LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen ondersteuning van T-Mobile

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Nietas
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 nov 2020 21:59

Geen ondersteuning van T-Mobile

Ongelezen bericht door Nietas »

Mijn ouders (80+) hebben al sinds 31 oktober jl. geen internet, televisie en telefoon. Hun internetprovider is T-mobile. Ik heb namens mijn ouders in totaal al zo'n 3,5 uur aan de telefoon gezeten met de klantenservice van T-mobile. Iedereen is bijzonder meelevend en belooft het probleem zo snel mogelijk op te laten lossen. Maar elke keer als ik bel moet ik het verhaal opnieuw vertellen en wordt opnieuw 'actie ondernomen'.

Eindelijk kwam er gisteren een monteur, maar nadat hij gevraagd had of er een pakketje bezorgd was met een kastje daarin en mijn ouders nee antwoordden is hij direct weer vertrokken. Na (weer!) gebeld te hebben blijkt de monteur in zijn verslag toegegeven te hebben zijn opdracht niet goed gelezen te hebben.

Nu verwacht je dat het daarna snel opgepakt wordt, maar niets is minder waar. Vandaag weer een half uur aan de lijn gehangen met de klantenservice van T-mobile, waarbij duidelijk werd gemaakt dat er een nieuwe afspraak gemaakt moest worden gemaakt met een monteur en dat ik hiervoor een link zou ontvangen. Helaas niet dus. Vanavond weer gebeld, veel begrip, maar weer moest er een nieuw ticket aangemaakt worden voor de aanvraag van een monteur. Dus... ik ben ten einde raad. Ik weet niet meer wat ik moet doen om voor elkaar te krijgen dat mijn ouders in elk geval weer telefoon en televisie krijgen. Wie kan mij de juiste weg vertellen?

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Geen ondersteuning van T-Mobile

Ongelezen bericht door mahadma »

Geef ze in elk geval een mobieltje met een pre paid kaartje. Heeft u vast wel nog ergens liggen

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Geen ondersteuning van T-Mobile

Ongelezen bericht door Revoked »

Maar uw ouders zijn incompetent?

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Geen ondersteuning van T-Mobile

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Is het glasvezel of via het stopcontact van de telefoon?

Heeft u al geprobeerd om alle stekkers er uit te trekken en na een halve minuut weer terug in het stopcontact?

Bij glasvezel: doe dit ook bij het zwarte kastje in de meterkast.

Henk Graafland
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 nov 2020 19:58

Re: Geen ondersteuning van T-Mobile

Ongelezen bericht door Henk Graafland »

Tjonge jonge..... Wat een verhelderende tips en opmerkingen zeg, heel 'waardevol' .
T-Mobile is in dit verhaal duidelijk in gebreke, heel slordig en klantonvriendelijk, na het bezoek en de fout van de monteur hadden zij per omgaande dit moeten oplossen!
Zaak voorleggen bij Radar, in de hoop dat het opgepakt en uitgebreid behandeld wordt. En de situatie/ klacht per mail naar de klantenservice van T-Mobile.
Moet eerlijk zeggen ik ben een buitengewoon tevreden klant van T-Mobile en herkent ze hier niet in.

Gesloten