LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen bevestiging opzegging Tele2

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
lrklrk
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 mar 2019 19:55

Geen bevestiging opzegging Tele2

Ongelezen bericht door lrklrk »

Ik ga overstappen naar een andere provider en wil graag mijn Tele2 opzeggen. Als ik naar MijnTele2 ga blijkt uiteindelijk dat ik alleen telefonisch kan opzeggen of via een web-invulformulier, waar ik mijn telefoonnummer moet opvoeren om ""eventuele vragen over de opzegging"" te kunnen beantwoorden. Ik ga krijg zo langzamerhand het idee dat ze echter denken we allemaal pannenkoeken zijn. Hoezo vragen? De enige doelstelling van dit telefoonnummer is natuurlijk dat ze je gaan proberen over te halen om te verlengen. Nou goed, mijn telefoonnummer is geheim, dus vul ik maar een fake nummer in, omdat ik in de toekomst geen zin in verkooptelefoontjes heb. Nu ben ik heel benieuwd wat er staat te gebeuren; zou ik deze echt een schriftelijke bevestiging krijgen van mijn opzegging of gaan ze die pas sturen als ze intern afgevinkt hebben dat ze mij aan de lijn gehad hebben? Formeel zou ik zeggen telt de datum van opzegging (gisteren), maar dat kan ik niet bewijzen, omdat ik geen bevestigingsmail krijg van mijn opzegging. Iemand hier nog iets over te adviseren?

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Geen bevestiging opzegging Tele2

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Geen schermprint gemaakt van uw opzegging?

En uw provider kent toch uw telefoonnummer, dus gewoon ook even bellen en alsnog opzeggen. U laat zich toch niet zomaar overhalen?

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Geen bevestiging opzegging Tele2

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Nooit zélf opzeggen maar altijd gebruikmaken van de opzegservice van je nieuwe provider. Zo voorkom je problemen.

bert888
Berichten: 65
Lid geworden op: 22 nov 2015 12:39

Re: Geen bevestiging opzegging Tele2

Ongelezen bericht door bert888 »

Nooit zaken doen met Tele2 en Online.nl

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Geen bevestiging opzegging Tele2

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Bert888 jij komt alleen maar met negatieve kritiek op elk bedrijf. :mrgreen:

bert888
Berichten: 65
Lid geworden op: 22 nov 2015 12:39

Re: Geen bevestiging opzegging Tele2

Ongelezen bericht door bert888 »

Niet op elk bedrijf.
Een paar waardeloze bedrijven.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Geen bevestiging opzegging Tele2

Ongelezen bericht door renewouters »

Bob Schurkjens schreef:
24 mar 2019 20:35
Nooit zélf opzeggen maar altijd gebruikmaken van de opzegservice van je nieuwe provider. Zo voorkom je problemen.
Nooit vertrouwen op acties van anderen maar zelf het heft in handen houden. Zie de diverse klachten over overstapservices.

Gesloten