de deurwaarders dienen erop af gestuurd te worden :shock:

rommel2
Berichten: 34
Lid geworden op: 20 feb 2006 08:12

Re: Foutje UPC- Hoe kom ik onder mijn incassokosten uit

Ongelezen bericht door rommel2 »

Maar dat durft UPC niet!!!!!!!!!!! Ze hebben het geprobeerd maar het is een fiasco geworden!!!!!!
Laat upc gewoon eens fatsoenlijk reageren op een brief, dan los ja al een hoop problemen op!

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Foutje UPC- Hoe kom ik onder mijn incassokosten uit

Ongelezen bericht door Laurent »

Maar dat durft UPC niet!!!!!!!!!!! Ze hebben het geprobeerd maar het is een fiasco geworden!!!!!!
Laat upc gewoon eens fatsoenlijk reageren op een brief, dan los ja al een hoop problemen Rommel Toch??????


Natuurlijk kun je niet elk vervelende en zich niet positief opstellende klant brieven gaan schrijven, misschien vinden ze jouw onredelijk en wordt je geroyeerd bij UPC, \lijkt\me een juist besluit. :D :D :D

guille
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 mar 2006 20:21

Re: Foutje UPC- Hoe kom ik onder mijn incassokosten uit

Ongelezen bericht door guille »

beste laurent, wat je motieven ook zijn, er komen hier ook mensen kijken die overwegen over te stappen op UPC. die denken na het lezen van jouw postings nog wel 3 keer na... :idea: thanks anyway :wink:

rommel2
Berichten: 34
Lid geworden op: 20 feb 2006 08:12

Re: Foutje UPC- Hoe kom ik onder mijn incassokosten uit

Ongelezen bericht door rommel2 »

Laurent je weet wel beter. Duizenden klanten hebben problemen gehad met UPC. Ach noem het een enkele. En dat is precies zoals upc daar ook over denkt: "Het gaat maar om enkele klanten". Maar het is heel vervelend als die enkele nou net jezelf is.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Foutje UPC- Hoe kom ik onder mijn incassokosten uit

Ongelezen bericht door Laurent »

Rommel, natuurlijk is het vervelend als U een storing heeft en dat die storing problematisch is geworden. Greetings L

robbieS
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 apr 2006 05:48

Re: Foutje UPC- Hoe kom ik onder mijn incassokosten uit

Ongelezen bericht door robbieS »

Wat een smerig tuig is dat UPC toch.
Als je alleen al de ellende leest op dit forum zakt je broek toch af.
Die varkens wroeten de hele dag in modderachtige rekeningen en schijten maar raak op hun klanten.
Ik was ook noodgewongen voor kabel tv bij hen aan te sluiten, maar heb meteen laten weten dat ik ze onder geen enkele voorwaarde machtig.
Want anders gaat het plunderen beginnen

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Foutje UPC- Hoe kom ik onder mijn incassokosten uit

Ongelezen bericht door karr-2 »

Die varkens wroeten de hele dag in modderachtige rekeningen en schijten maar raak op hun klanten.
Als je ze op deze manier aanspreekt dan krijg je ook problemen, dat is te verwachten. Ik heb bijna 5 jaar een kabelaansluiting van UPC gehad, en een jaar of 2 kabelinternet van ze gehad. Nooit geen enkel probleem mee gehad, alle vragen waren snel beantwoord en toen de tijd van opzeggen kwam heb ik ook geen enkel probleem gehad.

Waarom gaat het bij mij wel goed en bij velen niet?

robbieS
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 apr 2006 05:48

Re: Foutje UPC- Hoe kom ik onder mijn incassokosten uit

Ongelezen bericht door robbieS »

Soms gaat er wel iets goed, maar als er bij hen veranderingen aangebracht zijn begint meestal het gedonder, heb op mijn werk 3 collega's die er ook mee te maken hebben gehad.
één groot gevecht is het geweest met deze bende !
In Den Haag zouden ze keihard moeten ingrijpen voor dit soort praktijken. Als die radeloze klanten die massaal door incassoburau's het mes op de keel worden gezet of deurwaarders aan de deur krijgen.

Dat er eens iets mis gaat in een groot bedrijf heb ik begrip voor, maar niet meer in deze omvang.

IK ROEP DAN OOK OP TOT EEN MASSALE CENTENACTIE TEGEN DEZE MAFFIA.
OP EEN AFGESPROKEN DAG EN TIJDSTIP LOSSE CENTEN OVER HET HEK VAN HET HERMETISCH AFGESLOTEN TERREIN VAN HET HOOFDKANTOOR TEGEN DE RAMEN AAN GAAN GOOIEN.

WIE DOET MEE?

ANDERE ACTIES ZIJN IN ONTWIKKELING.
ER KOMT EEN DAG DAT ZE HET HEEL BENAUWD GAAN KRIJGEN.
DINO'S KUNNEN WEL DENKEN DAT ZE ONSCHENDBAAR ZIJN, MAAR HET WEGZAGEN VAN HUN POTEN IS NU AANGEVANGEN !!!!

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Foutje UPC- Hoe kom ik onder mijn incassokosten uit

Ongelezen bericht door Laurent »

Onzinnig verhaal, wat heeft Den Haag hiermee te maken, Robbie stort je in het gevecht, succes ermee, UPC is een goed bedrijf.

Dennis--SP
Berichten: 119
Lid geworden op: 10 jun 2006 20:21

Re: Foutje UPC- Hoe kom ik onder mijn incassokosten uit

Ongelezen bericht door Dennis--SP »

Wij hebben al JAREN bij UPC verschillende diensten lopen. Nog NOOIT problemen gehad en alles netjes optijd betaald (aut. incasso). Als je echter een lager abbonement wil van bijv Chello moet je wel iets dreigends sturen (Bijv: Als u dit niet snel doet stappen we over) dan maken ze wel vaart voor je! ;) Een heel groot deel is niet tevreden over UPC maar het is vaak ook hoe je het zelf ernaar maakt he..

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Foutje UPC- Hoe kom ik onder mijn incassokosten uit

Ongelezen bericht door Laurent »

Hear Hear applaus..... :D :) :D

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: Foutje UPC- Hoe kom ik onder mijn incassokosten uit

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

laurent: er zullen ook mensen zijn die wel tevreden zijn.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Foutje UPC- Hoe kom ik onder mijn incassokosten uit

Ongelezen bericht door Laurent »

Hear Hear is een instemmende geroep in de 2* kamer van Engeland.
Ik ben dus pro UPC

robbieS
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 apr 2006 05:48

Re: Foutje UPC- Hoe kom ik onder mijn incassokosten uit

Ongelezen bericht door robbieS »

Laurent

Je heb de engelse naam "rent" in je naam zitten.
Wordt jij ingehuurd door UPC om hier dingen af te zwakken dat je zoiets durft te schrijven als reactie.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Foutje UPC- Hoe kom ik onder mijn incassokosten uit

Ongelezen bericht door Laurent »

Nee, ik ben redelijk onafhankelijk,de negatieve inzendingen vrahen om enig positivo geluid, de meeste problemen zitten bij de klager zelf, bij ongelijk hebbende kun je beter niet gaan zeuren. :P

Gesloten